DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 4 z 241
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 241

 #483858  autor: playonline
 22 cze 2011, 13:19
P4Y - czy mozesz przekazac informacje, ze na numer Playowy BOK nie ma co dzwonic no chyba, srodki za polaczenie mi zwroca (tak jak znajomemu T-mobile zwrocilo)? Jezeli nie mozecie na obcy numer dzwonic to pozostaje jeszcze e-mail. Taka droga rowniez moge sie z wami kontaktowac..

 #483892  autor: play4you2
 22 cze 2011, 14:51
playonline pisze:Jezeli nie mozecie na obcy numer dzwonic to pozostaje jeszcze e-mail. Taka droga rowniez moge sie z wami kontaktowac..
Generalnie jak prosiłeś o kontakt telefoniczny, dlatego starają się dodzwonić. Powiesz mi może jakiego zgłoszenia może dotyczyć ten kontakt? Wybacz, ale masz ich jak dobrze pamiętam kilka, więc jak wiesz, to daj mi numer, to zamieszczę tam wówczas stosowną informację. Tak na przyszłość, zamieść najwyżej w zgłoszeniu informacje, że kontakt tylko na mail, jeżeli będziesz chciał w taki sposób się skontaktować.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #483906  autor: playonline
 22 cze 2011, 15:24
play4you2 pisze:Powiesz mi może jakiego zgłoszenia może dotyczyć ten kontakt?
Dzieki za dodanie komentarza.

- 32045989 - smsy, ktore nie wychodza z telefonOW a sa w historii polaczen,
- 32045800 - niedostarczanie lub opoznianie w dostarczeniu emaili na skrzynke pocztowa. (otrzymalem dzis potwierdzenie od admina, ze maile sa wysylane do mnie odrazu jak je otrzymuja od Play, czyli Play za pozno je wysyla)
- 32046114 - problem z wylogowaniem sie z bramki Play.

Nie mam pojecia w sprawie, ktorego zgloszenia dzwoniono..

 #483931  autor: play4you2
 22 cze 2011, 16:53
playonline pisze:Nie mam pojecia w sprawie, ktorego zgloszenia dzwoniono..
Ok, do wszystkich tych zgłoszeń zamieściłem stosowne informacje, aby nie dzwonic do Ciebie na numer Play, tylko ewentualnie pisać mail.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #483940  autor: forum_tg
 22 cze 2011, 18:03
play4you2 pisze:No przykro mi, ale jeżeli chodzi o naszego Rzecznika, to nie wypowiadam się na jego temat. Mam zasadę, że kwestie związane z działalnością Marcina są po jego stronie i nie komentuje jego działań ani żadnych wypowiedzi.
Rozumiem, nawet nie dziwi mnie ze nie chcesz wypowiadać ze za działania rzecznika, bo on jest de facto od wypowiadania się w oficjalny sposób ;)

więc inaczej ujmę pytanie, czy siec Play, ma jakieś standardy których nie mogą złamać pracownicy w stosunku do terminowego udzielenia odpowiedzi na dane zagadnienie/pytanie?
W naszym prawie zgodnie z KPA jest to 30 dni, w szczególnych przypadkach może się wydłużyć do 90 po wcześniejszym poinformowaniu strony która czeka na odpowiedź. A jak jest w Play?
Tym bardziej, że rzecznik (z samej już nawet piastowanego stanowiska) powinien podawać oficjalne stanowisko danej firmy/urzędu w jakiejś kwestii.



BTW.
I znów nie da się złożyć zgłoszenia na Play24. jak sie wybiera dowolna z opcji to nic nie wyskakuje, tzn. nie pojawia się miejsce wpisanie tekstu.
Ponadto działa bardzo topornie.

 #483941  autor: play4you2
 22 cze 2011, 18:13
tomektg pisze:W naszym prawie zgodnie z KPA jest to 30 dni, w szczególnych przypadkach może się wydłużyć do 90 po wcześniejszym poinformowaniu strony która czeka na odpowiedź.
No trochę nie w temacie to ująłeś. Zacznijmy od Tego, że podajesz określenia dotyczące spraw Administracyjnych. Zadając pytanie spółce, nie są to pytania "urzędowe", tylko ogólne, a na takie nie jest przewidziany termin odpowiedzi. Inaczej sprawa się ma z reklamacjami, to tu owszem, jest 30 dniowy okres na rozpatrzenie sprawy. Niemniej jednak, reklamacja też powinna mieć "prawidłowe" dane, co określa z kolei odpowiednie rozprządzenie ministra (link zamieściłem do tego rozporządzenia bodajże na 2 str.).

Reasumując, nikt nie łamie prawa, skoro nie otrzymujesz jakiejś odpowiedzi na zadane pytanie (które nie jest reklamacją) w jakimś terminie. Jeżeli pytasz o pracowników Obsługi Klienta, przyjęło się zwyczajowo, że zgłoszone sprawy staramy się rozwiązywać do 5 dni roboczych, od daty ich otrzymania. Zaznaczam jednak, że to jest TYLKO nasze wewnętrzne ustalenie i nie jest poparte żadnymi regulaminami i innymi oficjalnymi dokumentami. Pozostali pracownicy nie są dedykowani do udzielania stosownych inforacji, gdyż od tego jest albo Rzecznik (zależy oczywiście o jakie informacje chodzi) lub Obsługa Klienta (jak sama nazwa wskazuje, tylko oni się kontaktują z Klientami). Pozostali pracownicy teoretycznie nie maja żadnego obowiązku udzielania informacji.
To tak w gwoli wyjasnienia.

Mam nadzieję, że tym razem juz uzyskałeś odpowiednią informację ;-)

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #483942  autor: forum_tg
 22 cze 2011, 18:20
play4you2, zgadzam sie z tym co napisałeś, jednakże większość regulaminów wewnętrznych firm jest zgodne z KPA, dlatego też go przytoczyłem.
Oczywiście moje pytanie tyczyło się Rzecznika, co też zacytowałem i jak najbardziej on ma prawo do wypowiadania sie.
W każdym bądź razie dziękuje za informacje.

BTW.
Czy są w firmie ustalenia w na jakie tematy Rzecznik może się wypowiedzieć jeśli od indywidualnej osoby dostanie zapytanie, a na jakie nie musi odpisywać?
Pytam z czystej ciekawości.

 #483945  autor: play4you2
 22 cze 2011, 18:59
tomektg pisze:Czy są w firmie ustalenia w na jakie tematy Rzecznik może się wypowiedzieć jeśli od indywidualnej osoby dostanie zapytanie, a na jakie nie musi odpisywać?
To pytanie już pozostawię bez odpowiedzi...

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #483955  autor: Ricki1980
 22 cze 2011, 20:12
tomektg pisze:
play4you2 pisze: Mam jednak pytanie, czy to, co zgłaszałeś w reklamacji nadal wystepuje?
nie ma czegoś takiego jak w opisanym zgłoszeniu, ale są pojedyncze trudności które da sie zaobserwować. Np problemy z połączeniem (tzn. dajesz połącz, a po chwili jest przerwanie połączenia)
Rozmawiałem z kilkoma znajomymi i też zauważyli drobne problemy z nawiązaniem polączenia.
Zaznaczam że są one dość drobne, ale wcześniej nie występowały. ale co najważniejsze rozmowy nie są zrywane, smsy dochodza szybciutko i nie ma już efektu podwójnych smsów.
Dzisiaj miałem podobną sytuacje. Zasięg 3G i dopiero za trzecim razem połączenie doszło do skutku. SMSy faktycznie śmigają za to jak szalone. Raport dostarczenia do Vodafone UK otrzymałem w mgnieniu oka. Może jednak coś jest nie tak ustawiane?

 #483961  autor: Ranger
 22 cze 2011, 20:40
Jeżeli po zawarciu umowy w systemie widnieje okres rozliczeniowy 1 dnia każdego miesiąca, to jest to termin opłaty za fakturę, czy też okres, w którym otrzymuje się wszystko to, co jest zapisane w abonamencie? Znajomy ma dwie kreski przy pakiecie złotówek, zero sms, parę promocyjnych minut i zero innych bonusów i chciał się dopytać. Dziękuję za info :)

 #483962  autor: mkowalski
 22 cze 2011, 20:42
Ranger pisze:Jeżeli po zawarciu umowy w systemie widnieje okres rozliczeniowy 1 dnia każdego miesiąca, to jest to termin opłaty za fakturę, czy też okres, w którym otrzymuje się wszystko to, co jest zapisane w abonamencie? Znajomy ma dwie kreski przy pakiecie złotówek, zero sms, parę promocyjnych minut i zero innych bonusów i chciał się dopytać. Dziękuję za info :)
Druga wersja - 1. dnia każdego miesiąca będą mu się odnawiały wszystkie pakiety. Przy takim okresie rozliczeniowym z reguły faktura jest płatna do 17. dnia miesiąca.

 #483966  autor: Kamil_K
 22 cze 2011, 20:56
@Play4you2

Czy możesz mi powiedzieć, co od strony technicznej zostało w mojej sprawie zrobione? :)

 #483967  autor: Ranger
 22 cze 2011, 20:57
mkowalski pisze:Druga wersja - 1. dnia każdego miesiąca będą mu się odnawiały wszystkie pakiety. Przy takim okresie rozliczeniowym z reguły faktura jest płatna do 17. dnia miesiąca.
Dzięki, koledze pozostaje więc czekanie na aktywację pakietu i próba nienabicia wysokiego rachunku ;)

 #483988  autor: play4you2
 22 cze 2011, 21:48
Ricki1980 pisze:Dzisiaj miałem podobną sytuacje.
Zrób zgłoszenie techniczne. Tylko tak będzie można to zweryfikować.
Kamil_K pisze:Czy możesz mi powiedzieć, co od strony technicznej zostało w mojej sprawie zrobione?
A coś było robione :wink:? Najważniejsze, żeby było ok 8).

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #484019  autor: Robaas
 22 cze 2011, 23:21
play4you2: mogę prosić o wyjaśnienie odnośnie zgłoszenia 32162013 czy wy macie problem z matematyką czy może ja znam inne zasady liczenia? skoro mam numer aktywny od 14.06.2011 a regulamin mówi o minimum 5 dniach, to skoro próba polecenia miała miejsce 20.06.2011 to ile waszym zdaniem dni minęło od dnia aktywacji do dnia polecenia?

 #484030  autor: Pablo-1986
 23 cze 2011, 00:22
Witam serdecznie. Niedawno przedłużyłem umowę o abonament dla numeru 790 897 xxx
w ramach oferty RePlay Extra Stan darmowy GU" II 99zł GU bez telefonu. Co miesiąc przez pierwsze pół roku dostanę dodatkowo 100 minut do wszystkich sieci oraz Stan darmowy i rabat 50 % na zawsze. Jednak jak się okazało ten plan Taryfowy mi nie wystarcza. Potrzebuję wyższego planu, czyli Longplay 129 ze Stanem Darmowym i rabatem 50% na zawsze oraz z 1000 minut w ramach abonamentu. I tu zaczynają się schody ponieważ w BOK uzyskałem 2 sprzeczne odpowiedzi. Zależy mi na pozostaniu w sieci, dlatego też proszę o pomoc,
ponieważ jest to dla mnie bardzo ważne. Poniżej załączam opisy sprawy wraz ze sprzecznymi informacjami:
Szczegóły zgłoszenia nr 1

Numer zgłoszenia:
31448069

Status:
Zakończone

Kanał:
WWW

Data:
31.05.2011

Kategoria:
Zmiany na Twoim koncie

Dotyczy numeru:
48790897xxx

Opis problemu

Status zamknięcia:
01.06.2011

Data zamknięcia:
01.06.2011

Opis:
Czego dotyczyły zmiany: Taryfa.

Szczegółowy opis sprawy: Mam pytanie odnośnie taryfy. Korzystam obecnie z Longplay99 Stan darmowy GU na 12 miesięcy z 50% rabatem. Czy zmiana taryfy w przyszłości na plan Longplay129 Stan darmowy GU też jest objęty tym 50% rabatem, czy też nie ma dla niego rabatu?

Komentarz zamknięcia:

Komentarz:
Szanowny Panie,

w odpowiedzi na Pana pytanie informuję, że zgodnie z regulaminem oferty promocyjnej: "13. Zmiana wysokości Abonamentu na wyższy w trakcie obowiązywania Umowy (Okresu Zastrzeżonego) nie powoduje utraty prawa do korzystania z promocyjnego Pakietu Złotówek oraz rabatu na Abonament." W przypadku zmiany abonamentu na LongPlay II 129 przepadnie wyłącznie pakiet 100 minut, który otrzymuje Pan bezpłatnie przez pierwszych 6 miesięcy korzystania z nowego abonamentu.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.playmobile.pl

Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno powiedzieć.

Z poważaniem
Anna P.
konsultant back office ds. obsługi klienta


Szczegóły zgłoszenia nr 2

Numer zgłoszenia:
31725157

Status:
Zakończone

Kanał:
WWW

Data:
09.06.2011

Kategoria:
Zmiany na Twoim koncie

Dotyczy numeru:
48790897xxx

Opis problemu

Status zamknięcia:
10.06.2011

Data zamknięcia:
10.06.2011

Opis:
Czego dotyczyły zmiany: Zmiana taryfy

Szczegółowy opis sprawy: Obecnie korzystam z oferty promocyjnej ,,RePlay Extra Stan darmowy GU" i posiadam taryfę LongPlay II 99 ze Stanem darmowym. Do tego mam rabat na abonament 50%. Czy w przypadku zmiany na wyższy abonament rabat pozostanie aktywny w trakcie umowy oraz po jej przejściu na czas nieokreślony? Jeśli rabat pozostanie na czas nieokreślony to proszę jednocześnie o zmianę taryfy na LongPlay II 129 z rabatem 50% oraz z zawartym w niej Stanem Darmowym.

Komentarz zamknięcia:

Komentarz:
Szanowny Panie,

uprzejmie informuję, że w każdym momencie trwania umowy abonent ma możliwość zmiany taryfy na wyższą. Niestety podczas migracji utraciłby Pan wszystkie zniżki i pakiety przysługujące Panu z racji posiadanej taryfy. W związku z tym nie dokonałem zmiany. Jeżeli zdecyduje się Pan na migrację proszę o ponowny kontakt.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.

Z poważaniem
Bartosz G.
konsultant back office ds. obsługi klienta

I teraz nie wiadomo komu wierzyć, A KTO WPROWADZA W BŁĄD???

z POWAŻANIEM: PAWEŁ B.

Dobry humor podstawą dnia.

 #484053  autor: qper
 23 cze 2011, 09:37
druga odpowiedz jest prawdziwa.

Teraz zaloguj się na play24 i oceń konsultanta. Możesz dodać własny komentarz do tej odpowiedzi.

Polecam, bo takich konsultantów co wprowadzają w błąd powinni albo szkolić albo zwalniać.

 #484058  autor: mcgrey
 23 cze 2011, 10:36
Witam

Mam pytanie dotyczące przejścia na Abonament w Play'u:
Obecnie mam PF i chciałbym go zmienić na All Inclusive Max 85. Z tego co widziałem to najlepszym rozwiązaniem byłoby przejście z abonamentu innego operatora do Play. Czy zna ktoś może jakąś opcję przejścia z PF na abonament na czas nieokreślony u innego operatora tak aby umożliwić jaknajszybszy powrót do SuperMNP All Inclusive MAX85? Czy razej jestem skazany na przeniesienie PF do innego prepaid'a i powrót do MNP All Inclusive MAX (z 50% upustem przez 3 miesiące bez dodatkowych 200 minut).
Dodatkowo po jakim czasie od przejścia z PF do innego prepaida można wrócić do Play?

Z góry dziękuję za odpowiedzi i przepraszam jeśli umieściłem pytania w złym wątku.

 #484063  autor: mkowalski
 23 cze 2011, 10:51
mcgrey pisze:Dodatkowo po jakim czasie od przejścia z PF do innego prepaida można wrócić do Play?
Nie ma na to żadnych ograniczeń. Możesz złożyć wniosek o MNP w Playu jak tylko numer zostanie aktywowany u innego operatora.

 #484109  autor: Robaas
 23 cze 2011, 14:41
witam,
mam kolejne pytanie, po przeniesieniu numeru dostałem 60zł ważny 3 miesiące, czy to normalne, że po doładowaniu i otrzymaniu dodatkowych złotówek na konto promocyjne ten czas ulega skróceniu? wydawało się, że data się nie zmieniła, a dzisiaj patrze i pakiet promocyjny mam ważny niecały miesiąc.

r.
  • Strona 4 z 241
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 241
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 241