DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #924118  autor: piotros.org
 05 maja 2017, 14:09
Krótko pisząc, zainteresowała mnie oferta Plush ABO L i postanowiłem przenieść posiadane 4 numery, żeby sumarycznie płacić za nie 80 zł. Mając pozytywne doświadczenia z wcześniejszym przenoszeniem numerów, szybko przystąpiłem do działania i złożyłem 4 zamówienia o przeniesienie. Tyle teorii...

Praktyka pokazała jednak, że nadal istnieją firmy, które należy omijać szerokim łukiem.

Po 3 dniach od złożenia zamówienia dostałem mailową informację, że 3 zamówienia zrealizowano i kurier jest w drodze, a na 1 zamówienie muszę wpłacić kaucję w wybranym przez siebie salonie Plus.
Chcąc dalej realizować plan z teorii, postanowiłem jednak wpłacić kaucję i od razu zostałem powalony faktem, że żaden z 4 odwiedzonych przeze mnie salonów Plus, nie był w stanie przyjąć kaucji! W 2 nie było kasy, a w pozostałych 2 nie wiedzieli jak to zrobić. Dodam, że były to salony w Warszawie.
Infolinia Plush też nie wiedziała co dalej robić i złożyli odwołanie do działu aktywacji, co dalej w mojej sprawie. Kolejnego dnia po kontakcie z infolinią Plush, brak było odpowiedzi z działu aktywacji, ale teoria podana przez innego konsultanta wydała mi się wiarygodna, a mianowicie, żeby odebrać przesyłki na 3 numery i potem złożyć zamówienie o przeniesienie 4ego numeru. Możliwe, że przez brak posiadania kiedykolwiek numerów w Plusie, po podpisaniu umowy, zamówienie na przeniesienie 4ego numeru zostanie zrealizowane pozytywnie, bez kaucji.
I tu pojawiły się kolejne schody w postaci wybranej przez Polkomtel firmy kurierskiej. Z tak niekompetentną firmą kurierską dawno się nie spotkałem. Kurier nawet nie raczył podjechać i sprawdzić czy ktoś jest, tylko dzwonił, a że akurat telefon nie został odebrany, to odesłał przesyłkę do magazynu. Próby kontaktu na nr telefonu kuriera spełzły na niczym.
Wczoraj po majowym weekendzie zadzwoniłem na infolinię Plush, z prośbą o interwencję, ale po usłyszeniu, że firma kurierska dostanie informację następnego dnia, to poprosiłem o podanie nr przesyłek, żeby spróbować samemu zainterweniować. Tydzień na dostarczenie przesyłki w obrębie tego samego miasta, to trochę długo, nawet wliczając 2 dni wolne. Po kontakcie z firmą kurierską ustaliłem, że 3 przesyłki są na magazynie i poprosiłem o dostarczenie, bo na pewno będę w domu, co miało nastąpić dzisiaj.
Dzisiaj się okazało, że kurier przyjechał, ale przywiózł tylko 1 przesyłkę, a nie 3!
Umowy o przeniesienie nie podpisałem i złożyłem rezygnację z realizacji wszystkich zamówień na przeniesienie numerów.

Po prawie 2 tygodniach samych problemów mam dość. Liczyłem na szybkie załatwienie sprawy, a za to zmarnowałem dużo mojego czasu, pieniędzy i nerwów.

piotros
 #924127  autor: piotros.org
 05 maja 2017, 14:51
Dzięki za podpowiedź. Myślałem, żeby tam napisać, ale nie chce mi się zakładać kolejnego konta na innym forum, a poza tym nie planuję korzystać z usług sieci Plus.
Zresztą numery przeniosę do A2Mobile, bo to była druga opcja, którą rozważałem. Skoro Plush nie jest zainteresowany, to może z A2 się uda :)

piotros
 #924286  autor: zwariowany.kurczak
 06 maja 2017, 14:04
zamów 1 abo, dołącz drugi aby mieć 40zł za 2 numery, później powtarzasz procedure... wizyt kurierskich 4 :)

albo

zamów w a2mobile od razu 4 MNP jednego dnia, są mądrzejsi, zapakują wszystko w 1 przesyłkę - 12 podpisów i masz ofertę za 19,90zł :)

Patryk7588 pisze:Mając do wyboru a2mobile i Plusha to jednak wybrałbym Plusha.

Nie DHL, większe dziadostwo.
a2mobile obsługuje DPD
 #924337  autor: cedrus
 06 maja 2017, 17:44
To ja tylko dorzucę swoje 2 grosze - przedłużałem umowę w Plusie 2 lata temu i kurier DPD zagubił zwrotną kopię dokumentów. Dzwonili z DPD i chcieli zrobić kopię tych które zostawili u mnie. Parę razy umawiali się że wyślą kuriera po odbiór, nawet im sam ksero zrobiłem żeby kurier miał łatwiej, ale po paru "obiecanych" wizytach kuriera w końcu odpuścili.
 #924915  autor: piotras
 09 maja 2017, 10:56
Jak ktoś już napisał, mogłeś przenosić numery pojedynczo, mniejsze ryzyko jakiejś wpadki po stronie operatora/kuriera.

A2Mobile odradzam, duża część kart ma obcięty upload po LTE do 0.5Mbit (jest o tym osobny wątek) i nic z tym nie robią. Jak obraziłeś się na plusa to lepiej już prepaidy w t-mobile (no limit za 25zł/msc) lub nju mobile (2 zestawy po numerze podstawowym i dodatkowym, ale wtedy dwa numery musisz mieć na siebie i drugie dwa np. na żonę). Wychodzi 38zł/msc za 2 numery bez stacjonarnych lub 24zł/msc za 2 numery ze stacjonarnymi. Z doświadczenia wiem, że Orange (i pewnie T-mobile też) ma dużo lepsze prędkości netu niż plus.
 #925657  autor: zwariowany.kurczak
 13 maja 2017, 19:44
piotras pisze:Jak ktoś już napisał, mogłeś przenosić numery pojedynczo, mniejsze ryzyko jakiejś wpadki po stronie operatora/kuriera.
pojedynczo to ma 4 wizyty... plush + drugi aby mieć dwa za 40zł + ponownie 2x wizyta na drugą parę. Nju to samo 4 wizyty... - choć możesz drugi(dodatkowy) i trzeci numer zamówić tego samego dnia, o zejdziesz do 3 wizyt :)
piotras pisze:A2Mobile odradzam, duża część kart ma obcięty upload po LTE do 0.5Mbit (jest o tym osobny wątek) i nic z tym nie robią.
W 3G nie ma tego, coś im się rypło, napisz mail i naprawią. Sam to miałem BEZ zgłaszania, telefon dałem w 3G przez dwa dni, później znów automat i hula normalnie w LTE... Mieli ok 5/5 jakieś zdrożenie może to naprawili?
 #926130  autor: piotros.org
 16 maja 2017, 09:44
Finał:
5.05 zgłosiłem do Plusa rezygnację z 4 zamówień. Po 2 dniach roboczych Plus przyjął rezygnację.
5.05 złożyłem dyspozycję przeniesienia 4 numerów do A2mobile i dzisiaj nastąpiło przeniesienie :)
Widać im mniejsza firma, tym sprawniej działa :) Kurier przyjechał z jedną przesyłką i w razie co miał poprawny numer kontaktowy, podany w formularzu na stronie.
Na szczęście A2mobile jeszcze nie przesiąknęła "korporacyjnością" swoich udziałowców i oby tak było dalej :)

piotros