DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #973702  autor: majek_01
 23 sty 2018, 20:28
Witam. W dniu 20 stycznia skończyła mi się umowa z Orange.. Tego dnia zgodnie z moim pismem numer miał zostać przeniesiony na kartę. Jednakże termin minął a tu mam dalej abonament. Dzwoniłem w niedzielę do Orange. Usłyszałem że faktycznie numer powinien być już przeniesiony i nie wiedzą czemu tak się stało. Ponadto usłyszałem że nie są wstanie od ręki przenieś numeru na kartę i muszę to zrobić poprzez reklamacje którą rozpaczą bezzwłocznie. Minęły dwa kolejne dni i nic. Dalej abonament.
Gdzie mogę w takiej sytuacji interweniować??
Jak będzie wyglądała sprawa z opłatami? Z uwagi, że nie jest na kartę nie mam możliwości go doładować i korzystam jak dotychczas..
Jak wygląda sytuacja z reklamacja za koszt połączania z konsultantem? Naliczyło mi 4 złote i dostałem 15 minut temu maila że mam zapłacić !!! Za to informacji o przeniesieniu na kartę nie dostałem!!
Proszę o informacje ponieważ chce przenieś dwa numery do Plusza, a ta sytuacja mi to trochę utrudnia..