DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 214 z 244
  • 1
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 244

 #475713  autor: kerim36
 14 maja 2011, 07:10
ppp1ppp pisze:jeśli pójdę do salonu i będę chciał numer 530XYYXYY i jeśli taki numer będzie wolny, to będę miał możliwość otrzymania go?
Jak długo trwa taka zmiana?
bedzie ci pokazana lista dostepnych propozycji i zmiana trwa do 24h

pamietaj tylko, ze twoj stary (obecny) numer po prostu zostanie wylaczony, a wszystkie osoby na niego dzwoniacy otrzymaja komunikat, ze nr nie istnieje

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #475733  autor: ukefake
 14 maja 2011, 11:06
qper, dziś wysłałem sms na stacjonarke. wszystko działa jak należy.

 #475746  autor: playonline
 14 maja 2011, 12:44
A billing na Play24 nadal nie jest dostepny... Tzn. od 12-05-2011..

 #475753  autor: potargany
 14 maja 2011, 13:30
Ile się czeka za odpowiedzią z BOKu ?
16 ego będzie - 30 dni

Pieniądze to nie wszystko ...

 #475769  autor: qper
 14 maja 2011, 14:24
potargany pisze:Ile się czeka za odpowiedzią z BOKu ?
16 ego będzie - 30 dni
Jeżeli jest to reklamacja to do 30 dni. Po 30 dniach z automatu uznawana jest za zasadną.

W przypadku zwykłych zgłoszeń czas ten jest nieograniczony.

Ja mam zgłoszenie, które jest rozpatrywane od lutego... czekam, żeby zobaczyć jak może być maksymalny czas... ;)

[ Dodano: 2011-05-14, 14:25 ]
playonline pisze:A billing na Play24 nadal nie jest dostepny... Tzn. od 12-05-2011..
U mnie to samo...

 #475771  autor: KC-KARLOS
 14 maja 2011, 14:32
Ja natomiast nie mam bilingu z 13 maja i z dzisiaj. Może niedługo ten problem rozwiążą...

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #475772  autor: qper
 14 maja 2011, 14:38
ppp1ppp pisze:Wracając do promocji Złoty Numer w Play
Mam hopla na punkcie złotych numerów i w Playu nie warto już szukać. To co tam pozostało to "zwykłe" numery - w innych sieciach nazywane srebrnymi.

Większość fajnych numerów sprzedawana jest na allegro przez samych pracowników salonów. Sam kiedyś chciałem kupiłem coś na podobieństwo xxx 10 10 10 (a to był zwykły numer przypisany do Fresha).

 #475776  autor: potargany
 14 maja 2011, 14:56
jak w eshopie wyrwałem numer 79x 53 35 53 - i pewnie jest wart , tyle ile ktoś jest w stanie za niego zapłacić

Pieniądze to nie wszystko ...

 #475777  autor: KC-KARLOS
 14 maja 2011, 15:06
potargany pisze:jak w eshopie wyrwałem numer 79x 53 35 53 - i pewnie jest wart , tyle ile ktoś jest w stanie za niego zapłacić
Też ciekawe tam numery znalazłem - a ceny? od kilkuset do nawet kilku tysięcy zł :) Dla sprzedającego taki numer to wielkie pole do popisu w cenach.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #475786  autor: yancovitz
 14 maja 2011, 16:21
Witam
Pakiet internetowy w Play fresh 200 mb aktywowany kodem *111*214*1# działa również na nadajnikach plusa ? Czy będąc w roamingu sieci plus będę mógł korzystać z tego pakietu ? Czy nie, i będę ponosił dodatkowe koszty korzystając z internetu?
Jeśli nie, to jest jakiś pakiet internetowy w Play z którego można korzystać na nadajnikach Plusa?

Mam na myśli internet w telefonie.

 #475788  autor: szoq
 14 maja 2011, 16:44
Poprosiłem 2 Doradców Biznesowych o regulamin promocji z tel. w
taryfie Biznes. Doradcy Biznesowi
mówią że w taryfie Biznes 90 jest 666 minut lecz według regulaminu jest
"standardowy" pakiet 90 zł netto + 30 zł netto "promocyjny" podzielić to
przez cenę minuty czyli 0,2 zł netto wynosi 600 minut
1) Zauważyłem że w regulaminie w taryfie
Biznes 60 jak i biznes 90 jest identyczny dodatkowy pakiet (tabela 2)
2) Na stronie internetowej jest 666 minut:
http://dlafirm.play.pl/pl/oferta/sme/index.html

Moje pytanie gdzie jest błąd ?
W regulaminie czy na stronie internetowej ?
Ile wynosi prawidłowa ilość minut w taryfie Biznes 90. Proszę o szybką
odpowiedź bo rozważam przeniesienie numeru szwagra.
W 2 najniższych taryfach oraz Biznes 160 wszystko się mi zgadza.

 #475790  autor: potargany
 14 maja 2011, 16:55
I kiszka

Po 30 dniach sprawdziłem wysyłanie plików na serwer ( cały czas rozłącza po 56 mb ) Jeśli telefon jest ustawiony jako router , i chcemy wysłać plik na serwer


PY2 - 30 dni czekać na odpowiedź - ehhh

Poszło kolejne zgłoszenie o nr 30862459 - nadal wywala połączenie - po co taki net , co zrywa ?? Odda mi ktoś owe stracone MB ? Czy dostanę 20 minut do PLAY ??

Pieniądze to nie wszystko ...

 #475796  autor: playonline
 14 maja 2011, 18:28
szoq pisze:Poprosiłem 2 Doradców Biznesowych o regulamin promocji z tel. w
taryfie Biznes. Doradcy Biznesowi
mówią że w taryfie Biznes 90 jest 666 minut lecz według regulaminu jest
"standardowy" pakiet 90 zł netto + 30 zł netto "promocyjny" podzielić to
przez cenę minuty czyli 0,2 zł netto wynosi 600 minut
1) Zauważyłem że w regulaminie w taryfie
Biznes 60 jak i biznes 90 jest identyczny dodatkowy pakiet (tabela 2)
2) Na stronie internetowej jest 666 minut:
http://dlafirm.play.pl/pl/oferta/sme/index.html

Moje pytanie gdzie jest błąd ?
W regulaminie czy na stronie internetowej ?
Ile wynosi prawidłowa ilość minut w taryfie Biznes 90. Proszę o szybką
odpowiedź bo rozważam przeniesienie numeru szwagra.
W 2 najniższych taryfach oraz Biznes 160 wszystko się mi zgadza.
Wszystko zalezy od oferty promocyjnej jaka dostaniesz... Doradcow i sprzedawcow w salonach zawsze warto pytac o DOKLADNA nazwe promocji (i zanim podpiszesz umowe, ktora wydrukuja to sprawdzic czy nazwa jest IDENTYCZNA z ta w regulaminie), gdyz moga naobiecywac gruszek na wierzbie a i tak nie dostaniesz nic wiecej poza tym co jest w regulaminie. Regulamin jest podstawa a nie strona internetowa (ktora nie jest regulaminem). Przeniesc sie oplaca ale pamietaj, ze podpisujac umowe zgadzasz sie z warunkami cennika, regulaminu ogolnego i regulaminu promocji a nie tym co moze sie powiedziec pracownikowi czy wstawic na www nieogarnietemu lebkowi. Zaswiadczasz o swojej swiadomosci wlasnorecznym podpisem na umowie... Zawsze tez mozesz poprosic przedstawiciela aby WYJASNIL tobie skad ta roznica i wskazal ja w regulaminie. Pamietaj REGULAMIN, REGULAMIN i UMOWA - tylko to sie liczy a nie slowa wypowiedziane czy wskazane na www...

 #475802  autor: KC-KARLOS
 14 maja 2011, 18:50
yancovitz pisze:Witam
Pakiet internetowy w Play fresh 200 mb aktywowany kodem *111*214*1# działa również na nadajnikach plusa ? Czy będąc w roamingu sieci plus będę mógł korzystać z tego pakietu ? Czy nie, i będę ponosił dodatkowe koszty korzystając z internetu?
Jeśli nie, to jest jakiś pakiet internetowy w Play z którego można korzystać na nadajnikach Plusa?

Mam na myśli internet w telefonie.
O nic się nie martw, pakiet 200 MB jest na zasięgu Plus i PLAY. Od 30 marca tego roku każdy pakiet internetowy we Fresh'u (25 MB, 100 MB, 200 MB, 500 MB i 1 GB) działa bez podziału na zasięg macierzysty i zasięg partnera roamingowego. W ramach aktywnego pakietu, nie jest potrzebna usługa blokady transferu danych poza zasięg macierzysty PLAY.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #475810  autor: yancovitz
 14 maja 2011, 19:26
Chyba jednak jakiś podział jest bo z biura obsługi dostałem maila, gdzie dostałem wiadomość:

"Play Online w telefonie 100MB (*111*67*1#) do wykorzystania w zasięgu sieci Play (5,00 zł/mc)

-Internet w telefonie 100 MB (*111*93*1#) gwarantuje szybkie i tanie surfowanie po Internecie i WAP z Twojego telefonu na terenie całego kraju (10,00 zł/mc)."

Strasznie dużo jest tych pakietów internetowych. Nie wiadomo jaki aktywować.

Teraz patrze i jest również pakiet 100 mb, kosztuje 10 zł aktywować można go kodem: *111*107*1#
ale przy nim pisze na stronie Play'a, że można wykorzystać go w sieci P4.

Natomiast odnosnie tego kodu: *111*214*1# - 200mb Pani z biura obsługi odpisała mi:

"uprzejmie informuje, iż zgodnie z Regulaminem „Pakiety Internet”: „w ramach niniejszej Oferty Promocyjnej, Użytkownik otrzymuje możliwość aktywacji określonego limitu na transmisję danych do wykorzystania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w zasięgu Sieci Telekomunikacyjnej P4, przy wykorzystaniu ustawień APN Internet.”
W związku z powyższym środki otrzymane w ramach Pakietu rozliczane są, gdy Klient korzysta z zasięgu sieci Play."


I jaki tu włączyć ? :D

 #475812  autor: KC-KARLOS
 14 maja 2011, 19:44
yancovitz pisze:Chyba jednak jakiś podział jest bo z biura obsługi dostałem maila, gdzie dostałem wiadomość:

"Play Online w telefonie 100MB (*111*67*1#) do wykorzystania w zasięgu sieci Play (5,00 zł/mc)

-Internet w telefonie 100 MB (*111*93*1#) gwarantuje szybkie i tanie surfowanie po Internecie i WAP z Twojego telefonu na terenie całego kraju (10,00 zł/mc)."

Strasznie dużo jest tych pakietów internetowych. Nie wiadomo jaki aktywować.


Teraz patrze i jest również pakiet 100 mb, kosztuje 10 zł aktywować można go kodem: *111*107*1#
ale przy nim pisze na stronie Play'a, że można wykorzystać go w sieci P4.

I jaki tu włączyć ?
BZDURA!!

We Fresh'u masz 5 nowych pakietów internetowych, działających na zasięgu PLAY i Plus:
:arrow: 25 MB za 3 PLN - *111*212*1# [zadzwoń]
:arrow: 100 MB za 7 PLN - *111*213*1# [zadzwoń]
:arrow: 200 MB za 9 PLN - *111*214*1# [zadzwoń]
:arrow: 500 MB za 15 PLN - *111*215*1# [zadzwoń]
:arrow: 1 GB za 25 PLN - *111*216*1# [zadzwoń]

Pozostałą ilość pakietu sprawdza się kodem: *108# [zadzwoń]

Starsze pakiety internetowe (na zasięg Plus i Play) we Fresh'u zostały zlikwidowane. Pozostały one tylko w starych taryfach Mixtura (Plan Cenowy II).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #475816  autor: yancovitz
 14 maja 2011, 20:11
ok. czyli mogę być pewny, że ten 200 MB za 9 PLN - *111*214*1# działa na 100 % na nadajniku plusa no i oczywiscie playa?

W takim razie nie wiem co Pani z biura obsługi mi za rzeczy napisała. To ona powinna najlepiej znać się na rzeczy :|

 #475820  autor: KC-KARLOS
 14 maja 2011, 20:15
yancovitz pisze:ok. czyli mogę być pewny, że ten 200 MB za 9 PLN - *111*214*1# działa na 100 % na nadajniku plusa no i oczywiscie playa?

W takim razie nie wiem co Pani z biura obsługi mi za rzeczy napisała. To ona powinna najlepiej znać się na rzeczy :|
Tak, możesz być pewien tym informacjom, które Tobie przekazałem :)
Dla potwierdzenia, poczytaj o nich na tej stronie: http://www.play.pl/pl/promocja/play-kar ... index.html

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #475827  autor: muchakk
 14 maja 2011, 20:25
Patrzcie co mi odpisali na zgłoszenie dotyczące zrywania połączeń i "zajętej sieci":

"Dziękujemy za zgłoszenie.
Informujemy, że sytuacja związana z połączeniami została zgłoszona i niebawem zostanie naprawiona."

Zgłosiłem do nich kolejne zgłoszenie do działu technicznego. Czekałem około 2 tygodni żeby uzyskać informacje, że coś komuś przekazali.

TO co wyżej widzicie to pełna odpowiedź na zgłoszenie...

 #475828  autor: yancovitz
 14 maja 2011, 20:28
Dzięki wielkie. bo juz mnie coś trafiało od sprawdzania tych ofert :)

3510i -> 6230i -> k800i -> Diamond -> Wave -> Galaxy S3
  • Strona 214 z 244
  • 1
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 244
  • 1
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 216
  • 244