DAJ CYNK
  • Wszystko o grach.
Wszystko o grach.
 #663404  autor: Xavi
 22 wrz 2013, 19:49
Jestem całkowitym laikiem w sprawach konsol więc doradźcie coś. Krótko mówiąc czy warto kupować PS# Superslim czy lepiej czekać na PS4? Chyba ze względu na dostępność gier i ceny samych konsol to dobry moment do zakupu trójki aly sam nie wiem. PS4 będzie po 1700 a to za dużo dla mnie do okazjonalnego grania i tyle nie wydam. Widziałem w gazetce chyba real PS3 500GB za 799 to chyba cena ok? Co powinienem jeszcze zakupić do takiego zestawu jakieś kable itp czy wszystko jest w komplecie? Dzięki za rady.

 #663409  autor: dreapheus
 22 wrz 2013, 20:12
Poczekać na premierę 4ki i wtedy kupić 3ke. Ceny spadną jakieś 30% jak nie więcej.
4ki nie opłaca się w dniach premiery gdyż jej cena też spadnie jakieś 30% po pierwszych miesiącach od premiery.
Czyli najlepsze ceny na 3ke to grudzień/styczeń na 4ke kwiecień/maj.
To tak jeżeli sugerujesz się oszczędnością i opłacalnością inwestycji. Sam po miesiącu zabawy sprzedałem ps3 gdyż kurzyła się na półce. (brak czasu na granie niestety)

 #663427  autor: wtd
 22 wrz 2013, 21:35
Ja PS3 kupiłem w czerwcu i nie żałuję. Gier do ogrania mam tyle że pewnie starczy mi spokojnie na ponad rok (a świetne tytuły cały czas jeszcze wychodzą na PS3). Jak już nie będzie w co grać to wtedy pomyślą nad nową generacją, może jakaś tańsza i lepsza wersja slim już zdąży do tego czasu wyjść. Konsole są już na tyle tanie że wątpię żeby cena miała spaść jeszcze niżej, jeżeli już to o max 100-200pln. Sam musisz sobie odpowiedzieć czy chcesz czekać nie wiadomo ile (~kilka miesięcy) czy po prostu kupić i grać. Protip - jak gdzieś masz jakiegoś starego laptopa ze zwykłym niepotrzebnym dyskiem 2,5" to możesz kupić tańsze PS3 12GB i potem bez problemu wcisnąć do niego ten dysk.

 #664437  autor: lord.nitos
 27 wrz 2013, 11:51