DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 2 z 71
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 71

 #691326  autor: Eryk42
 18 sty 2014, 17:48
Sahim wielkie dzięki. :wink:

 #691341  autor: Micho
 18 sty 2014, 18:18
U mnie było dokładnie tak samo jak u Sahim.

 #691343  autor: macc
 18 sty 2014, 18:26
U mnie też było podobnie jak u Sahim

 #691353  autor: Sahim
 18 sty 2014, 19:05
A u mnie pojawił się kłopot :(
Otrzymałem sms że przeniesienie nie może być zrealizowane ze względu na niezgodność danych podanych we wniosku o przeniesienie z tymi zapisanymi w TM.
Wykonałem telefon do nju. Dowiedziałem się że muszę zadzwonić do TM bo oni nic nie wiedzą dlaczego wniosek został odrzucony. :?: :!:
Zadzwoniłem do TM gdzie powiedziano mi, że oni przy rejestrowaniu numeru nie zapisują PESELU i numeru dowodu a bez tych danych numeru telefonu przenieść nie można. To ja się pytam: jakie to jest rejestrowanie bez tak podstawowych informacji?
Doradzono mi aktualizacje moich danych w salonie TM i ponowne złożenie wniosku o przeniesie numeru. TM ma 14 dni na zmiany od złożenia aktualizacji a mnie czas goni.
Czy ktoś może potwierdzić że TM nie zapisuje Peselu przy rejestracji?

 #691357  autor: massiwo
 18 sty 2014, 19:13
sahim ja wzialem swoje dane ze swojego konta na play24, bo nie wiedzialem nawet czy figuruje pod jednym imieniem, czy dwoma :mrgreen:

zamowilem 7go, 14go byl kurier, 18go konczy mi sie umowa z p4, od 19go moj nr ma byc w nju

jak sprawdzic czy dziala usluga rozbicia nielimitowanych polaczen na 19 + 10 ?

 #691358  autor: Micho
 18 sty 2014, 19:18
A masz w T kartę czy abo?

Ja mam abo i jak patrzę w iboa w "moje dane" to mam wpisany numer dowodu.

Edit:
PESEL też mam na umowie.

[ Dodano: 2014-01-18, 19:20 ]
massiwo pisze:jak sprawdzic czy dziala usluga rozbicia nielimitowanych polaczen na 19 + 10 ?
A aktywowałeś to sms`em?

 #691361  autor: massiwo
 18 sty 2014, 19:27
tak, przyszedl sms... potwierdzajacy za usluga wlaczona
ale na swoim koncie, w zakladce stan konta nie mam rozbitych rozmow na 19 i 10, tylko razem 29, tak powinno byc?
rozumiem, ze ona sie aktywowala dozywotnio?

edit
na forum nju jest owe zapytania, ludzie narzekaja, ale suwak jest jeden, zatrzyma sie ponoc na 19zl

 #691363  autor: Micho
 18 sty 2014, 19:36
Jeszcze nie zmienili tego interfejsu i póki co, pokazuje po staremu. A czy dożywotnio? Jeśli NJU z tego nie zrezygnuje to dożywotnio. Chociaż w regulaminie jest napisane że w każdej chwili mogą się z tego wycofać :)


Napisałeś że: "zamowilem 7go, 14go byl kurier, 18go konczy mi sie umowa z p4, od 19go moj nr ma byc w nju"

Tak mnie zastanawia jakim cudem odrazu ci przeniosą numer? :) Ja zamawiałem 8.01, podpisałem 16.01, umowę w T mam do 18.02 a że okres rozliczeniowy mam do 16-go więc pewnie dopiero w marcu mi przeniosą.

Dostałeś info od NJU że 19-go ci przeniosą? Bo ja jeszcze czekam na info.

 #691366  autor: macc
 18 sty 2014, 19:43
[center]Regulamin promocyjnej usługi „Do komórkowych za 19 zł” w
ofercie nju z rachunkiem
Obowiązuje od dnia 1 stycznia 2014r . do odwołania[/center]
W każdej chwili Abonent oferty nju z rachunkiem ma możliwość sprawdzenia ilości wykorzystanych
„Limitów” wysyłając bezpłatnego SMS-a pod numer 80113, w treści SMS-a wpisując komendę ILE.

[center]Jak włączyć?[/center]
5. Zlecenia włączenia Usługi można dokonać poprzez wysłanie bezpłatnego SMS-a pod numer 80113 w treści wpisując komendę AKT.

6. Aktywacja Usługi następuje od następnego okresu rozliczeniowego po zleceniu, o czym Abonent
zostanie poinformowany SMS-em.
8. Włączenie Usługi jest bezpłatne.
9. Usługa przedłuża się automatycznie co miesiąc.
10. W danym cyklu rozliczeniowym Abonent może włączyć Usługę tylko raz.

[center]Jak wyłączyć?[/center]
11. Zlecenia wyłączenia Usługi można dokonać poprzez wysłanie bezpłatnego SMS-a pod numer 80113 w treści wpisując komendę STOP.

12. Wyłączenie Usługi następuje z końcem okresu rozliczeniowego, o czym Abonent zostanie
poinformowany SMS-em.

 #691370  autor: massiwo
 18 sty 2014, 19:51
Micho, tak, dostalem owego smsa ;) wybierajac opcje przeniesienia, nie dalem z 30to dniowym wypowiedzeniem, tylko na koniec okresu promocyjnego, czy jakos tak (2ga opcja to byla) czyli 18go mi sie konczy umowa, 19go jestem w nju, dla mnie to bylo logiczne i mysle, ze w nocy to wypali :mrgreen:

macc, profeska, dz

 #691375  autor: Sahim
 18 sty 2014, 20:00
Micho pisze:A masz w T kartę czy abo?
Karta.
Micho pisze:ja mam abo i jak patrzę w iboa w "moje dane"
U mnie na koncie nie ma takiej pozycji albo nie mogę znaleźć.

 #691376  autor: Micho
 18 sty 2014, 20:02
massiwo, ja też wybrałem na koniec okresu promocyjnego ale wiem, że jeżeli termin końca umowy nie współgra z okresem rozliczeniowym, to przedłużają do czasu zakończenia okresu rozliczeniowego. Póki co, czekam na sms z datą przeniesienia.

[ Dodano: 2014-01-18, 20:04 ]
Sahim pisze:
Micho pisze:A masz w T kartę czy abo?
Karta.
Micho pisze:ja mam abo i jak patrzę w iboa w "moje dane"
U mnie na koncie nie ma takiej pozycji albo nie mogę znaleźć.
No i tu mamy winnego, masz na kartę. A jak rejstrowałeś na siebie numer to nie podawałeś pesel i numer dowodu? Bo przy umowie na abo to podaje się te dane.

 #691390  autor: Sahim
 18 sty 2014, 20:24
Micho pisze:No i tu mamy winnego, masz na kartę.
Oj, żeby to było takie proste.
Micho pisze:A jak rejstrowałeś na siebie numer to nie podawałeś pesel i numer dowodu?
Oczywiście że podawałem i xero dowodu było robione. No i dlatego nie wiem co jest grane.

 #691401  autor: massiwo
 18 sty 2014, 20:55
Micho, a widzisz, mi dali okres od 19ty, do 18ty... myslalem, ze nju ma okresy jak im pasuje, czy tez wychodzi na to, ze tak idealnie sie wstrzelilem!? :mrgreen:

edit ;)

jestem w nju, plynnie przeszlo po godz 24, login na nr przeniesiony podmieniony...
Ostatnio zmieniony 19 sty 2014, 08:28 przez massiwo, łącznie zmieniany 1 raz.

 #691466  autor: manyaky
 19 sty 2014, 04:21
Temat właściwie nie o tym, ale czy nju nadal praktykuje wywalanie użytkowników po przekroczeniu większych sum minutowych miesięcznych - koło 1000 lub większego wykorzystania dziennego dzień po dniu - po 200-300 w każdym dniu przez trzy dni?

 #691474  autor: macc
 19 sty 2014, 08:47
massiwo pisze:
edit ;)

jestem w nju, plynnie przeszlo po godz 24, login na nr przeniesiony podmieniony...
:thumbup:

 #691479  autor: massiwo
 19 sty 2014, 09:43
technicznie przeniesienie zadzialolo, jeszcze po godz 00 nie mogli do mnie dzwonic uzytkownicy sieci play, podobnie z smsami, sprawa dotyczyla tylko eks sieci, reszta ok, rano wszystko sie ustabilizowalo

ale teraz robi sie maly zamet mianowicie, czy uslugi ktore wlaczylem na nr tymczasowym, beda dzialac na przeniesionym?

poniewaz kiedy dostalem nr tymczasowy, zaczalem od zmiany taryfy z 0 na buzz potem wlaczylem blokady premium i aktywowalem rozbicie na 19 + 10

oczywiscie nju mnie powital, poinformowal o zmianie loginu itp, wszystko pieknie, ale zarzucili mnei przed chwila informacjami, ze wylaczyli mi te wszystkie blokady, w sumie 5 smsow, loguje sie na strone, niby wszystko ok, ale widze, ze jezeli chodzi o odswiezanie kosztow i polaczen, to daleko w lesie sa, nastepna rzecz, kiedy sle smsa na nr 80113 z zapytaniem ILE albo nawet AKT to dostaje info, ze nr niedostepny, jak zrobilem aktywacje z tel na pakiet internetowy, to tez cisza, dopiero przez strone www udalo sie tego dokonac, na razie start maja taki, prawie, ze dobry :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 19 sty 2014, 11:18 przez massiwo, łącznie zmieniany 1 raz.

 #691480  autor: user_delete27
 19 sty 2014, 09:57
manyaky pisze:Temat właściwie nie o tym, ale czy nju nadal praktykuje wywalanie użytkowników po przekroczeniu większych sum minutowych miesięcznych - koło 1000 lub większego wykorzystania dziennego dzień po dniu - po 200-300 w każdym dniu przez trzy dni?
1000 minut miesiecznie mozna spokojnie wygadac, ale nie wiem jak jest przy 300 minutach dziennie przez kilka dni - to juz raczej pytanie do przedstawicieli handlowych bo osoba prywatna raczej nie wisi po 5 h dziennie na sluchawce dla czystej przyjemnosci.

 #691543  autor: KA
 19 sty 2014, 13:45
Poza tym blokowanie było chyba tylko w karcie, a nie w abo o ile pamiętam? Między innymi dlatego wiele razy było pisane, że jeśli nju, to raczej abo (buzz) niż karta. Jeśli no-limit na kartę - na pewno lepszy Minimax (z promocjami doładowań i zasięgiem roamingowym).

 #691645  autor: dannyviajero
 19 sty 2014, 19:03
Ja posiadam Nju na kartę i jestem bardzo zadowolony. Fakt, że nigdy nie liczyłem dokładnie ile minut rozmawiam ale dzwonię naprawdę sporo i nigdy nie było problemów z jakąś blokadą czy tym podobnymi sytuacjami.
  • Strona 2 z 71
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 71
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 71