DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 40 z 241
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 241

 #491505  autor: Karlos20
 23 lip 2011, 17:02
divhashmorex - mam dla Ciebie takie propo: mogę Ci wysłać mailem regulaminy tych "ukrytych", bardzo korzystnych pakietów Fresh'owych (na przykład o Pakiecie 30zł za 10zł, 10zł za 5zł, 30 minut za 6 zł) - chcesz? Napisz na PW lub GG, a wyśle od razu :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #491508  autor: Quetzal
 23 lip 2011, 17:17
Karlos20 pisze:divhashmorex - mam dla Ciebie takie propo: mogę Ci wysłać mailem regulaminy tych "ukrytych", bardzo korzystnych pakietów Fresh'owych (na przykład o Pakiecie 30zł za 10zł, 10zł za 5zł, 30 minut za 6 zł) - chcesz? Napisz na PW lub GG, a wyśle od razu :)
Ale panowie po co jakaś konspiracja jakby to były tajne szyfrogramy.
Przecież regulaminy tych pakietów są podane na oficjalnej stronie Playa - wystarczy zajrzeć w odpowiedni dział:
http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/d ... html#karta

 #491509  autor: Blank
 23 lip 2011, 17:30
Karlos, dzięki, ale ja znam te regulaminy. Pisałem, tylko że laik ich łatwo nie znajdzie.

Quetzal,
Ja znam te promocje i regulaminy (jak potrzebowałem to wyszukałem przez GOOGLE). Osoba, która o nich nie wie ich łatwo nie znajdzie.
W regulaminach Pakietów i Usług:
http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/d ... ow-i-uslug
Promocje: http://www.play.pl/pl/promocja/play-karta/index.html
Dopiero w Regulaminie Promocji znajdzie takie informacje. Oczywiście Pakiet to Oferta Promocyjna, ale dlaczego nie można umieścić informacji o tych pakietach w dziale Regulaminy Pakietów i Usług? Dla laika nie jest to oczywiste.

[ Dodano: 2011-07-23, 17:35 ]
PS. Jak to możliwe, że sprawdzając pewien numer na stronie T-Mobile:
http://download.t-mobile.pl/updir/

otrzymuję informację, że mój brat, który przeniósł numer z Ery (jakiś rok temu) do Play jest nadal w T-Mobile?
Czy T-Mobile zawsze tak ma?

Obrazek

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #491511  autor: Quetzal
 23 lip 2011, 17:44
divhashmorex pisze:Oczywiście Pakiet to Oferta Promocyjna, ale dlaczego nie można umieścić informacji o tych pakietach w dziale Regulaminy Pakietów i Usług? Dla laika nie jest to oczywiste.
Tu się z Tobą zgadzam. Ja także nie rozumiem dlaczego Play nie chwali się pakietem "30 za 10" (i to na stronie głównej tak jak pakietami internetowymi), bo wg mnie byłaby to znacznie bardziej skuteczna zachęta niż te plastikowo-sielankowe reklamy, które emitują w tv.
Cóż... Play robi wiele dziwnych rzeczy a co do laików. Laicy zawsze i w każdej dziedzinie powinni się podpytać innych (zazwyczaj jest tak, ze w rodzinie lub wśród znajomych można znaleźć kogoś kto wie lepiej.)

 #491527  autor: DanielR
 23 lip 2011, 18:21
divhashmorex pisze:Quetzal,
Ja znam te promocje i regulaminy (jak potrzebowałem to wyszukałem przez GOOGLE). Osoba, która o nich nie wie ich łatwo nie znajdzie.
W regulaminach Pakietów i Usług:
http://www.play.pl/pl/obs...akietow-i-uslug
Promocje: http://www.play.pl/pl/pro...arta/index.html
Dopiero w Regulaminie Promocji znajdzie takie informacje. Oczywiście Pakiet to Oferta Promocyjna, ale dlaczego nie można umieścić informacji o tych pakietach w dziale Regulaminy Pakietów i Usług? Dla laika nie jest to oczywiste.
Idąc tym tokiem rozumowania, to osoba, która rzeczywiście nie wie czego szukać, nie znajdzie też konkretnego pakietu korzystając z Google. :)
A wystarczy wiedzieć dla jakiej oferty (abo, pre-paid, mix, internet) i czy jest to promocja - co znacznie zawęża krąg poszukiwań.
Jeżeli dotrzesz do promocji i je przeglądasz, to już po samej nazwie pliku PDF można dokonać dalszej eliminacji.
Zgodzę się z tym, że laikom, dopiero co oswajającym się ze stroną Play może być ciężko, jednak z czasem... :wink:

 #491529  autor: Karlos20
 23 lip 2011, 18:27
No właśnie... I dlatego dla laików i tych już obecnych w Play mamy właśnie specjalny temat na forum TELEPOLIS.PL, w którym zawsze osoba zainteresowana konkretnymi ofertami oraz problemami w tej sieci, może nas się o to zapytać :) Kto pyta, nie błądzi - i tego się trzymajmy! :mrgreen:

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #491535  autor: playonline
 23 lip 2011, 19:02
Karlos20 pisze:No właśnie... I dlatego dla laików i tych już obecnych w Play mamy właśnie specjalny temat na forum TELEPOLIS.PL
Ile osob zaglada na Telepolis? Tzn mam na mysli wszystkich uzytkownikow, wszystkich sieci... Niewielu... Dobrze zrobiona strona Operatora to podstawa... W chwili obecnej nie znam Operatora, ktory mialby dobrze skonstruowana strone. Moim zdaniem taka podstrona gdzie bylyby informacje o wszystkich promocjach powinna byc podzielona na te aktualne i archiwalne. Nastepnie dla rodzaju oferty (post, pre, mix), pozniej dodane daty obowiazywania i wszystkie powinny byc na jednej stronie (dla danej oferty) aby latwiej wyszukac (np. CTRL F). W takim miejscu powinny byc dokladne nazwy promocji i krotki ich opis. Byloby sporo info na jednej stronie ale wszystko w jednym miejscu aby nigdzie nie latac...

 #491545  autor: merigaw
 23 lip 2011, 20:04
Widzę ,że tutaj są sami znawcy :)
Proszę więc powiedzcie mi dlaczego nie mam dodatkowego pakietu 50 min.do wszystkich na zawsze ,za przedłużenie umowy?
Moja sytuacja wygląda tak,że przedłużyłam abonament (wcześniej miałam bez telefonu za 49 zł)
Przeszłam na All Inclusive MAX z telefonem za 65 zł.
Według regulaminu powinnam dostać;
300 min do wszystkich
dodatkowy pakiet zlotówek
50 minut do wszystkich na zawsze
50 minut na pół roku
stan darmowy na pół roku.
Dostałam wszystko ,bez 50 minut do wszystkich na zawsze.
Co jest nie tak
Korzystalam z promocji ,która się skończyla 21 lipca.

 #491549  autor: Karlos20
 23 lip 2011, 20:11
merigaw pisze:Widzę ,że tutaj są sami znawcy :)
Proszę więc powiedzcie mi dlaczego nie mam dodatkowego pakietu 50 min.do wszystkich na zawsze ,za przedłużenie umowy?
Moja sytuacja wygląda tak,że przedłużyłam abonament (wcześniej miałam bez telefonu za 49 zł)
Przeszłam na All Inclusive MAX z telefonem za 65 zł.
Według regulaminu powinnam dostać;
300 min do wszystkich
dodatkowy pakiet zlotówek
50 minut do wszystkich na zawsze
50 minut na pół roku
stan darmowy na pół roku.
Dostałam wszystko ,bez 50 minut do wszystkich na zawsze.
Co jest nie tak
Korzystalam z promocji ,która się skończyla 21 lipca.
Nie sugeruj się tym, że dostajesz 300 minut, ponieważ te minuty są "zamienione" na Pakiet Złotówek, które zużyjesz na rozmowy, SMSy i MMSy krajowe (bez usług Premium, roamingu międzynarodowego i usług międzynarodowych), 50 minut za przedłużenie umowy to suche minuty wyłącznie na rozmowy. Pamiętaj, że jeśli przedłużyłaś umowę, zmiany wchodzą w życie maksymalnie po 10 dniach od podpisania aneksu - ale w praktyce już 1, 2 dni później zostajesz zmigrowana do nowej taryfy. Pełne środki w ramach abonamentu otrzymasz 1-wszego dnia nowego okresu rozliczeniowego.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #491568  autor: merigaw
 23 lip 2011, 21:09
Wiem ,że te 300 minut to suma abonamentu i pakietu kwotowego.
Chodzi mi o te ;suche; jak ty to nazwałeś minuty, których nie mam.
Nowy okres rozliczeniowy zaczął się 10-tego lipca.
Ta moja oferta została przedłużona na 4 m-ce przed końcem starej umowy (na 18 m-cy)
i będzie trwała 24 m-ce.
Jest to dokładnie All Inclusive MAX -limitowana z telefonem HTC Desire Z.
Nie wiem o co chodzi ,bo przeczytałam regulamin tysiące razy i dalej nic nie rozumiem.

 #491764  autor: Karlos20
 24 lip 2011, 20:04
merigaw pisze:Wiem ,że te 300 minut to suma abonamentu i pakietu kwotowego.
Chodzi mi o te ;suche; jak ty to nazwałeś minuty, których nie mam.
Nowy okres rozliczeniowy zaczął się 10-tego lipca.
Ta moja oferta została przedłużona na 4 m-ce przed końcem starej umowy (na 18 m-cy)
i będzie trwała 24 m-ce.
Jest to dokładnie All Inclusive MAX -limitowana z telefonem HTC Desire Z.
Nie wiem o co chodzi ,bo przeczytałam regulamin tysiące razy i dalej nic nie rozumiem.
Jeżeli po podpisaniu aneksu zmigrowano Cię na nowa taryfę i otrzymałaś większą część Pakietu Złotówek z abonamentu, a nie dostałaś nawet proporcjonalnej ilosci dodatkowych minut za przedłużenie umowy, napisz zgłoszenie na Play24 z zapytaniem:
- ile dokładnie od uruchomienia na Twoim koncie nowej taryfy otrzymałaś środków w ramach abonamentu,
- ile otrzymasz całkowicie w nowym okresie rozliczeniowym (od 10. sierpnia rozpocznie się Twój pierwszy pełny okres rozliczeniowy na nowych warunkach),
- zapytaj o te minuty za przedłużenie umowy - co i jak.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #491769  autor: playonline
 24 lip 2011, 20:20
Czy w Play cos sie dzis skopalo, ze smsy przychodza wielokrotnie? Do mnie i do kumpeli (oboje mamy Play).

 #491781  autor: qper
 24 lip 2011, 21:02
playonline pisze:Czy w Play cos sie dzis skopalo, ze smsy przychodza wielokrotnie? Do mnie i do kumpeli (oboje mamy Play).
U mnie wszystko działa bez problemu.

 #491784  autor: playonline
 24 lip 2011, 21:08
qper pisze:U mnie wszystko działa bez problemu.
U mnie tez ale tylko jak ktos wysyla smsa z Play. Z pozostalych sieci to dochodza zwielokrotnione. Ja jestem poza granicami PL a znajoma w PL (Krakow) jest i ma to samo.

 #491785  autor: qper
 24 lip 2011, 21:13
playonline pisze:
qper pisze:U mnie wszystko działa bez problemu.
U mnie tez ale tylko jak ktos wysyla smsa z Play. Z pozostalych sieci to dochodza zwielokrotnione. Ja jestem poza granicami PL a znajoma w PL (Krakow) jest i ma to samo.
a jesteś zagranicą to może tak się zdarzyć. Moja kuzynka była na wymianie w Hiszpanii i też jak pisaliśmy do niej to otrzymywała kilkanaście razy to samo, a u nas kasowało jak za jedną wiadomość.

Wiem, że operatorzy mają taki system - dopóki telefon nie potwierdzi, że otrzymał SMS to będą wysyłać jego wielokrotność. To raczej przejściowe.

 #491791  autor: forum_tg
 24 lip 2011, 21:17
U mnie nie ma problemów z smsami, ale wiem ze u moich znajomych były takie problemy. Ja taki problem miałem z tydzień temu.
Play4you2 napisał że wiedzą o tym problemie i chcą go szybko naprawić.

 #491800  autor: Marens
 24 lip 2011, 21:35
rogmaniek pisze:rozumiem, że na e51, cały czas jest napis operatora roaming'owego, np. O2 CZ
Tak, jest cały czas napis operatora roamingowego, np. O2-CZ.
Zastanawiam się, czy gdybym wymienił kartę SIM na nową obsługującą etykietkę i wysłał pustego SMSa na numer 8052 to czy w zasięgu PLAY miałbym PLAY a w zasięgu PLUS miałbym PLUS. Aktualnie mam starą kartę (tą białą).

 #491803  autor: qper
 24 lip 2011, 21:38
Marens pisze:ymienił kartę SIM na nową obsługującą etykietkę
Właśnie, też mnie to ciekawi, czy po wymianie SIM Etykietka zacznie działać.

Z mich obserwacji wynika, że nie działa na kartach z dużym okrągłym chipem (z roku 2009-2010).

 #491804  autor: Karlos20
 24 lip 2011, 21:41
Marens pisze:
rogmaniek pisze:rozumiem, że na e51, cały czas jest napis operatora roaming'owego, np. O2 CZ
Tak, jest cały czas napis operatora roamingowego, np. O2-CZ.
Zastanawiam się, czy gdybym wymienił kartę SIM na nową obsługującą etykietkę i wysłał pustego SMSa na numer 8052 to czy w zasięgu PLAY miałbym PLAY a w zasięgu PLUS miałbym PLUS. Aktualnie mam starą kartę (tą białą).
Na testowanym darmowym starterze z Fresh'a i numerze z MIXtury po wysłaniu pustego esa, pokazuje PLAY (na macierzystym), na roamingu krajowym Plus.
Też miałem białą, a po wymianie mam teraz fioletową z napisem PLAY, a Etykietka nadal mi nie działa - więc Tobie może się poszczęścić lub nie - istna loteria z tymi kartami :mrgreen:

W specjalnym temacie o Etykietce BETA :arrow: http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=52720 (podstrona 3) opisałem mój problem z niedziałającą Etykietką oraz zdjęciem karty SIM, którą dostałem jako duplikat do mojego głównego Fresh'a.
Dodam, że do dziś opcja nadal nie działa u mnie, więc z tej opcji nie skorzystam.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #491812  autor: playonline
 24 lip 2011, 22:03
qper pisze:a jesteś zagranicą to może tak się zdarzyć. Moja kuzynka była na wymianie w Hiszpanii i też jak pisaliśmy do niej to otrzymywała kilkanaście razy to samo, a u nas kasowało jak za jedną wiadomość.
Moja znajoma jest w Krakowie i ma to samo... A Krakow to juz Polska. ;) W zasadzie tylko dzis tak mamy... Oby te smsy przestaly przychodzic do jutra bo nie chce mi sie ich kasowac.
  • Strona 40 z 241
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 241
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 241