Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
323
Rejestracja
04 gru 2010, 19:07
Lokalizacja
z Szuflandii
avt31 pisze:Zamiast używać *111# lepiej zapisać sobie kody w książce telefonicznej. Dostęp wtedy jest natychmiastowy. A czy działa w danym momencie to już inna sprawa.
Niby tak, tylko podstawowe pytanie brzmi: po co? Skoro wszystko powinno działać tak jak należy pod jednym kodem i w jednym miejscu... A tak trzeba zaśmiecać sobie kontakty dodatkowymi kodami do aktywacji każdego z pakietów. I teraz tak, jeden kod do aktywacji danego pakietu, kolejny do sprawdzania jego stanu.avt31 pisze:Nie wszystkie kody/usługi są w *111#. Poza tym mam dostęp przez 1 kod, a nie chodzenie przez menu 111. Dla mnie to zbyt uciążliwe i dłużej trwa.
Dodam jeszcze, że czasami kod nie wchodzą a po jakimś czasie okazuje się, że jednak zadziałały...DanielR pisze:avt31 pisze:Zamiast używać *111# lepiej zapisać sobie kody w książce telefonicznej. Dostęp wtedy jest natychmiastowy. A czy działa w danym momencie to już inna sprawa.Niby tak, tylko podstawowe pytanie brzmi: po co? Skoro wszystko powinno działać tak jak należy pod jednym kodem i w jednym miejscu... A tak trzeba zaśmiecać sobie kontakty dodatkowymi kodami do aktywacji każdego z pakietów. I teraz tak, jeden kod do aktywacji danego pakietu, kolejny do sprawdzania jego stanu.avt31 pisze:Nie wszystkie kody/usługi są w *111#. Poza tym mam dostęp przez 1 kod, a nie chodzenie przez menu 111. Dla mnie to zbyt uciążliwe i dłużej trwa.
*111# powinien działać tak jak należy i już.
Po co? Żeby było łatwiej dla mnie, bez uciązliwego chodzenia po menu 111.DanielR pisze:Niby tak, tylko podstawowe pytanie brzmi: po co?
A no właśnie. Ja za to wolę mieć wszystko w jednym miejscu, by nie musieć pamiętać o dodatkowych kodach, na każdą z usług z osobna, by w ogóle nie musieć znać kodów dla (większości) poszczególnych usług.avt31 pisze:Po co? Żeby było łatwiej dla mnie, bez uciążliwego chodzenia po menu 111.
Mój drogi, to nie ten temat - tu mówimy o PLAY, a nie o Simplusie.lunatik pisze:Mam pytanie w sprawie błędnie pobranej opłaty za stażowe.
Mianowicie 21 kwietnia uruchomiłem Stażowe (wcześniej głupio włączyłem 2 bliskie numery bez stażowego) trzeci bliski numer wpisałem błędnie i go usunełem ale nie mogłem wprowadzić od razu właściwego.
29 kwietnia ok. godziny 19 uruchomiłem kolejny numer, za który zapłaciłem 5 zł zamiast stażowej złotówki ( a stażowe trwało do 29 kwietnia).
Zastanawiam się czy to jakiś błąd systemu czy też ja coś przeoczyłem i czy można ubiegać się o zwrot.
Zmiana profili jest darmowa, można zmieniać profil wiele razy, ale po zmianie warto poczekać 24 godziny, żeby profil "zapisał się" na Twoim koncie; zachowujesz stan konta głównego i promocyjnego, reszta pakietów i usług przepada.greenrs pisze:Od niedawna jestem użytkownikiem play na kartę. Kupiłem starter z włączoną taryfą all inclusive internet. Bardziej jednak odpowiada mi taryfa all inclusive rozmowy. Czy przechodzenie pomiędzy taryfami jest bezpłatne i można przechodzić w dowolnym momencie i dowolną ilość razy? Czy migracja pomiędzy taryfami nie powoduje utraty środków na koncie? Poza tym zauważyłem, że Play ma fatalny zasięg. Gdziekolwiek wyjadę poza miasto, telefon od razu przechodzi na zasięg Plusa. Czy w takim roamingu działają wszystkie pakiety (np. darmowe minuty i darmowy pakiet internetowy)?
Brawo? Nie kpij sobie. Właściwie to jaki ty miałeś problem z tą rekompensatą bo nie rozumiem? Zleciłeś aktywowanie; oni wyznaczyli datę tejże na 1 maja. I tyle.Karlos20 pisze:Aha, miałem poinformować o sytuacji z moją rekompensatą - wszystko OKEJ Pakiet minut sprawdzam kodem: *104# i jest ważny 30 dni (do 31.05.2011). Brawo PLAY