DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #648586  autor: solidburn
 20 lip 2013, 00:13
divhashmorex pisze:solidburn,
Policja jest w tym wypadku wręcz konieczna, by pokazać, że podobne sytuacje będą ścigane. Jeżeli każdy będzie olewać, to takie sytuacje, gdy operator będzie pobierać za dużo, czy po śmierci będą nagminne.
Jeśli nikt nie będzie olewać, to takich sytuacji nie będzie w ogóle.
i co ta policja miała by zrobić i co pokazać? komu ?
jak dostaniesz zawyżona fak następna za gaz prąd tel idź na policje ;) zlituj się..

 #648627  autor: Blank
 20 lip 2013, 11:10
solidburn,
nieee.

T-Mobile pobrało pieniądze za nieistniejącą usługę. Inaczej: T-Mobile pobrało pieniądze za coś, za co pobrać pieniędzy nie miało prawa.
Inaczej: T-Mobile pobrało pieniądze za usługę, której już nie świadczy, gdyż abonent już nie żyje.

Powiedz mi, czy twoim zdaniem, nie jest to kradzież, lub wyłudzenie?
Jeśli odpowiedz "nie", to znaczy, że chyba masz coś nie teges z pewną częścią ciała...

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #648634  autor: pakierhakierxd
 20 lip 2013, 11:30
To na pewno jest kradzież,ja bym się domagał zwrotu ..

Pozdrawiam :)

 #648643  autor: jarekb11
 20 lip 2013, 12:43
divhashmorex pisze:solidburn,
nieee.

T-Mobile pobrało pieniądze za nieistniejącą usługę. Inaczej: T-Mobile pobrało pieniądze za coś, za co pobrać pieniędzy nie miało prawa.
Inaczej: T-Mobile pobrało pieniądze za usługę, której już nie świadczy, gdyż abonent już nie żyje.

Powiedz mi, czy twoim zdaniem, nie jest to kradzież, lub wyłudzenie?
Jeśli odpowiedz "nie", to znaczy, że chyba masz coś nie teges z pewną częścią ciała...
To zależy od umowy,ale zwykle (ja tak mam ) że przez pierwsze 12 mcy ( w przypadku taniego telefonu pewnie krócej) płaci sie raty za telefon natomiast abonamentu za usługi płaci sie mało.
Ja w umowie mam wyszczególnione ;abonament 39.9 -w tym przez 12 mcy 35 zł taty za sprzęt , natomiast za usługi abonenckie płace 4,9 zł.
dopiero po roku tel.będzie mój a za usługi zapłace całość czyli 39,9 zł.

Więc zanim zarzucisz komuś kradzież i nazwiesz go złodziejem to sie zastanów i poczytaj umowę .

 #648646  autor: solidburn
 20 lip 2013, 12:50
divhashmorex pisze:solidburn,
nieee.

bla bla bla
już nie o policji ? :)


T-mobile odpowiedziało na reklamacje co napisało na temat nienależnej kwoty ?
napisali ze nie oddadzą i co nam zrobicie? przywłaszczyli sobie te pieniądze?
czytałeś odpowiedz na reklamacje możesz zacytować fragment o nienależnym abonamencie i dlaczego nie oddadzą ?

 #648686  autor: code
 20 lip 2013, 16:48
po przeczytaniu wątku nasuwa się jedno - umowa nie została rozwiązana. Pokazanie Aktu Zgonu nie ma konsekwencji prawnych; rodzina przejmując spadek przejmuje również zobowiązania. Spadku można też nie przyjąć.

W tym wypadku jedynym rozwiązaniem była cesja na Spadkobiercę, a następnie rozwiązanie umowy za porozumieniem stron, uiszczając kary za wcześniejsze rozwiązanie umowy.

Jeśli takie działanie nie nastąpiło, pobieranie opłat było zgodne z warunkami umowy. Ciekawe tylko czemu nagle wyskoczyli ze zwrotem... może nie doszło jeszcze do terminu końca umowy?

 #648688  autor: solidburn
 20 lip 2013, 16:55
code pisze:po przeczytaniu .....
kompletnie nic nie zrozumiałeś....
cesja z nieboszczyka ? zapłacenie kary? pobranie opląty-abonamentu za co ? ...kosmos...

 #648692  autor: code
 20 lip 2013, 17:26
solidburn pisze:
code pisze:po przeczytaniu .....
kompletnie nic nie zrozumiałeś....
cesja z nieboszczyka ? zapłacenie kary? pobranie opląty-abonamentu za co ? ...kosmos...
Śmierć, pomimo wielkiej straty dla bliskich, nie zwalnia z obowiązku wywiązania się z umów, a zobowiązania prawne i finansowe przechodzą ze spadkiem na Spadkobierców. Jak wspomniałem, spadku można również nie przyjąć (potwierdzenie u notariusza do pół roku po śmierci).

Mając w ręku prawomocne potwierdzenie reprezentowania osoby zmarłem przed jego wierzycielami, powinno wykonać się cesję - tak, jak pisałem wcześniej.

Emocje emocjami, prawo prawem. Tu zawinił pracownik salonu, który powinien poprawnie zachować się w takiej sytuacji i przedstawić w/w rozwiązanie.

 #648694  autor: solidburn
 20 lip 2013, 17:47
code pisze: .................

Chcesz robić cesje umowy z osoby zmarłej ?
z jakiej umowy telekomunikacyjnej ? czy rat za sprzęt ?

Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych
na rzecz Abonentów T-Mobile paragraf 16 czytałeś ?

 #648703  autor: code
 20 lip 2013, 18:40
solidburn pisze:
code pisze: .................

Chcesz robić cesje umowy z osoby zmarłej ?
z jakiej umowy telekomunikacyjnej ? czy rat za sprzęt ?

Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych
na rzecz Abonentów T-Mobile paragraf 16 czytałeś ?
Być może nie wyraziłem się jasno - osobę zmarłą przed Wierzycielem reprezentują Spadkobiercy. W tym przypadku wygasa umowa telekomunikacyjna, ale tu jeszcze był brany subsydiowany sprzęt.
§16 dotyczy Reklamacji i nie rozumiem odwołania do niego.
Tym razem już na pewno wyraziłem się jasno. Pozdr

 #648714  autor: solidburn
 20 lip 2013, 20:02
code pisze: W tym przypadku wygasa umowa telekomunikacyjna, ale tu jeszcze był brany subsydiowany sprzęt.
no właśnie...
code pisze: §16 dotyczy Reklamacji i nie rozumiem odwołania do niego.
Tym razem już na pewno wyraziłem się jasno. Pozdr
inny link

http://www.t-mobile.pl/r/repo1/document ... Mobile.pdf

 #648846  autor: T-Mobile
 21 lip 2013, 12:46
z ratami to jest tak, że jeśli są spadkobiercy to raty przechodzą na spadkobierców, trzeba napisać pismo do operatora, że nie ma spadkobierców po prostu.
Spadkobierca przejmuje wszystko i spadek i ewentualnie długi, takie jest prawo.
Z tego co wiem, to w u wszystkich operatorów sa juz oferty ratalne... np. Oba Ma w Plusie.

 #648995  autor: MarekAG
 22 lip 2013, 00:11
T-Mobile pisze:z ratami to jest tak, że jeśli są spadkobiercy to raty przechodzą na spadkobierców, trzeba napisać pismo do operatora, że nie ma spadkobierców po prostu.
Spadkobierca przejmuje wszystko i spadek i ewentualnie długi, takie jest prawo.
Z tego co wiem, to w u wszystkich operatorów sa juz oferty ratalne... np. Oba Ma w Plusie.
Jak już pisałem

Można dziedziczyć wszystko - razem z długami.

Można nie dziedziczyć nic .

Można też dziedziczyć z dobrodziejstwem inwentarza, czyli to co zostaje po spłaceniu długów.

Na decyzje mamy, bodajże, pół roku od momentu, w którym dowiedzieliśmy się o śmierci bliskiego. Nike ma znaczenia, w tym przypadku, sam moment śmierci.

 #649093  autor: kopyto
 22 lip 2013, 14:22
Sprawa dziedziczenia jest jasna. Problemem jest niekompetencja pracownika TM w oddziale w którym doszło do zgłoszenia faktu śmierci abonenta oraz sposób rozwiązywania tej sprawy przez TM. Jak pisałem poprzednio, przyniosłem nieużywany telefon i chciałem go oddać. Pracownik go nie przyjął twierdząc że mam go sobie zatrzymać oraz, że sprawa jest zamknięta. Ja nawet nie wiedziałem, że jest osobna umowa na usługi a osobna na sprzęt. Całkiem możliwe, że pracownik TM tego nie wiedział lub nie sprawdził - nie mój problem. Od tego jest ten oddział i pracujący tam przedstawiciel TM by wiedzieć co robić w takich czy podobnych przypadkach.
Raz, że pobierano abonament po zgłoszeniu, dwa że po jakimś czasie przyszło wezwanie do zapłaty za telefon - te dwa fakty to nie moja wina. Ja nie muszę znać procedur jak się postępuje w takich wypadkach. Konsekwencje niekompetencji i błędów pracownika czy pracowników firmy T-mobile nie powinny mieć skutków w postaci wezwań do zapłaty po blisko roku od zgłoszeniu śmierci abonenta.
Mnie to nie boli, że zapłacę za telefon. Mnie denerwuje fakt, że nikt z firmy T-mobile nie pochyli czoła i nie powie, sorry ale daliśmy ciała i źle przeprowadziliśmy sprawę zamknięcia usług dla państwa. Są to rzeczy elementarne czy zdrowy rozsądek do którego nie trzeba znać prawa spadkowego lub kodeksu cywilnego.
Z firmą t-mobile nie zamierzam mieć więcej do czynienia. Za telefon zapłacę ale sprawę mimo wszystko zgłoszę do rzecznika praw konsumenta.
No i bardzo, ale bardzo odradzam wszystkim z korzystania z usług tej firmy.

 #649193  autor: T-Mobile
 22 lip 2013, 20:54
kopyto pisze:Problemem jest niekompetencja pracownika TM w oddziale w którym doszło do zgłoszenia faktu śmierci abonenta oraz sposób rozwiązywania tej sprawy przez TM. Jak pisałem poprzednio, przyniosłem nieużywany telefon i chciałem go oddać. Pracownik go nie przyjął twierdząc że mam go sobie zatrzymać oraz, że sprawa jest zamknięta.
jest umowa, jest telefon. Nie można tak sobie zwrócić telefonu, musiałby być zwrot całej umowy, wszystkich dokumentów, które zostały podpisane wraz z wypełnionym formularzem zwrotu, a to można zrobić tylko podczas zawierania umowy poza lokalem i jest na to 10 dni. Potem już jest za późno. To nie jest niekompetencja konsultanta. Klient podpisując umowę nabywa telefon, więc jest to jego własność. NIe może operator tak sobie zabrać komuś telefonu i jeszcze poklikać w systemie, pokasować jakies płatności. Wszystko zgodnie z procedurami musi być zrobione.

 #649220  autor: Blank
 22 lip 2013, 22:38
Cóż, w zasadzie po wszystkim co ostatnio słyszę o T-Mobile, zdecydowanie nie podpisałbym jakiejkolwiek umowy z "T". Ostatnio rozważałem właśnie Play i T-Mobile (T-Mobile z uwagi na jakość). Jakość T-Mobile spada w katastrofalnym wręcz tempie (Hail NEtworks, hail Orange) i jeśli tak dalej będzie (moja siostra [biznes] i ciotka [indywid] także zauważyły różnicę), to T-Mobile będzie wyróżniać się tylko cenami (a te w ofercie tylko sim są znacznie gorsze od Play).
Jakość to jednak jedna sprawa. Taka bezczelność ze strony konsultantów i złodziejski sposób zawierania umów z telefonem (pomijając, że ja takiej umowy i tak bym nie chciał), a szczególnie bezczelność powyższego pracownika magentowej sieci ostatecznie mnie do was zraziła.

W razie czego trzeba czekać. Orange powoli wysysa z was resztki przyzwoitości i zapewne w końcu będzie świadczyć usługi lepszej jakości. A ostatecznie pozostaje jeszcze Plus (gdyby P4 zaczęło jeszcze bardziej odwalać).
Niewątpliwie, będę starać się odradzać mojej siostrze przedłużenie umowy (to ja doradziłem jej T-Mobile w ofercie biznes, choć ostatecznie uzyskała inne warunki (lepsze), niż te zaprezentowane na stronie). Nie wątpię także, iż będę odradzać was tak samo jak Orange, a spośród moich nielicznych znajomych, którzy wciaż tkwią w tej sieci (z przyzwyczajenia), nikt nie jest zadowolony z świadczonych przez nich usług.
Szczerze, życzę waszej firmie, aby wasi klienci przejrzeli na oczy i zobaczyli jakimi jesteście dupkami.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #649261  autor: T-Mobile
 23 lip 2013, 01:37
divhashmorex

no cóż, trzeba czytać regulamin, pamiętaj, że w każdej sieci pracują konsultanci i to są tylko ludzie. Nikt nikomu nie broni przeczytania warunków promocji. Wszytko jest dokładnie wyjaśnione i zapisane, regulaminy są ogólnie dostępne na stronie internetowej, nawet nie trzeba się wysilać, żeby iść do punktu. Litości osoby zwierające umowy to dorośli ludzie, nie można całej winy zwalać na konsultantów, że czegoś nie powiedzieli, bo regulamin jest długi i każdy powinien poświęcić parę chwil na jego przejrzenie. Od momentu odebrania przesyłki od kuriera jest aż 10 dni! Jeśli chodzi o jakość, to jak wiesz T łączy się z Orange nadajnikami, więc siłą rzeczy wiele nadajników zostaje wyłączonych w zamian za to wiele innych współdzielonych podłączonych, tylko, że nawet jeśli już są te nadajniki zmodernizowane, to i tak nie mozna puścić sieci 3G z tego co wiem, bez pozwolenia UKE. Więc zobaczymy niebawem jak wszystko ruszy.

 #649265  autor: sa
 23 lip 2013, 06:05
T-Mobile pisze:divhashmorex

no cóż, trzeba czytać regulamin, pamiętaj, że w każdej sieci pracują konsultanci i to są tylko ludzie. Nikt nikomu nie broni przeczytania warunków promocji. Wszytko jest dokładnie wyjaśnione i zapisane, regulaminy są ogólnie dostępne na stronie internetowej, nawet nie trzeba się wysilać, żeby iść do punktu. Litości osoby zwierające umowy to dorośli ludzie, nie można całej winy zwalać na konsultantów, że czegoś nie powiedzieli, bo regulamin jest długi i każdy powinien poświęcić parę chwil na jego przejrzenie. Od momentu odebrania przesyłki od kuriera jest aż 10 dni! Jeśli chodzi o jakość, to jak wiesz T łączy się z Orange nadajnikami, więc siłą rzeczy wiele nadajników zostaje wyłączonych w zamian za to wiele innych współdzielonych podłączonych, tylko, że nawet jeśli już są te nadajniki zmodernizowane, to i tak nie mozna puścić sieci 3G z tego co wiem, bez pozwolenia UKE. Więc zobaczymy niebawem jak wszystko ruszy.
Ale to nie jest do końca na ten na temat ,tu chodzi o fakt że klient zmarł i została rodzina która nie musi znać regulaminu(przecież nikt z nich tej umowy nie podpisywał) ,może nawet nie wiedzieć gdzie nieboszczyk trzymał papiery od operatora,ani nawet wiedzieć jak wyglądała ta umowa, bo jak zauważyłaś umowę podpisał człowiek dorosły,który chyba wie co podpisuje i rodziny o zgodę pytać się nie musi, ani dzielić się tymi informacjami...
Osobiście zgadzam się z Divhashmorex,nigdy abonamentu( bo tylko problemy z tego są chyba że na firmę czy inny biznes) a już szczególnie w waszej sieci choćbyście nie wiadomo jakie cuda oferowali i odradzać będę w rodzinie u tych co mają u was numery...

 #649267  autor: Kryniczanin
 23 lip 2013, 07:01
T-Mobile to najbardziej chora sieć na rynku. Mówię to jeszcze jako abonent do stycznia 2015. Kary liczone z kosmosu, opłaty po śmierci...

 #649359  autor: Horacy
 23 lip 2013, 13:19
No ale co racja to racja, wszystko jest w umowie, umowa jest na usługę telefoniczną + raty za urządzenie, a jak wiadome rat ci nikt nie wyłączy... Przykre jest to co robi operator ale co zrobić.