Codziennie zauważam spadek synchronizacji i to z powodu włączania nowych klientów pod VDSL a najgorsze jest to że od 51tys synchronizacji mam już 33tys sychronizacji
zwiększyła się moc wyjściowa upstream z 15db do 30db a teraz nawet mam 35db
ponadto SNR też drastycznie spadł z 9 do 16 na 8 do 14
zauważyłem ze jeszcze jeden parametr się podnosi
S (# symboli danych, które obejmuje słowo kodowe RS): z 0,0725 do 0,1024
Dzwoniłem m na infolinie ale oni tylko technika potrafią przysłać a nie chce non stop zgłoszeniami ich zasypywać bo w ogóle nie będą już reagować na moje zgłoszenia techniczne a też się tak zdarza. Obecnie jestem połączony na 1 karcie VDSL zarówno neo jak i DSL jest na 1 karcie i według mnie jest to błąd bo przy ADSL2+ neo było na osobnej karcie i DSL też miało swoją osobną kartę. jak tak dalej będzię to mam nadzieje że w trybie reklamacyjnym bede płacił tyle co neo fiber czyli 39zł ale nie wiem czy będą tacy skłonni obniżyć abonament bo jak wiadomo przecież transfer i synchronizacja jest OD DO .
Macie jakiś sposób aby gwałtownie podorszyć jakość linii telefonicznej aby bez konsekwencji zerwać umowę i aby Orange nie kapło się że to moja sprawka??
Chodzi o to aby nie płacić im tak wysokiej kasy za usługę która nie jest tego warta chodź dsl mam 6 lat po raz pierwszy jestem wściekły że mam DSL bo prędkość zazwyczaj miałem gwarantowaną a teraz NIE.