DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 42 z 241
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 241

 #492229  autor: Quetzal
 26 lip 2011, 16:50
Marens pisze: Czy moje rozumowanie jest słuszne?
Raczej nie.
Punkt 3. oferty rabatowej głosi, że:
"Z zastrzeżeniem pkt 5 niniejszego regulaminu, w ramach usługi „Roaming na 7 dni” oraz „Roaming na 14 dni” Użytkownik otrzymuje, odpowiednio, na 7 albo 14 dni, rabat w wysokości 70% na ceny Usług Telekomunikacyjnych w Strefie Euro wskazanych w Tabeli 12 Cennika Oferty Play Fresh."
A w tabeli 12 jest napisane, ze 1 mb kosztuje 20 zł.

Wg mnie te promocje są alternatywne, ale też wolałbym, żeby ktoś Play się do tego ustosunkował
Mam wrażenie, ze kiedyś komunikacja z klientami była znacznie lepsza, a można po prostu oferta kiedyś była prostsza...

 #492234  autor: Mila89
 26 lip 2011, 17:26
Witam

Zrobilem zgloszenie do BOK w sprawie roamingu... czekam juz tydzien i nic :( ile mam czekac na odpowiedz na proste pytanie??? czy tydzien czasu na odpowiedz to jest standard???

14 lipca wyłaczyłem AdBlocka-


Nokia 33310--> Mitsubishi Trium :P --> Nokia 3310--> SE K300i-->SE K700i-->Samsung L760-->LG KU990--> Nokia e72--> Samsung Galaxy SII--> Sony Z3c--> Xperia XZ--> LG G6

 #492240  autor: Robaas
 26 lip 2011, 18:22
qper pisze:Sprawdzając na stronie wjakiejsieci.pl - nie pokazuje, że numer jest w Play tylko "Błędny numer lub brak danych!"
ja mam numer przeniesiony z orange w czerwcu, wszystko działa a komunikat na tej stronie mam taki sam. Inne strony np t-mobile pokazują normalnie, że jestem w P4.

 #492243  autor: patrix-83
 26 lip 2011, 18:42
play4you2 pisze:
Patryk83żółwik pisze:"przepraszamy, wybrany numer nie istnieje....."
Sprawa jest jeszcze aktualna? Jak tak, to zrób zgłoszeniei podaj mi jego numer.


PlayForYou2

Sprawa jest już nieaktualna ale nawet nie zdajesz sobie sprawy ile to trwało-60 godzin trwało pełne włączenie mojego numeru do sieci Play co tym samym spowodowało że Play złamał ustawę telekomunikacyjną dotyczącą przenoszenia numerów a mianowicie czas na włączenie numeru u operatora biorcy (w tym przypadku Play) może wynosić maksymalnie 24 godziny a nie 60 godzin jak miało to miejsce w moim przypadku.

Napisałem w związku z tym zgłoszenie przez play24 do BOK w którym wypunktowałem szczegółowo nieprawidłowości związane z przenoszeniem mojego numeru do Play oraz zażądałem rekompensaty za "odcięcie" mnie od telefonu przez 60 godzin.
Zapoznaj się proszę z tym zgłoszeniem (jego numer to 33244492) to dowiesz się dokładnie co się stało i udziel wsparcia mojemu zgłoszeniu abym nie musiał się wykłócać z siecią Play o rekompensatę poprzez URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ bo tego napewno nie przepuszczę płazem jeśli Play zamiecie ten problem pod dywan i nie przyzna mi żadnej rekompensaty!

 #492247  autor: Robaas
 26 lip 2011, 18:52
Patryk83żółwik czy pogrubianie całych Twoich wypowiedzi jest konieczne?

 #492252  autor: patrix-83
 26 lip 2011, 18:57
Robaas pisze:Patryk83żółwik czy pogrubianie całych Twoich wypowiedzi jest konieczne?

Od następnego razu nie będę pogrubiał moich wypowiedzi jeśli to tak bardzo niektórym przeszkadza :D

 #492253  autor: Robaas
 26 lip 2011, 19:04
Patryk83żółwik oczywiście, że możesz pogrubiać, ale najlepiej ważne fragmenty i to na co trzeba zwrócić uwagę. Co do Twojej sprawy nie zapomnij dać znać jak się skończyło:)

 #492254  autor: patrix-83
 26 lip 2011, 19:08
Robaas pisze:Patryk83żółwik oczywiście, że możesz pogrubiać, ale najlepiej ważne fragmenty i to na co trzeba zwrócić uwagę. Co do Twojej sprawy nie zapomnij dać znać jak się skończyło:)

OK, napiszę na forum jeśli uda mi się pozytywnie zakończyć tą sprawę z Play i uzyskać od nich rekompensatę za te 60 godzin bez aktywności karty sim :)

 #492266  autor: play4you2
 26 lip 2011, 19:59
qper pisze:Bardzo proszę o pilną pomoc.
Już jest ok.
sql pisze:Niektórym użytkownikom w tym temacie telefon "siedzi"
Dzieki za info. Zerknę tam jakby co.
micial pisze:Nie, oto nowy numer zgłoszenia: 33252961
Ok, dodałem stosowny komentarz do zgłoszenia.
Patryk83żółwik pisze:Zapoznaj się proszę z tym zgłoszeniem (jego numer to 33244492)
Ok, dodałem odpowiednie info.
pintas pisze:Mam pytanie, czy już takie info otrzymane w zgłoszeniach
Niestety, ale nie mam dostepu do tej strony. Wklej odpowiedź, jaką otrzymałeś albo podaj numer zgłoszenia, w którym została ona zawarta.
Marens pisze:Play4You2: 33264613
Ok, dodałem odpwoiedni komentarz.
Patryk83żółwik pisze:Zapoznaj się proszę z tym zgłoszeniem (jego numer to 33244492)
Przekazałem do rozpatrzenia.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #492324  autor: qper
 26 lip 2011, 23:20
play4you2 pisze:Już jest ok.
Już wiem ;)

Kto pomógł play4you 1 czy 2 ? ;)

PS poprawcie sobie play24 bo dalej nie działają regulaminy do niektórych taryf


Obrazek

 #492351  autor: playonline
 27 lip 2011, 06:45
U mnie jest ok. :)

Obrazek

 #492359  autor: qper
 27 lip 2011, 08:33
playonline pisze:U mnie jest ok. :)

Obrazek
U mnie też jest ok ale w taryfie Play Fresh darmowe rozmowy i SMSy.

Tutaj jest taryfa MNP Fresh 1 - i informacje zdublowane.

 #492361  autor: mkowalski
 27 lip 2011, 08:40
qper pisze:Tutaj jest taryfa MNP Fresh 1 - i informacje zdublowane.
A czytałeś opis tych pól?

Suma Doładowań zebrana w bieżącym miesiącu kalendarzowym. Doładowania są zliczane od 1-go do ostatniego dnia miesiąca.

Bilans doładowań - suma Twoich dotychczasowych doładowań. Bilans jest zerowany w momencie przekroczenia daty ważności połączeń wychodzących.

Z tego numeru korzystasz dopiero kilka dni, więc wygląda na zdublowane informacje. Jeśli minie kilka miesięcy, zobaczysz różnicę między kwotami w poszczególnych polach.

 #492362  autor: Karlos20
 27 lip 2011, 08:42
qper pisze:
playonline pisze:U mnie jest ok. :)

Obrazek
U mnie też jest ok ale w taryfie Play Fresh darmowe rozmowy i SMSy.

Tutaj jest taryfa MNP Fresh 1 - i informacje zdublowane.
To nie są zdublowane informacje - akurat w tej taryfie jest dodatkowa opcja Bilansu Doładowań - czyli łączna kwota doładowań w okresie ważności karty na połączenia wychodzące. Zeruje się ta informacja, ktedy nie doładujesz konta na czas,
natomiast Suma Doładowań w tym miesiącu zeruje się z każdym 1-wszym dniem nowego miesiąca.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #492363  autor: qper
 27 lip 2011, 08:42
Odnośnie jeszcze spekulacji z usługą "Etykietka".

Wymiana karty nic nie pomaga. Wielkość Chipów też nie ma znaczenia.

Mam nową SIMkę z przenoszenia numeru w poniedziałek z małym Chipem i usługa też nie działa.

Pewnie jest to zależne od systemu i puli do której przypisane są numery.

[ Dodano: 2011-07-27, 08:44 ]
Karlos20 pisze:Bilansu Doładowań - czyli łączna kwota doładowań w okresie ważności karty na połączenia wychodzące.
To jeżeli tak jest to ma to jakiś sens - pytanie dlaczego tego nie ma w innych taryfach?

 #492364  autor: mkowalski
 27 lip 2011, 08:44
play4you2, jak wygląda w końcu sprawa zmniejszenia limitu kredytowego?

Jakiś czas temu był poruszany ten wątek na forum i okazało się, że jednak można zmniejszyć limit do wartości podstawowej dla danej oferty. Niestety w praktyce nie wygląda to tak przyjemnie - dwa zgłoszenia i dwie odpowiedzi w klimacie "Operator ustala limit według własnego widzimisię, klientowi nic do tego".

Właściwie to nie chodzi mi o kwestię samego limitu, bo mogę mieć ustawiony i milion - jak się człowiek pilnuje, to limity mu nie są potrzebne. Bardziej chodzi o to, że w firmie nie ma ustalonego jasnego stanowiska - bo skoro komuś zmniejszają limit, ale innym już nie, to jednak coś jest nie tak (oczywiście cały czas mówimy o zmniejszeniu do podstawowej wartości dla danej oferty).

 #492399  autor: potargany
 27 lip 2011, 11:01
Najwygodniej by było samemu ustawiać sobie limit z pozycji PLAY 24 , lub sms na nr 8xxx LIMIT XXX - i zostaje on zmieniony

Pieniądze to nie wszystko ...

 #492403  autor: Karlos20
 27 lip 2011, 11:34
qper pisze:To jeżeli tak jest to ma to jakiś sens - pytanie dlaczego tego nie ma w innych taryfach?
No ja np. na swoim Fresh'u All Inclusive Rozmowy w Play chciałbym mieć taką informację o bilansie doładowań - a nie mam.
Dodam, że info o bilansie doładowań występuje w taryfach PLAY MIXtura (naturalnie przydatna opcja, gdyż można wtedy sprawdzić, ile już spłaciliśmy zobowiązania).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #492430  autor: qper
 27 lip 2011, 12:53
Karlos20 pisze:No ja np. na swoim Fresh'u All Inclusive Rozmowy w Play chciałbym mieć taką informację o bilansie doładowań - a nie mam.
Zgadzam się.

Mnie to zastanawia jeszcze fakt - różne nazewnictwo taryf. Gdybym był przeciętnym użytkownikiem to normalnie bym zgłupiał.

Wchodzę do play24 chce zmienić taryfy na jakąś z reklamowanych opcji All... klikam a potem widzę na głównej stronie zupełnie inną nazwy taryf, przychodzi mi sms z zupełnie inną nazwą taryfy itp.

Nie rozumiem tego bałaganu. Albo trzeba było nie zmieniać nazw, albo zmienić raz a porządnie wszystkie tak aby był jakiś logiczny ład.

Dodatkowo przed zmianą klikam na link z regulaminem do którego jestem na każdym kroku zachęcany, a tu psikus - link nie dział. Nawiasem mówiąc to chyba już 3 miesiąc jak zgłaszam ten banalny fakt.

[ Dodano: 2011-07-27, 12:58 ]
potargany pisze:Najwygodniej by było samemu ustawiać sobie limit z pozycji PLAY 24 , lub sms na nr 8xxx LIMIT XXX - i zostaje on zmieniony
Ogólnie powinno się dać możliwość włączenia większej ilości usług sieciowych w play24

np. włączenie / wyłączenie notki sms
- ustalenie limitów kwot w roamingu
- włączenie / wyłączenie usług "już w zasięgu" (np T-Mobile oferuje taką możliwość w podobnej - usłudze na iBOA)
- ustalanie zgód marketingowych
- włączenie blokad na numery premium

Odciążyłoby się BOK a i większe byłoby zadowolenie klientów z możliwości szybkich realizacji dyspozycji

 #492458  autor: Quetzal
 27 lip 2011, 14:30
qper pisze: Mnie to zastanawia jeszcze fakt - różne nazewnictwo taryf. Gdybym był przeciętnym użytkownikiem to normalnie bym zgłupiał.
qper nazewnictwo taryf w Play to jest niekiedy wręcz komiczne. Nie dość, że wszystko musi być obowiązkowo po angielsku, to jeszcze bez sensu. Mnie najbardziej intryguje "All inclusive mix fix". Celowo powiedziałem tą nazwę kilku osobom nie interesującym się telekomunikacją, każda się uśmiechnęła ale nie miała pojęcia co się może kryć pod tą nazwą.
qper pisze: Ogólnie powinno się dać możliwość włączenia większej ilości usług sieciowych w play24
Obawiam się, ze tych usług, które wymieniłeś nie ma celowo w Play 24. Tak się bowiem składa, że wszystkie umożliwiają łatwe zarabianie na nieostrożnych klientach.
  • Strona 42 z 241
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 241
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 241