Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
380
Rejestracja
15 wrz 2010, 17:16
Lokalizacja
Wielkopolska
Moderator: Moderatorzy
Może i nie to samo ale chodzi o fakt, czy też wewnętrzny obieg informacji (a raczej jego brak).Ofeck pisze:ale adres korespondencyjny to nie to samo co jakaś głupia notka
Dlatego nowa osoba odpowiadajaca za jakosc obslugi BOK Play NIC NIE ZMIENI dopoki nie zmienia sie procedury... Konsultanci powinni byc szybciej informowani o zmianach i tyle.Quetzal pisze: w BOK w ogóle nie mieli nawet bladego pojęcia o co chodzi.
Ofeck pisze:rozmowa konsultanta z klientem:
ja(konsultant)
klient
- klient: może mi pan sprawdzic status przniesienia numeru?
- ja: nie, bo system nie działa
- klient: aha, a może mi pan sprawdzić salon w .....
- ja: tak, chwileczkę
po minucie
- ja: jednak nie sprawdzę, bo strona nie działa
- klient: aha to do widzenia
żal...........
W dniu dzisiejszym Rzecznik informował o zmianie adresów.Ofeck pisze:piękne jest to, że konsultantów nikt nie poinformował o zmianie adresu korespondencyjnego, bo teraz jest w warszawie
Faktycznie notka to co innego ale potem też wysyłali smsy o notce...Ofeck pisze:głupia notka
też to pamiętama w BOK w ogóle nie mieli nawet bladego pojęcia o co chodzi.
to już chyba standardplayonline pisze:po jakims czasie otrzymalem odpowiedz, ze wszystko jest ok (bez wytlumaczenia o co chodzi)
Chyba tylko studenci elektroniki i telekomunikacji mają takie pomysłyojejej Pan ma 13 kont abonenckich, nigdy czegoś takiego nie widziałam u klienta indywidualnego
Zostały dostarczone. I dostałem na nie odpowiedź.. Dziś jednak był problem, zalogowałem się, zasięg pełen ale komunikat brak dostępu do sieci. Kolega próbował na swojej Nokii i nici. Ja na innym numerze próbowałem tez za pomoca Nokii i nie dalo rady (w Nokii wyswietla mi nie Orange a Idea.. ). Pewnie przypadkowo jakos zalogowalem sie tam ale mimo wszystko ciekawe doswiadczenie zobaczyc kropke (w SE kropka przy operatorze oznacza, ze tam tel jest zalogowany a wybieralem manualnie) przy Orange a nie Play czy Plus..Sig pisze:czy te SMS doszły, czy zostały naliczone w billingu
Jakis rok temu udalo mi sie na usludze Play Online polaczyc z PLUSem. Byla informacja wyswietlona "WCDMA Plus Roaming" czy cos w tym stylu (w tej fioletowej aplikacji). 2x udalo mi sie polaczyc i juz nigdy wiecej. Szkoda, ze screena nie zrobilem wtedy. A i internet wtedy (na tym Plusie) dzialal bardzo wolno. Rozlaczylem sie, polaczylem ponownie i juz byla normalna predkosc bo na Play.Sig pisze:Ewentualnie wypchną cały voice do roamingu i użyją pełne pasmo 900Mhz na internet..
Jedyny klopot jaki mam z tym telefonem to brak wifi.. Telefon sprawny w 100%.qper pisze:Może coś telefon szwankuje?
Odpowiem w ten sposób, że nic mi nie wiadomo na ten temat a oficjalnym Operaotrem z którym nawiązaliśmy współpracę w ramach roamingu krajowego jest Polkomtel.playonline pisze:P4Y - mam zapytanie.
Marens pisze:PS: Play4You2 może dla niektórych klientów warto zaproponować ofertę "specjalną".
Zrób proszę zgłoszenie techniczne, wypełnij szablon i poczekaj na analizę końcową sprawy. Niestety, to że masz nadajnik "za oknem", nie oznacza, że musisz z niego korzystać w 100%. Jedynym sposobem sprawdzenia tego, jest stworzenie zgłoszenia i analiza sprawy.m_glod pisze:Panowie od roku posiadam play online.
Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 26 kwietnia 2011 roku, dotyczące trudności z wysyłaniem SMS-ów.
Na wstępie pragnę przeprosić za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Było to spowodowane koniecznością zapoznania się ze sprawą.
Zapewniam, że sprawa została poddana dokładnej analizie przez nasz dział techniczny. Nie wykazała ona żadnych nieprawidłowości po stronie naszej sieci. Wysyłane wiadomości są dostarczane, natomiast operator odbiorcy nie oddzwania na dany numer, aby tę wiadomość przekazać.[color=red] Dodam również, że sprawa został zgłoszona do tego operatora i jest w trakcie weryfikacji.[/color]
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl
Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno powiedzieć.
Z poważaniem
Ilona W.
młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta
Nie do końca zgadzam się z Państwa odpowiedzią. To Państwo oferują usługę SMS na stacjonarny. Jeżeli wysyłam taką wiadomość to Państwa system przetwarza tą wiadomość sms na połączenie głosowe, inicjuje je i odtwarza wiadomość odbiorcy.
Z mojego punktu widzenia nie widzę tutaj roli innych operatorów. Ten sam problem dotyczy również numerów stacjonarnych w TP więc utwierdzam się w przekonaniu, że nie jest to wina konkretnego operatora.
Jeżeli mają Państwo podwykonawcę, który realizuje tą usługę za Państwa to już Państwa sprawa.
Dla mnie liczy się fakt wysłania wiadomości, pobrania opłaty z konta i niedostarczenia wiadomości.
Proszę o konkretną odpowiedź kiedy usługa zacznie działać prawidłowo i w dalszym ciągu podtrzymuje swoje roszczenie zwrotu środków pobranych za niezrealizowaną usługę.
Szanowny Panie,
uprzejmie informuję, że w odpowiedzi na poprzednie zgłoszenie uzyskał Pan informację o tym, że zasygnalizowany przez Pana problem zgłoszony został do odpowiedniego operatora. Ponadto podtrzymuję odpowiedź, że ze strony operatora Play nie stwierdzono żadnych nieprawidłowości.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.
Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie
darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry
oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno
powiedzieć.
Z poważaniem
Bartosz G.
konsultant back office ds. obsługi klienta
Skoro Państwo nie dostrzegają nieprawidłowości po stronie sieci Play w niedostarczeniu SMSa, to uprzejmie proszę o podanie nazwy operatora, którego obarczają Państwo winą za nie zrealizowanie usługi dostarczenia SMS-a na numer stacjonarny.
Sprawę wyjaśnię osobiście z pomocą Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Z poważaniem
Tak też wysiadły bilingi.Quetzal pisze:U was też "wysiadł" biling?
No w wielkim uproszczeniu tak.horas pisze:pojęcie "złoty numer" rozumiem na zasadzie łatwy do zapamiętania, np. 530 130 230
czy mam rację ??
Nie jest to prawdą. Widocznie Pani w Salonie nie do końca potrafiła odnaleść prawidłowe numery. Niemniej jednak, aby zabezpieczyć sieć przed ewentualnymi nieprawidłowościami robionymi w Salonie (np. przywłaszczanie numerów przez Sprzedawców), Pani w Salonie zawsze będzie widziała jakiś numer jako "zwykły", co de facto nim nie koniecznie jest. Sama zmiana numeru również jest płatna, więc nawet jakbyś chciał zmienić sobie ze "zwykłego" na "zwykły", to też zapłacisz i to również jest widoczne jako opłata za zmianę. Trudno mi się dokładnie odnieść do tej sytuacji, gdyż nie byłem jej świadkiem, niemniej jednak podejrzewam, że Pani w Salonie albo bnie do końca zrozumiała o co Ci chodziło, albo była "świeżym" pracownikiem i nie potrafiła za bardzo zrozumieć, jak działają systemy na których pracuje.horas pisze:ku mojemu wielkiemu zdziwieniu miła Pani poinformowała mnie, że tak na prawdę to ten "złoty numer" to WIELKA ŚCIEMA....
Rozmawiałem w tej sprawie z odpowiednimi osobami i przyjrzałem się temu. Powiem Ci tak, my ze swojej strony rzeczywiście przesłaliśmy ten SMS do dostawcy (czyli do Operaotra stacjonarnego). W tym momencie nasza rola się kończy. To dostawca (Operator Stacjonarny) odpowiada za swego rodzaju "przetworzenie" go. Niestety, my rzeczywiście nie mamy informacji, dlaczego tak się stało, gdyż to są już wewnętrzne systemy danego Operatora, do których oczywiście nie mamy dostępu. Zostało to już zgłoszone do tego dostawcy i sami oczekujemy informacji zwrotnej. W oparciu o samą usługę, z naszej strony wszystko zostało zrealizowane zgodnie z założeniami technicznymi. W tym przypadku niestety, ale podtrzymuję zdanie działu technicznego a tym samym informację, którą otrzymałeś.qper pisze:Play4you - możesz pomóc w wyjaśnienu sprawy ?
Ok, nie będę już tego kwestionować niemniej jednak jeżeli usług nie działa u kilku różnych operatorów stacjonarnych w tym kolosa TP to znaczy, że coś jest nie tak.Rozmawiałem w tej sprawie z odpowiednimi osobami i przyjrzałem się temu. Powiem Ci tak, my ze swojej strony rzeczywiście przesłaliśmy ten SMS do dostawcy (czyli do Operaotra stacjonarnego). W tym momencie nasza rola się kończy. To dostawca (Operator Stacjonarny) odpowiada za swego rodzaju "przetworzenie" go. Niestety, my rzeczywiście nie mamy informacji, dlaczego tak się stało, gdyż to są już wewnętrzne systemy danego Operatora, do których oczywiście nie mamy dostępu. Zostało to już zgłoszone do tego dostawcy i sami oczekujemy informacji zwrotnej. W oparciu o samą usługę, z naszej strony wszystko zostało zrealizowane zgodnie z założeniami technicznymi. W tym przypadku niestety, ale podtrzymuję zdanie działu technicznego a tym samym informację, którą otrzymałeś.
Dobre szacun za ten tekstQuetzal pisze: To lepiej poczekaj aż bilingi zaczną działać, bo jak na razie nie będziesz miał dowodu
Wiesz dobrze, że nie mogę na to przystać . Niemniej jednak, poprosiłem raz jeszcze techniczny, aby bardzo dokładnie jeszcze raz to przeanalizowali i w razie czego "pospieszyli" odbiorcę waidomości (Operaotra stacjonarnego) z udzieleniem odpowiedzi.qper pisze:Przystajesz na tą propozycję?
Kolejny paradoksQuetzal pisze:Fakt, zamiast dymków mogłaby być normalna pozycja (kilka pozycji) w tabelce.
Choć ja prywatnie znacznie bardziej od dymków wolałbym, żeby na stronie bilingu można było wyświetlić jednocześnie znacznie więcej połączeń (50-100).
A jeszcze bardziej by mi zależało żeby Play zrobił coś w sprawie zabezpieczeń - ten wykrzyknik na kłódeczce wygląda kompletnie niepoważnie.