DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 3 z 244
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 244

 #404211  autor: zik
 11 maja 2010, 23:12
Dlaczego od grubo ponad miesiąca w Tarnowie nie ma cell info TARNOW? Czy planujecie w cell info podawać ulice/dzielnice jak Era?

 #404212  autor: Woocash
 11 maja 2010, 23:24
23:20 i Play umiera znowu fundując mi roaming plusa :)

 #404240  autor: play4you2
 12 maja 2010, 09:40
grzesiu7582 pisze:Czy w planie macie budowe takich nadajnikow jak 2G?
Nie zaprzeczam, nie potwierdzam :-). Wiem, że to nie jest precyzyjna odpowiedź, ale w tym temacie obowiązuje mnie tajemnica telekomunikacyjna.
pawelpp pisze:to tylko chwilowe problemy/awarie mające charakter incydentalny? ile dla was trwa chwila?
Wszystko zależy od tego, do jakiej sytuacji się odnosiłeś. Jeżeli np. poruszałeś temat logowania się do sieci z np. 20 dnia "x" miesiąca, a 2 dni później było już ok, to taką odpowiedź otrzymałeś. Ok, za kilka dni mogło się znowu to pojawić i znowu zniknąć, stąd powtórzenie informacji. Zgadzam się co do tego, że powinno się bardziej "starannie" dobierać pewne słowa i określenia, ale nie znam aż tak dokładnie tych Twoich spraw, więc też trudno mi się odnieść do tych cyctatów.
pawelpp pisze:Po około 30 minutach szukania, konsultantka nie potrafiła mi powiedzieć skąd się wzięła kwota poza abonamentem na moim koncie
Być może była to nowa osoba, która jeszcze jest w trakcie szkoleń lub tuż po nich. Nie chcę jej usprawiedliwiać, jednak taka sytyuacja mogła nastąpić. Niemniej jednak, Ty jako Klient masz oczywiście prawo do pełnej informacji. Jedynie co mogę teraz zrobić, to Cię przeprosić, za brak takich informacji, które były w Twoim zainteresowaniu.
pawelpp pisze:Doczekamy się kiedyś czasów, w których Play będzie oddzwaniać do klienta?
Uwierz mi, że jest to robione, choć przyznam szczerze, że trzeba jeszcze dopracować pewne założenia, ale nie oznacza to absolutnie, że takich działań się nie wykonuje.
Patryk83żółwik pisze:Czyli można powiedzieć że się myliłeś ponieważ nie każdą kwotę wydaną poza abonamentem można widzieć pod *101#
Nie do końca. Wszystko zależy od tego, jaki Pakiet i jaki Regulamin jest do niego przypisany. Jeżeli zapis w Reg. precyzyjnie określa jak to jest rozliczane, to można wtedy poznać, czy coś będzie widoczne pod *101#, czy też nie. Pamiętaj też proszę, że ten kod precyzuje głównie saldo rozliczeń bieżących, a więc służy do "kontroli" Twoich rozmów, połączeń a nie czy masz jakieś pakiety, czy też nie. Z założenia, ten kod nie ma zliczać w czasie "rzeczywistym" dosłownie wszystkich aktywności które wykonujesz (mam tu na myślu głównie zakup pakietów i inne). Niemniej jednak, jak wystawi się fv, to widnieje tam informacja o całkowitym zadłużeniu, które masz na chwilę obecną. Jak doskonale się orientujesz, to zadłużenie zniknie zaraz po zaksięgowaniu Twojej wpłaty i na nowo "idzie" cykl rozliczeniowy.

zik pisze:w Tarnowie nie ma cell info TARNOW?
Zgłoś to proszę poprzez BOK. Niestety, nie mam informacji, na temat Cell Info w Twojej miejscowości.
zik pisze:Czy planujecie w cell info podawać ulice/dzielnice jak Era?
Wybacz, ale na to nie mogę udzielić odpowiedzi.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #404243  autor: pawelpp
 12 maja 2010, 09:58
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:Po około 30 minutach szukania, konsultantka nie potrafiła mi powiedzieć skąd się wzięła kwota poza abonamentem na moim koncie
Być może była to nowa osoba, która jeszcze jest w trakcie szkoleń lub tuż po nich.
Wątpię. Sam po zobaczeniu historii połączeń nie jestem w stanie powiedzieć skąd ta kwota się bierze. Gdyby była jakaś osoba dyżurująca - ekspert , to pewnie dowiedziałbym się od razu, a tak.... będę czekał miesiąc na odpowiedź kopiuj/wklej z cennika o tym, że kwota poza abonamentem naliczana jest za połączenia międzynarodowe, po wykorzystaniu pakietu złotówek, itp. Później kolejny miesiąc będę czekał na kolejną odpowiedź.
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:Doczekamy się kiedyś czasów, w których Play będzie oddzwaniać do klienta?
Uwierz mi, że jest to robione, choć przyznam szczerze, że trzeba jeszcze dopracować pewne założenia, ale nie oznacza to absolutnie, że takich działań się nie wykonuje.
Uwierzę, jak zobaczę. Wątpię, żebyście byli w stanie oddzwaniać, skoro prawie każde połączenie wykonywane przeze mnie jest zrywane z waszej winy.
Przy okazji... Mam 2 numery w Play. Na jednym z nim kończy się umowa. Wyraźnie zaznaczałem, że numerem kontaktowym jest numer A a nie numer B (ten, na którym kończy się umowa). Dlaczego konsultanci wydzwaniają na numer B?

 #404247  autor: play4you2
 12 maja 2010, 10:26
pawelpp pisze:Dlaczego konsultanci wydzwaniają na numer B?
Dlatego, ponieważ oferta dotyczy tego numeru i dla tego numeru generowane jest połączenie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #404251  autor: fussy
 12 maja 2010, 10:35
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:Dlaczego konsultanci wydzwaniają na numer B?
Dlatego, ponieważ oferta dotyczy tego numeru i dla tego numeru generowane jest połączenie.
W Orange też chyba tak jest. Mam tam kilka numerów. Jak przenosiłem ostatnio dwa do Playa, to póki były aktywne to dzwonili na nie, jak przestały to na nr podane jako kontaktowe.

Ale fakt faktem - Play jest bardziej wstrzemięźliwy w oddzwanianiu niż Orange :-)

pozdrawiam DAREK

 #404253  autor: grzesiu7582
 12 maja 2010, 10:40
system w centralach dziala w nastepujacy sposob:najpierw losuje numer a pozniej weryfikuje do kogo nalezy

a nie ze:losuje klienta a pozniej sprawdza jakie ma numery kontaktowe

sretetetete:>

 #404256  autor: pawelpp
 12 maja 2010, 10:45
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:Dlaczego konsultanci wydzwaniają na numer B?
Dlatego, ponieważ oferta dotyczy tego numeru i dla tego numeru generowane jest połączenie.
W takim razie życzę powodzenia w przedłużaniu umowy... :) Ja się nie zamierzam wysilać i do was dzwonić w tej sprawie. Wysilę się za to, żeby zanieść wypowiedzenie do salonu. Miło, że macie już druczki z wypowiedzeniem umowy :).

[ Dodano: 2010-05-12, 10:48 ]
grzesiu7582 pisze: a nie ze:losuje klienta a pozniej sprawdza jakie ma numery kontaktowe
Myślę, że warto rozważyć taką opcję.

 #404262  autor: Marens
 12 maja 2010, 10:59
pawelpp pisze:Wysilę się za to, żeby zanieść wypowiedzenie do salonu.
Muszę Ciebie zmartwić. Od Kwietnia nie przyjmują wypowiedzeń w salonach.
Jedno wypowiedzenie składałem w Marcu i spokojnie zostawiłem, a w Kwietniu na drugi numer już musiałem wysłać pocztą.

 #404266  autor: pawelpp
 12 maja 2010, 11:14
Byłem kilka dni temu w salonie i Pan powiedział, że bez problemu przyjmie.

 #404278  autor: play4you2
 12 maja 2010, 11:53
kerim36 pisze:chodzi mi o date waznosci dla pre-paida - czyli kiedy moge najpozniej wlozyc karte sim do telefonu, poprawie sie zalogowac oraz korzystac z uslug
Karta SIM do procesu przeniesienia numeru na Play Fresh (jedna wizyta), przed rozpoczęciem procesu, nie została ograniczona datą ważności. W przypadku złożenia pierwszego wniosku i braku zgody na przeniesienie numeru, można złożyć wniosek ponownie, aż do 360 dni od daty pierwszego wniosku. W przypadku zgody na przeniesienie numeru – ograniczenie 360 dni nieobowiązuje.
Ważność karty po aktywacji została określona w regulaminie

[ Dodano: 2010-05-12, 11:55 ]
zik pisze:Dlaczego od grubo ponad miesiąca w Tarnowie nie ma cell info TARNOW?
Wiesz co, jednak postarałem się dowiedzieć, czy jest taka informacja i owszem, wyświetlamy Cell Info, ale w naszym 2G. Powinno się wystwietlać TARNOW

[ Dodano: 2010-05-12, 12:01 ]
Woocash pisze:23:20 i Play umiera znowu fundując mi roaming plusa
Wysłałem Ci informacje w tej sprawie na PW, co jest powodem takiego stanu.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #404282  autor: zik
 12 maja 2010, 12:09
Dzięki, cell info wróciło w Tarnowie. Dlaczego nie możesz napisać co z tymi ulicami/dzielnicami w cell info? Nie planujecie, nie wiesz czy tajemnica?

 #404284  autor: play4you2
 12 maja 2010, 12:14
zik pisze:Dlaczego nie możesz napisać co z tymi ulicami/dzielnicami w cell info? Nie planujecie, nie wiesz czy tajemnica?
Niestety, nie moge o tym rozmawiać, czyli.. Tajemnica. Niemniej jednak, każde sugestie przekazuję odpowiednim osobom. Co do ich realizacji, to już jest całkiem inna sprawa.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #404289  autor: pawelpp
 12 maja 2010, 12:35
Co do informacji o lokalizacji. Zawsze mi sie marzyło, żeby była taka usługa:
wysyłam SMSa o treści np. WARSZAWA
a kiedy zbliżam się do danego miasta (lub konkretnego nadajnika) to dostaję SMSa zwrotnego. Po co? Przydatne podczas podróży pociągiem. Pamiętam, że w starym Siemensie można było ustawić aby informacje sieciowe przychodziły jako SMSy i przyznam, że w pociągu taka funkcja się przydaje :)

 #404303  autor: djgreg
 12 maja 2010, 14:44
a ja mam pytanie co do tego czy i kiedy bedzie zmiana regulaminu w zwiazku z wyrokiem UOKiKu ??

 #404306  autor: lukaszg
 12 maja 2010, 14:57
Podepnę się tutaj z moim pytaniem. Dotyczy ono ważności pakietu internetowego.

W zeszłym miesiącu kupiłem sobie pakiet 100 MB za 5zł, ważny był do 24 kwietnia. Ustawiłem sobie przypomnienie, żeby kupić kolejny pakiet 25 kwietnia zaraz po północy (telefon automatycznie łączy mi się z netem a nie chciałem niepotrzebnie płacić za internet po zwykłej cenie, 100MB to i tak dla mnie za dużo).

Pakiet w ciągu kilku minut się włączył, ale co ciekawe środki zsumowały się z poprzednimi (nie można mieć dwóch aktywnych pakietów, nie włączałem innego pakietu MB ani nie dostałem MB w promocji - w play24 było wyraźnie napisane, że pakiet jest ważny do 24 kwietnia).

Czy to działanie to błąd systemu, czy celowe działanie (np. środki nie są czyszczone równo o północy ale kilka godzin po)?

 #404309  autor: play4you2
 12 maja 2010, 15:21
djfafa pisze:A mogę i ja prosić o pomoc?
Prawdopodobnie problem leży w nieprawidłowym APN, ale musiałbym to potwierdzić. Jeżeli jednak Chcesz, to prześlij mi na pw Twój nr tel. (oczywiście zanaczam, że PRZESYŁASZ go TYLKO na Twoje własne życzenie - Telepolis nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym), jeżeli jednak nie Chcesz, to zrób zgłoszenie i podaj mi jego numer na pw, wtedy prześledzę jego rozwiązanie. Powiedz napisz mi tylko, od kiedy dokładnie występują u Ciebie te utrudnienia i model telefonu (przypomnij mi go w wiadomości). Postaram Ci się pomóc, choć nie mogę niczego obiecać.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #404310  autor: poziom
 12 maja 2010, 15:22
Mam 2 zarejestrowane numery prepaid których już nie używam, czy mogę via zgłoszenie @ czy telefoniczne usunąć je (niech sobie powędrują do wolnej puli za x-czasu) podając jedynie swoje dane/hasło? Czy muszę się z tym udać do salonu?

 #404311  autor: play4you2
 12 maja 2010, 15:24
lukaszg pisze:Czy to działanie to błąd systemu, czy celowe działanie (np. środki nie są czyszczone równo o północy ale kilka godzin po)?
Nie jest to błąd systemu, jest tak, jak napisałeś. Zazwyczaj niewykorzystane środki są "czyszczone" pomiędzy 24:00 a 1:00 w nocy (w wyjątkowych sytuacjach może być to nawet później), ale na pewno zostaną wyczyszczone w dniu, do kiedy jest ważny dany Pakiet.
Reasumując, wszystko zadziałało prawidłowo.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 3 z 244
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 244
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 244