Strona 61 z 71

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Post:16 lis 2017, 20:04
autor: sprintek
jovi123 pisze:
sprintek pisze:Zasięg najlepiej testować samemu. Ja od 2-3 miesięcy jestem w nju przeszedłem z play. Mam dwa nr i jest ok. Zasięg dużo lepszy. Ja pop3cam nju.
a to w play niby nie miałeś zasięgu Orange? ciekawa opinia
Ciekawa i prawdziwa. Nadal uważam, że dobrze zrobiłem zmieniając sieć. Play powinien pomyśleć o swoich nadajnikach. Wiele razy zawiodłem się na zasięgu niby 4 sieci. Z domu zadzwonić nie mogłem. Próbowałem też ręcznego ustawiania. Pamiętam, że jeszcze jak miałem Play zaczęli cudować z zasięgiem innych sieci. Trzeba było dzwonić na infolinię i prosić się o ponowne podłączenie czy coś takiego. Pomijam fakt że to i tak nic nie dało.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Post:16 lis 2017, 21:14
autor: jovi123
możesz mieć racje ale to raczej te inne sieci przycinają Play aby wyrabiać się dla swoich abonentów gdyż wszystkie przekaźniki rozgrzane są do czerwoności , sieć celebrytów przestaje być atrakcyjna pod każdym względem tak i jak wszystkie sieci wirtualne

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Post:16 lis 2017, 21:51
autor: PingNoMore
Wczorajszy test LTE w Nju. Do nadajnika około 3 km. Po drodze las. Sprawdzane na telefonie LG G6.
Obrazek

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Post:23 lis 2017, 12:49
autor: zwariowany.kurczak
nju coś zaczyna dbać o Klienta? w jednym dniu co 10-15min. "połączono - brak internetu", szału dostać można.. Ich BOK wszystko działa lalalaa, ALE dostałem rabat na 100% abo na 1mc (tylko się jeszcze upomnę o korektę FV bo system "zapomni" mi go przyznać), wolą sypnąć rabatem niż napisać awaria/rozbudowa?

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Post:02 sty 2018, 12:39
autor: bed
Pytanie takie. Kiedy nju zwiększyło ilość internetu w UE? I czy o takich zmianach powinno poinformować?

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Post:02 sty 2018, 15:07
autor: remi89

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Post:05 sty 2018, 23:19
autor: bed
Tylko szkoda, że nawet SMS-a o zmianach nie wysłali :P

Jak wygląda kwestia trzymania się nju ograniczenia transferu po jego wykorzystaniu? Bo wykorzystałem dostępny transfer, na koncie pojawiła się informacja o założeniu kagańca, a dalej śmiga po 70 i więcej Mb/s :)

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Post:07 sty 2018, 15:21
autor: klaudia123
bed pisze:Jak wygląda kwestia trzymania się nju ograniczenia transferu po jego wykorzystaniu?
Natychmiast SMS iż masz lejek 1Mb/s... tak jest u mine.

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Post:09 sty 2018, 01:17
autor: bed
No to u mnie coś nie wyszło, bo transfer z pełną prędkością działał sporo po przekroczeniu 10 GB. Hm myślałem że ograniczenie prędkości jest dużo bardziej restrykcyjne od 1 Mb/s.

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Post:09 sty 2018, 01:36
autor: Gregrin
Moze masz dołożony nju internetowy ? Raczej każda siec dosyć równo po wykorzystaniu pakietu stosuje lejki żeby "zachęcać" do przechodzenia na wyższe plany lub dokupienie pakietu.
Po krótkim namyśle u ciebie podejrzewam dłuższy staż a co za tym idzie więcej netu. Na stronie nju sprawdzałeś ile masz i czy masz staż włączony ??

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Post:09 sty 2018, 12:46
autor: Scooby Doo
Mam pytanie od paru miesięcy zauważyłem w swoim pokoju wyraźny spadek mocy sygnału telefonu Galaxy S4. Według mnie z tego powodu szybciej spada mi poziom baterii w telefonie. Czy to normalne, że pomimo braku odpalonych danych komórkowych i włączeniu aplikacji Network Cell Info pokazuje mi parametry LTE (moc sygnału by się zgadzała) ? Wystarczy, że ktoś do mnie zadzwoni albo ja wybiorę numer i dojdzie do łączenia i mam pełny sygnał (to samo się dzieje po wymuszeniu WCDMA).

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Post:09 sty 2018, 22:01
autor: bed
Gregrin pisze:Moze masz dołożony nju internetowy ? Raczej każda siec dosyć równo po wykorzystaniu pakietu stosuje lejki żeby "zachęcać" do przechodzenia na wyższe plany lub dokupienie pakietu.
Po krótkim namyśle u ciebie podejrzewam dłuższy staż a co za tym idzie więcej netu. Na stronie nju sprawdzałeś ile masz i czy masz staż włączony ??
Nie i nie. Nie mam nju internetowego a staż mam zbyt krótki - wciąż pokazuje mi 10 GB. Stąd właśnie moje zdziwienie.

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Post:10 sty 2018, 13:15
autor: lordbyd
Czy to normalne, że pomimo braku odpalonych danych komórkowych i włączeniu aplikacji Network Cell Info pokazuje mi parametry LTE (moc sygnału by się zgadzała)
Normalne, bo masz zalogowany telefon do LTE.
Każde nawiązanie, odebranie rozmowy czy wysłanie nawet kodu USSD powoduje przejście telefonu do WCDMA (tzw. CSFB).
Ale to nie wątek na takie dyskusje.

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Post:11 sty 2018, 23:02
autor: grzesk
bed pisze:No to u mnie coś nie wyszło, bo transfer z pełną prędkością działał sporo po przekroczeniu 10 GB. Hm myślałem że ograniczenie prędkości jest dużo bardziej restrykcyjne od 1 Mb/s.
@bed to że nie masz lejka to jakiś błąd systemu.
Do do samych lejków to dobrze myślałeś, że są bardziej restrykcyjne.
W ofercie dla telefonów jest to 64 kb/s a dla ofert internetowych 1 mb/s

PS. mogli by 1 mb/s dać i do zwykłych ofert telefonicznych. Inni operatorzy mają takie lejki w okolicach 1 mb/s.

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Post:12 sty 2018, 18:28
autor: bed
Właśnie tak coś mi się wydawało. No zobaczę jak to będzie w tym miesiącu. Powinny być lejki rzędu 0,5-1 Mb/s a nie ten z nju, bo to jednak wartość, przy której właściwie nie da się korzystać z Internetu.

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Post:27 sty 2018, 19:08
autor: bolek2004
Numer w nju podstawowy (stary buzz) chcę zmienić na tą nową ofertę za 29zł z 10gb netu. Jest tylko jeden problem bo na tym buzzie forma płatności była zmieniana że przychodzi faktura papierowa i teraz nie wiem czy jak zmienię na tą nową taryfę to znowu mi się nie zrobi faktura na email.
Albo policzą jakieś dodatkowe koszty za fakturę papierową. Nic w regulaminach nie ma, ale jak to jest w praktyce? Przerabiał już ktoś?

Update:
Dzwoniłem na infolinię i twierdzą że przy zmianie taryfy forma płatności się nie zmienia. Jutro może wypróbuje.

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Post:27 sty 2018, 21:30
autor: Remington
Taryfa, pakiety itd. to atrybut numeru, a forma płatności czy form faktury to atrybut konta abonenckiego. Bez obaw.

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Post:28 sty 2018, 10:25
autor: bolek2004
Jeszcze jeden problem. Pisze że aktywacja następuje od kolejnego okresu rozliczeniowego, a żeby włączyć tą ofertę to muszę wyłączyć teraz do komórkowych za 19zł no więc jak to wyłączę to do końca okresu rozliczeniowego nie będzie rozdzielać 19+10.
Czyli wychodzi na to że najlepiej aktywować tą ofertę nową dzień czy dwa przed kolejnym okresem rozliczeniowym? Mam rację?
Chyba że jest tak że 19+10 też zostanie wyłączone od nowego okresu rozliczeniowego więc wtedy nie ma problemu.

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Post:28 sty 2018, 16:34
autor: bed
grzesk pisze:
bed pisze:No to u mnie coś nie wyszło, bo transfer z pełną prędkością działał sporo po przekroczeniu 10 GB. Hm myślałem że ograniczenie prędkości jest dużo bardziej restrykcyjne od 1 Mb/s.
@bed to że nie masz lejka to jakiś błąd systemu.
No i niestety - w ubiegłym miesiącu się udało, a dziś przyszedł SMS, że przekroczyłem transfer i prędkość została ograniczona do maks 64 kbps. Jakby nie mogli tak się pomylić jak miesiąc wcześniej 8)

Re: njumobile - prośba o opinie aktualnych użytkowników

Post:30 sty 2018, 16:02
autor: MarcinDawko
Polecam, nie ma problemów z zasięgiem, dobra i tania oferta.