DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #966276  autor: Dorotea
 14 gru 2017, 23:37
justicef pisze:Zapomnialem zasilic konta przez ostatnie pol roku i VIRGIN dezaktywowal mi numer (bez jakiegokolwiek powiadomienia mnie).
...
Jest to dla mnie bardzo wazna sprawa, gdyz moj numer figuruje w roznych formularzach kontaktowych, u ubezpieczycieli, w bankach, w urzedzie miasta itd. Po 14 latach nazbieralem naprawde sporo kontaktów.
justicef pisze:Zaden operator nie załatwil mnie przez te 14 lat tak jak VIRGIN...informacje, ze brakuje srodkow na koncie dostawałem gdy tylko konczyli mi sie srodki, ale nie otrzymałem ani jednego sms, ze moj numer straci ważność...po prostu nieporozumienie.
Współczuję, ale niestety jak pisali przedmówcy - załatwiłeś się sam. Numer bardzo ważny i przez pół roku nie doładowałeś - praktycznie u każdego operatora jest on nie do odzyskania. Nie chciałam Cię dobijać, ale taka jest prawda, a nadzieje na odzyskanie numeru są złudne.
 #966511  autor: Eon
 15 gru 2017, 23:07
Podepne sie pod temat bo mam identyczną sytuacje jak justicef i oferuje zapłate za pomoc w tym temacie.
Jakis czas temu (ponad rok) straciłam swój numer tel który był w Play (numer przeniesiony z Orange). Wyjechałam za granice, numer był nieuzywany i niedoładowywany więc został wyłaczony przez Play i zwrócony do Orange. Gdy dzwoni się na ten numer to jest informacja ze "wybrany numer nie istnieje". Kontaktowałam sie z Orange telefonicznie i pisemnie ale konsultanci ze swoimi uprawnieniami i wiedzą nie mogą nic zrobić bo w dostępnych numerach go nie ma. Czy jest jakaś możliwość nawet odpłatnie odzyskania lub zakupienia dokładnie takiego numeru? ( np. numer na życzeni itp.) ? Jeśli nie da sie odzyskać to może ew. jest jakaś możliwość odebrania jednego SMSa który zostanie wysłany na ten numer ??
Jeśli ktoś odpłatnie może mi pomóc to prosze o kontakt na PW.
 #970342  autor: pixi81
 06 sty 2018, 14:22
PawlusG pisze:Jeżeli numer był przeniesiony do Virgin i oni go już zwolnili do macierzystego operatora, to już nic nie zrobisz. Powiadomienia na pewno były, bo przysyłają wcześniej informację, że kończy się ważność konta. Musiałeś to przeoczyć, albo skasować SMSa.
oni nie powiadamiaja o tym żeby zasilic konto bo strace numer, to ciulowy operator w orange np. 14 dni na zgloszenie sie w salonie doladowanie numeru i wszystko ok
 #970391  autor: kaspeed
 06 sty 2018, 17:32
Ale masz okres odbioru połączen 90dni czy iles. I wtedy przywroci nr.A tu fizycznie dead

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #970463  autor: PawlusG
 06 sty 2018, 23:39
Powiadamiają, żeby doładować bo nie będzie można wykonywać połączeń, a po miesiącu od tego czasu jest wyłączony.

:)
 #970481  autor: dalmashin
 07 sty 2018, 07:46
Można zaryzykować piątaka i spróbować doładować przez np bank gdzie podaje sie tylko numer i kwotę. Albo będzie błąd, albo operator zarobi, a może się uda...
 #970489  autor: Kryniczanin
 07 sty 2018, 10:08
Odzyskanie nr sprzed roku jak wrócił do puli operatora macierzystego jest możliwe, ale nie na wasze(nasze) możliwości.

Słyszałem o przypadku gdzie jedna osoba uparła się by taki nr odzyskać i odzyskała - jednak była prezesem firmy która ma kilkaset aktywacji i kilkadziesiąt tysięcy złotych rachunków miesięcznie.
 #996804  autor: klaudiagargas
 02 cze 2018, 03:09
Hej, też mam identyczną sytuację. Wyjechałam za granicę i numer służył do odbierania potwierdzeń SMS przy transakcjach z polskim bankiem i obsługi innych usług. Virgin pisze, że numer jest nie odzyskania, również nie dostałam żadnego powiadomienia, a powinni mailowo informować o takich zamiarach. Gdybym pamiętała, że ważność konta to rok od ostatniego doładowania, to oczywiste, że bym doładowała, żeby nie stracić numeru. A teraz sprawa się komplikuje, bo nie mam jak korzystać w pełni z własnego konta w banku, nie bywam w Polsce często, żeby kupić nowy numer... Jak się skończyły Wasze sytuacje? Udało się odzyskać numery?
 #997326  autor: jutek
 05 cze 2018, 00:50
Według Virgin numer nie jest ważny rok od ostatniego doładowania a rok + 60 dni na odbieranie.
https://virginmobile.pl/pomoc/karta/jak ... o-na-karte
Taka ciekawostka, że w a2mobile numer jest ważny dokładnie rok od ostatniego doładowania i ani dnia dłużej. Dzień po upływie roku wyłączają równocześnie możliwość wykonywania połączeń jak i możliwość odbierania. Dzwoniący dostają lakoniczny komunikat: "Przepraszamy wybrany numer nie działa". Mimo że telefon ma zasięg to nie można takiego numeru doładować, nie działają żadne kody USSD, a także nie ma możliwości doładowania przez internet. Jedyny sposób na odzyskanie takiego numeru to zakupienie doładowania Plus 5 i wysłanie kodu do BOKu. Znajoma jest właśnie w trakcie załatwiania, rok minął przedwczoraj. Oczywiście nie było żadnego smsowego ostrzeżenia, że ważność się kończy. Nie wiem przez jaki czas po wyłączeniu można w ten sposób reaktywować numer w a2.
 #997514  autor: forum_tg
 05 cze 2018, 21:12
najczęściej operatorzy nie robią problemu przez 30 dni od zablokowania. Jak blokowałem numery w Orange, to konsultanci sami mnie o tym kilka razy poinformowali, że mam 30 dni na zmianę decyzji
 #1081130  autor: tomislav3540
 28 wrz 2019, 21:49
Mam podobny problem jak odzyskać numer Virginmobile, który dzisiaj został wyłączony? Próbowałem doładować z 2 banków tyle, że CMOK twierdzi, że środki za doładowania zostaną zwrócone do 72h.