DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #998835  autor: Avenged90x
 13 cze 2018, 16:52
@Remington, skarga we wniosku złożona.

A w Play24 dodałem ten numer, widnieje w oknie "moje numery", ale gdy klikam przycisk "Przejdź" w okienku 'Zarządzaj swoimi usługami w Play" to przechodzi do strony z komunikatem "Brak numeru na koncie, Do Twojego konta nie jest przypięty żaden numer.
Kliknij przycisk OK, aby dodać numer do konta." Kliknięcie 'OK' cofa do poprzedniej strony..

Próbowałem założyć nowe konto na ten numer, ale pojawia się błąd "Numer jest już dołączony" podczas próby rejestracji..

EDIT: Ok, teraz udało się i mam dane wszystkie, ale nie widzę tam ani nipu ani regonu.. Tylko moje dane, osobiste, nie widnieję tam jako firma..
 #998838  autor: Avenged90x
 13 cze 2018, 17:14
No tak, ale jak przychodzę osobiście do salonu, to widnieję tam jako firma :) ...
edit: Dzwoniłem do Play, zapytać dlaczego w Play24 widnieję jako osoba prywatna.. konsultant nie umiał za bardzo odpowiedzieć.. powiedział jedynie , że można wysłać notę korygującą, podając dane firmy, i wtedy uaktualnią Pla24 oraz prawdopodobnie faktury już będą na firmę.. tyle, że ja nie chcę kolejnych faktur :) chcę mieć z Play sprawę zamkniętą.

Jeszcze doczytałem co prawda tutaj: https://www.spidersweb.pl/2014/09/przen ... uwage.html, że wszystkie dane muszą się zgadzać, łącznie z adresem korespondencyjnym. A miałem literówkę w owym adresie korespondencyjnym, jedna litera ulicy była niepoprawna.. Czy może to też być powodem odrzucenia wniosku? Z tego co mnie w salonach zapewniali to nie jest to weryfikowane przy wniosku o przeniesienie.. ale no być może Play stosuje tu jakieś dziwne taktyki zatrzymania na siłę klienta i już nie zdziwiły by mnie takie "kwiatki" :)..