DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #946689  autor: trifek
 22 sie 2017, 19:02
Witam serdecznie,
Czy spotkał się ktoś może z problemem "trzeszczenia" (słabej jakości połączeń) w Orange?
Mam abonament w Orange od jakiś 6 lat i jakość połączeń jest bardzo słaba (trzaski, przerywane połączenia itp). Czy spotkał się ktoś może z takim problemem?

Za miesiąc kończy mi się abonament i szukam czegoś nowego.

Potrzebuje jak najwiecej neta i wszystko bez limitu. Może być zarówno karta jak i abonament (bez telefonu). Na dniach planuje zakupić "z rynku" iPhone 7, wiec fajnie byłoby gdyby jakość połączeń w końcu była dobra :)
 #946692  autor: Karlos20
 22 sie 2017, 19:06
Czy trzeszczenie występuje na 2G czy 3G? Wiele lat temu miałem właśnie na 2G taki problem dzwoniąc do mamy, teraz jest doskonale. Przeprowadź testy na różnych telefonach lub kartach, jeśli masz możliwość. Sprawdź siłę sygnału, może masz u siebie słaby sygnał ?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #946694  autor: maniek357
 22 sie 2017, 19:07
Ja tam na Orange nie narzekam. Nie ma problemu z jakością połączeń. Może to wina telefonu ?
 #946697  autor: -Gosc-
 22 sie 2017, 19:16
Czy spotkał się ktoś może z problemem "trzeszczenia" (słabej jakości połączeń) w Orange?
Mam abonament w Orange od jakiś 6 lat i jakość połączeń jest bardzo słaba (trzaski, przerywane połączenia itp). Czy spotkał się ktoś może z takim problemem?
Może jest to spowodowane uszkodzeniem głośniczka w telefonie? Od 6 lat jest słabo i nie rezygnujesz? Nie zgłaszałeś im tego? Trzeba zrobić próby w innych lokalizacjach i z różnymi telefonami żeby stwierdzić czy to po stronie sieciowej czy po stronie telefonu usterka.
Mnie nic nie trzeszczy, też używam Orange. Za to w roamingu międzynarodowym była bardzo słaba jakość połączeń.
 #946700  autor: trifek
 22 sie 2017, 19:24
Oferta Orange była dla mnie na tyle atrakcyjna ze się trzymałem tej sieci :)
Mieszkam w bardzo małej miejscowości, może to jest problemem (stary maszt)? Problem występował na różnych telefonach.
 #946701  autor: adziu82
 22 sie 2017, 19:25
@-Gosc- jak byla? W dalszym ciągu jest. Korzystam 5 dni w tygodniu i czasami jest znośnie, ale ogólnie kiepsko.
W kraju również nie jest rewelacyjnie. Mam 6-8 km do trzech nadajników.
Chociaż na weekend załączyła mi się rozmowa HD, aż się zdziwiłem.

RawStyle
 #946746  autor: trifek
 22 sie 2017, 22:43
W tej chwili jedyne rozsądne abonamenty to nju i Plush? Internet w tych taryfach działa z pełna prędkością?
 #946749  autor: Karlos20
 22 sie 2017, 22:57
Pewnie, że z pełną, ale zależnie od ilości GB.
Plush po przekroczeniu pakietu to 32 kbit/s i można za 4,99 dokupić ekstra 5 GB. Za staż można dostać więcej GB, ale tylko w ofercie od 25 zł/mies.
nju ma po przekroczeniu 64 kbit/s, ale dokupujesz 9 GB za 9 zł albo możesz wybrać "Im dłużej tym lepiej" i mieć po pół roku 2x więcej neta, albo w abo za 39 zł mieć minimum 20 GB. Ewentualnie dokupujesz dodatkową kartę netową za 19 zł z 20 GB na start, ale jeśli jej nie użyjesz, do swojej bazowej oferty głosowej dodajesz 20 GB z karty dodatkowej, zyskując minimum 30 GB/mies. bez martwienia się o lejki. Tam jest więcej możliwości.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #946806  autor: -Gosc-
 23 sie 2017, 12:52
trifek pisze:Mieszkam w bardzo małej miejscowości, może to jest problemem (stary maszt)? Problem występował na różnych telefonach.
"Starość" masztu nie ma nic do rzeczy, jeżeli testowałeś na różnych telefonach to znaczy że jest po stronie sieciowej, pozostaje ci albo im zgłaszać do upadłego, niech się ruszą i coś zrobią albo zrezygnować z ich usług jeżeli nic ne poprawią, pytanie czy masz innego dostępnego operatora na swoim terenie? Jeżeli to Networks to powinno być T-m, również plus. Pleja nie polecam bo to dziadostwo ogólnie. Potestuj sprawdź i wybierz, a Orange pomęcz:-)
trifek pisze:Mieszkam w bardzo małej miejscowości, może to jest problemem (stary maszt)? Problem występował na różnych telefonach.
"Starość" masztu nie ma nic do rzeczy, jeżeli testowałeś na różnych telefonach to znaczy że jest po stronie sieciowej, pozostaje ci albo im zgłaszać do upadłego, niech się ruszą i coś zrobią albo zrezygnować z ich usług jeżeli nic ne poprawią, pytanie czy masz innego dostępnego operatora na swoim terenie? Jeżeli to Networks to powinno być T-m, również plus. Pleja nie polecam bo to dziadostwo ogólnie. Potestuj sprawdź i wybierz, a Orange pomęcz:-)
 #950474  autor: WojtekB120
 13 wrz 2017, 14:37
Ja jestem w sieci Orange już od wielu lat (jeszcze za czasów jak była IDEA) i jeśli chodzi o zrywanie połączeń, brak zasięgu itp. to nigdy nie było z tym problemów. Ale swoją droga mogliby lepiej się postarać z ofertą.
 #950690  autor: JFK2016
 14 wrz 2017, 23:30
trifek pisze: Czy spotkał się ktoś może z problemem "trzeszczenia" (słabej jakości połączeń) w Orange?
Mam abonament w Orange od jakiś 6 lat i jakość połączeń jest bardzo słaba (trzaski, przerywane połączenia itp). Czy spotkał się ktoś może z takim problemem?

Za miesiąc kończy mi się abonament i szukam czegoś nowego.

Potrzebuje jak najwiecej neta i wszystko bez limitu. Może być zarówno karta jak i abonament (bez telefonu). Na dniach planuje zakupić "z rynku" iPhone 7, wiec fajnie byłoby gdyby jakość połączeń w końcu była dobra :)
Sprawdź telefon, 2 sprawdź na numery jakiej sieci dzwonisz? (żeby się nie okazało że dzwonisz na nr Play działające tylko w roamingu krajowym W3). Korzystam z Orange w promieniu 200km centralnej Polski i do jakości połączeń nie mam zastrzeżeń. Jak chcesz tanio to a2mobile jest bezkonkurencyjne, działa na sieci Plusa.
 #955719  autor: kill649
 12 paź 2017, 14:26
Ja od jakiegoś miesiąca zauważyłem znaczny spadek prędkości internetu w 3G. A upload jak by nie istniał już. Do tego w ostatnich dniach też trzaski, stuki i miksowanie głosu jak w Play w rozmowach wewnątrz sieci. Warszawa i okolice. Telefon sprawdzony na karcie konkurencji bez problemu. Znajomi którzy mają Nju też zauważyli pogorszoną jakość rozmów w ostatnim czasie. A więc coś innego się dzieje.
 #955725  autor: Remington
 12 paź 2017, 15:03
U mnie tak było od co najmniej pół roku, niezależnie czy w Orange, czy w nju - net potrafił się przytykać, transfery miałem niskie, tylko raz osiągnąłem 20 Mbps. Ostatecznie zmieniłem sieć. Choć problem miałem tylko na iPhonach i podejrzewam problem z optymalizacją sieci pod iPhony, bo na Androidach takich przygód nie było (ale na innych kartach SIM, więc nie sprawdziłem).
 #961556  autor: warekA
 17 lis 2017, 14:00
ja najpierw właśnie przy takim trzeszczeniu zwaliłem winę na telefon, ale jak zmieniłem aparat i dalej trzeszczało to było jasne że to sprawa sieci, najpierw wydzwaniałem i chciałam interweniować ale wiadomo jak to jest jak człowiek chce coś załatwić, wkurzony wziąłem sobie najtańszą ofertę na kartę w virgin mobile za 19 zł żeby dotrwać do końca tamtej umowy z orange bez zdzierania portfela i w vm jestem zadowolony