DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 211 z 244
  • 1
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 244

 #475217  autor: ppp1ppp
 10 maja 2011, 22:05
QPER faktycznie flash jest na firme

 #475219  autor: qper
 10 maja 2011, 22:11
ppp1ppp pisze:QPER faktycznie flash jest na firme
Właśnie to jest niedopatrzenie Play bo z założenia we Fresh-u nie powinna się ta zakładka pojawić skoro usługi nie można wykupić.

Zgłaszałem ten fakt jakiś czas temu ale wiadomo jak to potraktowali... ;)

 #475239  autor: yancovitz
 10 maja 2011, 23:18
Mam taryfę play fresh darmowy internet. To jest ta sama oferta co all inclusive internet ?
Jakim kodem mogę aktywować podstawową taryfę play fresh, bez żadnych bonusów. Poprostu czysty starter. *111*33*1# takim kodem aktywowałem. Od ponad tygodnia ponawiając ten kod, dostaję komunikat, że usługa jest w trakcie zmiany.
Logując się na play24, w miejscu zmiany taryfy klikam na "migracja do Play Fresh" gdyż do wyboru mam jeszcze all inclusive sms i all inclusive rozmowy. Jednakże tym razem dostaję komunikat, że nie usługa jest niedostępna.
Proszę o odpowiedź

3510i -> 6230i -> k800i -> Diamond -> Wave -> Galaxy S3

 #475240  autor: qper
 10 maja 2011, 23:21
yancovitz pisze:Mam taryfę play fresh darmowy internet. To jest ta sama oferta co all inclusive internet ?
Jakim kodem mogę aktywować podstawową taryfę play fresh, bez żadnych bonusów. Poprostu czysty starter. *111*33*1# takim kodem aktywowałem. Od ponad tygodnia ponawiając ten kod, dostaję komunikat, że usługa jest w trakcie zmiany.
Logując się na play24, w miejscu zmiany taryfy klikam na "migracja do Play Fresh" gdyż do wyboru mam jeszcze all inclusive sms i all inclusive rozmowy. Jednakże tym razem dostaję komunikat, że nie usługa jest niedostępna.
Proszę o odpowiedź
Ewidentnie problem techniczny, który będziesz musiał zgłosić.

A jaka taryfa wyświetla ci się na głównej stronie play24? - żeby się upewnić.
Taryfa all inclusive internet to jest to samo co darmowy Internet.

 #475248  autor: ukefake
 10 maja 2011, 23:57
yancovitz, sprawdz jaka masz taryfe kodem *111*49*1#.
qper, w darmowym internecie mozna było dokupowac dodatkowy transfer, w AI nie ma takiej mozliwosci...

 #475249  autor: qper
 11 maja 2011, 00:07
ukefake pisze:yancovitz, sprawdz jaka masz taryfe kodem *111*49*1#.
qper, w darmowym internecie mozna było dokupowac dodatkowy transfer, w AI nie ma takiej mozliwosci...
Tu bardziej chodzi mi o to ze teraz wszystko nazywa się AI, a sam Play juz sie pogubil w nazewnictwie.
Przykład: w play24 jest taryfa AI Darmowe Rozmowy w Play, a wszędzie w systemach figuruje nazywana Darmowe rozmowy i smsy w Play...
To samo jest z AI SMS - a wszedzie wyświetla się Darmowe smsy do wszystkich...
W przypadku Internetowego profilu jest podobnie.

Stary profil z darmowym netem jest wycofany, skoro w play24 pokazują sie wszystkie taryfy z wyjątkiem darmowego internetu to musi mieć ja aktywną.

 #475250  autor: ukefake
 11 maja 2011, 00:15
sęk w tym, że aktywacja starego darmowego internetu i nowego z AI odbywa się innymi kodami, ergo to dwa różne profile. W jednym się zgodzę: play zamotał to strasznie, a dokładając nie-działanie kodów ussd robi się ... lupanar ;)

 #475251  autor: qper
 11 maja 2011, 00:20
ukefake pisze:sęk w tym, że aktywacja starego darmowego internetu i nowego z AI odbywa się innymi kodami, ergo to dwa różne profile. W jednym się zgodzę: play zamotał to strasznie, a dokładając nie-działanie kodów ussd robi się ... lupanar ;)
Zgadza sie, ale ten stary profil jest juz niaktywny i nie da sie go w żaden sposób włączyć (play24, ussd). Chyba tylko jakieś stare startery...

Zrobili zamieszanie i może być to mylące dla nowych osób. Różnie sie te nazwy w systemach prezentują. Powinni to ujednolicic.

 #475252  autor: ukefake
 11 maja 2011, 00:24
qper pisze:Powinni to ujednolicic.
kolejna rzecz którą najpierw rozwalą a potem będą naprawiać. Lepiej żeby nie ruszali - przynajmniej na razie ;)

 #475257  autor: ee07gf45
 11 maja 2011, 06:52
play4you2 pisze: W zasadzie to sugeruję Ci w tym przypadku ten problem zgłosić bezpośrednio do dostawcy tej usługi (firmy lub sieci, która wysyła taki SMS, lub banku). Zweryfikuj najpierw tą sprawę u nich i jak powiedzą Ci, że u nich jest ok, to zgłoś to wówczas do nas, wraz z tą ich odpowiedzią. Nietety, w tym przypadku nic innego Ci nie poradzę.
Tylko co oni mają zrobić, skoro to wasza wina? Smsy działały do listopada, od listopada zaczęliście filtrować smsy i wiadomości od tamtego czasu nie dochodzą.

Co ja mam im powiedzieć?

Skoro wg. http://blogplay.pl/2010/11/smsy-z-kalendarza-google/ zablokowaliście te smsy ze względu na 'spam' to dodajcie nr. 10060 do whitelisty i po problemie. Czy to takie trudne, czy liczycie może na to, że każdy dostawca będzie was błagał na kolanach o dostęp do eksluzywnej sieci play i podpisywał z wami jakieś chore umowy?

Totalny bezsens, widzę że chyba trzeba będzie trzymać drugi numer w innej sieci.

 #475267  autor: user_delete19
 11 maja 2011, 09:01
play4you2, czy można spodziewać się migracji play24 pod nowy adres?

 #475274  autor: play4you2
 11 maja 2011, 09:52
ee07gf45 pisze:Co ja mam im powiedzieć?
Generalnie to, że nie otrzymujesz od nich SMS i co jest tego przyczyną, aby sami udzielili Ci odpowiedzi. Co do wypowiedzi Rzecznika, to niestety, ale ja nie udzielam informacji dotyczących jego wypowiedzi. Zgłoś to bezpośrednio do niego na Blogu.
wojciech pisze:play4you2, czy można spodziewać się migracji play24 pod nowy adres?
To pytanie to już niestety nie do mnie, tylko ewentualnie do naszego Rzecznika.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #475287  autor: Ofeck
 11 maja 2011, 12:05
krótkie kody na zmianę taryfy w play fresz to chyba zupełnie nie działają co?, bo wszyscy mają z tym problem
==============
rozmowa konsultanta z klientem:
ja(konsultant)
klient

- klient: może mi pan sprawdzic status przniesienia numeru?
- ja: nie, bo system nie działa
- klient: aha, a może mi pan sprawdzić salon w .....
- ja: tak, chwileczkę
po minucie
- ja: jednak nie sprawdzę, bo strona nie działa
- klient: aha to do widzenia

żal...........

------------------------------------------------
piękne jest to, że konsultantów nikt nie poinformował o zmianie adresu korespondencyjnego, bo teraz jest w warszawie

 #475310  autor: Quetzal
 11 maja 2011, 15:25
Ofeck pisze: żal...........
Bez przesady - system ma prawo się zawiesić.
Ofeck pisze: piękne jest to, że konsultantów nikt nie poinformował o zmianie adresu korespondencyjnego, bo teraz jest w warszawie
A to akurat nic nowego - jak wprowadzili Notkę sms to przecież też nikt nie poinformował konsultantów o tym fakcie (do dziś mam na koncie zgłoszenie z bardzo ciekawą odpowiedzią w tej sprawie).

 #475312  autor: Ofeck
 11 maja 2011, 15:37
ale adres korespondencyjny to nie to samo co jakaś głupia notka

 #475314  autor: Quetzal
 11 maja 2011, 15:50
Ofeck pisze:ale adres korespondencyjny to nie to samo co jakaś głupia notka
Może i nie to samo ale chodzi o fakt, czy też wewnętrzny obieg informacji (a raczej jego brak).
Pamiętnego dnia gdy włączyli mi notkę myślałem, że to jakaś awaria (zresztą nie tylko ja - blog rzecznika był wtedy dosłownie oblężony) a w BOK w ogóle nie mieli nawet bladego pojęcia o co chodzi.

 #475315  autor: McCm
 11 maja 2011, 15:50
Jeśli dostałem informację od boku, że aneks do playonline będę mógł podpisać 4 miesiące przed końcem umowy, to mam liczyć to od dokładnego dnia końca (30 września), czy też od samego miesiąca wrzesień, czyli od pierwszego? Ma ktoś doświadczenia z czymś takim?

 #475319  autor: playonline
 11 maja 2011, 16:23
Quetzal pisze: w BOK w ogóle nie mieli nawet bladego pojęcia o co chodzi.
Dlatego nowa osoba odpowiadajaca za jakosc obslugi BOK Play NIC NIE ZMIENI dopoki nie zmienia sie procedury... Konsultanci powinni byc szybciej informowani o zmianach i tyle.

PS Cos dla oslody... ;) Zglosilem sprawe techniczna, po jakims czasie otrzymalem odpowiedz, ze wszystko jest ok (bez wytlumaczenia o co chodzi) i dostalem 10 minut rekompensaty. Zgloszenie moze nie bylo typowo techniczne jak np brak zasiegu itp ale bardziej typu, ze dostalem sms z info o nieodebranym polaczeniu z numeru, ktory jak wybralem to uslyszalem komunikat, ze nie istnieje... :D No nic, dzieki za 10 minut... ;)

 #475334  autor: qper
 11 maja 2011, 18:54
Ofeck pisze:rozmowa konsultanta z klientem:
ja(konsultant)
klient

- klient: może mi pan sprawdzic status przniesienia numeru?
- ja: nie, bo system nie działa
- klient: aha, a może mi pan sprawdzić salon w .....
- ja: tak, chwileczkę
po minucie
- ja: jednak nie sprawdzę, bo strona nie działa
- klient: aha to do widzenia

żal...........

zgłoś reklamację o zwrot kosztów za połączenie.
Ofeck pisze:piękne jest to, że konsultantów nikt nie poinformował o zmianie adresu korespondencyjnego, bo teraz jest w warszawie
W dniu dzisiejszym Rzecznik informował o zmianie adresów.
Strona play również jest zaktualizowana http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/k ... index.html

A stary adres korespondencyjny będzie jeszcze aktywny pół roku.

Nie ma sensu płakać bo nie ma nad czym.
Ofeck pisze:głupia notka
Faktycznie notka to co innego ;) ale potem też wysyłali smsy o notce...
a w BOK w ogóle nie mieli nawet bladego pojęcia o co chodzi.
też to pamiętam ;)
playonline pisze:po jakims czasie otrzymalem odpowiedz, ze wszystko jest ok (bez wytlumaczenia o co chodzi)
to już chyba standard

 #475353  autor: Marens
 11 maja 2011, 20:29
Byłem w salonie przenieść starter Orange zamówiony przez internet do LongPlay1.
Dziewczyna obsługująca mnie poprawiła mi humor do końca dnia :-D
ojejej Pan ma 13 kont abonenckich, nigdy czegoś takiego nie widziałam u klienta indywidualnego
Chyba tylko studenci elektroniki i telekomunikacji mają takie pomysły :smt005
Co ciekawe mam w chwili obecnej aktywne tylko 3 numery

PS: Play4You2 może dla niektórych klientów warto zaproponować ofertę "specjalną".
  • Strona 211 z 244
  • 1
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 244
  • 1
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 244