DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 1 z 71
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 71
 #689669  autor: nyquist
 12 sty 2014, 01:15
Witam.
Chciałbym prosić o opinie osoby, które posiadają aktualnie numer w sieci njumobile.
W szczególności interesują mnie koszty - tzn. czy oprócz kwot wypisanych dużymi literami na stronie firmowej nju, czyli maksymalnie 29 zł za rozmowy do wszystkich (w tym 19 do sieci komórkowych / 10 do stacjonarnych) oraz 9 zł za smsy (internet pomińmy), nie ma jakichś dodatkowych, ukrytych opłat? Czy w tych 29 zł mogę wykonywać połączenia faktycznie do wszystkich sieci krajowych, czy są od tego jakieś wyjątki, o których nju nie informuje?

ps. O nie porażającej jakości połączeń wiem, osobiście miałem jakiś czas temu numer w Orange (swoją drogą teraz korzystam z Play i też jest niewiele lepiej), więc liczę się z tym. W każdym bądź razie każde info będzie przeze mnie mile widziane i z góry dziękować ;-)

 #689677  autor: jakub1602
 12 sty 2014, 07:36
Mam w NJU już 7-my rachunek.
Nie ma ukrytych opłat.
Chyba że sms premium itp:

Jakość rozum: Nie mam odczucia aby coś przerywało.

Ja polecam

 #689679  autor: KA
 12 sty 2014, 08:40
Potwierdzam, że rozliczają uczciwie, według oferty. Od maja "opiekuję się" dwoma numerami nju w rodzinie, wszystko zawsze OK.
Znajomy miał problem, bo licznik nie zatrzymał się na 29, ale reklamację rozpatrzyli szybko.
Inna sprawa to JAKOŚć Orange, ale to już wiesz...

 #689682  autor: user_delete27
 12 sty 2014, 08:57
Rowniez potwierdzam, rozliczanie bez problemow i zawsze zgodnie z limitem ( numer mam u nich od lipca). Wczesniej mialem erze (2000-2004) i plusie (2004-2013) i nie zauwazylem zadnej zmiany w jakosci rozmow ( porownujac do jakosci play i ich ciaglego wyrzucania z roamingu to w nju jest bajka, w play mialem dodatkowy numer przez rok dla testow i z radoscia pozbylem sie tej sieci )

 #689683  autor: Waldi77
 12 sty 2014, 09:05
Tak jak w Plusie (tam miałem poprzedni numer), tylko że znacznie taniej :)
Co do rozliczeń to mam ich od czerwca i dotąd nie było żadnej wpadki.
Jeśli szukać wad to chyba zasięg - wydaje mi się, że Plus w Szczecinie ma lepszy.

 #689685  autor: slawekt
 12 sty 2014, 09:25
nyquist pisze:O nie porażającej jakości połączeń wiem, osobiście miałem jakiś czas temu numer w Orange
Kłopot w tym, że jak masz złe doświadczenia z Orange, to w nju będziesz miał to samo :-(
Ale przed podpisaniem umowy i przeniesieniem numeru zawsze możesz zakupić najtańszy starter nju. I "na żywo" przetestować, czy może na Twoim terenie (po zmianach zasięgu w ramach Networks!) nic się nie zmieniło na lepsze/gorsze. Inwestycja w zasadzie żadna, a może oszczędzić niepotrzebnych stresów...
Co do rozliczeń, to koledzy już napisali: jak na razie wszystko jest OK :-)

 #689689  autor: Nidor
 12 sty 2014, 10:04
Witam

Osiem kolejnych rachunków, żadnych ukrytych opłat etc. Zasięg ok, jakość rozmów bez zastrzeżeń. Brak zoobowiązan (bo jak inaczej nazwać umowę na czas nieokreślony), nie trzeba pamiętać o doładowaniach, końcach pakietów itp.

 #689698  autor: macc
 12 sty 2014, 11:52
Mam nju od 6 miesięcy i nie zauważyłem żadnych problemów. Korzystam, rozmawiam, rozliczanie bez problemów i zawsze zgodnie z limitem nie wiele za to płacę i chyba o to chodzi.

 #689764  autor: sharky33
 12 sty 2014, 18:52
Trzy numery przeniesione z Play, jak dotąd (kilka miesięcy) rachunki bez zarzutu, jakość rozmów ok (zależy do "słuchawki"). Istnieje możliwość zablokowania usług premium i innych płatnych ekstra, poprzez własny profil na koncie.

 #689834  autor: bolek2004
 12 sty 2014, 23:13
Przeniosłem 2 numery znajomych do nju abonament, i o dziwo jak na Orange wszystko działa dobrze, nie ma żadnych ukrytych opłat ani większych problemów, faktury przychodzą na tyle na ile jest wydzwonione, także ok, nawet system do obsługi przez www jak dla mnie jest całkiem fajny, na pewno jest czytelniejszy niż Orange online.

 #689864  autor: Marjo
 13 sty 2014, 09:20
Posiadam, używam, nie mam żadnych zastrzeżeń. Opłata miesięczna niska a słuchawkę lepiej brać na raty.
Żony numer też przeniosłem i też nie narzeka.

 #690566  autor: BUCKS
 15 sty 2014, 22:29
Szczegółowe warunki zawsze masz w regulaminie promocji i jeśli będzie sytuacja dyskusyjna to na tej podstawie możesz złożyć reklamację.
Proponuję samemu sprawdzić, brak cyrografu powoduje, że w każdej chwili możesz zmienić sieć po uwzględnieniu miesięcznego okresu wypowiedzenia, także ryzyko wtopy w praktyce niewielkie. Jeśli masz wątpliwości to zawsze po wykonaniu połączenia możesz odczekać, aż pojawi się na bilingu i sprawdzić czy i ile Tobie policzą :)

 #691193  autor: massiwo
 18 sty 2014, 10:12
koledzy... korzystam obecnie z nr tymczasowego, w taryfie nju zerowy
zrobilem wczoraj zmiane na nju buzz, oraz ustawilem kilka blokad premium, jak i aktywowalem rozbicie polaczen na 19+10, moje pytanie brzmi, jak podmienia mi nr z tymczasowego na przeniesiony, to wszystkie ustawienia zachowam, czy musze znow pogrzebac na swoim koncie? nr do logowania na stronie nju, pewnie tez przeskoczy na ten przeniesiony?
i jeszcze jedno pytanie, szybko Wam wlaczaja te pakiety internetowe 700 badz tez 350mb?

 #691232  autor: Sahim
 18 sty 2014, 12:26
massiwo pisze: nr do logowania na stronie nju, pewnie tez przeskoczy na ten przeniesiony?
Też jestem w trakcie przenoszenia numeru. Przechodzę z TM do Nju. Mam starter z numerem tymczasowym i nie mogę się z nim zarejestrować na stronie nju. Wyskakuje mi czerwony komunikat, że numer (tymczasowy przysłany od nju przez kuriera) nie należy do nju :) Myślałem, że te numery tak mają i nie można się z nimi zarejestrować na stronie. :?:
Massiwo z jakiej sieci przenosisz numer?

 #691265  autor: massiwo
 18 sty 2014, 14:14
ja zarejestrowałem bez problemów, zaczalem od zmiany planu z zerowego na buzz, zeby pozniej zaraz po przeniesieniu nie czekac 24h, aczkolwiek ten ruch zrobilem wczoraj i widze, ze nadal plan nie przeskoczyl, takze dzis do pozniego wieczora, licze, za na 100% wskoczy, zobaczymy czy rano jak sie obudze bede w nju :mrgreen:

przenosze z p4

 #691267  autor: marcin1980
 18 sty 2014, 14:15
Ja na twoim miejscy bym w P4 został na planie MiniMax ale to moje zdanie :-)

Uśmiechnij się szkoda życia na głupoty

 #691277  autor: massiwo
 18 sty 2014, 14:38
po pierwsze to karta, nigdy nie korzystalem, po drugie w przypadku internetu

5 zł - zł za internet, ponieważ po przekroczeniu tej kwoty stawka wynosi 0 zł, a prędkość internetu obniża się do 8 kb/s


po trzecie, najwazniejsze, chcialem wyjsc z p4, a nie zostawac w nim, mam pewne przemyslenia co do tego operatora, stad zmiany, czas pokaze czy in plus ;)

 #691305  autor: Eryk42
 18 sty 2014, 16:59
A ile czekaliście na kuriera od czasu złożenia zamówienia i czy nju wysyła jakieś dane by móc się skontaktować z kurierem? Chciałem przejść do nju z rachunkiem ale ciężko mnie czasami w domu zastać. :wink:

 #691314  autor: marcin1980
 18 sty 2014, 17:19
niestety co najwyżej dostaniesz numer listu przewozowego

Uśmiechnij się szkoda życia na głupoty

 #691322  autor: Sahim
 18 sty 2014, 17:43
Eryk42 pisze:A ile czekaliście na kuriera od czasu złożenia zamówienia

5 dni w tym "łykend".
Eryk42 pisze:czy nju wysyła jakieś dane by móc się skontaktować z kurierem?
Na maila nju wysyła:
"Dziękujemy za wybór nju na kartę.

Będziemy Cię informować na bieżąco o tym, na jakim etapie jest Twoje zamówienie na zawarcie Umowy z przeniesieniem numeru w ofercie nju na kartę.

W każdej chwili na stronie www.njumobile.pl/status
możesz sprawdzić status swojego zamówieniana. Wystarczy, że podasz nr zamówienia xxxxxx i kod aktywacyjny xxxxxx.

Informację o rozpatrzeniu wniosku o przeniesienie numeru przekażemy Ci SMSem. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku poinformujemy Cię o dacie przeniesienia, w przypadku negatywnego rozpatrzenia wniosku przekażemy przyczynę odmowy, jaką otrzymamy od Twojego obecnego operatora."

Dzień przed przybyciem kuriera otrzymałem smsa że "przesyłka nr xxxxxx została wysłana firmą kurierską DPD. W razie potrzeby info pod nr tel. 801400373". Numer ogólny infolinii.
Rano w dniu dostawy otrzymałem smsa że o 16.30 przyjedzie kurier a jeśli lepiej mi odpowiada 17.00 należy wysłać 1 w odpowiedzi, jeśli 20.00 - odpowiedź 2. O 15.00 zadzwonił kurier i spytał czy jeśli przyjedzie za godzinę to zastanie mnie w domu?
Tak to wyglądało u mnie.
  • Strona 1 z 71
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 71
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 71