DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert telefonii stacjonarnej i VoIP
Wszystko, co dotyczy ofert telefonii stacjonarnej i VoIP

Moderator: Moderatorzy

 #796570  autor: perdos1
 16 kwie 2015, 13:08
Znalazłem się w ciężkiej sytuacji, która wygląda w skrócie tak. Miałem przez ponad 8 lat internet na kablu (6 lat Orange, 2 lata Netia). Ostatnio sąsiad uciął mi kabel telefoniczny, który szedł nad jego podwórkiem, zamówiłem techników z Netii, lecz nie chciał ich wpuścić na podwórko, Netia rozwiązała ze mną umowę, zamówiłem nową linię z Orange, technicy, którzy również nie zostali wpuszczeni stwierdzili, że można przeciągnąć linię z drugiej strony (po otrzymaniu zgody od innych sąsiadów), bądź postawić nowy słup, lecz to potrwa trochę czasu. Dzisiaj dzwoni do mnie konsultant Orange ze propozycją LTE z powodu braku technicznych możliwości podłączenia Neostrady. Wnioskuję, że po prostu olali sprawę. Ma ktoś jakiś pomysł co mogę zrobić w tej sprawie? Internet na kablu jest dla mnie absolutnie niezbędny, żadne LTE nie wchodzi w grę.
 #796618  autor: perdos1
 16 kwie 2015, 16:58
Mam 3 sąsiadów, jeden ma ten sam problem co ja, drugi to ten skur***yn a trzeci ma 90 lat i nie wie co to internet. Chyba pozostaje mi sprzedanie domu i przeprowadzka.
 #796772  autor: R.Mandano
 17 kwie 2015, 13:29
Weź LTE i czekaj aż słup postawią.

Poza tym już kiedyś poruszałeś ten sam temat, a ja byłem ciekawy, jakim cudem Tepsa puściła kable po czyjeś posesji bez stosownej umowy z właścicielem :?: