DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 39 z 241
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 241

 #491418  autor: kerim36
 23 lip 2011, 10:51
Patryk83żółwik,

Cos taki w goracej wodzie kapany?? wyluzuj. Jesli byly operator juz numer wylaczyl to poczekaj na wlaczenie przez play. Wez pod uwage, ze jest weekend i nie oczekuj, ze natychmiast ktos sie twoja sprawa zajmie.

Takimi przypadkami zajmuje sie rowniez UKE, do ktorego mozesz zawsze napisac.

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #491419  autor: patrix-83
 23 lip 2011, 10:57
kerim36 pisze:Patryk83żółwik,

Cos taki w goracej wodzie kapany?? wyluzuj. Jesli byly operator juz numer wylaczyl to poczekaj na wlaczenie przez play. Wez pod uwage, ze jest weekend i nie oczekuj, ze natychmiast ktos sie twoja sprawa zajmie.

Takimi przypadkami zajmuje sie rowniez UKE, do ktorego mozesz zawsze napisac.

Słuchaj no kolego, nie wtrącaj nosa w nie swoje sprawy jak nie wiesz o co chodzi bo nie do Ciebie była skierowana moja prośba!!

Po drugie mój stary operator wyłączył mi numer 21 lipca o godzinie 23.55 a w Play-u numer miał być włączony 22 lipca po godzinie 24.00. Mamy dzisiaj 23 lipca godzina 11.00 a Play dalej nie włączył mi numeru pomimo że w ich systemie widnieje jako aktywny bo tak mi powiedzieli na infolinii *500.

Może Tobie telefon jest niepotrzebny ale mi jest niezbędny w pracy a Play naruszył przepisy gdyż czas na włączenie numeru wynosi 24h a dziś od północy zaczęła się już druga doba i karta sim nieaktywna!

 #491420  autor: KC-KARLOS
 23 lip 2011, 10:58
Patryk83żółwik pisze:PlayForYou2

Proszę Cię o natychmiastową pomoc ponieważ przenosiłem mój numer do Play Fresh i od wczoraj powinien być aktywny w sieci a nie jest. Zgłosiłem problem dziś o 7.00 do BOK *500 które przekazało to dalej i nic się nie dzieje z tym. Możesz dziś coś zdziałać bo mi telefon jest niezbędny w pracy.

Przesyłam ci na pw mój numer telefonu którego sprawa dotyczy oraz hasło abonenckie.

Ustawowe 24h minęło na włączenie numeru bo numer powinien być aktywny od wczoraj od 24.00 a dziś już mamy kolejną dobę i nic.
Poczekaj cierpliwie - jeśli stara karta ze starej sieci się zdezaktywowała, to aktywacja karty Play'owej to tylko kwestia czasu :) Zdziwisz się, że numer Tobie odpalą w każdej chwili... Pamiętaj, że w czasie weekendu, systemy mogą być zamknięte.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #491424  autor: patrix-83
 23 lip 2011, 11:04
Karlos20 pisze:
Patryk83żółwik pisze:PlayForYou2

Proszę Cię o natychmiastową pomoc ponieważ przenosiłem mój numer do Play Fresh i od wczoraj powinien być aktywny w sieci a nie jest. Zgłosiłem problem dziś o 7.00 do BOK *500 które przekazało to dalej i nic się nie dzieje z tym. Możesz dziś coś zdziałać bo mi telefon jest niezbędny w pracy.

Przesyłam ci na pw mój numer telefonu którego sprawa dotyczy oraz hasło abonenckie.

Ustawowe 24h minęło na włączenie numeru bo numer powinien być aktywny od wczoraj od 24.00 a dziś już mamy kolejną dobę i nic.
Poczekaj cierpliwie - jeśli stara karta ze starej sieci się zdezaktywowała, to aktywacja karty Play'owej to tylko kwestia czasu :) Zdziwisz się, że numer Tobie odpalą w każdej chwili... Pamiętaj, że w czasie weekendu, systemy mogą być zamknięte.


Karlos20

Napisałem Kerimowi36 powyżej wyjaśnienie i jakoś Ty też nie pocieszyłeś mnie za bardzo ale dzięki za dobre chęci :-)

Pozdrawiam.

 #491426  autor: KC-KARLOS
 23 lip 2011, 11:08
Patryk83żółwik pisze:

Karlos20

Napisałem Kerimowi powyżej wyjaśnienie i jakoś Ty też nie pocieszyłeś mnie za bardzo ale dzięki za dobre chęci :-)

Pozdrawiam.
Wiesz dobrze, jak działa telefoniczna Obsługa Klienta Play, prawda? W tej kwestii nic już nie będe dodawał... Też przerabiałem przejście do Play i wiem jak to się odbywa. Pozostaje tylko poczekać max do poniedziałku. Wszystko będzie okej :)
Ostatnio zmieniony 23 lip 2011, 11:10 przez KC-KARLOS, łącznie zmieniany 1 raz.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #491427  autor: Robaas
 23 lip 2011, 11:10
Patryk83żółwik rok temu przenosiłem numer firmowy do play i data była wyznaczona na weekend (na niedzielę), i poszło bez problemów więc moim zdaniem systemy pracują 7 dni w tygodniu.

 #491431  autor: Controverse
 23 lip 2011, 11:25
Co znajduje się w zestawie sprzedażowym konsoli Playstation3 i jaka jest wersja konsoli oferowanej przez Play? Na stronie internetowej próżno szukać takich informacji, również odpowiedzi na pytania zadawane przez Play24 nie dają konkretnej informacji.

 #491432  autor: playonline
 23 lip 2011, 11:27
Robaas pisze:Patryk83żółwik rok temu przenosiłem numer firmowy do play i data była wyznaczona na weekend (na niedzielę), i poszło bez problemów więc moim zdaniem systemy pracują 7 dni w tygodniu.
Kurna, jasne, ze pracuja 7 dni w tygodniu... Recznie takich rzeczy sie nie pilnuje... ;) To, ze cos sie opozni to tylko z powodu bledu w systemie no chyba, ze ktos czegos nie wpisze... ;)

 #491436  autor: Robaas
 23 lip 2011, 11:36
playonline pisze: Recznie takich rzeczy sie nie pilnuje... ;)
to nie mają takiego odpowiednika Szymka informatyka który przepina kabelek z gniazdka innego operatora do gniazdka Play?;)

 #491441  autor: play4you2
 23 lip 2011, 12:31
Patryk83żółwik pisze:Proszę Cię o natychmiastową pomoc
Sprawę przekazałam do realizacji

[ Dodano: 2011-07-23, 13:59 ]
Controverse pisze:Co znajduje się w zestawie sprzedażowym konsoli Playstation3
Nie wiem jaka oferta Cię interesuje, ale wchodząc na naszą stronę (przesyłam link http://www.play.pl/pl/promocja/play-abo ... index.html) jest szczegółowy opis co zawiera zestaw oraz wszystkie parametry konsoli.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #491457  autor: patrix-83
 23 lip 2011, 14:10
play4you2 pisze:
Patryk83żółwik pisze:Proszę Cię o natychmiastową pomoc
Sprawę przekazałam do realizacji

Dzięki PlayForYou2, mam nadzieje że mój numer zostanie mi wkońcu dzisiaj włączony bo drugi dzień jestem odcięty od świata.

Czekam cały czas i co pół godziny wyłączam i włączam telefon i liczę że wkońcu na wyświetlaczu pojawi mi się Play.

 #491475  autor: Controverse
 23 lip 2011, 15:53
play4you2 pisze: Nie wiem jaka oferta Cię interesuje, ale wchodząc na naszą stronę (przesyłam link http://www.play.pl/pl/pro...onu/index.html) jest szczegółowy opis co zawiera zestaw oraz wszystkie parametry konsoli.
Podany przez Ciebie link prowadzi do nikąd. Po wybraniu "Zobacz pełną specyfikację konsoli" również nie pokazują się żadne dodatkowe informacje.

 #491476  autor: playonline
 23 lip 2011, 15:55
Controverse pisze:Podany przez Ciebie link prowadzi do nikąd. Po wybraniu "Zobacz pełną specyfikację konsoli" również nie pokazują się żadne dodatkowe informacje.
Prowadzi do nikad bo to nie jest link... ;) W adresie na koncu jest nawias a w srodku jest wielokropek... :) Efekt tego gdy odrazu do linku dodaje sie jakis tekst... ;)

Chyba chodzilo o to...:

http://www.play.pl/pl/promocja/play-abo ... index.html

 #491478  autor: Controverse
 23 lip 2011, 16:03
playonline pisze:
Controverse pisze:Podany przez Ciebie link prowadzi do nikąd. Po wybraniu "Zobacz pełną specyfikację konsoli" również nie pokazują się żadne dodatkowe informacje.
Prowadzi do nikad bo to nie jest link... ;) W adresie na koncu jest nawias a w srodku jest wielokropek... :) Efekt tego gdy odrazu do linku dodaje sie jakis tekst... ;)

Chyba chodzilo o to...:

http://www.play.pl/pl/promocja/play-abo ... index.html
Tu już są jakieś informacje ;) ale nadal nie wiadomo np. jaka jest pojemność dysku oferowanej konsoli.

 #491479  autor: play4you2
 23 lip 2011, 16:03
Controverse pisze:Podany przez Ciebie link prowadzi do nikąd
playonline pisze:Chyba chodzilo o to...:

http://www.play.pl/pl/pro...fonu/index.html
Dokładnie chodzi o przesłany link przez Playonline. Dziękuję za wklejenie :D

[ Dodano: 2011-07-23, 16:05 ]
Controverse pisze: jaka jest pojemność dysku oferowanej konsoli.
Przeczytaj dokładnie :D w opisie jest napisane Dysk twardy: 2,5” Serial ATA 250 GB *1

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #491481  autor: Blank
 23 lip 2011, 16:06
Controverse pisze:
playonline pisze:
Controverse pisze:Podany przez Ciebie link prowadzi do nikąd. Po wybraniu "Zobacz pełną specyfikację konsoli" również nie pokazują się żadne dodatkowe informacje.
Prowadzi do nikad bo to nie jest link... ;) W adresie na koncu jest nawias a w srodku jest wielokropek... :) Efekt tego gdy odrazu do linku dodaje sie jakis tekst... ;)

Chyba chodzilo o to...:

http://www.play.pl/pl/promocja/play-abo ... index.html
Tu już są jakieś informacje ;) ale nadal nie wiadomo np. jaka jest pojemność dysku oferowanej konsoli.
Kliknij na "Zobacz Szczegóły". 250 GB

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #491485  autor: Controverse
 23 lip 2011, 16:21
Rzeczywiście. Jednakże ta informacja nie jest dostępna przy innych zestawach z grą. Fakt faktem, żeby znaleźć te informacje trzeba się trochę namęczyć. Dzięki!

 #491495  autor: qper
 23 lip 2011, 16:46
Play4You

Znajoma przeniosła numer do Play i po wyłączeniu nie ma komunikatów.

Zrobiłem jej zgłoszenie 33196383 - mógłbyś załatwić aby rozpatrzył je Piotr F. bo on bez problemu to naprawia w taki sposób, który mnie satysfakcjonuje

Swoją drogą może warto to naprawić aby nie było takich problemików.

Z góry dzięki.

 #491496  autor: patrix-83
 23 lip 2011, 16:46
PlayForYou2


Numer jest już włączony do sieci od pół godziny ale działają tylko połączenia i smsy wychodzące. Natomiast połączenia przychodzące i smsy przychodzące nie działają-lektor oddzywa się i mówi "przepraszamy, wybrany numer nie istnieje....."

Możesz jeszcze raz zainterweniować w tej sprawie ponieważ wasza infolinia nie umie mi pomóc gdyż dzwoniłem pare minut temu ponownie pod *500.


Mam jeden wielki kłębek nerwów od wczoraj z tym przenoszeniem numeru do Play.
Ostatnio zmieniony 23 lip 2011, 16:47 przez patrix-83, łącznie zmieniany 1 raz.

 #491503  autor: DanielR
 23 lip 2011, 16:55
divhashmorex pisze:Gdybyś szukał czegoś, co wykracza poza ofertę standardową (na przykład informacje o Pakiecie 30zł za 10zł, 10zł za 5zł, 30 minut za 6 zł (na przykład) to wtedy zaczną się schody, bo informacji takiej, jeżeli nie wiesz czego szukasz, na PLay.pl nie znajdziesz!
Ani w Promocjach, ani w Ofercie, ani w Dokumentach (regulaminach/cennikach).
Bzdura.
divhashmorex pisze:no chyba, że chcesz przejrzeć regulamin, ale wtedy musisz szukać za pomocą GOOGLE (przykładowe zapytanie: Pakiet 30 za 10zł site:play.pl).
Bzdura.
  • Strona 39 z 241
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 241
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 241