DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 207 z 244
  • 1
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 244

 #473824  autor: matjas
 02 maja 2011, 11:30
play4you2 pisze:2. a na pewno Twój okres rozliczeniowy kończy się 30.? poza tym, pamietaj że na pierwszym rachunku naliczana jest opłata za okres od momentu aktywacji, do końca okresu rozliczeniowego, oraz abonamnet za cały następny okres rozliczeniowy.
Takie informacje zawarte są na umowie, tak samo twierdzą konsultanci. Aktywacja karty SIM nastąpiła dopiero 26.04, chociaż umowa została wystawiona 17.04, gdyż były święta i w BOK powiedzieli, że wtedy się tym nie zajmują, dlatego czekałem ponad 4 dni na aktywację (reszta to okres oczekiwania na kuriera).
play4you2 pisze:4. co do BIS - moim zdaniem posiadanie w telefonie tylko apn bb powinno wykluczać naliczanie opłat za transmisję danych...
Powinno, ale Play się z tego nie wywiązuje i nalicza dodatkowe opłaty. Jak już pisałem, specjalnie zainstalowałem od nowa system operacyjny, nie konfigurując tym samym żadnych dodatkowych usług takich jak Facebook, Twitter itd oraz nie instalowałem aplikacji firm trzecich, które mogły by generować ten dodatkowy transfer. Powiem więcej, miałem od początku włączone Wi-Fi, gdyż konfiguracja BIS na telefonie nie zawsze idzie po APN blackberry.net. Mimo tego naliczane były dodatkowe opłaty. Zamieszczam fragment bilingu, tak jak pisałem zawsze naliczane są połączenia po 10kB. Mimo zgłoszenia problemu telefonicznie nic się w tym temacie nie zmieniło.

Obrazek

Czy w Play jest ktoś kompetentny, kto zna się na BlackBerry? Nie macie jakiegoś działu odpowiedzialnego tylko za BlackBerry jak w Orange? Chciałbym wreszcie porozmawiać z kimś, kto jednak się zna na tej technologii i byłby w stanie rozwiązać ten problem. Nie tylko ja się borykam z tymi dodatkowymi opłatami, wystarczy spojrzeć na BBforum, gdzie masa ludzi narzeka na usługi oferowane przez Play. Czy nikt już nie dba u Was o klienta?

 #473825  autor: play4you2
 02 maja 2011, 11:46
Możemy umówić się tak, że zrobisz zgłoszenie , podasz tu jego numer, a my przekażemy to technikom do sprawdzenia.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #473826  autor: matjas
 02 maja 2011, 11:49
play4you2 pisze:Możemy umówić się tak, że zrobisz zgłoszenie , podasz tu jego numer, a my przekażemy to technikom do sprawdzenia.
Można je zrobić telefonicznie? Próbowałem już zgłaszać parę razy problem przez Play 24, ale jeszcze nigdy nie zadziałała ta metoda, ciągle wyrzuca jakieś błędy techniczne.

 #473828  autor: play4you2
 02 maja 2011, 11:55
jasne, że można, skontaktuj się z Obsługą Klienta (*500)

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #473829  autor: matjas
 02 maja 2011, 12:09
play4you2 pisze:jasne, że można, skontaktuj się z Obsługą Klienta (*500)
Obsługa Klienta powiedziała, że nie mogę zgłosić dwa razy tego samego problemu, a starego zgłoszenia nie zaczęto nawet jeszcze rozwiązywać, dlatego podaje jego numer: 30240508.

Mam nadzieję, że to coś da, gdyż w tym momencie prawda jest taka, że przejście z Orange nie redukuje kosztów, gdyż i tak naliczacie dodatkowe opłaty :(

 #473833  autor: numer1
 02 maja 2011, 12:23
Witam
Mam abonament za 1 zł.
Czy w tej sytuacji mogę korzystać z ofert dla abonentów (np. oferty na internet)? Jeśli tak po jakim czasie?
Po jakim czasie możliwa jest zmiana tej oferty na inną?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

 #473852  autor: muchakk
 02 maja 2011, 13:31
Możesz korzystać z ofert dla abonentów sieci (bo nim jesteś ;-) ). Masz możliwość uzyskania oferty przedłużeniowej po około 3 miesiącach.

 #473862  autor: numer1
 02 maja 2011, 14:21
Dzięki muchakk
Też mi się wydawało, że ta możliwość będzie od samego początku, ale za każdym razem, kiedy próbuję skorzystać z oferty dla abonentów w sklepie internetowym, po zalogowaniu mam informację "Nie jesteś obecnie klientem PLAY".

 #473869  autor: hallelujah
 02 maja 2011, 14:59
Witam, mam pytanie dotyczące przeniesienia numeru. Pare dni temu zamowilam przez eshop play abonament 85 (przeceniony na 75) z przeniesieniem numeru era-play. Dzis dostalam paczuszke, wszystko ok tylko minelo pol dnia i ciagle karta sim jest nieaktywna. Kiedy moge sie spodziewac aktywacji? Dlugo sie czeka?
z gory dzieki za odp :)

 #473874  autor: maniek89
 02 maja 2011, 15:19
Przy umowie na odleglosc tak jest. Musi umowa dotzrec do centrali i wtedy ci aktywujawiec bez obaw.

 #473875  autor: kerim36
 02 maja 2011, 15:40
hallelujah,

Zejdz na ziemie - kurier Ci przeciez nie bedzie tego aktywowal. Najpierw umowa musi wrocic do playa i dopiero wtedy rozpocznie sie procedura przenosin

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #473902  autor: sahib
 02 maja 2011, 18:29
matjas pisze:jak sprawić, aby Play przestał mnie ruchać na lewo i prawo (...)
Z przykrością stwierdzam, że nie da się - zacznij się lepiej przyzwyczajać, albo zmień sieć.

 #473920  autor: piotr10
 02 maja 2011, 20:52
Muszę powiedzieć, że Play się pogorszył.

Miałem telefon na abonament to było wszystko cacy, a gdy mam 2 telefony w Play, ale już na kartę to nonstop nie dochodzą do mnie smsy lub dochodzą po 60 godzinach.

Problem zniknie i pojawia się w kółko, olewają klienta totalnie, stąd moja decyzja o przejściu do innego operatora.

Co mi po tym jak Play jest tani, ale ja nie mogę dostawać normalnie smsów.

 #473928  autor: pakierhakierxd
 02 maja 2011, 21:30
Napisz zgłoszenie

Pozdrawiam :)

 #473929  autor: piotr10
 02 maja 2011, 21:39
Pisałem wiele razy. Napisałem też do Play4you2.

Nie dostarczanie smsów lub dostarczanie smsów po kilkudziesięciu godzinach występuje już 3 raz w ciągu 1,5 miesiąca.

A na drugim numerze od początku odkąd go używam.

 #473945  autor: playonline
 02 maja 2011, 23:05
piotr10 pisze:A na drugim numerze od początku odkąd go używam.
Wymieniles SIMke? Sprawdziles ja tez w innym telefonie? Sprawdziles telefon? Skoro to tylko na jednym numerze sie dzieje to jest wysokie prawdopodobienstwo, ze to wina SIMki lub aparatu telefonicznego a nie sieci...

 #473973  autor: ekdar
 03 maja 2011, 08:18
witam
male pytanie na poczatek
jakie sa procedury przy skladaniu reklamacji w punktach sprzedazy play?...
Tzn czy jest taka mozliwosc zebym zlozyl reklamacjie bez jej podpisywania...

ekdar

 #473986  autor: forum_tg
 03 maja 2011, 11:14
ekdar,
wg mnie jak chcesz złożyć reklamacje w punkcie sprzedaży Play (salonie) to musisz złożyć reklamacje w formie pisemnej, a zaby dowolny dokument był ważny zgodnie z prawem RP musi być podpisany.
Jeśli z jakiegokolwiek powodu niechcesz sie podpisywać, to dzwoń do BOK (podasz im pin i ew twoje dane) lub przez pla24 - dostaniesz kod na komórkę, wpiszesz i po sprawie).

Jednakże wracając do meritum pytania, jak dla mnie odpowiedź brzmi NIE. Masz się podpisać i potwierdzić tym, że mówisz prawdę, jeśli robisz to za inną osobę musisz posiadać pełnomocnictwo od tej osoby.

 #474016  autor: ekdar
 03 maja 2011, 13:30
nie w tym problem...
Przy podpisywaniu aneksu do umowy zostalem orżnięty...
Ale dowiedziałem sie o tym z odpowiedzi na reklamacja ktora rzekomo złożyłem w punkcie sprzedazy...

ekdar
  • Strona 207 z 244
  • 1
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 244
  • 1
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 244