Strona 127 z 244

Post:03 sty 2011, 18:37
autor: Ksawery27
jahu_2006, ach, nieważne, wysłaliśmy w tym samym momencie ten sam post ;-)

Post:03 sty 2011, 18:38
autor: qper
pawelpp pisze:Skoro udostępniacie telefon przez WWW, to może dałoby radę poprzez VoIP?
Napisz im maila na [email protected] może faktycznie podasz pomysły, które uda się wcielić.

Mnie najbardziej przydałaby się analogiczna usługa z pozycji aplikacji w telefonie iPhone/Android.

To byłby hicior. Siedzisz w kawiarni i przez wifi rozmawiasz jak w Polsce ;)

Post:03 sty 2011, 21:35
autor: mPablo
30 grudnia 2010 r. podpisałem z P4 umowę z przeniesieniem numeru z sieci CP Telecom.

Status wg Play na dzień 3 stycznia 2011 r. - oczekiwanie na zgodę na przeniesienie i na uwolnienie numeru przez CP Telecom.

Status wg CP Telecom na dzień 3 stycznia 2011 r. - do CP Telecom nie wpłynął żaden wniosek o przeniesienie mojego numeru do sieci P4.

I naprawdę nie wiem kto mówi prawdę a kto nie... Play4you2 - przyśpieszysz rozpatrzenie zgłoszenia nr 25860041?

Post:04 sty 2011, 09:23
autor: play4you2
banderas pisze:mam jedno pytanie p4y , czy będzie kiedyś możliwość załatwienia w pełni wypowiedzenia umowy w salonie bez konieczności wysyłania formularzu ?
Na chwilę obecną nie ma takiej mozliwości. Wynika to z postanowień Regulaminu. Jak zostaną wprowadzone stosowne zmiany, z pewnością przekażemy taka wiadomość.
mPablo pisze:I naprawdę nie wiem kto mówi prawdę a kto nie... Play4you2 - przyśpieszysz rozpatrzenie zgłoszenia nr 25860041?
Już przekazałem. Sprawą zajmuje się nasz specjalista.

Pzdr.

Brak bonus'a w Programie Doładowań...

Post:04 sty 2011, 09:38
autor: piotros.org
Play4you2, mam prośbę, czy mógłbyś coś zrobić ze zgłoszeniem nr 25529965 ? Od dnia zgłoszenia, czyli 26.12.2010 nie ma żadnej zmiany w statusie na Play24 ani żadnej odpowiedzi mailowej...
Problem dotyczy nienaliczonego bonus'a z Programu Doładowań.
Z góry dziękuję...

---edit---
Ale się zdziwiłem jak o 10:17 zadzwonili do mnie z BOKu Play'a (numer się prezentował)... :) Już sobie pomyślałem, ale szybko działa P4Y2, ale jak się zapytałem z jakiego zgłoszenia dzwonią, to się dowiedziałem, że ze zgłoszenia mailowego (25028541) z 13.12.2010... :(
Na szczęście sprawa dotyczyła tej samej rzeczy, czyli Programu Doładowań i po podaniu zgłoszenia z 26.12.2010 przekazano mi, że sprawa będzie przekazana dalej.
Teraz nie wiem, które zgłoszenie będzie dalej kontynuowane, ale miło, że zadzwonili...

Post:04 sty 2011, 11:26
autor: play4you2
piotros.org pisze:Play4you2, mam prośbę, czy mógłbyś coś zrobić ze zgłoszeniem nr 25529965 ?
Poprosiłem o sprawdzenie i rozwiązanie.

Pzdr.

Post:04 sty 2011, 12:47
autor: pawelpp
tele.playmobile;
Mały bug...
1. zalogowałem się tele.playmobile
2. zalogowałem się do Play24
3. Kliknalem na Usługi
4. na tele.playmobile przyszedł SMS z hasłem jednorazowym
Wniosek: da się autoryzować bez używania telefonu

Rozliczenie SMSow Premium

Post:04 sty 2011, 13:26
autor: nart90
Witam.

Mam abonament LongPlay SMS za 49 zl i wyslalem 2 smsy premium. Pod *101# pokazywalo mi, ze mam w sumie (abonament + przekroczenie) do zaplacenia 90,60 zl. Przelalem ta kwote jak zawsze na swoj indywidualny numer konta abonenta. Zarowno na play24 jak i pod *101# od kwoty do zaplacenia zostala odjeta tylko podstawa abonamentu, czyli 49zl. Do zaplacenia pozostala roznica, czyli 41,60 za smsy premium. Myslalem, ze reszta pieniedzy ktore wplacilem gdzies zniknela, ale na swoim koncie w play24 zauwazylem, ze pojawila sie nadplata (41,60zl). Kiedy zostanie to jakos rozliczone? ;-)

Pozdrawiam

Post:04 sty 2011, 13:26
autor: user_delete19
faktycznie 'lekka' luka bezpieczeństwa. Niemniej taki sms też przychodzi na e-mail i akurat ten drugi bym zostawił (: (do poczty i tak trzeba sie zalogowac osobno...)

Post:04 sty 2011, 15:00
autor: pawelpp
tele.playmobile:
Może to tylko moje wrażenie ale wydaje mi się, że połączenia są taryfikowane nawet przed odebranie słuchawki przez rozmówce (przykład moje połączenia w dni wczorajszym w godzinach wieczornych).

Post:04 sty 2011, 19:32
autor: KC-KARLOS
Witam, proszę PLAY4YOU o anulowanie mojego zgłoszenia z dnia 22.12.2010 o nr 25422670 dotyczącego problemów działania numeru 790500115 w roamingu Plusa. Numer działa już normalnie i mogę na niego dzwonić. Mam taką prośbę: poprawcie działanie i szybkość zgłoszeń na PLAY24, te długie oczekiwanie naprawdę irytuje i zniechęca klientów korzystających z usług (choć dodam od siebie, że ja z usług PLAY jestem zadowolony i wszystko działa u mnie w miarę bez zakłóceń). Pozdrawiam :)

Post:05 sty 2011, 11:47
autor: play4you2
nart90 pisze:Kiedy zostanie to jakos rozliczone?
Nie masz powodów do obaw. Niedługo z pewnością będzie to rozliczone.
Karlos20 pisze:Witam, proszę PLAY4YOU o anulowanie mojego zgłoszenia z dnia 22.12.2010 o nr 25422670
Ok, przekazałem Twoją prośbę dalej.

Pzdr.

Post:05 sty 2011, 14:11
autor: jahu_2006
P4Y2
Sprawdź maila. Jakaś awaria jest znów.
Prądu nie było i nadajniki posiadały jak muchy teraz pasowałoby na nowo po-konfigurować. Bo prędkość netu spadła z 2mb/s do 60 kb/s w godzinach luzu sieciowego przy dobrym zasięgu. Szczegóły opisałem ci na pw sprawdź proszę bo jest to dość ważne.
Na potwierdzenie zrobiłem speedtesta
http://www.speedtest.net/result/1098395674.png

Post:05 sty 2011, 18:38
autor: pawelpp
P4Y proszę wyjaśnij mi dlaczego od kilku miesięcy nie możecie sobie poradzić z przeciążeniem linii waszego OK. Dzisiaj łączyłem się kilka razy aby uzyskać odpowiedź "nie wiem", ale kilka razy musiałem tłumaczyć o co mi chodzi. To jest po prostu wk*.

Post:06 sty 2011, 14:30
autor: Matyk
na temat historii doładowań, dostałem taką odpowiedz (moja taryfa FRESH)

Obrazek

Post:06 sty 2011, 16:04
autor: play4you2
pawelpp pisze:Dzisiaj łączyłem się kilka razy aby uzyskać odpowiedź "nie wiem",
To albo linia jest przeciążona, albo nie.. Skoro łączyłeś się kilka razy, to jakim cudem jest przeciążona? Zreszta.. Nie zauważyłem, aby było jakieś przeciążenie. Systemy pracują prawidłowo.

Post:06 sty 2011, 16:29
autor: jahu_2006
P4Y
A mi odpowiedzi w sprawie awarii nie udzieliłeś !

Post:06 sty 2011, 16:38
autor: pawelpp
play4you2 pisze: To albo linia jest przeciążona, albo nie.. Skoro łączyłeś się kilka razy, to jakim cudem jest przeciążona? Zreszta.. Nie zauważyłem, aby było jakieś przeciążenie. Systemy pracują prawidłowo.
Tym razem dzwoniłem do was z VoIPa i podsłuchiwałem rozmowę wiresharkiem. Ewidentnie rozmowy nie są zrywane przez mojego klienta tylko od strony rozmówcy. Komunikat wysyłany przez gateway mówi że połączenie zostało normalnie rozłączone - tak jakby ktoś odłożył słuchawkę. Pisałem o tym do was nie raz i na forum też. Często się zdarza, że jak dzwonię od siebie z komórki to muszę się łączyć kilka razy - objawy są dokładnie takie same. Więc... nie zależy to od zasięgu, lokalizacji, a jedynie od czasu - czyli głównie połączenia wykonywane w godzinach szczytu są przerywane (wg mnie 14:00-20:00).
Różnie też bywa z jakością tych połączeń - mam na myśli głośność i jakość głosu. Moglibyście też ściszyć trochę reklamę bo po niej zwykle muszę zaczynać rozmowę z konsultantem od "proszę zaczekać muszę pogłośnić bo nie słyszę". Wasze "Witaj w Play" też często powoduje energiczne odrzucenie telefonu do ucha na kilka sekund.
Rozumiem też że ucinanie szumu jest wam potrzebne do zmniejszenia przepustowości ale istnieją chyba sposoby na wygenerowanie go przy wyjściu do sieci telekomunikacyjnej?
Skoro mówisz że wszystko działało prawidłowo to proszę udziel mi na forum odpowiedzi na zgłoszenie 25965738. Jeżeli twierdzisz że wszystko było OK to napisz mi z której strony i z jakim komunikatem było zamknięte połączenie. Jeżeli z mojej to proszę przedstaw np. screen z waszego systemu. Swoją drogą mogę się założyć że z OK dostanę odpowiedź - było przeciążenie, przepraszamy, stale pracujemy nad rozwojem naszej sieci (czyli w praktyce nie robimy nic oprócz dobrego PR - żenujące) albo - "nie odnotowaliśmy ... proszę skontaktować się z własnym operatorem".

Post:06 sty 2011, 17:28
autor: piotros.org
Matyk pisze:na temat historii doładowań, dostałem taką odpowiedz (moja taryfa FRESH)
Powiem jedynie WOW! :shock: Odpowiedź masakra! :shock:
Skoro historia doładowań nie jest dla nowych taryf, to po co w ogóle taka funkcjonalność została umieszczona na Play24?!

Play4You2 może Ty się dowiesz dla jakich taryf w Play Fresh ta funkcjonalność powinna działać?

Post:06 sty 2011, 17:32
autor: pawelpp
piotros.org pisze:po co w ogóle taka funkcjonalność została umieszczona na Play24?!
Bo Play ma w zwyczaju uruchamianie usług i funkcjonalności które nie działają lub nie istnieją (nie czepiam się tu usług w wersjach beta).
P4Y coś wiadomo na temat Playnet w billingach?