DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 206 z 244
  • 1
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 244

 #473567  autor: avt31
 30 kwie 2011, 19:39
Zamiast używać *111# lepiej zapisać sobie kody w książce telefonicznej. Dostęp wtedy jest natychmiastowy. A czy działa w danym momencie to już inna sprawa.

 #473570  autor: remi89
 30 kwie 2011, 20:02
Wiesz, rzadko korzystam z Play24, ale zazwyczaj jak chce skorzystać z serwisu to coś jest nie tak. Reklamacji nie opłaca się robić, bo konsultanci odpiszą że aktualizują serwis.

P@weŁ

 #473571  autor: maniek89
 30 kwie 2011, 20:03
avt31 pisze:Zamiast używać *111# lepiej zapisać sobie kody w książce telefonicznej. Dostęp wtedy jest natychmiastowy. A czy działa w danym momencie to już inna sprawa.
z reguly jak kody nie dzialaja to nie dzialaja wszystkie wiec malo to pomaga ;p

 #473574  autor: avt31
 30 kwie 2011, 20:13
Nie wszystkie kody/usługi są w *111#. Poza tym mam dostęp przez 1 kod, a nie chodzenie przez menu 111. Dla mnie to zbyt uciążliwe i dłużej trwa.

 #473596  autor: DanielR
 30 kwie 2011, 22:16
avt31 pisze:Zamiast używać *111# lepiej zapisać sobie kody w książce telefonicznej. Dostęp wtedy jest natychmiastowy. A czy działa w danym momencie to już inna sprawa.
avt31 pisze:Nie wszystkie kody/usługi są w *111#. Poza tym mam dostęp przez 1 kod, a nie chodzenie przez menu 111. Dla mnie to zbyt uciążliwe i dłużej trwa.
Niby tak, tylko podstawowe pytanie brzmi: po co? Skoro wszystko powinno działać tak jak należy pod jednym kodem i w jednym miejscu... A tak trzeba zaśmiecać sobie kontakty dodatkowymi kodami do aktywacji każdego z pakietów. I teraz tak, jeden kod do aktywacji danego pakietu, kolejny do sprawdzania jego stanu. :?
*111# powinien działać tak jak należy i już.

 #473599  autor: qper
 30 kwie 2011, 22:30
DanielR pisze:
avt31 pisze:Zamiast używać *111# lepiej zapisać sobie kody w książce telefonicznej. Dostęp wtedy jest natychmiastowy. A czy działa w danym momencie to już inna sprawa.
avt31 pisze:Nie wszystkie kody/usługi są w *111#. Poza tym mam dostęp przez 1 kod, a nie chodzenie przez menu 111. Dla mnie to zbyt uciążliwe i dłużej trwa.
Niby tak, tylko podstawowe pytanie brzmi: po co? Skoro wszystko powinno działać tak jak należy pod jednym kodem i w jednym miejscu... A tak trzeba zaśmiecać sobie kontakty dodatkowymi kodami do aktywacji każdego z pakietów. I teraz tak, jeden kod do aktywacji danego pakietu, kolejny do sprawdzania jego stanu. :?
*111# powinien działać tak jak należy i już.
Dodam jeszcze, że czasami kod nie wchodzą a po jakimś czasie okazuje się, że jednak zadziałały...

Powinni to raz a dobrze poprawić i tyle.

 #473623  autor: sa
 01 maja 2011, 01:06
Ciekawe rzeczy piszecie,bo ja u siebie zauważyłam postęp na plus,właśnie nie mam problemów z *111 już od kilku tygodni,gdy coś potrzebuję zawsze działa,a używam w różnych godzinach i porach dnia.Pecha macie czy to kwestia miejsca pobytu czy jak?

muchakk sprawdź jak możesz czy to aby nie simka zaczyna ci się sypać bo te z playa "słabego zdrowia są".Jak kupiłam pierwszy starter w 2007 to kumpela pracująca w Empiku mówiła że "oferta dobra ale telefony słabe,softy tragedia często zepsute od nowości a simki wcale nie lepiej też awaryjne".Dla tego mam na kartę i działa bez problemów opisywanych przez wielu ludzi na tym i nie tylko forum(zwłaszcza ten z zasięgiem i jakością połączeń i rozmów).Pamiętam że jak pojawiły się pierwsze startery z fresha to też była pewna partia wadliwych simek która nie odbierała wiadomości konfiguracyjnych i ich posiadacze mieli problem z dostępem do wapu czy neta przez telefon.

 #473625  autor: avt31
 01 maja 2011, 01:44
DanielR pisze:Niby tak, tylko podstawowe pytanie brzmi: po co?
Po co? Żeby było łatwiej dla mnie, bez uciązliwego chodzenia po menu 111.
Jak kod nie działa to można dostać cholery zanim człowiek dobije się do właściwej pozycji w 111. I tak robić kilka razy. Nie dziękuję. Wolę mój prosty sposób chociaż może dla ciebie zawiły. :D

 #473658  autor: DanielR
 01 maja 2011, 11:38
avt31 pisze:Po co? Żeby było łatwiej dla mnie, bez uciążliwego chodzenia po menu 111.
A no właśnie. Ja za to wolę mieć wszystko w jednym miejscu, by nie musieć pamiętać o dodatkowych kodach, na każdą z usług z osobna, by w ogóle nie musieć znać kodów dla (większości) poszczególnych usług.
Gdy *111# działa sprawnie, nie jest dla mnie aż tak wielkim problemem dostanie się interesującej mnie usługi / pakietu.
Ale jak widać, to kwestia gustu. :wink:

 #473661  autor: lunatik
 01 maja 2011, 11:51
Mam pytanie w sprawie błędnie pobranej opłaty za stażowe.
Mianowicie 21 kwietnia uruchomiłem Stażowe (wcześniej głupio włączyłem 2 bliskie numery bez stażowego) trzeci bliski numer wpisałem błędnie i go usunełem ale nie mogłem wprowadzić od razu właściwego.

29 kwietnia ok. godziny 19 uruchomiłem kolejny numer, za który zapłaciłem 5 zł zamiast stażowej złotówki ( a stażowe trwało do 29 kwietnia).
Zastanawiam się czy to jakiś błąd systemu czy też ja coś przeoczyłem i czy można ubiegać się o zwrot.

 #473673  autor: KC-KARLOS
 01 maja 2011, 12:30
lunatik pisze:Mam pytanie w sprawie błędnie pobranej opłaty za stażowe.
Mianowicie 21 kwietnia uruchomiłem Stażowe (wcześniej głupio włączyłem 2 bliskie numery bez stażowego) trzeci bliski numer wpisałem błędnie i go usunełem ale nie mogłem wprowadzić od razu właściwego.

29 kwietnia ok. godziny 19 uruchomiłem kolejny numer, za który zapłaciłem 5 zł zamiast stażowej złotówki ( a stażowe trwało do 29 kwietnia).
Zastanawiam się czy to jakiś błąd systemu czy też ja coś przeoczyłem i czy można ubiegać się o zwrot.
Mój drogi, to nie ten temat - tu mówimy o PLAY, a nie o Simplusie.

[ Dodano: 2011-05-01, 12:38 ]
Aha, miałem poinformować o sytuacji z moją rekompensatą - wszystko OKEJ :) Pakiet minut sprawdzam kodem: *104# i jest ważny 30 dni (do 31.05.2011). Brawo PLAY

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #473676  autor: lunatik
 01 maja 2011, 12:42
Już sie poprawiłem a zapomniałem skasować. Sorka :)
PS. jak to jest że kiedy siedzę na necie np. w autobusie to jeśli choć chwilowo stracę sygnał Play to Plus wchodzi w to miejsce momentalnie i utrzymuje się już do końca sesji?

 #473738  autor: remi89
 01 maja 2011, 17:03
Znowu nie działa Play24, zgłoszenie poszło.

P@weŁ

 #473743  autor: ppp1ppp
 01 maja 2011, 18:13
Wygląda na to, że nie ma blokady transferu do 1 Mb, zrobiłem test na dworze
Obrazek

kilka dni temu w domu było tak
Obrazek

 #473747  autor: greenrs
 01 maja 2011, 19:31
Od niedawna jestem użytkownikiem play na kartę. Kupiłem starter z włączoną taryfą all inclusive internet. Bardziej jednak odpowiada mi taryfa all inclusive rozmowy. Czy przechodzenie pomiędzy taryfami jest bezpłatne i można przechodzić w dowolnym momencie i dowolną ilość razy? Czy migracja pomiędzy taryfami nie powoduje utraty środków na koncie? Poza tym zauważyłem, że Play ma fatalny zasięg. Gdziekolwiek wyjadę poza miasto, telefon od razu przechodzi na zasięg Plusa. Czy w takim roamingu działają wszystkie pakiety (np. darmowe minuty i darmowy pakiet internetowy)?

 #473750  autor: KC-KARLOS
 01 maja 2011, 19:41
greenrs pisze:Od niedawna jestem użytkownikiem play na kartę. Kupiłem starter z włączoną taryfą all inclusive internet. Bardziej jednak odpowiada mi taryfa all inclusive rozmowy. Czy przechodzenie pomiędzy taryfami jest bezpłatne i można przechodzić w dowolnym momencie i dowolną ilość razy? Czy migracja pomiędzy taryfami nie powoduje utraty środków na koncie? Poza tym zauważyłem, że Play ma fatalny zasięg. Gdziekolwiek wyjadę poza miasto, telefon od razu przechodzi na zasięg Plusa. Czy w takim roamingu działają wszystkie pakiety (np. darmowe minuty i darmowy pakiet internetowy)?
Zmiana profili jest darmowa, można zmieniać profil wiele razy, ale po zmianie warto poczekać 24 godziny, żeby profil "zapisał się" na Twoim koncie; zachowujesz stan konta głównego i promocyjnego, reszta pakietów i usług przepada.
W roamingu Plusa działają wszystkie usługi dostępne w PLAY.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #473757  autor: greenrs
 01 maja 2011, 20:08
Dzięki za pomoc :-)

 #473775  autor: evolucja
 01 maja 2011, 21:44
Karlos20 pisze:Aha, miałem poinformować o sytuacji z moją rekompensatą - wszystko OKEJ Pakiet minut sprawdzam kodem: *104# i jest ważny 30 dni (do 31.05.2011). Brawo PLAY
Brawo? Nie kpij sobie. Właściwie to jaki ty miałeś problem z tą rekompensatą bo nie rozumiem? Zleciłeś aktywowanie; oni wyznaczyli datę tejże na 1 maja. I tyle.

Cały problem rozchodzi się właśnie o te daty aktywowania. Abonentów Fresha nie obowiązuje okres rozliczeniowy, a więc pakiety powinny być aktywowane od razu. Oni mają błąd i to jest właśnie naganne. Nie potrafią mi aktywować pakietu 15 maja ważnego do 15 czerwca. Tym samym jeśli w kwietniu masz aktywowany pakiet 30 minut i ich nie wykorzystasz, nie masz możliwości ich przedłużenia kolejną aktywacją bowiem ta możliwa jest dopiero od dnia 1 maja...

____
Ciekawostka na temat zgłoszeń.
W ciągu 5 minut napisałem dwa. Ich numery to kolejno:
30415142 i 30415174. Możemy wnioskować, że w ten czas napisano 32 zgłoszenia. Oznacza to, że Play rejestruje ~6 zgłoszeń na minutę.
Obliczając, że mamy wieczór i wiele osób siedzi na internecie + godziny ranne i nocne, przyjmujemy średnią liczbę zgłoszeń 4 na minutę. obliczamy ich teoretyczną dzienną liczbę: 24*60*3=5760.
Zgłoszenie 30236587 z dnia 26.04 oraz 30415174 z dzisiaj. W ciągu 5 dni napisano ich 178587. Dziennie więc - 35717. Na minutę - 24. Oznacza to, że moje teoretyczne założenia były błędne. :mrgreen:
W kwietniu napisano prawie 100 tysięcy zgłoszeń czyli co ~55 abonent. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że prawdopodobnie więcej osób korzysta z call center jest to chyba całkiem spory wynik, prawda?
KONIEC CIEKAWOSTKI

 #473809  autor: matjas
 02 maja 2011, 02:20
Mam trochę pytań, gdyż na infolinii każdy konsultant podaje inne, sprzeczne informacje i dowiedzieć się czegoś tam graniczy z niemożliwością.

Jestem świeży w Play, przeszedłem po wprowadzeniu usługi BlackBerry Internet Service. Zamówiłem poprzez e-shop taryfę Stan Darmowy 29 bez telefonu (19 zł/miesiąc, Pakiet Złotówek 46,80 zł, 50 minut gratis do wszystkich sieci przez pół roku).

Pierwsza niejasność związana jest z Play 24, otóż wg. tego systemu moja taryfa to nie Stan Darmowy, a LongPlay II 29. Czy tak ma być? Nie wiem jak jest w Play, ale w Orange usługa nazywa się wszędzie tak samo, co zdecydowanie ułatwia zarządzanie rachunkiem.

Druga niejasność to saldo konta. Korzystam z Waszych usług od 26 kwietnia 2011, więc za okres 26.04-30.04 zostało mi naliczone 50,02 zł, co jest kwotą dosyć astronomiczną przy takim abonamencie. Wg. regulaminu opłata za korzystanie z usług jest obliczana proporcjonalnie do czasu użytkowania, w moim wypadku są to 4 dni. Więc jak to w końcu jest?

Trzecia sprawa to promocyjne MB w strefie taniego internetu. W mojej taryfie Stan Darmowy 29 nie przysługują żadne darmowe pakiety danych. Początkowo też tak było, jednak po paru dniach zauważyłem, że wg. Play 24 posiadam 500MB darmowego transferu. Aktualnie pakiet ten wynosi 3071MB. Co jest nie tak? Przecież w mojej taryfie nie powinienem posiadać żadnego darmowego transferu?

Czwarta, najbardziej przykra sprawa to BlackBerry Internet Service. Usługę aktywowałem od razu za pomocą Play 24, razem z Blokadą transferu danych, gdyż słyszałem, iż Play ma spore problem z poprawnym naliczaniem transferu. Na moim BlackBerry Bold 9700 zainstalowałem od nowa czysty system, żeby uniknąć jakiś śmieci, które by mogły generować dodatkowe koszty poza usługą BIS. Niestety, nie uchroniło mnie to przed naliczaniem dodatkowych opłat (Transmisje danych strefa Play po 10kB, na przemian z Transmisją danych w APN blackberry.net). Ustawienia APN są nieskonfigurowane i nieaktywne, więc wszystko jest poprawnie skonfigurowane i przygotowane do pracy w BIS. Konsultowałem się w tej sprawie z pracownikiem salonu Play w CH Bemowo w Warszawie, który po przejrzeniu konfiguracji telefonu potwierdził, że problem nie leży po stronie użytkownika, lecz operatora, zalecając tym samym zgłoszenie sprawy. Oczywiście zgodnie z jego radą zadzwoniłem na infolinię, gdzie poprosiłem o blokadę internetu w strefie Play oraz poza strefą Play, aby cały ruch szedł po APN blackberry.net. Spowodowało to całkowitą blokadę usługi BIS, a konsultanci po naradach stwierdzili, że mogą jedynie zablokować całkowicie możliwość łączenia z internetem, bądź wcale.

Tak więc moje najważniejsze pytanie brzmi - jak sprawić, aby Play przestał mnie ruchać na lewo i prawo i naliczać dodatkowe opłaty za transfer, który mam już wykupiony dzięki usłudze BIS? W innych sieciach istnieje możliwość zablokowania połączeń GPRS tak, aby telefon łączył się z siecią jedynie przez APN blackberry.net. Problem jest spory, gdyż tylko pierwszego dnia naliczyło mi ponad 4MB dodatkowego transferu za kwotę (prawie 5 zł).

Podobno pomoc tutaj ze strony Play jest najlepsza, także czekam na pomoc i rozwianie moich wątpliwości. Przykro mi to mówić, ale w innym razie będę zmuszony zerwać razem z rodziną i przyjaciółmi nasze umowy, gdyż pociągnąłem ich ze sobą ze względu na wprowadzenie BIS, a tutaj tylko same problemy i niewykwalifikowany support.

Pozdrawiam

 #473820  autor: play4you2
 02 maja 2011, 10:58
1. Stan Darmowy to nazwa promocji, a nie planu taryfowego, także informacje pokazywane na play24 sa poprawne
2. a na pewno Twój okres rozliczeniowy kończy się 30.? poza tym, pamietaj że na pierwszym rachunku naliczana jest opłata za okres od momentu aktywacji, do końca okresu rozliczeniowego, oraz abonamnet za cały następny okres rozliczeniowy.
3. spójrz na punkt 7. regulaminu promocji stan darmowy - tu znajdziesz wytłumaczenie przyznania Ci pkaietu MB
4. co do BIS - moim zdaniem posiadanie w telefonie tylko apn bb powinno wykluczać naliczanie opłat za transmisję danych...

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 206 z 244
  • 1
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 244
  • 1
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 244