DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 210 z 244
  • 1
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 244

 #474490  autor: play4you2
 06 maja 2011, 12:40
potargany pisze:będziesz tak miły 29934802 - od 16 kwietnia rozpatrywane - aż tak ciężki jestem ?
Ok, poprosiłem o szybszą analizę. Sprawa wróciła do technicznego.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #474518  autor: ekdar
 06 maja 2011, 14:18
play4you2...
Reklamacja miala nr30116894...
Odwolanie zlozylem przedwczoraj nr zgloszenia 30472766...
No to teraz czekam...

ekdar

 #474531  autor: ee07gf45
 06 maja 2011, 15:06
Może play4you mi pomogą.

Od wprowadzenia blokady na smsy zagraniczne:
http://blogplay.pl/2010/11/smsy-z-kalendarza-google/

Nie działają smsy autoryzacyjne z serwisu liqpay.com

Czy możecie coś z tym zrobić? Na infolinii nie chcą pomóc, mówią o jakiś porozumieniach.

Trudno dodać na filtrze do whitelisty numer 10060?

Plus, era, orange nie ma takiego problemu, wszystko działa. Dowód:

Obrazek

Mam nosić ze sobą drugi telefon i utrzymywać ważność konta aby móc wysyłać/odbierać wpłaty od kontrahentów, czy jesteście w stanie to załatwić?

Dodam, że nie tylko ja mam problemu z durnowatym filtrowaniem sms, wpis z blogplay.pl
Mi nie dochodzą smsy BARDZO WAŻNE z banku holenderskiego ING z kodem do przelewu. przez was moja rodzina pozostaje bez środków do życia.mało tego. przez to musiałem wziąc szyki kredyt dla zony w polsce bo ja jestem zagranicą a ona nie moze dostac przelewu. jednym slowem MASAKRA.

 #474532  autor: Quetzal
 06 maja 2011, 15:07
play4you2 pisze:
Quetzal pisze:Pomimo opłacenia faktury na ekranie głównym w Play 24 nadal wisi kwota sprzed jej opłacenia (tylko na jednym numerze - faktura jest na dwa numery i na drugim numerze wyzerowało się już tydzień temu.).
Zapewne jest to spowodowane tym, że jeszcze kwota ta nie została zaksięgowana, więc nie masz się czym martwić, ale jeżeli Chcesz, oczywiście możesz złożyć zgłoszenie z prośbą o informacje o stanie zadłużenia lub rozliczeń na koncie.
No tak, czekałem ponad tydzień.
Jak wczoraj napisałem zgłoszenie to dziś jest rozliczone...
(ciekawe czy samo się rozliczyło, czy to efekt zgłoszenia, bo to ma jak na razie status "Rozpatrywane")

 #474819  autor: muchakk
 08 maja 2011, 21:31
Działa wam *111#? Dzisiaj próbowałem kilka razy i zawsze to samo czyli:
Problem z połączeniem lub błędny kod MNI

 #474830  autor: Quetzal
 08 maja 2011, 22:45
muchakk pisze:Działa wam *111#?
Nie, nie działa.
Ale wszystkie kody bezpośrednie, np. *108# działają.

 #474835  autor: DanielR
 08 maja 2011, 23:10
Quetzal pisze:
muchakk pisze: napisał/a:
Działa wam *111#?

Nie, nie działa.
A w moim przypadku na roamingu GSM (z drobnymi oporami) ale jednak działa. :)

 #474887  autor: play4you2
 09 maja 2011, 11:30
ekdar pisze:No to teraz czekam...
Widzę, że sprawą już się zajęto i w tej chwili jest weryfikowana. Poczekaj proszę na rozwiązanie.
Quetzal pisze:Jak wczoraj napisałem zgłoszenie to dziś jest rozliczone...
To atk, jak Ci mówiłem, pewnie trzeba było poczekać, aż zaksięguje się w systemie. Nie ma tu żadnego błędu. Nie bedzie tak, że jak wpłacisz jednego dnia, to tego samego już wszystko zniknie. Nie zapomnij proszę, że to serwis infromacyjny i zaczerpuje informacje bezpośrednio od głównych systemów, a nie od tego, czy np. poinformowałeś o wpłacie, czy też nie. Reasumując, ja na Twoim miejscu nie przejmowałbym się tym za bardzo, skoro wiesz i jesteś pewny, że nie masz żadnych zadłużeń i wpłata była z całą pewnością wykonana. Powód do zmiartwienia może być wtedy, jak minie miesiąc i ta kwota nadal będzie "wisiała", wówczas warto się tym zainteresować. Do 2 tyg. takie zdarzenie (brak zamkniętej kwoty w Play24) może mieć miejsce i nie spowodowany jakąś usterką.
Ok, sprawy zostały przekazane.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #474919  autor: Ricki1980
 09 maja 2011, 14:54
Play2you2, mam pytanie, czy istnieje możliwość zablokowania natrętnych numerów z Aviva? Zrobiłem blokadę w telefonie, ale i tak pokazuje mi się informacja, że było połączenie. Chciałbym, aby można to było dodać w Play24, czy jakimś kodem i połączenie z danego numeru wcale nie docierało do mnie.

 #474931  autor: Quetzal
 09 maja 2011, 15:47
play4you2 pisze:
Quetzal pisze:Jak wczoraj napisałem zgłoszenie to dziś jest rozliczone...
To atk, jak Ci mówiłem, pewnie trzeba było poczekać, aż zaksięguje się w systemie. Nie ma tu żadnego błędu. Nie bedzie tak, że jak wpłacisz jednego dnia, to tego samego już wszystko zniknie.
Niezupełnie - widzisz mam tam dwa numery i na jednym się dobrze rozliczyło tydzień wcześniej a na tym tak wisiało od tygodnia (po jednym dniu zwyczajowo nie wpadam w panikę).
Zresztą dziś rano dostałem odpowiedź z BOK, ze rozliczenie to efekt ich interwencji bo był błąd bilingowy.

I tu od razu dodam bo warto - odpowiedź BOK była szybka, merytoryczna i grzeczna.
Dokładnie taka jaka być powinna.
Może coś się jednak poprawia w BOK...

 #474948  autor: Karlos20
 09 maja 2011, 16:25
Ricki1980 pisze: czy istnieje możliwość zablokowania natrętnych numerów z Aviva? Zrobiłem blokadę w telefonie, ale i tak pokazuje mi się informacja, że było połączenie. Chciałbym, aby można to było dodać w Play24, czy jakimś kodem i połączenie z danego numeru wcale nie docierało do mnie.
a dzwonią do Ciebie z numerów zastrzeżonych, czy skróconych?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #474956  autor: Ricki1980
 09 maja 2011, 16:37
Karlos20 pisze:
Ricki1980 pisze: czy istnieje możliwość zablokowania natrętnych numerów z Aviva? Zrobiłem blokadę w telefonie, ale i tak pokazuje mi się informacja, że było połączenie. Chciałbym, aby można to było dodać w Play24, czy jakimś kodem i połączenie z danego numeru wcale nie docierało do mnie.
a dzwonią do Ciebie z numerów zastrzeżonych, czy skróconych?
Jeden to+48225583900, a drugi +48503280280.

 #474960  autor: Karlos20
 09 maja 2011, 16:49
Ricki1980 pisze:
Karlos20 pisze:
Ricki1980 pisze: czy istnieje możliwość zablokowania natrętnych numerów z Aviva? Zrobiłem blokadę w telefonie, ale i tak pokazuje mi się informacja, że było połączenie. Chciałbym, aby można to było dodać w Play24, czy jakimś kodem i połączenie z danego numeru wcale nie docierało do mnie.
a dzwonią do Ciebie z numerów zastrzeżonych, czy skróconych?
Jeden to+48225583900, a drugi +48503280280.
Zgłoś to do Avivy, że nie życzysz sobie otrzymywania na swój numer telefonu ofert handlowych - to jedyny sposób. PLAY tu nic nie zrobi w tej kwestii.

[ Dodano: 2011-05-09, 17:54 ]
Muszę PONOWNIE powchwalić PLAY :mrgreen: - tym razem w kwestii realizowania zgłoszenia technicznego. Dostałem SMSa o takiej treści:
"Witamy. Informujemy, ze zgloszenie 30394683 jest w trakcie realizacji. Wymaga ono dokladnej analizy przez ekspertow, po ktorej udzielimy odpowiedzi."

Obsługa Play rzeczywiście zaczyna się powoli zmieniać na lepsze (to chyba zasługa nowego szefa BOK PLAY, który pracował dla PTC). W Heyah nawet takiego powiadomienia o realizowaniu zgłoszenia nie dostawałem - Oby tak dalej :D

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #475008  autor: playonline
 09 maja 2011, 19:53
Karlos20 pisze:Obsługa Play rzeczywiście zaczyna się powoli zmieniać na lepsze
Ten nowy gosc nie ma nic wspolnego. Ten tekst jest juz od dawna.

 #475009  autor: Karlos20
 09 maja 2011, 19:58
playonline pisze:
Karlos20 pisze:Obsługa Play rzeczywiście zaczyna się powoli zmieniać na lepsze
Ten nowy gosc nie ma nic wspolnego. Ten tekst jest juz od dawna.
Może bezpośrednio, ale ja już czuję, że Play stara się rozwiązywac problemy i pomóc Abonentowi - nie tak jak parę miesięcy temu, kiedy się do nich przeniosłem.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #475014  autor: muchakk
 09 maja 2011, 20:25
A ja widzę coś przeciwnego niż wy.... Obsługa klienta nie potrafi czytać ze zrozumieniem, odpisują nie na temat, wypisują w ogóle jakieś brednie nie mające odzwierciedlenia w rzeczywistości...

 #475089  autor: playonline
 10 maja 2011, 06:38
muchakk pisze: wypisują w ogóle jakieś brednie nie mające odzwierciedlenia w rzeczywistości...
Zalezy na kogo trafisz... Ostatnio mi sie tak przytrafilo, ja pisze o A a oni o B.. Po czym chce aby mi odpowiedzieli telefonicznie o A to oni odpisuja o A.

Sa jednak tez przypadki, ze wszystko jest dobrze realizowane.

 #475106  autor: play4you2
 10 maja 2011, 09:56
ee07gf45 pisze:Może play4you mi pomogą.
W zasadzie to sugeruję Ci w tym przypadku ten problem zgłosić bezpośrednio do dostawcy tej usługi (firmy lub sieci, która wysyła taki SMS, lub banku). Zweryfikuj najpierw tą sprawę u nich i jak powiedzą Ci, że u nich jest ok, to zgłoś to wówczas do nas, wraz z tą ich odpowiedzią. Nietety, w tym przypadku nic innego Ci nie poradzę.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #475108  autor: ekdar
 10 maja 2011, 10:08
co do pozytywnych zmian w play...
Jak dostane odpowiedz na odwolanie od reklamacji to sie wypowiem ;)

ekdar
  • Strona 210 z 244
  • 1
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 244
  • 1
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 244