DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 212 z 244
  • 1
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 244

 #475314  autor: Quetzal
 11 maja 2011, 15:50
Ofeck pisze:ale adres korespondencyjny to nie to samo co jakaś głupia notka
Może i nie to samo ale chodzi o fakt, czy też wewnętrzny obieg informacji (a raczej jego brak).
Pamiętnego dnia gdy włączyli mi notkę myślałem, że to jakaś awaria (zresztą nie tylko ja - blog rzecznika był wtedy dosłownie oblężony) a w BOK w ogóle nie mieli nawet bladego pojęcia o co chodzi.

 #475315  autor: McCm
 11 maja 2011, 15:50
Jeśli dostałem informację od boku, że aneks do playonline będę mógł podpisać 4 miesiące przed końcem umowy, to mam liczyć to od dokładnego dnia końca (30 września), czy też od samego miesiąca wrzesień, czyli od pierwszego? Ma ktoś doświadczenia z czymś takim?

 #475319  autor: playonline
 11 maja 2011, 16:23
Quetzal pisze: w BOK w ogóle nie mieli nawet bladego pojęcia o co chodzi.
Dlatego nowa osoba odpowiadajaca za jakosc obslugi BOK Play NIC NIE ZMIENI dopoki nie zmienia sie procedury... Konsultanci powinni byc szybciej informowani o zmianach i tyle.

PS Cos dla oslody... ;) Zglosilem sprawe techniczna, po jakims czasie otrzymalem odpowiedz, ze wszystko jest ok (bez wytlumaczenia o co chodzi) i dostalem 10 minut rekompensaty. Zgloszenie moze nie bylo typowo techniczne jak np brak zasiegu itp ale bardziej typu, ze dostalem sms z info o nieodebranym polaczeniu z numeru, ktory jak wybralem to uslyszalem komunikat, ze nie istnieje... :D No nic, dzieki za 10 minut... ;)

 #475334  autor: qper
 11 maja 2011, 18:54
Ofeck pisze:rozmowa konsultanta z klientem:
ja(konsultant)
klient

- klient: może mi pan sprawdzic status przniesienia numeru?
- ja: nie, bo system nie działa
- klient: aha, a może mi pan sprawdzić salon w .....
- ja: tak, chwileczkę
po minucie
- ja: jednak nie sprawdzę, bo strona nie działa
- klient: aha to do widzenia

żal...........

zgłoś reklamację o zwrot kosztów za połączenie.
Ofeck pisze:piękne jest to, że konsultantów nikt nie poinformował o zmianie adresu korespondencyjnego, bo teraz jest w warszawie
W dniu dzisiejszym Rzecznik informował o zmianie adresów.
Strona play również jest zaktualizowana http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/k ... index.html

A stary adres korespondencyjny będzie jeszcze aktywny pół roku.

Nie ma sensu płakać bo nie ma nad czym.
Ofeck pisze:głupia notka
Faktycznie notka to co innego ;) ale potem też wysyłali smsy o notce...
a w BOK w ogóle nie mieli nawet bladego pojęcia o co chodzi.
też to pamiętam ;)
playonline pisze:po jakims czasie otrzymalem odpowiedz, ze wszystko jest ok (bez wytlumaczenia o co chodzi)
to już chyba standard

 #475353  autor: Marens
 11 maja 2011, 20:29
Byłem w salonie przenieść starter Orange zamówiony przez internet do LongPlay1.
Dziewczyna obsługująca mnie poprawiła mi humor do końca dnia :-D
ojejej Pan ma 13 kont abonenckich, nigdy czegoś takiego nie widziałam u klienta indywidualnego
Chyba tylko studenci elektroniki i telekomunikacji mają takie pomysły :smt005
Co ciekawe mam w chwili obecnej aktywne tylko 3 numery

PS: Play4You2 może dla niektórych klientów warto zaproponować ofertę "specjalną".

 #475484  autor: m_glod
 12 maja 2011, 17:15
Panowie od roku posiadam play online. dzialalem na modemie e156g. zmienilem go na e173u2 z zamiarem poprawy transferu a tu nic. mieszkam w krakowie bts playa mam na osiedlu a speed test notorycznie pokazuje mi kolo 100kb. da rade cos z tym zrobic?

 #475486  autor: Sig
 12 maja 2011, 17:29
Podstawowe pytanie - czy te SMS doszły, czy zostały naliczone w billingu... Jak nie, to wyszła niedoskonałość telefonu. Choć może kiedyś Play zdecyduje się na roaming także u innego operatora - ma to sens, bo z nieograczonymi rozmowami Play może zaczynać "ciążyć" Polkomtelowi. Ewentualnie wypchną cały voice do roamingu i użyją pełne pasmo 900Mhz na internet... Nie ma co niszczyć tego wątku dywagacjami :-).

 #475495  autor: playonline
 12 maja 2011, 18:17
Sig pisze:czy te SMS doszły, czy zostały naliczone w billingu
Zostały dostarczone. :) I dostałem na nie odpowiedź.. :) Dziś jednak był problem, zalogowałem się, zasięg pełen ale komunikat brak dostępu do sieci. Kolega próbował na swojej Nokii i nici. Ja na innym numerze próbowałem tez za pomoca Nokii i nie dalo rady (w Nokii wyswietla mi nie Orange a Idea.. ;) ). Pewnie przypadkowo jakos zalogowalem sie tam ale mimo wszystko ciekawe doswiadczenie zobaczyc kropke (w SE kropka przy operatorze oznacza, ze tam tel jest zalogowany a wybieralem manualnie) przy Orange a nie Play czy Plus.. ;)

[ Dodano: 2011-05-12, 18:22 ]
Sig pisze:Ewentualnie wypchną cały voice do roamingu i użyją pełne pasmo 900Mhz na internet..
Jakis rok temu udalo mi sie na usludze Play Online polaczyc z PLUSem. Byla informacja wyswietlona "WCDMA Plus Roaming" czy cos w tym stylu (w tej fioletowej aplikacji). 2x udalo mi sie polaczyc i juz nigdy wiecej. Szkoda, ze screena nie zrobilem wtedy. A i internet wtedy (na tym Plusie) dzialal bardzo wolno. Rozlaczylem sie, polaczylem ponownie i juz byla normalna predkosc bo na Play.

[ Dodano: 2011-05-12, 18:23 ]
qper pisze:Może coś telefon szwankuje?
Jedyny klopot jaki mam z tym telefonem to brak wifi.. ;) Telefon sprawny w 100%. :)

 #475555  autor: play4you2
 13 maja 2011, 09:04
playonline pisze:P4Y - mam zapytanie.
Odpowiem w ten sposób, że nic mi nie wiadomo na ten temat a oficjalnym Operaotrem z którym nawiązaliśmy współpracę w ramach roamingu krajowego jest Polkomtel.
Marens pisze:PS: Play4You2 może dla niektórych klientów warto zaproponować ofertę "specjalną".
;-)
m_glod pisze:Panowie od roku posiadam play online.
Zrób proszę zgłoszenie techniczne, wypełnij szablon i poczekaj na analizę końcową sprawy. Niestety, to że masz nadajnik "za oknem", nie oznacza, że musisz z niego korzystać w 100%. Jedynym sposobem sprawdzenia tego, jest stworzenie zgłoszenia i analiza sprawy.



Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #475587  autor: horas
 13 maja 2011, 13:30
@play4you2

mam dla Ciebie pytanie za 1000 pkt.
powiedz, jak to jest tak na prawdę z tzw. "złotym numerem" w Play ??
mam dwa nr abonamentowe zarejestrowane na mnie
chciałbym teraz zmienić je na dwa "złote" (2 x 49 PLN)
pojęcie "złoty numer" rozumiem na zasadzie łatwy do zapamiętania, np. 530 130 230
czy mam rację ??

będąc w salonie Play miałem ze sobą listę numerów z prefiksem 530 i kombinacjami 150 250, 530 500 350 itp. łatwe do zapamiętania jak "złoty numer" powinien mieć
ku mojemu wielkiemu zdziwieniu miła Pani poinformowała mnie, że tak na prawdę to ten "złoty numer" to WIELKA ŚCIEMA....to są zwykłe nr takie jak dla przykładu 530 672 384 które dostajesz przy zakupie aktywacji...

w takim razie po co Play dumnie reklamuje tą usługę pseudo "ZŁOTY NUMER" i bierze za nią 49,00 PLN zmieńcie nazwę na "ZMIEŃ SOBIE NUMER NA INNY" i po kłopocie, po co wprowadzacie ludzi w błąd ??!!??

na allgero mogę kupić drożej ale PRAWDZIWY ZŁOTY NUMER

pozdrawiam i czekam na wiadomość od Ciebie
Ostatnio zmieniony 13 maja 2011, 14:19 przez horas, łącznie zmieniany 1 raz.

 #475598  autor: Quetzal
 13 maja 2011, 13:50
U was też "wysiadł" biling?

U mnie na wszystkich numerach ostatnie zdarzenia są odnotowane wczoraj rano.

 #475601  autor: qper
 13 maja 2011, 14:00
Panowie zoabczcie jaka to w Play-u jest ta obsługa.
Opowiadałem na forum jakiś czas temu o problemach z usługą "SMS na stacjonarny".

Wysłałem smsa na numer stacjonarny u Nas w firmie, żeby pokazać znajomemu jak to działa.
Oczywiście SMS nie dotarł. Ponownie sprawdziłem jak usługa zadzaiła na moim domowym telefonie w TP - efekt ten sam SMS nigdy nie dotarł.

Postanowiłem zgłosić to do BOKu (po co oferują usług za które pobierają opłaty, a które nie działają).

Napisałem w tym temacie reklamacje (
Kod: Zaznacz cały
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 26 kwietnia 2011 roku, dotyczące trudności z wysyłaniem SMS-ów.

Na wstępie pragnę przeprosić za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Było to spowodowane koniecznością zapoznania się ze sprawą.

Zapewniam, że sprawa została poddana dokładnej analizie przez nasz dział techniczny. Nie wykazała ona żadnych nieprawidłowości po stronie naszej sieci. Wysyłane wiadomości są dostarczane, natomiast operator odbiorcy nie oddzwania na dany numer, aby tę wiadomość przekazać.[color=red] Dodam również, że sprawa został zgłoszona do tego operatora i jest w trakcie weryfikacji.[/color]

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty 
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową 
www.24.playmobile.pl

Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno powiedzieć.

Z poważaniem
Ilona W.
młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta
Teraz zadaję sobie zasadnicze pytanie jaki operator odpowiada za tą usługę.
Skoro usługa oferowana jest przez Play to chyba Play ją wykonuje i ponosi za nią odpowiedzialność.

Wysyłam SMS na stacjonarny, Play przetwarza tekst na połączenie głosowe i dzwoni pod wskazany numer.
Dla mnie to jest oczywiste. Może ktoś mi to wytłumaczyć?!

Z obserwacji wiem , że nie ma to znaczenia w jakiej sieci jest numer stacjonarny - efekt jest ten sam SMS nie dociera.


Jak możecie to zobaczcie jak jest u Was.

Play4you - możesz pomóc w wyjaśnienu sprawy ? (30239788, 30745180)


Napisałem odwołanie

Kod: Zaznacz cały
Nie do końca zgadzam się z Państwa odpowiedzią. To Państwo oferują usługę SMS na stacjonarny. Jeżeli wysyłam taką wiadomość to Państwa system przetwarza tą wiadomość sms na połączenie głosowe, inicjuje je i odtwarza wiadomość odbiorcy.

Z mojego punktu widzenia nie widzę tutaj roli innych operatorów. Ten sam problem dotyczy również numerów stacjonarnych w TP więc utwierdzam się w przekonaniu, że nie jest to wina konkretnego operatora.

Jeżeli mają Państwo podwykonawcę, który realizuje tą usługę za Państwa to już Państwa sprawa.

Dla mnie liczy się fakt wysłania wiadomości, pobrania opłaty z konta i niedostarczenia wiadomości.

Proszę o konkretną odpowiedź kiedy usługa zacznie działać prawidłowo i w dalszym ciągu podtrzymuje swoje roszczenie zwrotu środków pobranych za niezrealizowaną usługę.
BOK odpisał:
Kod: Zaznacz cały
Szanowny Panie,

uprzejmie informuję, że w odpowiedzi na poprzednie zgłoszenie uzyskał Pan informację o tym, że zasygnalizowany przez Pana problem zgłoszony został do odpowiedniego operatora. Ponadto podtrzymuję odpowiedź, że ze strony operatora Play nie stwierdzono żadnych nieprawidłowości. 

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty 
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową 
www.24.playmobile.pl.

Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie 
darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry 
oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno 
powiedzieć.

Z poważaniem
Bartosz G.
konsultant back office ds. obsługi klienta
więc odpisałem ostatni raz
Kod: Zaznacz cały
Skoro Państwo nie dostrzegają nieprawidłowości po stronie sieci Play w niedostarczeniu SMSa, to uprzejmie proszę o podanie nazwy operatora, którego obarczają Państwo winą za nie zrealizowanie usługi dostarczenia SMS-a na numer stacjonarny.

Sprawę wyjaśnię osobiście z pomocą Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

Z poważaniem

Zobaczymy jaki to operator / operatorzy psują usługę Play-owi...

[ Dodano: 2011-05-13, 14:02 ]
Quetzal pisze:U was też "wysiadł" biling?
Tak też wysiadły bilingi.
Nie ma wpisów od wczorajszego wieczoru.

Szkoda już gadać.

 #475607  autor: play4you2
 13 maja 2011, 14:19
horas pisze:pojęcie "złoty numer" rozumiem na zasadzie łatwy do zapamiętania, np. 530 130 230
czy mam rację ??
No w wielkim uproszczeniu tak.
horas pisze:ku mojemu wielkiemu zdziwieniu miła Pani poinformowała mnie, że tak na prawdę to ten "złoty numer" to WIELKA ŚCIEMA....
Nie jest to prawdą. Widocznie Pani w Salonie nie do końca potrafiła odnaleść prawidłowe numery. Niemniej jednak, aby zabezpieczyć sieć przed ewentualnymi nieprawidłowościami robionymi w Salonie (np. przywłaszczanie numerów przez Sprzedawców), Pani w Salonie zawsze będzie widziała jakiś numer jako "zwykły", co de facto nim nie koniecznie jest. Sama zmiana numeru również jest płatna, więc nawet jakbyś chciał zmienić sobie ze "zwykłego" na "zwykły", to też zapłacisz i to również jest widoczne jako opłata za zmianę. Trudno mi się dokładnie odnieść do tej sytuacji, gdyż nie byłem jej świadkiem, niemniej jednak podejrzewam, że Pani w Salonie albo bnie do końca zrozumiała o co Ci chodziło, albo była "świeżym" pracownikiem i nie potrafiła za bardzo zrozumieć, jak działają systemy na których pracuje.

Reasumując, zapewniam Cię, że jak wybierzesz numer z puli tzw. "złotych numerów", zostanie on Ci przydzielony zgodnie z obowiązującą opłatą.

Pzdr.

[ Dodano: 2011-05-13, 14:25 ]
qper pisze:Play4you - możesz pomóc w wyjaśnienu sprawy ?
Rozmawiałem w tej sprawie z odpowiednimi osobami i przyjrzałem się temu. Powiem Ci tak, my ze swojej strony rzeczywiście przesłaliśmy ten SMS do dostawcy (czyli do Operaotra stacjonarnego). W tym momencie nasza rola się kończy. To dostawca (Operator Stacjonarny) odpowiada za swego rodzaju "przetworzenie" go. Niestety, my rzeczywiście nie mamy informacji, dlaczego tak się stało, gdyż to są już wewnętrzne systemy danego Operatora, do których oczywiście nie mamy dostępu. Zostało to już zgłoszone do tego dostawcy i sami oczekujemy informacji zwrotnej. W oparciu o samą usługę, z naszej strony wszystko zostało zrealizowane zgodnie z założeniami technicznymi. W tym przypadku niestety, ale podtrzymuję zdanie działu technicznego a tym samym informację, którą otrzymałeś.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #475623  autor: qper
 13 maja 2011, 15:32
Rozmawiałem w tej sprawie z odpowiednimi osobami i przyjrzałem się temu. Powiem Ci tak, my ze swojej strony rzeczywiście przesłaliśmy ten SMS do dostawcy (czyli do Operaotra stacjonarnego). W tym momencie nasza rola się kończy. To dostawca (Operator Stacjonarny) odpowiada za swego rodzaju "przetworzenie" go. Niestety, my rzeczywiście nie mamy informacji, dlaczego tak się stało, gdyż to są już wewnętrzne systemy danego Operatora, do których oczywiście nie mamy dostępu. Zostało to już zgłoszone do tego dostawcy i sami oczekujemy informacji zwrotnej. W oparciu o samą usługę, z naszej strony wszystko zostało zrealizowane zgodnie z założeniami technicznymi. W tym przypadku niestety, ale podtrzymuję zdanie działu technicznego a tym samym informację, którą otrzymałeś.
Ok, nie będę już tego kwestionować niemniej jednak jeżeli usług nie działa u kilku różnych operatorów stacjonarnych w tym kolosa TP to znaczy, że coś jest nie tak.

Proponuję abyśmy wspólnie przetestowali działanie tej usługi.
Podaj mi na PW dowolny numer stacjonarny pod który wyślę Ci sms a Ty powiesz mi jaka była treść. Może być to również faks.

Ja będę mieć dowód w postaci bilingu, że wysłałem a Ty mi potwierdzisz odbiór.

Przystajesz na tą propozycję? ;)

 #475624  autor: Quetzal
 13 maja 2011, 15:34
qper pisze:
Ja będę mieć dowód w postaci bilingu, że wysłałem a Ty mi potwierdzisz odbiór.
To lepiej poczekaj aż bilingi zaczną działać, bo jak na razie nie będziesz miał dowodu ;)

 #475625  autor: qper
 13 maja 2011, 15:35
Quetzal pisze: To lepiej poczekaj aż bilingi zaczną działać, bo jak na razie nie będziesz miał dowodu
Dobre :) szacun za ten tekst ;)

Jak już mówimy o bilingu to ciekawi mnie kiedy naprawią dymki pokazujące koszty połączeń.
Obecnie jeżeli połączenie rozliczane jest z kilku różnych pakietów to te informacje nie są wyświetlane.

Obrazek

 #475631  autor: Quetzal
 13 maja 2011, 15:55
Fakt, zamiast dymków mogłaby być normalna pozycja (kilka pozycji) w tabelce.

Choć ja prywatnie znacznie bardziej od dymków wolałbym, żeby na stronie bilingu można było wyświetlić jednocześnie znacznie więcej połączeń (50-100).

A jeszcze bardziej by mi zależało żeby Play zrobił coś w sprawie zabezpieczeń - ten wykrzyknik na kłódeczce wygląda kompletnie niepoważnie.

 #475633  autor: qper
 13 maja 2011, 15:56
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

 #475634  autor: play4you2
 13 maja 2011, 15:57
qper pisze:Przystajesz na tą propozycję?
Wiesz dobrze, że nie mogę na to przystać ;-). Niemniej jednak, poprosiłem raz jeszcze techniczny, aby bardzo dokładnie jeszcze raz to przeanalizowali i w razie czego "pospieszyli" odbiorcę waidomości (Operaotra stacjonarnego) z udzieleniem odpowiedzi.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #475639  autor: qper
 13 maja 2011, 16:15
Quetzal pisze:Fakt, zamiast dymków mogłaby być normalna pozycja (kilka pozycji) w tabelce.

Choć ja prywatnie znacznie bardziej od dymków wolałbym, żeby na stronie bilingu można było wyświetlić jednocześnie znacznie więcej połączeń (50-100).

A jeszcze bardziej by mi zależało żeby Play zrobił coś w sprawie zabezpieczeń - ten wykrzyknik na kłódeczce wygląda kompletnie niepoważnie.
Kolejny paradoks

To o czym piszesz jest dostępne dla numerów, które są zarejestrowane na firmę (max 50 wpisów).

Nie wiem dlaczego tak jest ale też to zgłaszałem jakieś kilka miesięcy temu.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 13 maja 2011, 16:15 przez qper, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 212 z 244
  • 1
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 244
  • 1
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 244