T-Mobile - Niesłusznie naliczona kwota poza abonament
Post:19 lut 2018, 14:28
Witam
Posiadam abonament bez telefonu w sieci T-Mobile.
10 stycznia zadzwonił konsultant i zaproponował przedłużenie umowy. Powiedziałem czego oczekuje i dostałem te warunki (Nielimitowane połaczenia, smsy, mmsy i 10 GB internetu). Zapytałem się konsultanta co się stanie z internetem po przekroczeniu 10 GB, konsultant powiedział ze internet zwolni ale bedzie można bez problemu przeglądać strony. 25 stycznia przekroczyłem 10 GB i internet, wbrew zapewnieniom konsultanta, został całkowicie zablokowany. Napisałem reklamacje że albo dostanę to co mi obiecano, albo proszę o przewrócenie poprzedniej oferty (umowa kończyła mi się w kwietniu).
Dnia 9 lutego (tego dnia zaczyna mi się nowy okres rozliczeniowy) z ciekawości wszedłem w aplikacje "Mój Tmobile" żeby zobaczyć czy jest już nowa faktura...faktury nie było, ale abonament przekroczony już o 10 zł był. Zadzwoniłem do BOK i dowiedziałem się ze trwa przywracanie mojej starej taryfy, żebym się nie przejmował bo coś im nie wychodzi ale już zgłaszają reklamacje do działu technicznego. 10 lutego wieczorem, miałem już przekroczone prawie 250 zł abonament (wszystkie połaczenia, smsy i internet szły według cennika a nie pakietu). Kolejne telefony do BOK z pytaniem ile czasu to potrwa i za każdym razem inna odpowiedz - raz żebym w ogóle nie używał telefonu, kolejnym razem ze mogę używać i to wszystko będzie anulowane. Wolałem na wszelki wypadek wyłączyć internet i ograniczyć używanie telefonu do minimum. Dnia 13 lutego przywrócono moja starą taryfę i już nie ciągnie mi nic poza abonamentem, tylko T-Mobile nie kwapi się do anulowania tych 250 zł.
Jeden z konsultantów napisał kolejną reklamację i dostałem smsa z odpowiedzią ze sięc T-Mobile nie wykryła problemu po swojej stronie. Jest to po prostu żenująca postawa. Dziś jest 19 luty a ja dalej mam tą kwotę w rozliczeniach. Jakikolwiek kontakt na BOK to za każdym razem inna odpowiedz:
- Wystawimy taka fakturę ale za 3 dni ją anulujemy i wystawimy poprawną (średno mi się chce w to wierzyć, płacę miesiecznie 29,90, wiec faktura na 250 zł to jednak spory wydatek)
- Anulujemy już za kilka dni ta opłatę
- Opłata jest już anulowana ale nie wiadomo czemu się u Pana wyświetla w aplikacji i po zalogowanie na ICOK.
Ktoś ma jakiś pomysł jak to rozegrać żebym nie musiał płacić tych 250 zł ?
Posiadam abonament bez telefonu w sieci T-Mobile.
10 stycznia zadzwonił konsultant i zaproponował przedłużenie umowy. Powiedziałem czego oczekuje i dostałem te warunki (Nielimitowane połaczenia, smsy, mmsy i 10 GB internetu). Zapytałem się konsultanta co się stanie z internetem po przekroczeniu 10 GB, konsultant powiedział ze internet zwolni ale bedzie można bez problemu przeglądać strony. 25 stycznia przekroczyłem 10 GB i internet, wbrew zapewnieniom konsultanta, został całkowicie zablokowany. Napisałem reklamacje że albo dostanę to co mi obiecano, albo proszę o przewrócenie poprzedniej oferty (umowa kończyła mi się w kwietniu).
Dnia 9 lutego (tego dnia zaczyna mi się nowy okres rozliczeniowy) z ciekawości wszedłem w aplikacje "Mój Tmobile" żeby zobaczyć czy jest już nowa faktura...faktury nie było, ale abonament przekroczony już o 10 zł był. Zadzwoniłem do BOK i dowiedziałem się ze trwa przywracanie mojej starej taryfy, żebym się nie przejmował bo coś im nie wychodzi ale już zgłaszają reklamacje do działu technicznego. 10 lutego wieczorem, miałem już przekroczone prawie 250 zł abonament (wszystkie połaczenia, smsy i internet szły według cennika a nie pakietu). Kolejne telefony do BOK z pytaniem ile czasu to potrwa i za każdym razem inna odpowiedz - raz żebym w ogóle nie używał telefonu, kolejnym razem ze mogę używać i to wszystko będzie anulowane. Wolałem na wszelki wypadek wyłączyć internet i ograniczyć używanie telefonu do minimum. Dnia 13 lutego przywrócono moja starą taryfę i już nie ciągnie mi nic poza abonamentem, tylko T-Mobile nie kwapi się do anulowania tych 250 zł.
Jeden z konsultantów napisał kolejną reklamację i dostałem smsa z odpowiedzią ze sięc T-Mobile nie wykryła problemu po swojej stronie. Jest to po prostu żenująca postawa. Dziś jest 19 luty a ja dalej mam tą kwotę w rozliczeniach. Jakikolwiek kontakt na BOK to za każdym razem inna odpowiedz:
- Wystawimy taka fakturę ale za 3 dni ją anulujemy i wystawimy poprawną (średno mi się chce w to wierzyć, płacę miesiecznie 29,90, wiec faktura na 250 zł to jednak spory wydatek)
- Anulujemy już za kilka dni ta opłatę
- Opłata jest już anulowana ale nie wiadomo czemu się u Pana wyświetla w aplikacji i po zalogowanie na ICOK.
Ktoś ma jakiś pomysł jak to rozegrać żebym nie musiał płacić tych 250 zł ?