Patryk83żółwik pisze:PlayForYou2
Proszę Cię o natychmiastową pomoc ponieważ przenosiłem mój numer do Play Fresh i od wczoraj powinien być aktywny w sieci a nie jest. Zgłosiłem problem dziś o 7.00 do BOK *500 które przekazało to dalej i nic się nie dzieje z tym. Możesz dziś coś zdziałać bo mi telefon jest niezbędny w pracy.
Przesyłam ci na pw mój numer telefonu którego sprawa dotyczy oraz hasło abonenckie.
Ustawowe 24h minęło na włączenie numeru bo numer powinien być aktywny od wczoraj od 24.00 a dziś już mamy kolejną dobę i nic.
Poczekaj cierpliwie - jeśli stara karta ze starej sieci się zdezaktywowała, to aktywacja karty Play'owej to tylko kwestia czasu
Zdziwisz się, że numer Tobie odpalą w każdej chwili... Pamiętaj, że w czasie weekendu, systemy mogą być zamknięte.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam