DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert telefonii stacjonarnej i VoIP
Wszystko, co dotyczy ofert telefonii stacjonarnej i VoIP
 #787826  autor: Dziedzic Pruski
 28 lut 2015, 13:10
Numer stacjonarny w Happycall = 0 zł utrzymanie przeniesionego numeru dożywotnio. Nawet nie trzeba doładować raz na rok.

Używam: virginmobile.pl, klucz.net, nju.pl, happycall.pl, aero2.pl, RBM, alditalk.de, vipnet.hr, du.ae
Dawniej: Centertel, Era, Plus, Heyah, T-Mobile, Play
iPhone 6+128GB, iPhone 4, Nokia 6310 i 6230, HTC TD, iPad Air cellular
 #788028  autor: zolvio
 02 mar 2015, 00:00
Dziedzicu - jak korzystasz z happycall?
Pytam, bo na stronie proponują oprócz bramki VOIP także: aplikacji X-Lite, Happyphone (aplikacja on-line) oraz programik na Androida?
Proszę o opinie dotyczące tego operatora.
--
W kwietniu kończy mi się umowa na numer w PSTN, numeru nie chcę tracić, ale płacenie 35 zł w orange za 180 minut to za drogo. Oprócz ofert "numer stac. na SIM" rzędu około 20 zł, najtaniej wychodzi VOIP. Z drugiej strony mam internet mobilny :lol: , toteż cena za połączenia będzie w rzeczywistości większa.

Chodzi o to, żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów
 #788427  autor: R.Mandano
 03 mar 2015, 15:29
A ja mam:

net + tel. stacjonarny NL = 101


Nowej, atrakcyjnej propozycji nie dostałem, więc wypowiadam umowę, bo to ceny z sufitu za usługę świadczoną na miedzianym kabelku.
 #788540  autor: Ryszard Lubicz
 04 mar 2015, 06:52
Mandano - jaką masz prędkość tego netu?
Trochę się ludziom w głowach ostatnimi czasy poprzewracało... Pamiętam jak kilka lat temu za Neostradę 128! płaciłem 100zł miesięcznie! Plus telefon.
Prędkości netu rzędu 10 mb były w kraju nie do pomyślenia.
A o No Limit to nawet nikt nie słyszał i nie marzył.

Grażynko wybacz...
 #788875  autor: Ricki1980
 05 mar 2015, 12:00
Numer stacjonarny dwa lata temu przeniosłem z byłej już "tepsy" do Halonet i zero problemów. Internet miałem w Netii, ale z uwagi na stan linii osiągi to 12 Mb DL i 1 Mb UL oraz cenę 65,90 zł zmieniłem dostawce na Play LTE na kartę i jestem zadowolony. Dzięki różnym "promocjom" na doładowania płacę mniej niż 40 zł za internet miesięcznie i 1 zł za stacjonarny na rok.
 #789029  autor: zolvio
 05 mar 2015, 22:19
Ricki1980, miałeś dobrą linię - 12 Mb w downloadzie to ja nigdy nie miałem. Pani w orange proponowała mi nerwostrade "do 10Mb/s", na moje pytanie o rzeczywiste osiągi stwierdziła "linia maksymalnie na 6 megabit... no tak koło 2 megabitów powinno to chodzić". Wypisałem się czym prędzej z tego cyrku.

Pytanie do użytkowników VOIP - jak korzystacie ze stacjonarki: przez bramkę, aplikację, telefon VOIP?

Chodzi o to, żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów
 #789105  autor: jleszek
 06 mar 2015, 09:16
Aktualnie korzystam z dwóch operatorów VOIP ,pierwszy numer przeniesiony z TP do Halonet działa bez zastrzeżeń ,zaletą jest niski koszt utrzymania numeru , wadą jedynie dla mnie jest dziwny sygnał wywołania dla dzwoniącego (chwila ciszy,potem, Trrruuut,Trrruuut,...) i jestem zmuszony do stosowania kodeka G.729 bo na G.711 czasami jest echo (NEO 40/4).
Drugi numer VOIP mam neofon z Funpacka - jakość wyraźnie lepsza od poprzedniego dźwięk na kodeku G.711 jest czysty i bez opóźnień zwłaszcza przy połączeniach stacjonarnych,sygnał wywołania dla dzwoniącego jest natychmiastowy 400 Hz (Tuuut,tuuut,.).
Na obydwóch kontach używam telefonu Gigaset C610IP i C620 podłączonego do Neostrady 40/4 .
 #789809  autor: pegaZUS
 10 mar 2015, 10:23
No limit to jest fraza reklamowa. Pamiętajmy, że kupując usługę w formie promocji stąpamy po kruchym gruncie, bo usługodawcy chętnie konstruują cenniki promocyjne ktore pozwalają stworzyć wrażenie innych kosztów niż te ktore pozniej wychodzą.
 #790854  autor: Dziedzic Pruski
 16 mar 2015, 08:55
zolvio pisze:Dziedzicu - jak korzystasz z happycall?
Pytam, bo na stronie proponują oprócz bramki VOIP także: aplikacji X-Lite, Happyphone (aplikacja
Mam telefony sprzętowe: Grandstream BT100, Siemens Gigaset A510IP.
Soft Zoiper na iPhone i iPadzie - wystarczająco dobrze działa na 3G np w Chorwacji. Testowałem też wbudowany soft w Nokii E66 i działał, ale sama Nokia jest upierdliwa.
W domu/biurze polecam sprzętowy telefon, bo to tradycyjne i ergonomiczne rozwiązanie.
Aplikacji jest tak wiele że trudno wybrać. Wypróbuj jakąś i już.

Używam: virginmobile.pl, klucz.net, nju.pl, happycall.pl, aero2.pl, RBM, alditalk.de, vipnet.hr, du.ae
Dawniej: Centertel, Era, Plus, Heyah, T-Mobile, Play
iPhone 6+128GB, iPhone 4, Nokia 6310 i 6230, HTC TD, iPad Air cellular
 #794662  autor: misiek303
 07 kwie 2015, 16:18
Jak abo. stacjonarny to tylko na VoIP. W tradycyjnej telefonii raczej nie uzyskasz dobrej ceny. A VoIP pod względem jakości usługi praktycznie nie różni się niczym od tego co zaoferują Ci "starzy operatorzy". Jest za to dużo tańsze. Np w fcn -> https://fcn.pl/abonament/cennik/ masz abo za 20,79 zł przy umowie na 2 lata. Kwota brutto. Masz w ramach tego 300 min na stacjonarne wymienne na 100 na komórki. Na komórki wychodzi więc taniej niż z komórki na komórki.
 #794946  autor: Gotrek
 09 kwie 2015, 10:20
Unikałbym stwierdzenia, że voip to to samo co stacjonarne - aparaty analogowe będą działały przy braku prądu, voip który używa internetu [zatem modem, router, bramka/telefon] już nie.
Z drugiej strony standardowa jakość dźwięku w technologii stacjonarnej nijak ma się do HD voice w telefonach voip - 65 lat różnicy technologicznej to też różnica.
Oczywiście ceny też się różnią - zmieniłem 80pln/m-c na actio.pl gdzie płacę 1,50pln