DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

 #957793  autor: PatrycjaHotala
 25 paź 2017, 23:58
Dobry wieczór, ostatnio na moim Samsungu Galaxy a3 2017 wystąpił pewien problem.
Otóż, słuchałam sobie muzyki na słuchawkach i póżniej po ich odłączeniu na moim telefonie nie było dzwięku (połączenia,muzyka itd.)
Dzwięk jest tylko wtedy kiedy ponownie podłączy się słuchawki. Wczoraj rozładował mi się telefon i po ponownym naładowaniu było wszystko ok, do póki znów nie podłączyłam słuchawek.

O co chodzi? Jak temu zaradzić? Czy to może być przez aktualizacje która miała miejsce na moim telefonie jakieś 2tyg temu?

Proszę o pomoc, pozdrawiam.
 #958426  autor: Cobretti
 29 paź 2017, 18:39
Dźwięk został w słuchawkach :lol:

A na poważnie może to wskazywać na usterkę gniazda w telefonie, trzeba zrobić próby z innymi słuchawkami, potem albo reset albo serwis.
 #961283  autor: warekA
 15 lis 2017, 22:34
Dokładnie, u mnie okazało się, że to problemy z gniazdem, telefon do serwisu poszedł i problem rozwiązali, chociaż ociągali się niemiłosiernie :D
 #963423  autor: PatrycjaHotala
 29 lis 2017, 07:58
=
Cobretti


Dziwne, żeby w nowym telefonie który mam zaledwie miesiąc już występowała jakaś usterka gniazda... Pamiętam, że kilka tygodni temu też miałam problem, żeby włożyć do tego gniazda słuchawki, nie wchodziły do końca. Musiałam bawić się wykałaczką i pomogło (ale to jest nie do pomyślenia jakie badziewie w dzisiejszych czasach produkują, kiedyś nie było takich problemów w tych starych telefonach, służyły kilka lat i obywało się bez żadnych serwisów, a tutaj nie cały miesiąc i już problem.)

PS. po ponownym uruchomieniu telefonu wszystko wraca do normy, ale przecież nie będę resetować telefonu po każdym podłączeniu słuchawek :>
warekA
[/quote]
Coś po za gwarancją potrzebowałeś do wysyłki? Jakieś uzasadnienie, czy coś? (bo jeszcze nigdy nie wysyłałam telefonu do serwisu i nie wiem jak taki proces wygląda, co potrzeba itp.)
 #963427  autor: Remington
 29 lis 2017, 08:40
Zawsze wszystkim odradzam gwarancji, jeśli da się skorzystać z rękojmi. Zanosisz telefon do sprzedawcy i ma 14 dni na rozwiązanie problemu. Jeśli reklamację złożysz bezpośrednio przed Świętami, to pewnie nie zdąży ;)
 #978436  autor: PatrycjaHotala
 18 lut 2018, 15:24
Remington pisze:Zawsze wszystkim odradzam gwarancji, jeśli da się skorzystać z rękojmi. Zanosisz telefon do sprzedawcy i ma 14 dni na rozwiązanie problemu. Jeśli reklamację złożysz bezpośrednio przed Świętami, to pewnie nie zdąży ;)
Telefon był kupowany z autoryzowanego sklepu Samsung. Czemu odradzasz gwarancji? tylko ze względu na czas?