Post:03 sty 2011, 18:37
jahu_2006, ach, nieważne, wysłaliśmy w tym samym momencie ten sam post
Telekomunikacja jak na dłoni
https://www.telepolis.pl/forum/
Napisz im maila na [email protected] może faktycznie podasz pomysły, które uda się wcielić.pawelpp pisze:Skoro udostępniacie telefon przez WWW, to może dałoby radę poprzez VoIP?
Na chwilę obecną nie ma takiej mozliwości. Wynika to z postanowień Regulaminu. Jak zostaną wprowadzone stosowne zmiany, z pewnością przekażemy taka wiadomość.banderas pisze:mam jedno pytanie p4y , czy będzie kiedyś możliwość załatwienia w pełni wypowiedzenia umowy w salonie bez konieczności wysyłania formularzu ?
Już przekazałem. Sprawą zajmuje się nasz specjalista.mPablo pisze:I naprawdę nie wiem kto mówi prawdę a kto nie... Play4you2 - przyśpieszysz rozpatrzenie zgłoszenia nr 25860041?
Poprosiłem o sprawdzenie i rozwiązanie.piotros.org pisze:Play4you2, mam prośbę, czy mógłbyś coś zrobić ze zgłoszeniem nr 25529965 ?
Nie masz powodów do obaw. Niedługo z pewnością będzie to rozliczone.nart90 pisze:Kiedy zostanie to jakos rozliczone?
Ok, przekazałem Twoją prośbę dalej.Karlos20 pisze:Witam, proszę PLAY4YOU o anulowanie mojego zgłoszenia z dnia 22.12.2010 o nr 25422670
To albo linia jest przeciążona, albo nie.. Skoro łączyłeś się kilka razy, to jakim cudem jest przeciążona? Zreszta.. Nie zauważyłem, aby było jakieś przeciążenie. Systemy pracują prawidłowo.pawelpp pisze:Dzisiaj łączyłem się kilka razy aby uzyskać odpowiedź "nie wiem",
Tym razem dzwoniłem do was z VoIPa i podsłuchiwałem rozmowę wiresharkiem. Ewidentnie rozmowy nie są zrywane przez mojego klienta tylko od strony rozmówcy. Komunikat wysyłany przez gateway mówi że połączenie zostało normalnie rozłączone - tak jakby ktoś odłożył słuchawkę. Pisałem o tym do was nie raz i na forum też. Często się zdarza, że jak dzwonię od siebie z komórki to muszę się łączyć kilka razy - objawy są dokładnie takie same. Więc... nie zależy to od zasięgu, lokalizacji, a jedynie od czasu - czyli głównie połączenia wykonywane w godzinach szczytu są przerywane (wg mnie 14:00-20:00).play4you2 pisze: To albo linia jest przeciążona, albo nie.. Skoro łączyłeś się kilka razy, to jakim cudem jest przeciążona? Zreszta.. Nie zauważyłem, aby było jakieś przeciążenie. Systemy pracują prawidłowo.
Powiem jedynie WOW! Odpowiedź masakra!Matyk pisze:na temat historii doładowań, dostałem taką odpowiedz (moja taryfa FRESH)
Bo Play ma w zwyczaju uruchamianie usług i funkcjonalności które nie działają lub nie istnieją (nie czepiam się tu usług w wersjach beta).piotros.org pisze:po co w ogóle taka funkcjonalność została umieszczona na Play24?!