Perypetii z niesłuszną opłatą za wymianę karty sim ciąg dalszy. Skończył się okres rozliczeniowy
i oczywiście kwota do zapłaty to 54zł czyli 29zł abo + 25 wymiana karty. Zadzwoniłem do nju i od ręki (do godziny po telefonie) pani zrobiła korektę faktury. Mam sobie ją wydrukować i zapłacić.
W systemie widnieje ta na 54zł jako zapłacona i nowa na 29zł niezapłacona.
Wniosek z tej historii jest taki że gość w salonie Orange który wymieniał kartę sim złą opcję zaznaczył nie wiem czy z niewiedzy czy z próby naciągnięcia i dlatego wyszło to niepotrzebne zamieszanie.
W Orange wymiana starej karty sim na lte też jest darmowa więc miał tą opcję do zaznaczenia
w systemie, dlaczego tego nie zrobił? Nie wiem. Mam ochotę złożyć skargę na niego ale odpuszczę.
Także rada, jeśli ktoś ma wymianę starej karty sim na lte w nju i robi to w salonie Orange to niech przypilnuje żeby od razu było dobrze zaznaczone żeby nie było naliczonej opłaty, a jak się będą upierać w salonie to przy nich dzwonić do nju od razu. Unikniecie niepotrzebnej straty czasu na późniejsze odkręcanie tego błędu bo trzeba czekać do końca okresu rozliczeniowego aż pojawi się faktura i dopiero wtedy można to naprawić.
Chwała nju że przynajmniej u nich nigdy nie robią problemu i wszystko się da od ręki praktycznie załatwić, nigdy większych problemów nie było.
Ktoś może napisać, a szkoda czasu żeby się wykłócać o 25zł, ale ja uważam że tu nie chodzi o pieniądze tylko o zasady.