DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 1 z 71
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 71

 #691267  autor: marcin1980
 18 sty 2014, 14:15
Ja na twoim miejscy bym w P4 został na planie MiniMax ale to moje zdanie :-)

Uśmiechnij się szkoda życia na głupoty

 #691277  autor: massiwo
 18 sty 2014, 14:38
po pierwsze to karta, nigdy nie korzystalem, po drugie w przypadku internetu

5 zł - zł za internet, ponieważ po przekroczeniu tej kwoty stawka wynosi 0 zł, a prędkość internetu obniża się do 8 kb/s


po trzecie, najwazniejsze, chcialem wyjsc z p4, a nie zostawac w nim, mam pewne przemyslenia co do tego operatora, stad zmiany, czas pokaze czy in plus ;)

 #691305  autor: Eryk42
 18 sty 2014, 16:59
A ile czekaliście na kuriera od czasu złożenia zamówienia i czy nju wysyła jakieś dane by móc się skontaktować z kurierem? Chciałem przejść do nju z rachunkiem ale ciężko mnie czasami w domu zastać. :wink:

 #691314  autor: marcin1980
 18 sty 2014, 17:19
niestety co najwyżej dostaniesz numer listu przewozowego

Uśmiechnij się szkoda życia na głupoty

 #691322  autor: Sahim
 18 sty 2014, 17:43
Eryk42 pisze:A ile czekaliście na kuriera od czasu złożenia zamówienia

5 dni w tym "łykend".
Eryk42 pisze:czy nju wysyła jakieś dane by móc się skontaktować z kurierem?
Na maila nju wysyła:
"Dziękujemy za wybór nju na kartę.

Będziemy Cię informować na bieżąco o tym, na jakim etapie jest Twoje zamówienie na zawarcie Umowy z przeniesieniem numeru w ofercie nju na kartę.

W każdej chwili na stronie www.njumobile.pl/status
możesz sprawdzić status swojego zamówieniana. Wystarczy, że podasz nr zamówienia xxxxxx i kod aktywacyjny xxxxxx.

Informację o rozpatrzeniu wniosku o przeniesienie numeru przekażemy Ci SMSem. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku poinformujemy Cię o dacie przeniesienia, w przypadku negatywnego rozpatrzenia wniosku przekażemy przyczynę odmowy, jaką otrzymamy od Twojego obecnego operatora."

Dzień przed przybyciem kuriera otrzymałem smsa że "przesyłka nr xxxxxx została wysłana firmą kurierską DPD. W razie potrzeby info pod nr tel. 801400373". Numer ogólny infolinii.
Rano w dniu dostawy otrzymałem smsa że o 16.30 przyjedzie kurier a jeśli lepiej mi odpowiada 17.00 należy wysłać 1 w odpowiedzi, jeśli 20.00 - odpowiedź 2. O 15.00 zadzwonił kurier i spytał czy jeśli przyjedzie za godzinę to zastanie mnie w domu?
Tak to wyglądało u mnie.

 #691326  autor: Eryk42
 18 sty 2014, 17:48
Sahim wielkie dzięki. :wink:

 #691341  autor: Micho
 18 sty 2014, 18:18
U mnie było dokładnie tak samo jak u Sahim.

 #691343  autor: macc
 18 sty 2014, 18:26
U mnie też było podobnie jak u Sahim

 #691353  autor: Sahim
 18 sty 2014, 19:05
A u mnie pojawił się kłopot :(
Otrzymałem sms że przeniesienie nie może być zrealizowane ze względu na niezgodność danych podanych we wniosku o przeniesienie z tymi zapisanymi w TM.
Wykonałem telefon do nju. Dowiedziałem się że muszę zadzwonić do TM bo oni nic nie wiedzą dlaczego wniosek został odrzucony. :?: :!:
Zadzwoniłem do TM gdzie powiedziano mi, że oni przy rejestrowaniu numeru nie zapisują PESELU i numeru dowodu a bez tych danych numeru telefonu przenieść nie można. To ja się pytam: jakie to jest rejestrowanie bez tak podstawowych informacji?
Doradzono mi aktualizacje moich danych w salonie TM i ponowne złożenie wniosku o przeniesie numeru. TM ma 14 dni na zmiany od złożenia aktualizacji a mnie czas goni.
Czy ktoś może potwierdzić że TM nie zapisuje Peselu przy rejestracji?

 #691357  autor: massiwo
 18 sty 2014, 19:13
sahim ja wzialem swoje dane ze swojego konta na play24, bo nie wiedzialem nawet czy figuruje pod jednym imieniem, czy dwoma :mrgreen:

zamowilem 7go, 14go byl kurier, 18go konczy mi sie umowa z p4, od 19go moj nr ma byc w nju

jak sprawdzic czy dziala usluga rozbicia nielimitowanych polaczen na 19 + 10 ?

 #691358  autor: Micho
 18 sty 2014, 19:18
A masz w T kartę czy abo?

Ja mam abo i jak patrzę w iboa w "moje dane" to mam wpisany numer dowodu.

Edit:
PESEL też mam na umowie.

[ Dodano: 2014-01-18, 19:20 ]
massiwo pisze:jak sprawdzic czy dziala usluga rozbicia nielimitowanych polaczen na 19 + 10 ?
A aktywowałeś to sms`em?

 #691361  autor: massiwo
 18 sty 2014, 19:27
tak, przyszedl sms... potwierdzajacy za usluga wlaczona
ale na swoim koncie, w zakladce stan konta nie mam rozbitych rozmow na 19 i 10, tylko razem 29, tak powinno byc?
rozumiem, ze ona sie aktywowala dozywotnio?

edit
na forum nju jest owe zapytania, ludzie narzekaja, ale suwak jest jeden, zatrzyma sie ponoc na 19zl

 #691363  autor: Micho
 18 sty 2014, 19:36
Jeszcze nie zmienili tego interfejsu i póki co, pokazuje po staremu. A czy dożywotnio? Jeśli NJU z tego nie zrezygnuje to dożywotnio. Chociaż w regulaminie jest napisane że w każdej chwili mogą się z tego wycofać :)


Napisałeś że: "zamowilem 7go, 14go byl kurier, 18go konczy mi sie umowa z p4, od 19go moj nr ma byc w nju"

Tak mnie zastanawia jakim cudem odrazu ci przeniosą numer? :) Ja zamawiałem 8.01, podpisałem 16.01, umowę w T mam do 18.02 a że okres rozliczeniowy mam do 16-go więc pewnie dopiero w marcu mi przeniosą.

Dostałeś info od NJU że 19-go ci przeniosą? Bo ja jeszcze czekam na info.

 #691366  autor: macc
 18 sty 2014, 19:43
[center]Regulamin promocyjnej usługi „Do komórkowych za 19 zł” w
ofercie nju z rachunkiem
Obowiązuje od dnia 1 stycznia 2014r . do odwołania[/center]
W każdej chwili Abonent oferty nju z rachunkiem ma możliwość sprawdzenia ilości wykorzystanych
„Limitów” wysyłając bezpłatnego SMS-a pod numer 80113, w treści SMS-a wpisując komendę ILE.

[center]Jak włączyć?[/center]
5. Zlecenia włączenia Usługi można dokonać poprzez wysłanie bezpłatnego SMS-a pod numer 80113 w treści wpisując komendę AKT.

6. Aktywacja Usługi następuje od następnego okresu rozliczeniowego po zleceniu, o czym Abonent
zostanie poinformowany SMS-em.
8. Włączenie Usługi jest bezpłatne.
9. Usługa przedłuża się automatycznie co miesiąc.
10. W danym cyklu rozliczeniowym Abonent może włączyć Usługę tylko raz.

[center]Jak wyłączyć?[/center]
11. Zlecenia wyłączenia Usługi można dokonać poprzez wysłanie bezpłatnego SMS-a pod numer 80113 w treści wpisując komendę STOP.

12. Wyłączenie Usługi następuje z końcem okresu rozliczeniowego, o czym Abonent zostanie
poinformowany SMS-em.

 #691370  autor: massiwo
 18 sty 2014, 19:51
Micho, tak, dostalem owego smsa ;) wybierajac opcje przeniesienia, nie dalem z 30to dniowym wypowiedzeniem, tylko na koniec okresu promocyjnego, czy jakos tak (2ga opcja to byla) czyli 18go mi sie konczy umowa, 19go jestem w nju, dla mnie to bylo logiczne i mysle, ze w nocy to wypali :mrgreen:

macc, profeska, dz

 #691375  autor: Sahim
 18 sty 2014, 20:00
Micho pisze:A masz w T kartę czy abo?
Karta.
Micho pisze:ja mam abo i jak patrzę w iboa w "moje dane"
U mnie na koncie nie ma takiej pozycji albo nie mogę znaleźć.

 #691376  autor: Micho
 18 sty 2014, 20:02
massiwo, ja też wybrałem na koniec okresu promocyjnego ale wiem, że jeżeli termin końca umowy nie współgra z okresem rozliczeniowym, to przedłużają do czasu zakończenia okresu rozliczeniowego. Póki co, czekam na sms z datą przeniesienia.

[ Dodano: 2014-01-18, 20:04 ]
Sahim pisze:
Micho pisze:A masz w T kartę czy abo?
Karta.
Micho pisze:ja mam abo i jak patrzę w iboa w "moje dane"
U mnie na koncie nie ma takiej pozycji albo nie mogę znaleźć.
No i tu mamy winnego, masz na kartę. A jak rejstrowałeś na siebie numer to nie podawałeś pesel i numer dowodu? Bo przy umowie na abo to podaje się te dane.

 #691390  autor: Sahim
 18 sty 2014, 20:24
Micho pisze:No i tu mamy winnego, masz na kartę.
Oj, żeby to było takie proste.
Micho pisze:A jak rejstrowałeś na siebie numer to nie podawałeś pesel i numer dowodu?
Oczywiście że podawałem i xero dowodu było robione. No i dlatego nie wiem co jest grane.

 #691401  autor: massiwo
 18 sty 2014, 20:55
Micho, a widzisz, mi dali okres od 19ty, do 18ty... myslalem, ze nju ma okresy jak im pasuje, czy tez wychodzi na to, ze tak idealnie sie wstrzelilem!? :mrgreen:

edit ;)

jestem w nju, plynnie przeszlo po godz 24, login na nr przeniesiony podmieniony...
Ostatnio zmieniony 19 sty 2014, 08:28 przez massiwo, łącznie zmieniany 1 raz.

 #691466  autor: manyaky
 19 sty 2014, 04:21
Temat właściwie nie o tym, ale czy nju nadal praktykuje wywalanie użytkowników po przekroczeniu większych sum minutowych miesięcznych - koło 1000 lub większego wykorzystania dziennego dzień po dniu - po 200-300 w każdym dniu przez trzy dni?
  • Strona 1 z 71
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 71
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 71