Użytkownik
Ranga
Spamer ;)
Posty
1304
Rejestracja
14 paź 2009, 16:42
Sieć
P4
Lokalizacja
Warszawa
Moderator: Moderatorzy
Ok, poprosiłem o szybszą analizę. Sprawa wróciła do technicznego.potargany pisze:będziesz tak miły 29934802 - od 16 kwietnia rozpatrywane - aż tak ciężki jestem ?
Mi nie dochodzą smsy BARDZO WAŻNE z banku holenderskiego ING z kodem do przelewu. przez was moja rodzina pozostaje bez środków do życia.mało tego. przez to musiałem wziąc szyki kredyt dla zony w polsce bo ja jestem zagranicą a ona nie moze dostac przelewu. jednym slowem MASAKRA.
No tak, czekałem ponad tydzień.play4you2 pisze:Zapewne jest to spowodowane tym, że jeszcze kwota ta nie została zaksięgowana, więc nie masz się czym martwić, ale jeżeli Chcesz, oczywiście możesz złożyć zgłoszenie z prośbą o informacje o stanie zadłużenia lub rozliczeń na koncie.Quetzal pisze:Pomimo opłacenia faktury na ekranie głównym w Play 24 nadal wisi kwota sprzed jej opłacenia (tylko na jednym numerze - faktura jest na dwa numery i na drugim numerze wyzerowało się już tydzień temu.).
Widzę, że sprawą już się zajęto i w tej chwili jest weryfikowana. Poczekaj proszę na rozwiązanie.ekdar pisze:No to teraz czekam...
To atk, jak Ci mówiłem, pewnie trzeba było poczekać, aż zaksięguje się w systemie. Nie ma tu żadnego błędu. Nie bedzie tak, że jak wpłacisz jednego dnia, to tego samego już wszystko zniknie. Nie zapomnij proszę, że to serwis infromacyjny i zaczerpuje informacje bezpośrednio od głównych systemów, a nie od tego, czy np. poinformowałeś o wpłacie, czy też nie. Reasumując, ja na Twoim miejscu nie przejmowałbym się tym za bardzo, skoro wiesz i jesteś pewny, że nie masz żadnych zadłużeń i wpłata była z całą pewnością wykonana. Powód do zmiartwienia może być wtedy, jak minie miesiąc i ta kwota nadal będzie "wisiała", wówczas warto się tym zainteresować. Do 2 tyg. takie zdarzenie (brak zamkniętej kwoty w Play24) może mieć miejsce i nie spowodowany jakąś usterką.Quetzal pisze:Jak wczoraj napisałem zgłoszenie to dziś jest rozliczone...
Ok, sprawy zostały przekazane.
Niezupełnie - widzisz mam tam dwa numery i na jednym się dobrze rozliczyło tydzień wcześniej a na tym tak wisiało od tygodnia (po jednym dniu zwyczajowo nie wpadam w panikę).play4you2 pisze:To atk, jak Ci mówiłem, pewnie trzeba było poczekać, aż zaksięguje się w systemie. Nie ma tu żadnego błędu. Nie bedzie tak, że jak wpłacisz jednego dnia, to tego samego już wszystko zniknie.Quetzal pisze:Jak wczoraj napisałem zgłoszenie to dziś jest rozliczone...
a dzwonią do Ciebie z numerów zastrzeżonych, czy skróconych?Ricki1980 pisze: czy istnieje możliwość zablokowania natrętnych numerów z Aviva? Zrobiłem blokadę w telefonie, ale i tak pokazuje mi się informacja, że było połączenie. Chciałbym, aby można to było dodać w Play24, czy jakimś kodem i połączenie z danego numeru wcale nie docierało do mnie.
Jeden to+48225583900, a drugi +48503280280.Karlos20 pisze:a dzwonią do Ciebie z numerów zastrzeżonych, czy skróconych?Ricki1980 pisze: czy istnieje możliwość zablokowania natrętnych numerów z Aviva? Zrobiłem blokadę w telefonie, ale i tak pokazuje mi się informacja, że było połączenie. Chciałbym, aby można to było dodać w Play24, czy jakimś kodem i połączenie z danego numeru wcale nie docierało do mnie.
Zgłoś to do Avivy, że nie życzysz sobie otrzymywania na swój numer telefonu ofert handlowych - to jedyny sposób. PLAY tu nic nie zrobi w tej kwestii.Ricki1980 pisze:Jeden to+48225583900, a drugi +48503280280.Karlos20 pisze:a dzwonią do Ciebie z numerów zastrzeżonych, czy skróconych?Ricki1980 pisze: czy istnieje możliwość zablokowania natrętnych numerów z Aviva? Zrobiłem blokadę w telefonie, ale i tak pokazuje mi się informacja, że było połączenie. Chciałbym, aby można to było dodać w Play24, czy jakimś kodem i połączenie z danego numeru wcale nie docierało do mnie.
Ten nowy gosc nie ma nic wspolnego. Ten tekst jest juz od dawna.Karlos20 pisze:Obsługa Play rzeczywiście zaczyna się powoli zmieniać na lepsze
Może bezpośrednio, ale ja już czuję, że Play stara się rozwiązywac problemy i pomóc Abonentowi - nie tak jak parę miesięcy temu, kiedy się do nich przeniosłem.playonline pisze:Ten nowy gosc nie ma nic wspolnego. Ten tekst jest juz od dawna.Karlos20 pisze:Obsługa Play rzeczywiście zaczyna się powoli zmieniać na lepsze
Zalezy na kogo trafisz... Ostatnio mi sie tak przytrafilo, ja pisze o A a oni o B.. Po czym chce aby mi odpowiedzieli telefonicznie o A to oni odpisuja o A.muchakk pisze: wypisują w ogóle jakieś brednie nie mające odzwierciedlenia w rzeczywistości...
W zasadzie to sugeruję Ci w tym przypadku ten problem zgłosić bezpośrednio do dostawcy tej usługi (firmy lub sieci, która wysyła taki SMS, lub banku). Zweryfikuj najpierw tą sprawę u nich i jak powiedzą Ci, że u nich jest ok, to zgłoś to wówczas do nas, wraz z tą ich odpowiedzią. Nietety, w tym przypadku nic innego Ci nie poradzę.ee07gf45 pisze:Może play4you mi pomogą.