Z przenoszeniem numerów radzę się wstrzymać. Moja historia wygląda tak:
1. Kartę SIM otrzymałem w miarę sprawnie - do tego momentu nie mam większych uwag.
2. Dnia 30.07 rebtel otrzymał mój wniosek o przeniesienie numeru.
3. 1.08 otrzymałem informacje (niestety dopiero po tym jak się dopytałem co się dzieje ze sprawą), że mój wniosek został odrzucony przez dotychczasowego operatora (Play)
4. Dzwonię do play i otrzymuję informację że "we wniosku był podany nip a nie PESEL"
5. Jako że we wniosku przesłanym do rebtel jak wół widnieje PESEL a nie NIP wynika z tego że po prostu źle przepisali do systemu „międzyoperatorskiego”.
6. Zgłaszam problem do rebtel, odpisują że będą nad nim pracować.
7. W dniach 1.08-17.08 wysyłam kilkanaście pytań kiedy problem zostanie rozwiązany i prośby o wskazanie daty przeniesienia. W odpowiedzi albo nie dostaję wcale albo wyglądają mniej więcej tak: pracujemy nad problemem
8. Nagle rano 18.08 (bez jakiejkolwiek informacji choćby dzień wcześniej) karta Play przestała się logować do sieci. Niesiony przeczuciem uruchomiłem kartę rebtel i faktycznie okazało się, że działa z przeniesionym numerem.
9. Po drobnych problemach z konfiguracja połączenia internetowego (trzeba ręcznie utworzyć APN zgodnie z instrukcją na tej stronie:
https://www.rebtel.com/pl/najtanszy-abonament/faq/) całość zaczęła działać zgodnie z oczekiwaniami HURA!!!
10. 20.08 następuje blokada połączeń wychodzących i Internetu, a na mailu znajduje taką informację, cytuję: Twój abonament został usunięty
11. Zgłaszam problem na maila, otrzymuję informację, cytuję: Dokonaliśmy pewnych zmian na Pana koncie i od tej pory wszystko powinno działać poprawnie
12. Niestety karta wciąż nie działa, robię ponowne zgłoszenie, otrzymuje informację, cytuję: We want to let you know we are currently working on your case and we will get back to you as soon as we have more information.
13. Dopiero przed chwilą 22.08 problem został rozwiązany.