DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert telefonii stacjonarnej i VoIP
Wszystko, co dotyczy ofert telefonii stacjonarnej i VoIP

Moderator: Moderatorzy

 #875654  autor: demonas
 07 lip 2016, 11:10
Cześć
Posiadam bramkę Linksys PAP2T oraz konto w Happycall. Bramka zresetowana i skonfigurowana zgodnie z instrukcją od Happycall. Połączenia wychodzące działają bez problemu. Dla przychodzących nic nie słychać. Sygnał przywołania jest ale po odebraniu nie ma komunikacji w obie strony.

Router to asus RT-N66U. Właczony nat, wyłaczony firewall, przekierowanie portów, upnp i co tylko znalazłem na forum. I nadal cisza.

Co z tym zrobić?
 #875690  autor: odkrywca1
 07 lip 2016, 14:16
proponuję przetestować sam telefon jaki używasz do dzwonienia
ja miałem taki sam problem i jak zmieniłem z medion ( niemiecka firma ) na panasonika to od tego czasu nie ma żadnych problemów

czyli podsumowanie : spróbuj zmienić aparat na inny żeby wykluczyć czy to nie jest powód

możesz wrzucić konfigurację bramki bo tak to ciężko coś napisać
 #875699  autor: demonas
 07 lip 2016, 14:45
Aparat logiczne, że sprawny ale dla pewności było też sprawdzane bo mam dwa. To samo, cisza.

Ustawienia są zgodne z
https://www.happycall.pl/pomoc/linksys-pap2t
Spróbuję jeszcze wymusić stosowanie tego kodeka.

Zastanawia mnie czy przypadkiem operator internetowy nie blokuje portów. Ale chyba wychodzące i przychodzące są ma tym samym 5060? Odpalę skanera dla pewności.
 #875705  autor: MaciejM
 07 lip 2016, 15:11
Daj sobie spokój z przekeriowywaniem portów. Zaloguj się na happycall i sprawdź twoje konto ustawoenia kont telefonicznych sprawdź czas dzwonienia i odpowiedź na czas dzwonienia.

Czas dzwonienia na minimum 60 sekund i odpowiedź "dzwoni"
 #875726  autor: demonas
 07 lip 2016, 16:11
To nie w tym problem. Ustawienia są na 30 sekund i dzwoni.
Napisałem, że nie jest problemem brak połączenia przychodzącego. Telefon dzwoni, można odebrać, połączenie jest rejestrowane przez system ale zwyczajnie w słuchawce głucho z obu stron.
 #877140  autor: HappyBoy
 14 lip 2016, 13:18
demonas pisze:Cześć
Posiadam bramkę Linksys PAP2T oraz konto w Happycall. Bramka zresetowana i skonfigurowana zgodnie z instrukcją od Happycall. Połączenia wychodzące działają bez problemu. Dla przychodzących nic nie słychać. Sygnał przywołania jest ale po odebraniu nie ma komunikacji w obie strony.

Router to asus RT-N66U. Właczony nat, wyłaczony firewall, przekierowanie portów, upnp i co tylko znalazłem na forum. I nadal cisza.

Co z tym zrobić?
Spróbuj ustawić parametr Register Expires (znajduje się w zakładce Line 1/2 w zależności której linii korzystasz) na wartość 60.
Zapisz ustawienia i poczekaj aż bramka się zrestartuje.
Po zresetowaniu spróbuj wykonać połączenie na numer zalogowany w bramce :)
 #878179  autor: Yanix
 20 lip 2016, 23:29
Sprawdź to:
RTP Packet Size w ustawieniach SIP na 0.020. W konfiguracji Halonet ustawia się na 0.60.