Strona 210 z 244

Post:06 maja 2011, 12:40
autor: play4you2
potargany pisze:będziesz tak miły 29934802 - od 16 kwietnia rozpatrywane - aż tak ciężki jestem ?
Ok, poprosiłem o szybszą analizę. Sprawa wróciła do technicznego.

Pzdr.

Post:06 maja 2011, 14:18
autor: ekdar
play4you2...
Reklamacja miala nr30116894...
Odwolanie zlozylem przedwczoraj nr zgloszenia 30472766...
No to teraz czekam...

Post:06 maja 2011, 15:06
autor: ee07gf45
Może play4you mi pomogą.

Od wprowadzenia blokady na smsy zagraniczne:
http://blogplay.pl/2010/11/smsy-z-kalendarza-google/

Nie działają smsy autoryzacyjne z serwisu liqpay.com

Czy możecie coś z tym zrobić? Na infolinii nie chcą pomóc, mówią o jakiś porozumieniach.

Trudno dodać na filtrze do whitelisty numer 10060?

Plus, era, orange nie ma takiego problemu, wszystko działa. Dowód:

Obrazek

Mam nosić ze sobą drugi telefon i utrzymywać ważność konta aby móc wysyłać/odbierać wpłaty od kontrahentów, czy jesteście w stanie to załatwić?

Dodam, że nie tylko ja mam problemu z durnowatym filtrowaniem sms, wpis z blogplay.pl
Mi nie dochodzą smsy BARDZO WAŻNE z banku holenderskiego ING z kodem do przelewu. przez was moja rodzina pozostaje bez środków do życia.mało tego. przez to musiałem wziąc szyki kredyt dla zony w polsce bo ja jestem zagranicą a ona nie moze dostac przelewu. jednym slowem MASAKRA.

Post:06 maja 2011, 15:07
autor: Quetzal
play4you2 pisze:
Quetzal pisze:Pomimo opłacenia faktury na ekranie głównym w Play 24 nadal wisi kwota sprzed jej opłacenia (tylko na jednym numerze - faktura jest na dwa numery i na drugim numerze wyzerowało się już tydzień temu.).
Zapewne jest to spowodowane tym, że jeszcze kwota ta nie została zaksięgowana, więc nie masz się czym martwić, ale jeżeli Chcesz, oczywiście możesz złożyć zgłoszenie z prośbą o informacje o stanie zadłużenia lub rozliczeń na koncie.
No tak, czekałem ponad tydzień.
Jak wczoraj napisałem zgłoszenie to dziś jest rozliczone...
(ciekawe czy samo się rozliczyło, czy to efekt zgłoszenia, bo to ma jak na razie status "Rozpatrywane")

Post:07 maja 2011, 07:27
autor: sql

Post:08 maja 2011, 21:31
autor: muchakk
Działa wam *111#? Dzisiaj próbowałem kilka razy i zawsze to samo czyli:
Problem z połączeniem lub błędny kod MNI

Post:08 maja 2011, 22:45
autor: Quetzal
muchakk pisze:Działa wam *111#?
Nie, nie działa.
Ale wszystkie kody bezpośrednie, np. *108# działają.

Post:08 maja 2011, 23:10
autor: DanielR
Quetzal pisze:
muchakk pisze: napisał/a:
Działa wam *111#?

Nie, nie działa.
A w moim przypadku na roamingu GSM (z drobnymi oporami) ale jednak działa. :)

Post:09 maja 2011, 11:30
autor: play4you2
ekdar pisze:No to teraz czekam...
Widzę, że sprawą już się zajęto i w tej chwili jest weryfikowana. Poczekaj proszę na rozwiązanie.
Quetzal pisze:Jak wczoraj napisałem zgłoszenie to dziś jest rozliczone...
To atk, jak Ci mówiłem, pewnie trzeba było poczekać, aż zaksięguje się w systemie. Nie ma tu żadnego błędu. Nie bedzie tak, że jak wpłacisz jednego dnia, to tego samego już wszystko zniknie. Nie zapomnij proszę, że to serwis infromacyjny i zaczerpuje informacje bezpośrednio od głównych systemów, a nie od tego, czy np. poinformowałeś o wpłacie, czy też nie. Reasumując, ja na Twoim miejscu nie przejmowałbym się tym za bardzo, skoro wiesz i jesteś pewny, że nie masz żadnych zadłużeń i wpłata była z całą pewnością wykonana. Powód do zmiartwienia może być wtedy, jak minie miesiąc i ta kwota nadal będzie "wisiała", wówczas warto się tym zainteresować. Do 2 tyg. takie zdarzenie (brak zamkniętej kwoty w Play24) może mieć miejsce i nie spowodowany jakąś usterką.
Ok, sprawy zostały przekazane.

Post:09 maja 2011, 14:54
autor: Ricki1980
Play2you2, mam pytanie, czy istnieje możliwość zablokowania natrętnych numerów z Aviva? Zrobiłem blokadę w telefonie, ale i tak pokazuje mi się informacja, że było połączenie. Chciałbym, aby można to było dodać w Play24, czy jakimś kodem i połączenie z danego numeru wcale nie docierało do mnie.

Post:09 maja 2011, 15:47
autor: Quetzal
play4you2 pisze:
Quetzal pisze:Jak wczoraj napisałem zgłoszenie to dziś jest rozliczone...
To atk, jak Ci mówiłem, pewnie trzeba było poczekać, aż zaksięguje się w systemie. Nie ma tu żadnego błędu. Nie bedzie tak, że jak wpłacisz jednego dnia, to tego samego już wszystko zniknie.
Niezupełnie - widzisz mam tam dwa numery i na jednym się dobrze rozliczyło tydzień wcześniej a na tym tak wisiało od tygodnia (po jednym dniu zwyczajowo nie wpadam w panikę).
Zresztą dziś rano dostałem odpowiedź z BOK, ze rozliczenie to efekt ich interwencji bo był błąd bilingowy.

I tu od razu dodam bo warto - odpowiedź BOK była szybka, merytoryczna i grzeczna.
Dokładnie taka jaka być powinna.
Może coś się jednak poprawia w BOK...

Post:09 maja 2011, 16:25
autor: KC-KARLOS
Ricki1980 pisze: czy istnieje możliwość zablokowania natrętnych numerów z Aviva? Zrobiłem blokadę w telefonie, ale i tak pokazuje mi się informacja, że było połączenie. Chciałbym, aby można to było dodać w Play24, czy jakimś kodem i połączenie z danego numeru wcale nie docierało do mnie.
a dzwonią do Ciebie z numerów zastrzeżonych, czy skróconych?

Post:09 maja 2011, 16:37
autor: Ricki1980
Karlos20 pisze:
Ricki1980 pisze: czy istnieje możliwość zablokowania natrętnych numerów z Aviva? Zrobiłem blokadę w telefonie, ale i tak pokazuje mi się informacja, że było połączenie. Chciałbym, aby można to było dodać w Play24, czy jakimś kodem i połączenie z danego numeru wcale nie docierało do mnie.
a dzwonią do Ciebie z numerów zastrzeżonych, czy skróconych?
Jeden to+48225583900, a drugi +48503280280.

Post:09 maja 2011, 16:49
autor: KC-KARLOS
Ricki1980 pisze:
Karlos20 pisze:
Ricki1980 pisze: czy istnieje możliwość zablokowania natrętnych numerów z Aviva? Zrobiłem blokadę w telefonie, ale i tak pokazuje mi się informacja, że było połączenie. Chciałbym, aby można to było dodać w Play24, czy jakimś kodem i połączenie z danego numeru wcale nie docierało do mnie.
a dzwonią do Ciebie z numerów zastrzeżonych, czy skróconych?
Jeden to+48225583900, a drugi +48503280280.
Zgłoś to do Avivy, że nie życzysz sobie otrzymywania na swój numer telefonu ofert handlowych - to jedyny sposób. PLAY tu nic nie zrobi w tej kwestii.

[ Dodano: 2011-05-09, 17:54 ]
Muszę PONOWNIE powchwalić PLAY :mrgreen: - tym razem w kwestii realizowania zgłoszenia technicznego. Dostałem SMSa o takiej treści:
"Witamy. Informujemy, ze zgloszenie 30394683 jest w trakcie realizacji. Wymaga ono dokladnej analizy przez ekspertow, po ktorej udzielimy odpowiedzi."

Obsługa Play rzeczywiście zaczyna się powoli zmieniać na lepsze (to chyba zasługa nowego szefa BOK PLAY, który pracował dla PTC). W Heyah nawet takiego powiadomienia o realizowaniu zgłoszenia nie dostawałem - Oby tak dalej :D

Post:09 maja 2011, 19:53
autor: playonline
Karlos20 pisze:Obsługa Play rzeczywiście zaczyna się powoli zmieniać na lepsze
Ten nowy gosc nie ma nic wspolnego. Ten tekst jest juz od dawna.

Post:09 maja 2011, 19:58
autor: KC-KARLOS
playonline pisze:
Karlos20 pisze:Obsługa Play rzeczywiście zaczyna się powoli zmieniać na lepsze
Ten nowy gosc nie ma nic wspolnego. Ten tekst jest juz od dawna.
Może bezpośrednio, ale ja już czuję, że Play stara się rozwiązywac problemy i pomóc Abonentowi - nie tak jak parę miesięcy temu, kiedy się do nich przeniosłem.

Post:09 maja 2011, 20:25
autor: muchakk
A ja widzę coś przeciwnego niż wy.... Obsługa klienta nie potrafi czytać ze zrozumieniem, odpisują nie na temat, wypisują w ogóle jakieś brednie nie mające odzwierciedlenia w rzeczywistości...

Post:10 maja 2011, 06:38
autor: playonline
muchakk pisze: wypisują w ogóle jakieś brednie nie mające odzwierciedlenia w rzeczywistości...
Zalezy na kogo trafisz... Ostatnio mi sie tak przytrafilo, ja pisze o A a oni o B.. Po czym chce aby mi odpowiedzieli telefonicznie o A to oni odpisuja o A.

Sa jednak tez przypadki, ze wszystko jest dobrze realizowane.

Post:10 maja 2011, 09:56
autor: play4you2
ee07gf45 pisze:Może play4you mi pomogą.
W zasadzie to sugeruję Ci w tym przypadku ten problem zgłosić bezpośrednio do dostawcy tej usługi (firmy lub sieci, która wysyła taki SMS, lub banku). Zweryfikuj najpierw tą sprawę u nich i jak powiedzą Ci, że u nich jest ok, to zgłoś to wówczas do nas, wraz z tą ich odpowiedzią. Nietety, w tym przypadku nic innego Ci nie poradzę.

Post:10 maja 2011, 10:08
autor: ekdar
co do pozytywnych zmian w play...
Jak dostane odpowiedz na odwolanie od reklamacji to sie wypowiem ;)