DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 57 z 71
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 71
 #935843  autor: Dorotea
 01 lip 2017, 13:31
Siostra na to całe NJU już chyba kilka lat. Kiepsko ją słychać. Na początku myślałam, że to wina Play z którego korzystam, bo też ma dźwięk nieciekawy, ale z jakiego tel. i operatora do niej dzwonię to tak samo jakoś słabo brzmi. Zmieniała telefony, dzwoni z różnych miejsc, ale cały czas marnie to wygląda.

To jest dziwne, bo mam mam też Orange i dźwięk w tej sieci jest naprawdę przyzwoity bez względu na telefon.
 #935846  autor: piotras
 01 lip 2017, 13:37
Może siostra ma problemy z dykcją ;)?

Ja z nju nie mam żadnych problemów. Czysty dźwięk, internet 20-100Mbps w zależności od pory dnia, przez rok raz była awaria internetu i trwała 4h. Dla dwóch numerów nie ma tańszej oferty, nawet jakbym miał więcej płacić to bym został ze względu na jakość. Wynik z godz. 13.40: http://www.speedtest.net/my-result/a/2996951102
Ostatnio zmieniony 01 lip 2017, 13:41 przez piotras, łącznie zmieniany 1 raz.
 #935849  autor: Dorotea
 01 lip 2017, 13:41
Siostra nie ma problemów z dykcją, mówi normalnie. Telefony też ma dość przyzwoite.

Z NJU jest zadowolona, ale właśnie ze względu na ten dźwięk nie przeniosłabym się tam. Oczywiście to są moje subiektywne odczucia. Do kiepskiego dźwięku przyzwyczaiłam się w Play więc nie jest to dla mnie najważniejsze, jednak przeszkadza jak coś zaczyna być nie tak ze słyszalnością.

Uprzedzając komentarze - słuch mam dobry :)
Ostatnio zmieniony 01 lip 2017, 13:59 przez Dorotea, łącznie zmieniany 1 raz.
 #935859  autor: -Gosc-
 01 lip 2017, 14:27
Z NJU jest zadowolona, ale właśnie ze względu na ten dźwięk nie przeniosłabym się tam. Oczywiście to są moje subiektywne odczucia.
Miałem nju i jakość dźwięku była bardzo dobra, teraz mam Orange OFNK i nie słyszę różnicy, karty zamieniane na tym samym telefonie - bez różnic.
Rozmowy nju-orange ; orange-nju bardzo dobra jakość (oba tel. z obsł. HDVoice).
Także nie wiem skąd mogą być problemy które opisałaś.
Natomiast zauważyłem ostatnio, zdarzyło się że rozmowy z prepaida Orange były przerywane. Wcześniej tego nie było, może coś grzebią w sieci?
 #935957  autor: sprintek
 02 lip 2017, 06:56
To też wszystko zależy od tego kto ma jaki zasięg w miejscu zamieszkania. Moi rodzice mają w play i w dużym mieście mają nieraz problem z rozmowami głosowymi. U mnie jeśli chodzi o połączenia to jest gorzej jak było dlatego uciekam z play.
 #936003  autor: -Gosc-
 02 lip 2017, 12:40
sprintek pisze:To też wszystko zależy od tego kto ma jaki zasięg w miejscu zamieszkania. Moi rodzice mają w play i w dużym mieście mają nieraz problem z rozmowami głosowymi. U mnie jeśli chodzi o połączenia to jest gorzej jak było dlatego uciekam z play.
Tak, tylko porównanie normalnych sieci do plej jest nie na miejscu. Jak miałem dawno temu plej (też się nabrałem ale nastawiałem się na testy bardziej) to nagminne było że telefon w zasięgu macierzystym leżący obok nie dzwonił tylk przychodziły smsy że ktoś próbował się skontaktować... po kilku takich akcjach w plej ich karta poszła tam gdzie jest jej najlepiej - do śmietnika :lol:
 #936036  autor: kaspeed
 02 lip 2017, 14:20
NJU ma babcia ja POPa + firmowe i różnic brak.W play owszem czy plusie było głucho przerwy echa i inne cuda.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #936457  autor: piotras
 04 lip 2017, 10:34
Czy jest osoba, która zmieniła taryfę na nową i otrzymała pakiet GB zgodny ze stażem liczonym w usłudze im dłużej tym lepiej? Z tego co czytam mają błąd i wszystkim staż zerują.

Albo czy komuś udało to się skutecznie zareklamować?
 #936699  autor: Camis
 05 lip 2017, 12:13
piotras pisze:Czy jest osoba, która zmieniła taryfę na nową i otrzymała pakiet GB zgodny ze stażem liczonym w usłudze im dłużej tym lepiej? Z tego co czytam mają błąd i wszystkim staż zerują.
U mnie jest ten błąd i nie działa bonus za staż po zmianie na nową taryfę. Powinienem mieć 20GB a mam tylko 10GB:

Obrazek
  • Strona 57 z 71
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 71
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 71