Strona 212 z 244

Post:11 maja 2011, 00:07
autor: qper
ukefake pisze:yancovitz, sprawdz jaka masz taryfe kodem *111*49*1#.
qper, w darmowym internecie mozna było dokupowac dodatkowy transfer, w AI nie ma takiej mozliwosci...
Tu bardziej chodzi mi o to ze teraz wszystko nazywa się AI, a sam Play juz sie pogubil w nazewnictwie.
Przykład: w play24 jest taryfa AI Darmowe Rozmowy w Play, a wszędzie w systemach figuruje nazywana Darmowe rozmowy i smsy w Play...
To samo jest z AI SMS - a wszedzie wyświetla się Darmowe smsy do wszystkich...
W przypadku Internetowego profilu jest podobnie.

Stary profil z darmowym netem jest wycofany, skoro w play24 pokazują sie wszystkie taryfy z wyjątkiem darmowego internetu to musi mieć ja aktywną.

Post:11 maja 2011, 00:15
autor: ukefake
sęk w tym, że aktywacja starego darmowego internetu i nowego z AI odbywa się innymi kodami, ergo to dwa różne profile. W jednym się zgodzę: play zamotał to strasznie, a dokładając nie-działanie kodów ussd robi się ... lupanar ;)

Post:11 maja 2011, 00:20
autor: qper
ukefake pisze:sęk w tym, że aktywacja starego darmowego internetu i nowego z AI odbywa się innymi kodami, ergo to dwa różne profile. W jednym się zgodzę: play zamotał to strasznie, a dokładając nie-działanie kodów ussd robi się ... lupanar ;)
Zgadza sie, ale ten stary profil jest juz niaktywny i nie da sie go w żaden sposób włączyć (play24, ussd). Chyba tylko jakieś stare startery...

Zrobili zamieszanie i może być to mylące dla nowych osób. Różnie sie te nazwy w systemach prezentują. Powinni to ujednolicic.

Post:11 maja 2011, 00:24
autor: ukefake
qper pisze:Powinni to ujednolicic.
kolejna rzecz którą najpierw rozwalą a potem będą naprawiać. Lepiej żeby nie ruszali - przynajmniej na razie ;)

Post:11 maja 2011, 06:52
autor: ee07gf45
play4you2 pisze: W zasadzie to sugeruję Ci w tym przypadku ten problem zgłosić bezpośrednio do dostawcy tej usługi (firmy lub sieci, która wysyła taki SMS, lub banku). Zweryfikuj najpierw tą sprawę u nich i jak powiedzą Ci, że u nich jest ok, to zgłoś to wówczas do nas, wraz z tą ich odpowiedzią. Nietety, w tym przypadku nic innego Ci nie poradzę.
Tylko co oni mają zrobić, skoro to wasza wina? Smsy działały do listopada, od listopada zaczęliście filtrować smsy i wiadomości od tamtego czasu nie dochodzą.

Co ja mam im powiedzieć?

Skoro wg. http://blogplay.pl/2010/11/smsy-z-kalendarza-google/ zablokowaliście te smsy ze względu na 'spam' to dodajcie nr. 10060 do whitelisty i po problemie. Czy to takie trudne, czy liczycie może na to, że każdy dostawca będzie was błagał na kolanach o dostęp do eksluzywnej sieci play i podpisywał z wami jakieś chore umowy?

Totalny bezsens, widzę że chyba trzeba będzie trzymać drugi numer w innej sieci.

Post:11 maja 2011, 09:01
autor: user_delete19
play4you2, czy można spodziewać się migracji play24 pod nowy adres?

Post:11 maja 2011, 09:52
autor: play4you2
ee07gf45 pisze:Co ja mam im powiedzieć?
Generalnie to, że nie otrzymujesz od nich SMS i co jest tego przyczyną, aby sami udzielili Ci odpowiedzi. Co do wypowiedzi Rzecznika, to niestety, ale ja nie udzielam informacji dotyczących jego wypowiedzi. Zgłoś to bezpośrednio do niego na Blogu.
wojciech pisze:play4you2, czy można spodziewać się migracji play24 pod nowy adres?
To pytanie to już niestety nie do mnie, tylko ewentualnie do naszego Rzecznika.

Post:11 maja 2011, 12:05
autor: Ofeck
krótkie kody na zmianę taryfy w play fresz to chyba zupełnie nie działają co?, bo wszyscy mają z tym problem
==============
rozmowa konsultanta z klientem:
ja(konsultant)
klient

- klient: może mi pan sprawdzic status przniesienia numeru?
- ja: nie, bo system nie działa
- klient: aha, a może mi pan sprawdzić salon w .....
- ja: tak, chwileczkę
po minucie
- ja: jednak nie sprawdzę, bo strona nie działa
- klient: aha to do widzenia

żal...........

------------------------------------------------
piękne jest to, że konsultantów nikt nie poinformował o zmianie adresu korespondencyjnego, bo teraz jest w warszawie

Post:11 maja 2011, 15:25
autor: Quetzal
Ofeck pisze: żal...........
Bez przesady - system ma prawo się zawiesić.
Ofeck pisze: piękne jest to, że konsultantów nikt nie poinformował o zmianie adresu korespondencyjnego, bo teraz jest w warszawie
A to akurat nic nowego - jak wprowadzili Notkę sms to przecież też nikt nie poinformował konsultantów o tym fakcie (do dziś mam na koncie zgłoszenie z bardzo ciekawą odpowiedzią w tej sprawie).

Post:11 maja 2011, 15:37
autor: Ofeck
ale adres korespondencyjny to nie to samo co jakaś głupia notka

Post:11 maja 2011, 15:50
autor: Quetzal
Ofeck pisze:ale adres korespondencyjny to nie to samo co jakaś głupia notka
Może i nie to samo ale chodzi o fakt, czy też wewnętrzny obieg informacji (a raczej jego brak).
Pamiętnego dnia gdy włączyli mi notkę myślałem, że to jakaś awaria (zresztą nie tylko ja - blog rzecznika był wtedy dosłownie oblężony) a w BOK w ogóle nie mieli nawet bladego pojęcia o co chodzi.

Post:11 maja 2011, 15:50
autor: McCm
Jeśli dostałem informację od boku, że aneks do playonline będę mógł podpisać 4 miesiące przed końcem umowy, to mam liczyć to od dokładnego dnia końca (30 września), czy też od samego miesiąca wrzesień, czyli od pierwszego? Ma ktoś doświadczenia z czymś takim?

Post:11 maja 2011, 16:23
autor: playonline
Quetzal pisze: w BOK w ogóle nie mieli nawet bladego pojęcia o co chodzi.
Dlatego nowa osoba odpowiadajaca za jakosc obslugi BOK Play NIC NIE ZMIENI dopoki nie zmienia sie procedury... Konsultanci powinni byc szybciej informowani o zmianach i tyle.

PS Cos dla oslody... ;) Zglosilem sprawe techniczna, po jakims czasie otrzymalem odpowiedz, ze wszystko jest ok (bez wytlumaczenia o co chodzi) i dostalem 10 minut rekompensaty. Zgloszenie moze nie bylo typowo techniczne jak np brak zasiegu itp ale bardziej typu, ze dostalem sms z info o nieodebranym polaczeniu z numeru, ktory jak wybralem to uslyszalem komunikat, ze nie istnieje... :D No nic, dzieki za 10 minut... ;)

Post:11 maja 2011, 18:54
autor: qper
Ofeck pisze:rozmowa konsultanta z klientem:
ja(konsultant)
klient

- klient: może mi pan sprawdzic status przniesienia numeru?
- ja: nie, bo system nie działa
- klient: aha, a może mi pan sprawdzić salon w .....
- ja: tak, chwileczkę
po minucie
- ja: jednak nie sprawdzę, bo strona nie działa
- klient: aha to do widzenia

żal...........

zgłoś reklamację o zwrot kosztów za połączenie.
Ofeck pisze:piękne jest to, że konsultantów nikt nie poinformował o zmianie adresu korespondencyjnego, bo teraz jest w warszawie
W dniu dzisiejszym Rzecznik informował o zmianie adresów.
Strona play również jest zaktualizowana http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/k ... index.html

A stary adres korespondencyjny będzie jeszcze aktywny pół roku.

Nie ma sensu płakać bo nie ma nad czym.
Ofeck pisze:głupia notka
Faktycznie notka to co innego ;) ale potem też wysyłali smsy o notce...
a w BOK w ogóle nie mieli nawet bladego pojęcia o co chodzi.
też to pamiętam ;)
playonline pisze:po jakims czasie otrzymalem odpowiedz, ze wszystko jest ok (bez wytlumaczenia o co chodzi)
to już chyba standard

Post:11 maja 2011, 20:29
autor: Marens
Byłem w salonie przenieść starter Orange zamówiony przez internet do LongPlay1.
Dziewczyna obsługująca mnie poprawiła mi humor do końca dnia :-D
ojejej Pan ma 13 kont abonenckich, nigdy czegoś takiego nie widziałam u klienta indywidualnego
Chyba tylko studenci elektroniki i telekomunikacji mają takie pomysły :smt005
Co ciekawe mam w chwili obecnej aktywne tylko 3 numery

PS: Play4You2 może dla niektórych klientów warto zaproponować ofertę "specjalną".

Post:12 maja 2011, 17:15
autor: m_glod
Panowie od roku posiadam play online. dzialalem na modemie e156g. zmienilem go na e173u2 z zamiarem poprawy transferu a tu nic. mieszkam w krakowie bts playa mam na osiedlu a speed test notorycznie pokazuje mi kolo 100kb. da rade cos z tym zrobic?

Post:12 maja 2011, 17:29
autor: Sig
Podstawowe pytanie - czy te SMS doszły, czy zostały naliczone w billingu... Jak nie, to wyszła niedoskonałość telefonu. Choć może kiedyś Play zdecyduje się na roaming także u innego operatora - ma to sens, bo z nieograczonymi rozmowami Play może zaczynać "ciążyć" Polkomtelowi. Ewentualnie wypchną cały voice do roamingu i użyją pełne pasmo 900Mhz na internet... Nie ma co niszczyć tego wątku dywagacjami :-).

Post:12 maja 2011, 18:17
autor: playonline
Sig pisze:czy te SMS doszły, czy zostały naliczone w billingu
Zostały dostarczone. :) I dostałem na nie odpowiedź.. :) Dziś jednak był problem, zalogowałem się, zasięg pełen ale komunikat brak dostępu do sieci. Kolega próbował na swojej Nokii i nici. Ja na innym numerze próbowałem tez za pomoca Nokii i nie dalo rady (w Nokii wyswietla mi nie Orange a Idea.. ;) ). Pewnie przypadkowo jakos zalogowalem sie tam ale mimo wszystko ciekawe doswiadczenie zobaczyc kropke (w SE kropka przy operatorze oznacza, ze tam tel jest zalogowany a wybieralem manualnie) przy Orange a nie Play czy Plus.. ;)

[ Dodano: 2011-05-12, 18:22 ]
Sig pisze:Ewentualnie wypchną cały voice do roamingu i użyją pełne pasmo 900Mhz na internet..
Jakis rok temu udalo mi sie na usludze Play Online polaczyc z PLUSem. Byla informacja wyswietlona "WCDMA Plus Roaming" czy cos w tym stylu (w tej fioletowej aplikacji). 2x udalo mi sie polaczyc i juz nigdy wiecej. Szkoda, ze screena nie zrobilem wtedy. A i internet wtedy (na tym Plusie) dzialal bardzo wolno. Rozlaczylem sie, polaczylem ponownie i juz byla normalna predkosc bo na Play.

[ Dodano: 2011-05-12, 18:23 ]
qper pisze:Może coś telefon szwankuje?
Jedyny klopot jaki mam z tym telefonem to brak wifi.. ;) Telefon sprawny w 100%. :)

Post:13 maja 2011, 09:04
autor: play4you2
playonline pisze:P4Y - mam zapytanie.
Odpowiem w ten sposób, że nic mi nie wiadomo na ten temat a oficjalnym Operaotrem z którym nawiązaliśmy współpracę w ramach roamingu krajowego jest Polkomtel.
Marens pisze:PS: Play4You2 może dla niektórych klientów warto zaproponować ofertę "specjalną".
;-)
m_glod pisze:Panowie od roku posiadam play online.
Zrób proszę zgłoszenie techniczne, wypełnij szablon i poczekaj na analizę końcową sprawy. Niestety, to że masz nadajnik "za oknem", nie oznacza, że musisz z niego korzystać w 100%. Jedynym sposobem sprawdzenia tego, jest stworzenie zgłoszenia i analiza sprawy.



Pzdr.

Post:13 maja 2011, 13:30
autor: horas
@play4you2

mam dla Ciebie pytanie za 1000 pkt.
powiedz, jak to jest tak na prawdę z tzw. "złotym numerem" w Play ??
mam dwa nr abonamentowe zarejestrowane na mnie
chciałbym teraz zmienić je na dwa "złote" (2 x 49 PLN)
pojęcie "złoty numer" rozumiem na zasadzie łatwy do zapamiętania, np. 530 130 230
czy mam rację ??

będąc w salonie Play miałem ze sobą listę numerów z prefiksem 530 i kombinacjami 150 250, 530 500 350 itp. łatwe do zapamiętania jak "złoty numer" powinien mieć
ku mojemu wielkiemu zdziwieniu miła Pani poinformowała mnie, że tak na prawdę to ten "złoty numer" to WIELKA ŚCIEMA....to są zwykłe nr takie jak dla przykładu 530 672 384 które dostajesz przy zakupie aktywacji...

w takim razie po co Play dumnie reklamuje tą usługę pseudo "ZŁOTY NUMER" i bierze za nią 49,00 PLN zmieńcie nazwę na "ZMIEŃ SOBIE NUMER NA INNY" i po kłopocie, po co wprowadzacie ludzi w błąd ??!!??

na allgero mogę kupić drożej ale PRAWDZIWY ZŁOTY NUMER

pozdrawiam i czekam na wiadomość od Ciebie