Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
380
Rejestracja
15 wrz 2010, 17:16
Lokalizacja
Wielkopolska
Hm... może i sens ma rzeczywiście niewielki (choć być może komuś te zwierzęta się kojarzą jakoś z ofertą), ale przynajmniej jest po polsku.playonline pisze: A "Pelikan" czy "Pantera" ma jakis sens? W tutejszym Orange jest jeszcze "Motylek" nowa oferta.
Mnie w zaden sposob nie kojarza sie z oferta.. choc sam nie jestem zwolennikiem nazewnictwa rodem z USA czy UK...Quetzal pisze:Hm... może i sens ma rzeczywiście niewielki (choć być może komuś te zwierzęta się kojarzą jakoś z ofertą), ale przynajmniej jest po polsku.
A tam, narzekasz. Sam nie mowie perfekcyjnie po angielsku ale przy takich drobnych pomylkach ludzi wymawiajacych cos po angielsku to czlowiek nawet ciekawszy dzien moze miec.Quetzal pisze:jedni starają się na siłę mówić "po angielskiemu", inni dosłownie czytają tak jest napisane.
Jak pisalem, mnie to obojetne jak sie oferta nazywa. Byle tylko miala zaje*iste rzeczy w sobie. Np tutaj utrzymanie numeru jest stosunkowo drogie (prosciej i taniej bywa zakup nowego startera). Powiedzmy, ze za 10 Euro dostane 2000 min do Orange + 2000 smsow do Orange + 140 min na polaczenia do innych krajowych i miedzynarodowych + 140 smsow do wszystkich krajowych sieci + 140MB i to wszystko na 2 miesiace. Chyba najlepsza oferta tutaj i nawet nie wiem jak sie nazywa bo mnie to nie obchodzi.Quetzal pisze:Nie wiem jak ty ale z tych dwóch opcji ja wolę "Motylka"
Ja też w żadnym wypadku nie mówię perfekcyjnie po angielsku. W ogóle w kraju nad Wisłą mało kto mówi perfekcyjnie po angielsku więc tym bardziej dziwne jest, ze wszyscy na siłę utrudniamy sobie życie i wymyślamy taryfy "all inclusive", otwieramy "shopy" i obowiązkowo jesteśmy "singlami" itp.playonline pisze: A tam, narzekasz. Sam nie mowie perfekcyjnie po angielsku ale przy takich drobnych pomylkach ludzi wymawiajacych cos po angielsku to czlowiek nawet ciekawszy dzien moze miec.
No fakt, niestety... Poziom szkolnictwa jest na bardzo niskim poziomie. Nawet nauczyciele nie potrafia dobrze juz nie tyle nauczyc co wypowiadaja sie bez jakiegokolwiek akcentu...Quetzal pisze:W ogóle w kraju nad Wisłą mało kto mówi perfekcyjnie po angielsku
Mnie tam zawsze to bedzie bawic. Lubie ironizowac i nietypowy humor...Quetzal pisze:Wiesz co, zabawne to może i jest faktycznie ale jak się słyszy pierwsze dwa razy.
Sprawa rozwiązana na 6play4you2 pisze:Ok, dodałem odpowiedni komentarz.
Po wymianie karty SIM zauważyłem, że na E51 w roamingu raz jest PLAY raz nazwa operatora roamingowego. Wydawało mi się, że na starej karcie SIM była tylko nazwa operatora roamingowego, ale nie dam sobie głowy uciąć.qper pisze:Wymiana karty nic nie pomaga. Wielkość Chipów też nie ma znaczenia.
Bardzo fajnie jest to rozwiązane w T-Mobile jeśli chodzi o transmisje danych:qper pisze:ustalenie limitów kwot w roamingu
W dowolnym momencie Klient może samodzielnie zmienić limit, wysyłając SMS pod numer 80150 o treści LIMIT X, gdzie X oznacza kwotę limitu wyrażoną w zł. Minimalna kwota limitu to 10 zł. Maksymalnej kwoty limitu nie ma.
Mam podobne przeczucie.Quetzal pisze:Tak się bowiem składa, że wszystkie umożliwiają łatwe zarabianie na nieostrożnych klientach.
Ja to nazywam Węże, Żmije i Jaszczurkiplayonline pisze:A "Pelikan" czy "Pantera" ma jakis sens?
Wczoraj nie dało się aktywować pakietu 5 za 10 z Play Fresh.MK_ pisze:aktywacja pakietów jest niemożliwa od około 10 godzin zarówno przez internet jak i przez USSD
Pijo pisze:Czy ktoś z Was korzystał ostatnio z roamingu w UE ?
Jest okPijo pisze:Opłata jest pobierana za calą minutę rozmowy odebranej , a nie jest rozliczana sekundowo .
Raczej nie. Skoro masz już go od środy to mógł np ci upaść itp.intolerance pisze:Witam,
W środę podpisałem w play umowę na abonament. Do tej umowy wybrałem tel nokia e52 za 1 zł. Już dziś wychodzą wady tego tel, trzeszczy głośnik, chodzi powoli i obudowa jakby zaraz miała się rozsypać. I tu pytanie brzmi czy mogę dopłacić, oddać ten tel i wybrać inny?
nie mozeszintolerance pisze: I tu pytanie brzmi czy mogę dopłacić, oddać ten tel i wybrać inny?
To fajnie, że coś robią. Widać że nowy dyrektor BOK, który przeszedł z dawnej Ery wie co robić.Karlos20 pisze:przed połączeniem z konsultantem, operator zamieścił formułkę, która informuje, że - "w celu poprawnej weryfikacji, prosimy o przygotowanie hasła abonenckiego", dopiero potem klient jest informowany o nagrywaniu połączenia z konsultantem i łączymy się z nim.
O takim czyms juz dawno sie mowilo... Powinna byc jeszcze informacja udzielona, ze bez hasla klientow nie powinno sie obslugiwac. Sadze, ze konsultanci mieli by wiekszy spokoj.qper pisze:To fajnie, że coś robią. Widać że nowy dyrektor BOK, który przeszedł z dawnej Ery wie co robić.
Prywatnie. Kurcze przed zakupem czytałem dużo o tym modelu nokii i po części wiedziałem, że ten halo jest wadliwy. Do serwisu wyślę w ostateczności, nie chciałbym być bez telefonu 2-3 tygodnie.qper pisze:Raczej nie. Skoro masz już go od środy to mógł np ci upaść itp.intolerance pisze:Witam,
W środę podpisałem w play umowę na abonament. Do tej umowy wybrałem tel nokia e52 za 1 zł. Już dziś wychodzą wady tego tel, trzeszczy głośnik, chodzi powoli i obudowa jakby zaraz miała się rozsypać. I tu pytanie brzmi czy mogę dopłacić, oddać ten tel i wybrać inny?
Jeżeli coś będzie nie tak to raczej będą ci proponować wysłanie do serwisu.
Jeszcze pytanie czy kupiłeś na firmę czy prywatnie?
Myślę ok, nie ma problemu, zdarza się. Zaraz pewnie włączą, na dodatek przepraszają i piszą, że nie chcieli zdenerwować, choć póki co jeszcze zdenerwowany nie byłem.Szanowny Panie,
przede wszystkim na początku chcę Pana przeprosić za nieprawidłowości związane z uruchomieniem rekompensaty przez naszego Pracownika.
Zgodnie z Pana dyspozycją zmieniłam usługę na Pana koncie. Rekompensata w postaci 80 minut zacznie obowiązywać od dziś (czyli 28 lipca b.r.) do 19 sierpnia b.r.
Jeszcze raz serdecznie przepraszam za niedogodności.
Działanie Konsultanta było incydentalne i nie miało na celu zdenerwowanie Pana.
Ufam, że powyższa pomyłka nie wpłynie znacząco na nasze dalsze relacje.
(...)
To po kiego grzyba w takim razie minuty są przyznawane?Karlos20 pisze:konsultanci są niechętni do rozwiązywania problemów z minutami otrzymanymi poprzez indywidualne ustalenia z Abonentami.
Też tego nie wiem... Powinni zwracać kasę w postaci doładowania (prepaid, MIX), albo robić zniżkę na najbliższą fakturę.PWK pisze:To po kiego grzyba w takim razie minuty są przyznawane?