Mam problem z przeniesieniem numeru z Lajt Mobile do Plusha. Od 40 godzin (!!!) jestem bez swojego numeru telefonu. Lajt Mobile ładnie oddał numer (na karcie SIM nie było zasięgo 31 grudnia od godziny około 23:15) - mam też potwierdzenie z ich infolinii że numer został oddany. Od tej pory mój numer jest w czarnej dziurze Polkomtela.
W poniedziałek dzwoniłem na infolinię dwa razy - mówili, żeby czekać, bo mają 24h na przeniesienie numeru.
Dzisiaj rano zadzwoniłem do BOK, pani powiedziała, że nie składa reklamacji, tylko wysyła zgłoszenie do działu technicznego (bo tak ma być szybciej) - podobno są jakieś problemy techniczne z przeniesieniem mojego numeru.
Ponieważ o godzinie 13 nadal mój numer nie działał wysłałem przez www zgłoszenie reklamacyjne.
I do tej pory czekam...
Żenada, żeby coś co zajmuje 5 minut Polkomtel robił od 40 godzin...
Rozmawiałem dzisiaj z UKE, formalnie zgodnie z prawem firma telekomunikacyjna ma 1 dzień roboczy na przeniesienie numeru - czyli pani prosiła mnie o przeczekanie do jutra. I jak rano numer nadal nie będzie działał mam składać skargę do Prezesa UKA przez formularz na www.