DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 44 z 241
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 241

 #492962  autor: Karlos20
 29 lip 2011, 12:22
PWK - myślę, że rekompensata zostanie Tobie włączona 1. dnia nowego miesiąca - niezależnie, kiedy masz nowy okres rozliczeniowy - a konsultanci są niechętni do rozwiązywania problemów z minutami otrzymanymi poprzez indywidualne ustalenia z Abonentami.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #492968  autor: PWK
 29 lip 2011, 12:46
Ale, tak jak pisałem, pakiet z rekompensaty ostatecznie włączony został, tyle że nie na tym numerze co trzeba, więc nie widzę powodów, aby czekać do pierwszego, skoro raz udało się to zrobić w środku miesiąca. Zresztą pal licho, 01.08. tuż, tuż.
Karlos20 pisze:konsultanci są niechętni do rozwiązywania problemów z minutami otrzymanymi poprzez indywidualne ustalenia z Abonentami.
To po kiego grzyba w takim razie minuty są przyznawane?

 #492974  autor: Karlos20
 29 lip 2011, 12:56
PWK pisze:To po kiego grzyba w takim razie minuty są przyznawane?
Też tego nie wiem... Powinni zwracać kasę w postaci doładowania (prepaid, MIX), albo robić zniżkę na najbliższą fakturę.
Ale jeśli dają tylko minuty, to P4 nie jest stratne na tym, bo i tak odbijają sobie rachunkami od Abonentów.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #492980  autor: pakierhakierxd
 29 lip 2011, 13:20
Dla mnie po tym jak nie słusznie naliczyli kasę za dane w roamingu 12zł chociaż go miałem wyłączonego chcieli przyznać minuty ale się nie zgodziłem i dostałem zniżkę 25 % na 1 okres rozliczeniowy czyli 17,25 i wobec tego w następnym okresie rozliczeniowym miałem niższa fakturę :D jednak czasem się da...

Pozdrawiam :)

 #492981  autor: Vartez
 29 lip 2011, 13:20
Witam, mam problem z siecią Play, w środę 27.07 wysłałem zgłoszenie przez internet na przejscie z karty Plus na abonament Play z telefonem w abonamencie All Mx 85. Do dziś nie ma żadnej reakcji od strony Play. Zalezy mi na czasie więc poszedłem do salonu, tam pani powiedziął mi ze nic nie moge zrobić bo numer został zablokowany w raz ze złożeniem zamówienia przez internet. To samo powiedziano mi w BOK jesli chodzi o przeniesienie numeru.Jak mogę to przyspieszyć i zmusić PLay aby sie zainteresowali klientem ?

 #492983  autor: michalus
 29 lip 2011, 13:33
Napisz do PLAY4U

 #492988  autor: pakierhakierxd
 29 lip 2011, 13:51
Play4you pomoże mu w tym temacie :)

Pozdrawiam :)

 #493000  autor: Vartez
 29 lip 2011, 14:16
pakierhakierxd pisze:Play4you pomoże mu w tym temacie :)
na telepolis jest play4you2 , Pw wystarczy ?

 #493184  autor: playonline
 30 lip 2011, 14:12
Od wczoraj cos kuleje Tele Play (niestety)...

 #493225  autor: forum_tg
 30 lip 2011, 17:41
playonline pisze:Powinna byc jeszcze informacja udzielona, ze bez hasla klientow nie powinno sie obslugiwac. :)
to nie fair by było, bo jak ktoś zapomni hasła to nic nie załatwi?? bezsensu, można zweryfikować abonenta po numerze PESEL, adresie zameldowania, adresie korespondencyjnym, czy chociażby po usługach, najczęściej wykonywanym połączeniu (mowie o numerze itd.) ale hasła nie masz obowiązku znać.
Jak jak ktoś tak chce, to należy to ująć w regulaminach.

 #493226  autor: Quetzal
 30 lip 2011, 17:49
tomektg pisze: ale hasła nie masz obowiązku znać.
Doprawdy, całkiem doprawdy?
tomektg pisze: Jak jak ktoś tak chce, to należy to ująć w regulaminach.
Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów, §2, pkt 8:
"8) Hasło – poufny ciąg znaków dostępny wyłącznie dla Abonenta i umożliwiający jego identyfikację dla potrzeb skorzystania z usług wykonywanych przez Obsługę Klienta, jak również w celu dokonywania przez Abonenta innych czynności związanych z Umową."

 #493272  autor: playonline
 31 lip 2011, 00:25
tomektg pisze:hasła nie masz obowiązku znać.
Chcialem napisac to co Quetzal... ;) No nic, tlumaczyc juz nie musze... ;)

PS. tomektg - jezeli chodzi o Regulamin(y) Play to nie konkuruj ze mna... ;) Stracisz tylko czas... :)

Tak wiec podsumowujac... Bez hasla nie powinno byc obslugi klienta jezeli chodzi o konto... Oferty spoko. Weryfikacja alternatywna to tak naprawde strzal w kolano... tlumaczyc mi sie nie chce. :)

[ Dodano: 2011-07-31, 00:30 ]
tomektg pisze:to nie fair by było, bo jak ktoś zapomni hasła to nic nie załatwi
A jak zapomnisz PINu do karty platniczej to cos kupisz? Nic. I tak samo mocno powinno sie traktowac klientow sieci telekomunikacyjnych. Ochrona informacji przede wszystkim... I jezeli ktos zapomni hasla to jest jak najbardziej "fair"... Haslo takowe musi znac... Jezeli wymyslil cos na wzor "kjdhfkjhfkjlsdgkjfdshgkjsdf" i juz jego nie pamieta to problem klienta... i jego debilizm... W zasadzie to powinno byc tak, ze przed polaczeniem z konsultantem wstukaj "pin" za pomoca klawiatury. Wtedy bylby spokoj... Jezeli ktos by zdradzil komus swoj "pin" (haslo) to juz jego problem... :)

 #493274  autor: Robaas
 31 lip 2011, 00:50
playonline pisze:Jezeli ktos by zdradzil komus swoj "pin" (haslo) to juz jego problem...
tak właśnie było u jednego z opów, nie wiem czy jest dalej, jak ktoś znał pin do konta to nie miało znaczenia kto to jest, automatycznie był upoważniony do wszelkich zmian i informacji dotyczących danego nr.

 #493278  autor: potargany
 31 lip 2011, 01:45
Czy w PLAY nie ma awarii ? Mam Taryfe LONG PLAY II ( 1GB ) A juz 2 gb leci z pelną mocą :)

Co prawda zrobiłem zgłoszenie bo zawsze zrywa mi owego neta co 56 mb !!
Nawet dzwonili do mnie z technicznego że mam wykonać test online ( wykonałem i tez zerwało przy 56 mb )

Ale co dziwne , leci już 2GB ( a transfer nie jest obcięty )

Pojawia się w selfacare jako zużyte " dane " Po czym znika , pojawia się , znika ...

Pisząc tego posta , ściagam plik ( zerwało przy 56 mb )

Pieniądze to nie wszystko ...

 #493279  autor: rogmaniek
 31 lip 2011, 02:06
"w celu poprawnej weryfikacji, prosimy o przygotowanie hasła abonenckiego",
Super, że w końcu lektor o tym informuje.
playonline pisze:powinna byc jeszcze informacja udzielona, ze bez hasla klientow nie powinno sie obslugiwac.
Zgadzam się :smt042 Zwłaszcza Klientów Biznesowych. Padły już tu ważne argumenty, także nie mam się co powtarzać. Ale hasło, moim zdaniem, to podstawa poprawniej weryfikacji i ochrony danych osobowych Klienta. Oczywiście, jak Klient sam tego hasła nie ujawni innym osobom...

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #493280  autor: playonline
 31 lip 2011, 02:15
Robaas pisze:tak właśnie było u jednego z opów
Wiem. :) Stad to napisalem. :) Bardzo dobre rozwiazanie. :)

[ Dodano: 2011-07-31, 02:16 ]
rogmaniek pisze:Oczywiście, jak Klient sam tego hasła nie ujawni innym osobom...
Jego problem... :) Jak glupi... ;)

 #493281  autor: rogmaniek
 31 lip 2011, 02:18
tomektg pisze:Jak jak ktoś tak chce, to należy to ująć w regulaminach.
Już Quetzal, zacytował jeden punkt z Regulaminu świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów :smt047. A inne dotyczące kwestii hasła, to:

§ 15. Obsługa Klienta

4. Autoryzacja Abonentów dokonywana jest za pośrednictwem Hasła, weryfikacji
okazanego dokumentu tożsamości lub na podstawie danych Abonenta zgodnych z
zawartą Umową.

I jeszcze jeden ważny punkt:

7. Abonent zobowiązuje się dołożyć należytej staranności w celu zabezpieczenia
poufności swojego Hasła, a także nie udostępniać Hasła osobom trzecim. Abonent
zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Operatora o każdym podejrzeniu wejścia w
posiadanie jego Hasła przez osobę trzecią. Abonent ponosi wszelką odpowiedzialność
za następstwa udostępnienia Hasła osobom trzecim.

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #493282  autor: playonline
 31 lip 2011, 02:24
PS Pewnego razu na zakupach... ;) Skojarzylo mi sie z pewna osoba zwiazana z Play swego czasu... ;)

Obrazek

Pozdro. ;)

 #493285  autor: rogmaniek
 31 lip 2011, 03:03
playonline pisze:Skojarzylo mi sie z pewna osoba zwiazana z Play swego czasu...
I za czasów tego Prezesa, sieć budowana była naprawdę szybko. Choć to wiązało się, czasami, z słabą jej konfiguracją i samymi oszczędnościami przy budowie stacji. Pewnie też chodziło o spełnienie wymogów koncesyjnych. Nie to co teraz, gdzie nowe stacje prawie nie powstają :smt009 A szkoda, bo sieć Polkomtela coraz częściej zawodzi Klientów P4 :smt009 A gdyby budować własną, niezależną sieć (najlepiej już 3G czy tam 4G :smt042 ), byłoby super. A nie być zależnym od Polkomtela...

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #493286  autor: playonline
 31 lip 2011, 07:07
rogmaniek pisze:I za czasów tego Prezesa, sieć budowana była naprawdę szybko.
To byly inne czasy ale chyba lepsze. Gosc mial inny cel do osiagniecia niz ten obecny. Zrobil swoje i odszedl. Zdrowie. ;)
  • Strona 44 z 241
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 241
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 241