DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 43 z 241
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 241

 #492625  autor: Quetzal
 28 lip 2011, 00:25
playonline pisze: A "Pelikan" czy "Pantera" ma jakis sens? ;) W tutejszym Orange jest jeszcze "Motylek" nowa oferta. :)
Hm... może i sens ma rzeczywiście niewielki (choć być może komuś te zwierzęta się kojarzą jakoś z ofertą), ale przynajmniej jest po polsku.
W Playu abonament "Motylek" nazywałby się "All inclusive butterfly fix."
Nie wiem jak ty ale z tych dwóch opcji ja wolę "Motylka"

Wiesz wyjątkowo mnie irytuje wymyślanie na siłę nazw angielskich tylko po to, żeby były po angielsku. Zwłaszcza, że spora cześć ludzi nie potrafi tego typu nazw w ogóle wymówić prawidłowo - jedni starają się na siłę mówić "po angielskiemu", inni dosłownie czytają tak jest napisane.

 #492643  autor: MK_
 28 lip 2011, 02:10
Dziennik (nocnik?) z życia użytkownika sieci Play: aktywacja pakietów jest niemożliwa od około 10 godzin zarówno przez internet jak i przez USSD, w dodatku w godzinach wieczornych zgasł UMTS Playa, a że miałem telefon w trybie UMTS only to przez jakieś 3 godziny nie dochodziły do mnie żadne połączenia: telefon powinien przełączyć się na UMTS Plusa, bo mam wybór automatyczny ale Plus nie wpuścił, bo po co, przecież wcale nie ma żadnej umowy o roamingu krajowym a o 2 w nocy sieć 3G Plusa jest ekstremalnie przeciążona. Co za ruina.

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #492655  autor: playonline
 28 lip 2011, 08:51
Quetzal pisze:Hm... może i sens ma rzeczywiście niewielki (choć być może komuś te zwierzęta się kojarzą jakoś z ofertą), ale przynajmniej jest po polsku.
Mnie w zaden sposob nie kojarza sie z oferta.. choc sam nie jestem zwolennikiem nazewnictwa rodem z USA czy UK...
Quetzal pisze:jedni starają się na siłę mówić "po angielskiemu", inni dosłownie czytają tak jest napisane.
A tam, narzekasz. Sam nie mowie perfekcyjnie po angielsku ale przy takich drobnych pomylkach ludzi wymawiajacych cos po angielsku to czlowiek nawet ciekawszy dzien moze miec. :)
Quetzal pisze:Nie wiem jak ty ale z tych dwóch opcji ja wolę "Motylka"
Jak pisalem, mnie to obojetne jak sie oferta nazywa. Byle tylko miala zaje*iste rzeczy w sobie. Np tutaj utrzymanie numeru jest stosunkowo drogie (prosciej i taniej bywa zakup nowego startera). Powiedzmy, ze za 10 Euro dostane 2000 min do Orange + 2000 smsow do Orange + 140 min na polaczenia do innych krajowych i miedzynarodowych + 140 smsow do wszystkich krajowych sieci + 140MB i to wszystko na 2 miesiace. Chyba najlepsza oferta tutaj i nawet nie wiem jak sie nazywa bo mnie to nie obchodzi. :)

 #492728  autor: Quetzal
 28 lip 2011, 14:24
playonline pisze: A tam, narzekasz. Sam nie mowie perfekcyjnie po angielsku ale przy takich drobnych pomylkach ludzi wymawiajacych cos po angielsku to czlowiek nawet ciekawszy dzien moze miec. :)
Ja też w żadnym wypadku nie mówię perfekcyjnie po angielsku. W ogóle w kraju nad Wisłą mało kto mówi perfekcyjnie po angielsku więc tym bardziej dziwne jest, ze wszyscy na siłę utrudniamy sobie życie i wymyślamy taryfy "all inclusive", otwieramy "shopy" i obowiązkowo jesteśmy "singlami" itp.
Wiesz co, zabawne to może i jest faktycznie ale jak się słyszy pierwsze dwa razy. Niestety u nas naokoło (nie tylko w Play) jest tylko "angielskości" , ze mnie to już dawno przestało bawić.

 #492741  autor: playonline
 28 lip 2011, 15:23
Quetzal pisze:W ogóle w kraju nad Wisłą mało kto mówi perfekcyjnie po angielsku
No fakt, niestety... Poziom szkolnictwa jest na bardzo niskim poziomie. Nawet nauczyciele nie potrafia dobrze juz nie tyle nauczyc co wypowiadaja sie bez jakiegokolwiek akcentu...

Tutaj jak siedze to zaskoczenie mnie ogarnelo... Ludzie mowia bardzo dobrze w kilku (2-3) jezykach (wiadomo, ze nie wszyscy ale my mozemy sie schowac).
Quetzal pisze:Wiesz co, zabawne to może i jest faktycznie ale jak się słyszy pierwsze dwa razy.
Mnie tam zawsze to bedzie bawic. Lubie ironizowac i nietypowy humor... :)

 #492881  autor: Marens
 28 lip 2011, 23:29
play4you2 pisze:Ok, dodałem odpowiedni komentarz.
Sprawa rozwiązana na 6 :wink:
Zapomniałem o POnK: 33326734

Chociaż nadal nie wiem, czy Tania transmisja danych w roamingu łaczy się z promocją Rabaty w Roamingu.
qper pisze:Wymiana karty nic nie pomaga. Wielkość Chipów też nie ma znaczenia.
Po wymianie karty SIM zauważyłem, że na E51 w roamingu raz jest PLAY raz nazwa operatora roamingowego. Wydawało mi się, że na starej karcie SIM była tylko nazwa operatora roamingowego, ale nie dam sobie głowy uciąć.

ObrazekObrazekObrazekObrazek
qper pisze:ustalenie limitów kwot w roamingu
Bardzo fajnie jest to rozwiązane w T-Mobile jeśli chodzi o transmisje danych:
Kod: Zaznacz cały
W dowolnym momencie Klient może samodzielnie zmienić limit, wysyłając SMS pod numer 80150 o treści LIMIT X, gdzie X oznacza kwotę limitu wyrażoną w zł. Minimalna kwota limitu to 10 zł. Maksymalnej kwoty limitu nie ma. 
http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/ ... sza_oferta

Tak to mamy 3 możliwości: brak limitu, 243zł, blokada transmisji danych.
Blokada transmisji danych niby jest rozwiązaniem, ale nie działają wtedy MMSy.
Możemy pomarzyć o ogólnym limicie na roaming (data+voice+sms)
Quetzal pisze:Tak się bowiem składa, że wszystkie umożliwiają łatwe zarabianie na nieostrożnych klientach.
Mam podobne przeczucie.
playonline pisze:A "Pelikan" czy "Pantera" ma jakis sens? ;)
Ja to nazywam Węże, Żmije i Jaszczurki ;)
MK_ pisze:aktywacja pakietów jest niemożliwa od około 10 godzin zarówno przez internet jak i przez USSD
Wczoraj nie dało się aktywować pakietu 5 za 10 z Play Fresh.
Pijo pisze:Czy ktoś z Was korzystał ostatnio z roamingu w UE ?
Pijo pisze:Opłata jest pobierana za calą minutę rozmowy odebranej , a nie jest rozliczana sekundowo .
Jest ok
ObrazekObrazek

Tutaj pomysł dla PLAY, może udałoby się w bilingu, w Play24 zrobić informację o operatorze i kraju zamiast np "Połączenie głosowe przychodzące - Roaming: o2 Czechy". Chyba, że to jest dostępne w płatnym bilingu szczegółowym.

 #492929  autor: intolerance
 29 lip 2011, 11:02
Witam,
W środę podpisałem w play umowę na abonament. Do tej umowy wybrałem tel nokia e52 za 1 zł. Już dziś wychodzą wady tego tel, trzeszczy głośnik, chodzi powoli i obudowa jakby zaraz miała się rozsypać. I tu pytanie brzmi czy mogę dopłacić, oddać ten tel i wybrać inny?

 #492936  autor: qper
 29 lip 2011, 11:28
intolerance pisze:Witam,
W środę podpisałem w play umowę na abonament. Do tej umowy wybrałem tel nokia e52 za 1 zł. Już dziś wychodzą wady tego tel, trzeszczy głośnik, chodzi powoli i obudowa jakby zaraz miała się rozsypać. I tu pytanie brzmi czy mogę dopłacić, oddać ten tel i wybrać inny?
Raczej nie. Skoro masz już go od środy to mógł np ci upaść itp.

Jeżeli coś będzie nie tak to raczej będą ci proponować wysłanie do serwisu.

Jeszcze pytanie czy kupiłeś na firmę czy prywatnie?

 #492938  autor: kerim36
 29 lip 2011, 11:31
intolerance pisze: I tu pytanie brzmi czy mogę dopłacić, oddać ten tel i wybrać inny?
nie mozesz


to co polecam to naprawa gwarancyjna lub oddac na niezgodnosc towaru z umowa

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #492939  autor: Karlos20
 29 lip 2011, 11:33
Ciekawostka:
przed połączeniem z konsultantem - numery *500 oraz *502, operator zamieścił formułkę, która informuje, że - "w celu poprawnej weryfikacji, prosimy o przygotowanie hasła abonenckiego", dopiero potem klient jest informowany o nagrywaniu połączenia z konsultantem i łączymy się z nim.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #492941  autor: qper
 29 lip 2011, 11:34
Karlos20 pisze:przed połączeniem z konsultantem, operator zamieścił formułkę, która informuje, że - "w celu poprawnej weryfikacji, prosimy o przygotowanie hasła abonenckiego", dopiero potem klient jest informowany o nagrywaniu połączenia z konsultantem i łączymy się z nim.
To fajnie, że coś robią. Widać że nowy dyrektor BOK, który przeszedł z dawnej Ery wie co robić.

 #492944  autor: playonline
 29 lip 2011, 11:45
qper pisze:To fajnie, że coś robią. Widać że nowy dyrektor BOK, który przeszedł z dawnej Ery wie co robić.
O takim czyms juz dawno sie mowilo... Powinna byc jeszcze informacja udzielona, ze bez hasla klientow nie powinno sie obslugiwac. :) Sadze, ze konsultanci mieli by wiekszy spokoj. :)

PS Pytanie tylko czy klienci sie do tego zastosuja "bo ja tylko chce sie dowiedziec o jedna rzecz"... ;) No i jak szybko sie przyzwyczaja do tego komunikatu... :)

No ale na Plus, ze to zostalo dodane... :) Druga kwestia jest taka, ze ci co nie mieli przygotowanego hasla, rozlacza sie z IVR i gdy je znajda to ponownie sie polacza placac tym samym kolejny raz za polaczenie z BOK... ;)

 #492945  autor: intolerance
 29 lip 2011, 11:46
qper pisze:
intolerance pisze:Witam,
W środę podpisałem w play umowę na abonament. Do tej umowy wybrałem tel nokia e52 za 1 zł. Już dziś wychodzą wady tego tel, trzeszczy głośnik, chodzi powoli i obudowa jakby zaraz miała się rozsypać. I tu pytanie brzmi czy mogę dopłacić, oddać ten tel i wybrać inny?
Raczej nie. Skoro masz już go od środy to mógł np ci upaść itp.

Jeżeli coś będzie nie tak to raczej będą ci proponować wysłanie do serwisu.

Jeszcze pytanie czy kupiłeś na firmę czy prywatnie?
Prywatnie. Kurcze przed zakupem czytałem dużo o tym modelu nokii i po części wiedziałem, że ten halo jest wadliwy. Do serwisu wyślę w ostateczności, nie chciałbym być bez telefonu 2-3 tygodnie.
Gdybym oddał tel, że jest nie zgodny z umową co wówczas? Czekam aż rozpatrzą reklamację i w razie czego dostanę ten sam model tel?

 #492959  autor: PWK
 29 lip 2011, 12:12
Witam

Opiszę swój przypadek, może P4U mi pomoże, bo do ludzi z BOK-u nie mam już sił.

Jakiś czas temu pisałem reklamację do Play w związku z niesłusznym naliczeniem opłat. Sprawa została załatwiona, dostałem jako rekompensatę pakiet 80 minut do wszystkich sieci. Akurat w tym miesiącu zdarzyło mi się sporo połączeń, minuty z abo w większości szybko zleciały z pakietu, więc postanowiłem wykorzystać owe 80 minut z rekompensaty.

25 lipca zadzwoniłem na infolinię, przedstawiłem jak wygląda sprawa. Od konsultantki dostałem odpowiedź, że pakiet najpóźniej następnego dnia zostanie uruchomiony.

26 lipca dostałem sms-a: “Witamy, informujemy, ze w ramach rekompensaty został przyznany pakiet 80 minut na okres od 20.08.11 do 19.09.11.”

No więc tego samego dnia zgłosiłem sprawę przez Play24. Napisałem, że pakiet miał być włączony w bieżącym, a nie przyszłym okresie rozliczeniowym, prośbę o szybkie skorygowanie pomyłki, itd.

28 lipca dostałem odpowiedź:
Szanowny Panie,

przede wszystkim na początku chcę Pana przeprosić za nieprawidłowości związane z uruchomieniem rekompensaty przez naszego Pracownika.

Zgodnie z Pana dyspozycją zmieniłam usługę na Pana koncie. Rekompensata w postaci 80 minut zacznie obowiązywać od dziś (czyli 28 lipca b.r.) do 19 sierpnia b.r.
Jeszcze raz serdecznie przepraszam za niedogodności.
Działanie Konsultanta było incydentalne i nie miało na celu zdenerwowanie Pana.

Ufam, że powyższa pomyłka nie wpłynie znacząco na nasze dalsze relacje.
(...)
Myślę ok, nie ma problemu, zdarza się. Zaraz pewnie włączą, na dodatek przepraszają i piszą, że nie chcieli zdenerwować, choć póki co jeszcze zdenerwowany nie byłem.

Przez cały dzień pakiet włączony jednak nie został. Wchodzę na stronę dzisiaj, dodatkowych 80 minut nadal nie ma. Jako, że do konta mam przypisane dwa numery, a byłem akurat zalogowany, to pomyślałem, że zerknę co się dzieje na moim drugim numerze. I co się okazuje? Oczywiście przypisano pakiet nie do tego numery co trzeba!

Uprzedzę od razu ewentualne pytania: rekompensata dotyczyła mojego głównego numeru telefonu, z tegoż łączyłem się na infolinię, zaznaczałem, że to do niego ma być przyznany dodatkowy pakiet.

Dzisiaj poszło kolejne zgłoszenie [33377395]. Ciekawe tylko ile osób w Play musi zostać zaangażowanych do jednego prostego zgłoszenia - przypisania 80 minut do odpowiedniego numeru na odpowiedni okres.

Pozdrawiam

 #492962  autor: Karlos20
 29 lip 2011, 12:22
PWK - myślę, że rekompensata zostanie Tobie włączona 1. dnia nowego miesiąca - niezależnie, kiedy masz nowy okres rozliczeniowy - a konsultanci są niechętni do rozwiązywania problemów z minutami otrzymanymi poprzez indywidualne ustalenia z Abonentami.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #492968  autor: PWK
 29 lip 2011, 12:46
Ale, tak jak pisałem, pakiet z rekompensaty ostatecznie włączony został, tyle że nie na tym numerze co trzeba, więc nie widzę powodów, aby czekać do pierwszego, skoro raz udało się to zrobić w środku miesiąca. Zresztą pal licho, 01.08. tuż, tuż.
Karlos20 pisze:konsultanci są niechętni do rozwiązywania problemów z minutami otrzymanymi poprzez indywidualne ustalenia z Abonentami.
To po kiego grzyba w takim razie minuty są przyznawane?

 #492974  autor: Karlos20
 29 lip 2011, 12:56
PWK pisze:To po kiego grzyba w takim razie minuty są przyznawane?
Też tego nie wiem... Powinni zwracać kasę w postaci doładowania (prepaid, MIX), albo robić zniżkę na najbliższą fakturę.
Ale jeśli dają tylko minuty, to P4 nie jest stratne na tym, bo i tak odbijają sobie rachunkami od Abonentów.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #492980  autor: pakierhakierxd
 29 lip 2011, 13:20
Dla mnie po tym jak nie słusznie naliczyli kasę za dane w roamingu 12zł chociaż go miałem wyłączonego chcieli przyznać minuty ale się nie zgodziłem i dostałem zniżkę 25 % na 1 okres rozliczeniowy czyli 17,25 i wobec tego w następnym okresie rozliczeniowym miałem niższa fakturę :D jednak czasem się da...

Pozdrawiam :)

 #492981  autor: Vartez
 29 lip 2011, 13:20
Witam, mam problem z siecią Play, w środę 27.07 wysłałem zgłoszenie przez internet na przejscie z karty Plus na abonament Play z telefonem w abonamencie All Mx 85. Do dziś nie ma żadnej reakcji od strony Play. Zalezy mi na czasie więc poszedłem do salonu, tam pani powiedziął mi ze nic nie moge zrobić bo numer został zablokowany w raz ze złożeniem zamówienia przez internet. To samo powiedziano mi w BOK jesli chodzi o przeniesienie numeru.Jak mogę to przyspieszyć i zmusić PLay aby sie zainteresowali klientem ?
  • Strona 43 z 241
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 241
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 241