DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #922158  autor: orange2017
 22 kwie 2017, 21:07
Calm7 pisze:Jakaś dziwna ta umowa.... same bonusy...
Pewnie jest tan coś na ten temat... Jest taka długa, że nie mogę znaleźć i nie chce mi się już nawet szukać...

PS Doczytałem... Jest podana długa lista rabatów i wśród nich wspomniane:
Nielimitowane rozmowy w Orange i nju; Nielimitowane SMSy w Orange i nju; Nielimitowane rozmowy do wszystkich kom.; Nielimitowane SMSy do wszystkich sieci kom.;
Nie ma nic na temat MMS-ów. Przynajmniej nic nie znalazłem.
 #922168  autor: Niezgodna7
 22 kwie 2017, 22:22
No widzisz ... nie ma nic nt mms-ów ....
Teraz pytanie czy możesz dokoptować te mms-y do obecnej umowy, czy warto (cena), a może przetrzymasz umowę bez wysyłania dużej ilości mms...

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
 #922172  autor: orange2017
 22 kwie 2017, 22:37
Mam zamiar przeczekać umowę bez zmian i potem przejść do Nju Mobile (ten sam właściciel).

PS Napisałem nowe zgłoszenie. Jak mi nie uznają, to napiszę w tej sprawie do radia i telewizji. Jak dobrze pójdzie, coś wspomną w TV lub radiu na ten temat. Chcę im odebrać nowych klientów.
 #922176  autor: f0ku5
 22 kwie 2017, 23:08
orange2017 pisze:Jak dobrze pójdzie, coś wspomną w TV lub radiu na ten temat. Chcę im odebrać nowych klientów.
Nie wspomną.
 #922198  autor: orange2017
 23 kwie 2017, 09:07
Napiszemy... Zobaczymy... Chyba że pójdą po rozum do głowy i zrezygnują z umowy. Przecież to jest nielogiczne. Samym tym tematem odbiorę im bardzo wielu klientów. Google i te sprawy. :)
 #922199  autor: goral2099
 23 kwie 2017, 09:16
Ha, ha, ha...no niesamowity temat do TV. O gościu, który nie umie czytać. Albo nie rozumie tego co podpisuje. Powodzenia. :)
 #922201  autor: Dorotea
 23 kwie 2017, 09:37
Nie ma w tym nić śmiesznego. Sprzedawców (wszelkiej maści , nie tylko z Orange) należy z góry traktować jak potencjalnych oszustów i nie wierzyć im na słowo. Takie czasy, mnie tego nauczyło życie. Autor popełnił błąd, że zaufał. Tym większy, że z umowy zawartej w lokalu przedsiębiorcy nie można zrezygnować w ciągu 14 dni więc tym bardziej trzeba patrzeć drugiej stronie na ręce i wszystko dokładnie czytać, a w razie wątpliwości nie podpisywać.

mungo pisze:ile razy można czytać tego typu posty że oszukują (bez względu na to kto)? Tylko Twój przypadek właściwie mało kogo coś nauczy. Bo ktoś kto nie czyta umów, nie czyta najprawdopodobniej tego forum. A my tu na forum, jeśli już, byli byśmy zainteresowani jakimiś bardziej wyrafinowanymi mechanizmami oszustw.
Po co bardziej wyrafinowane oszustwa jak to prymitywne sprawdza się doskonale i działa na masę ludzi. Większość raczej nie czyta umów i wcale mnie to nie dziwi, bo są na ogół dość obszerne (jak uwzględnić wszystkie załączniki), a nawet, gdyby czytali, to niekiedy trzeba prawnika, żeby ogarnąć te wszystkie kruczki. Sprzedawcy doskonale o tym wiedzą i potrafią to wykorzystać.

Przykład autora jest ostrzeżeniem dla innym - nie ufajcie tylko czytajcie przed podpisaniem, a jak nie rozumiecie to proście o wzór umowy i poradźcie się kogoś kompetentnego.
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2017, 14:05 przez Dorotea, łącznie zmieniany 1 raz.
 #922206  autor: goral2099
 23 kwie 2017, 10:36
A może użytkowników piszących o swojej naiwności trzeba z góry traktować jako troli robiących czarny PR? Takie jak Twoje podejście do sprawy i generalizowanie, to idiotyzm w czystej postaci.

Może autor usłyszał to co chciał usłyszeć, a teraz chce zrzucić winę na firmę. Może się pracownik pomylił?
 #922212  autor: Gregrin
 23 kwie 2017, 11:00
Dorotea pisze:Nie ma w tym nić śmiesznego. Sprzedawców (wszelkiej maści , nie tylko z Orange) należy z góry traktować jak potencjalnym oszustów i nie wierzyć im na słowo. Takie czasy, mnie tego nauczyło życie. Autor popełnił błąd, że zaufał.
Ja nie rozumiem jednego. Tez nie raz bylem w salonie i zawsze wygląda to podobnie, sprzedawca wyciąga prospekt i na nim kreśli. Przypomnę jak wygląda prezentacja oferty na stronie http://www.orange.pl/kid,4002009272,id, ... eztelefonu
Przypomnę ze nie mówimy tu o jakiś szczegółach czy gwiazdkach ze po 3m-cach netu jest jest mniej czy coś, tylko o głównych warunkach umowy.
Dorotea pisze:Po co bardziej wyrafinowane oszustwa jak to prymitywne sprawdza się doskonale i działa na masę ludzi. Większość raczej nie czyta umów i wcale mnie to nie dziwi, bo są na ogół dość obszerne (jak uwzględnić wszystkie załączniki), a nawet, gdyby czytali, to niekiedy trzeba prawnika, żeby ogarnąć te wszystkie kruczki. Sprzedawcy doskonale o tym wiedzą i potrafią to wykorzystać.
Przykład autora jest ostrzeżeniem dla innym - nie ufajcie tylko czytajcie przed podpisaniem, a jak nie rozumiecie to proście o wzór umowy i poradźcie się kogoś kompetentnego.
Umowy nie widziałem ale z tego co wiem te podstawowe warunki również są pogrubiane i często zakreślane...
Nie wiem jak było w tym przypadku ale ciężko rozstrzygać czy to było nieporozumienie, niedomówienie czy nadzieja ze będzie tak jak mówi konsultant mimo ze nigdzie o MMS'ach nie pisze (a może gdzieś małym druczkiem będzie...).
orange2017 pisze:PS Napisałem nowe zgłoszenie. Jak mi nie uznają, to napiszę w tej sprawie do radia i telewizji. Jak dobrze pójdzie, coś wspomną w TV lub radiu na ten temat. Chcę im odebrać nowych klientów.
XD
 #922215  autor: Dorotea
 23 kwie 2017, 11:05
Wyzywanie autora od naiwnego, trolla oraz zakładanie, że może być winny albo w najgorszym razie operator się pomylił.

Oczywiście, że generalizowanie ma sens jeśli chodzi o sprzedawców (wszelkich) - tu obowiązuje zasada ograniczonego zaufania. Tym ludziom z zasady nie powinno wierzyć się na słowo. Nie wykonują zawodu zaufania publicznego tylko pracują dla własnego zysku i korporacji.
 #922218  autor: goral2099
 23 kwie 2017, 11:11
Wyzywanie konsultanta, czy firmy którą reprezentuje od oszustów lub złodziei bez żadnych dowodów...pieniactwo, trolowanie. :)
 #922222  autor: Gregrin
 23 kwie 2017, 11:31
Dorotea pisze:Oczywiście, że generalizowanie ma sens jeśli chodzi o sprzedawców (wszelkich) - tu obowiązuje zasada ograniczonego zaufania. Tym ludziom z zasady nie powinno wierzyć się na słowo. Nie wykonują zawodu zaufania publicznego tylko pracują dla własnego zysku i korporacji.
A może odrobinę zdrowego rozsądku ? Przy płaceniu w sklepie tez trzeba zwrócić uwagę czy wydaja nam ze 100zl które daliśmy czy z 50zl bo ktoś się pomylił. Nie mowie o jakiejś paranoi ale przy umowie na 24m-ce warto chociaż zapytać gdzie pisze o MMS'ach skoro są one dla nas takie ważne...
 #922231  autor: Dorotea
 23 kwie 2017, 11:46
Ale się pastwicie na tym biednym klientem, taki nierozsądny, naiwny itp. itd. Jest też druga strona medalu. Nieuczciwość z premedytacją drugiej strony. Takie rzeczy się przecież zdarzają więc nie należy tego wykluczać.

Zła renoma wszelakich sprzedawców nie wzięła się znikąd. Dziś już nikomu nie można ufać, nawet pracownikom banków.
 #922233  autor: goral2099
 23 kwie 2017, 11:55
Przestań się pastwić nad biednymi konsultantami i przypisywać im całe zło tego świata. Jasne, że renoma taka nie bierze się znikąd, i spora jej część spowodowana jest przez brak rozgarnięcia i nieuczciwość klientów. Takie rzeczy przecież się zdarzają, więc nie należy tego wykluczać. :)
 #922234  autor: Dorotea
 23 kwie 2017, 12:03
Ogólnie nie popieram retoryki w stylu "złodzieje, oszuści".

Ale stwierdzam fakt, o którym pisali już inni - umowy należy koniecznie czytać przed podpisaniem. A dlaczego? Bo sprzedawca może wpuścić w maliny. Celowo lub przez pomyłkę (i nie mieć ochoty się do niej przyznać).
 #922235  autor: WojTaZzz121
 23 kwie 2017, 12:04
[quote][/quote] Po pierwsze no to wytłumacz z czym cie oszukali dokładnie bo z tego opisu ciężko stwierdzić coś samemu
 #922244  autor: goral2099
 23 kwie 2017, 12:17
Dorotea pisze:Ogólnie nie popieram retoryki w stylu "złodzieje, oszuści".
Popierasz i uprawiasz taką. :)
 #922269  autor: Gregrin
 23 kwie 2017, 13:36
Dorotea pisze:Ogólnie nie popieram retoryki w stylu "złodzieje, oszuści".
Moze retoryki nie ale przesłanie dajesz jednoznaczne a to utrudnia obiektywne spojrzenie
Dorotea pisze:Sprzedawców (wszelkiej maści , nie tylko z Orange) należy z góry traktować jak potencjalnym oszustów
Dorotea pisze:Przykład autora jest ostrzeżeniem dla innym - nie ufajcie tylko czytajcie przed podpisaniem
Takie ostrzeżenia to normalka jak podpisuje się skomplikowane, wieloletnie umowy a tu mamy przypadek podstawowej umowy z tylko kilkoma usługami. Tu chodzi o minimalne rzucenie okiem na umowę a nie studiowanie jej szczegółów... Sam jednak uważam ze błędy/przeoczenia się zdarzają i powinna być jakaś możliwość rezygnacji/odstąpienia niestety to zaprzeczenie umowy z warunkami na 24 m-ce dlatego zawsze polecam umowy bezterminowe a tych na szczęście w sieciach komórkowych nie brakuje.