DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu stacjonarnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu stacjonarnego.
 #853262  autor: aleen
 27 lut 2016, 17:26
maker3 pisze:Podaj parametry łącza (z routera).
Chodzi o to, bo się nie znam?

SNR Margin (0.1 dB): 49/60
Attenuation (0.1 dB): 360/228
Output Power (0.1 dBm): 189/121
Attainable Rate (Kbps): 10,993/1,252

Co do telefonu, już od już od jakiegoś czasu mam odłączony, ale jak działał to były szumy.
 #853303  autor: maker3
 27 lut 2016, 22:13
aleen pisze:SNR Margin (0.1 dB): 49/60
Attenuation (0.1 dB): 360/228
Wg tych danych do centrali masz 2,5km.

Skoro centrala jest sporo bliżej, to coś nie tak albo jesteś przypięty gdzieś dalej.
 #853337  autor: aleen
 28 lut 2016, 11:59
maker3, kaciuxox - dzięki za info.
Na pewno centralki są ok 700m od mojego domu, ale widoczne tak jak piszecie, jestem podpięta gdzie indziej. Czy pisząc/rozmawiając z BOK oni mają obowiązek udzielić mi informacji gdzie jestem podpięta? Wtedy mogłabym się upominać o "lepszą lokalizację", wiadomo, sami z własnej woli jeśli klient się nie upomina to nic nie zrobią, bo po co...
 #865800  autor: SJa08
 13 maja 2016, 11:06
Witam. 25 maja kończy mi sie umowa na tel stacjonarny 32zł i neostrade 49zł. Wypowiedzenie wysłałem ale nikt nie dzwoni. Pytanie czy to działa tak samo jak z komórkamimi ze duk dzwoni do klienta? I druge pytanie co można wywalczyć? Telefon chciałbym by został. Neostrade moge mieć tylko 10mb (centrala). A i w sumie to dużo ściągam, 150 gb może nie starczyć jeśli chodzi o przejscie na mobiny net.
 #865934  autor: tyre23
 13 maja 2016, 18:39
Neostradę będziesz miał w aktualnej cenie - 39,9zł/msc. Nic innego nie ugrasz, również z telefonem.
Niepotrzebnie traciłeś czas na wypowiedzenie umowy, lepiej byś zrobił przedłużając umowę przez internet i zgarniając jakiś gadżet.