DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 208 z 244
  • 1
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 244

 #474144  autor: Quetzal
 04 maja 2011, 14:25
qper pisze: Coś dziwnego dzieje się z waszą platformą bilingową.
A ja zauważyłem po uregulowaniu faktury i zaksięgowaniu wpłaty w zakładce "faktury", że na pierwszej stronie w pozycji "zaległe faktury i kwota wydana poza abonamentem" nadal wisi kwota sprzed opłacenia. Co ciekawe tylko na jednym koncie (faktura jest na dwa numery).

 #474149  autor: agaak
 04 maja 2011, 15:11
Część Ostrowa Wlkp. + cały Krotoszyn - padło 2/3G PLAY... Więc POL nie działa.. Jakieś wieści na ten temat? Czy umts900 włączają?

 #474163  autor: Quetzal
 04 maja 2011, 15:46
A w poniedziałek do południa i we wtorek po południu były przejściowe opóźnienia z doręczaniem smsów wychodzących poza Play.

 #474196  autor: Pijo
 04 maja 2011, 17:24
mejson pisze: mój nr w Play bedzie dopiero jutro.
Z tego co piszesz to Twoj numer jest nadal w TT
Odpowiedz najpierw na pytanie : którą kartę SIM masz w telefonie? Starą - TAK TAK czy nową - z Play.
mejson pisze:a koncie mialem z 3 zł. teraz patrze a tam -15!?
Chesz wiedzieć dokładnie - pytaj się Ery dlaczego masz takiego zadłużenie.

Ja mogę Ci odpowiedzieć - transmisja danych w TT .

 #474202  autor: mejson
 04 maja 2011, 17:41
w tel mam jeszcze Tak Taka bo ziomek w salonie powiedział że lepiej karte playa włożyć dopiero po aktywacji. I dowiedziałem się z innych źródeł że to właśnie ta nieszczęsna transmisja danych którą już wyłączyłem. ale zdążyło dojść do 18.95 zł.. wg mnie to trochę dziwne nie móc dzwonić a net w komórce normalnie śmiga. teraz tylko pytanie czy ta kasa przejdzie na konto playa i zostanie doliczona do abonamentu?

 #474203  autor: Pijo
 04 maja 2011, 17:46
mejson pisze:ale zdążyło dojść do 18.95 zł..
Witamy w TT . Naliczanie oplat za trasmisje danych w TT odbywa sie z opóźnieniem rzedu 24 godzin . W roamingu zagranicznym Era potrafi naliczać dane z opóźnieniem rzedu ...30dni.

Do rzeczy, debet z Tak Taka nie ma wpływu na przeniesienie do Play . Nie masz się o co martwic - nic nie zostanie przeniesione.

 #474205  autor: mejson
 04 maja 2011, 18:00
Aha. tego to nie wiedziałem bo zawsze miałem telefony na abonament. Dzięki za info:]

 #474209  autor: Tcharec
 04 maja 2011, 18:27
Tcharec 19go kwietnia pisze:Chodzi o zgłoszenie nr 28013105.
play4you2 20go kwietnia pisze:Z tego co widzę, w najbliższym czsie powinieneś otrzymać informację zwrotną w tym temacie.
Tcharec 27go kwietnia pisze:Traktuję to jako dyplomatyczną odpowiedź. A o jakieś konkrety mogę prosić? Np. co to znaczy "w najbliższym czasie"? Nie żebym naciskał, ale od lutego płacę dwa razy wyższe rachunki niż powinienem.
Czy najbliższy czas jest już bardzo blisko?

There is only one way through life... Sideways!

 #474245  autor: rogmaniek
 04 maja 2011, 22:16
mejson pisze:I dowiedziałem się z innych źródeł że to właśnie ta nieszczęsna transmisja danych którą już wyłączyłem. ale zdążyło dojść do 18.95 zł.
Pijo pisze:Witamy w TT . Naliczanie oplat za trasmisje danych w TT odbywa sie z opóźnieniem rzedu 24 godzin . W roamingu zagranicznym Era potrafi naliczać dane z opóźnieniem rzedu ...30dni.
Pamiętam. Masakra z takim opóźnionym naliczaniem. Podobnie było i jest z MMS-ami- również są kilku czy kilkunastowe minutowe opóźnienia w aktualizacji konta. Zobaczymy czy T-Schajse da, w swoich pre-paid'ach, nową platformę billing'ową, która będzie wszystko rozliczać w czasie rzeczywistym :roll:
mejson pisze:teraz tylko pytanie czy ta kasa przejdzie na konto playa i zostanie doliczona do abonamentu?
Na szczęście tak nie będzie. Byłoby to trochę dziwne :lol: Jedną z zalet P4 jest właśnie jedna (wspólna dla pre-paid i post-paid) i dość nowa :wink: platforma billing'owa, która rozlicza wszystkie aktywności w czasie rzeczywistym :-D

POZdrawiam.

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #474264  autor: playonline
 04 maja 2011, 23:34
@ P4Y - czy mozesz przekazac komus odpowiedzialnemu za strone aby poprawil troche mape? W zasadzie 2 rzeczy:
1 - brak lezek tak jak to kiedys bylo na waszej stronie no i jak jest na mapach google
2 - kto "koloruje" te mape? Jak to sie ma do rzeczywistego zasiegu?

Taśmowa 7 wg www.playmobile.pl
Obrazek

Taśmowa 7 wg maps.google.com
Obrazek

Kolorowanka...
Obrazek

 #474276  autor: ekdar
 05 maja 2011, 05:26
play4you2 czy moglbys sie odniesc do mojego problemu?
Chcialem sie dowiedziec czy mozna takie sprawy zalatwiac w cywilizowany sposob czy bez skargi do UKE play ma w nosie to co robia jego pracownicy...?

ekdar

 #474279  autor: sahib
 05 maja 2011, 08:18
ekdar pisze:czy bez skargi do UKE play ma w nosie to co robia jego pracownicy...?
Na to niestety wygląda - wystarczy ten wątek poczytać. Oszczędź sobie nerwów i pisz do UKE.

 #474303  autor: ukefake
 05 maja 2011, 13:57
ekdar pisze:czy mozna takie sprawy zalatwiac w cywilizowany sposob
Jakby było można to sprawa byłaby załatwiona. jeśli nie jest to wnioski wyciągnij sam.
ekdar pisze:czy (...) play ma w nosie to co robia jego pracownicy...?
Zapewniam cię, że nie ma w nosie - po prostu wlicza to w koszty, bo i tak im się opłaca taka postawa: większość klientów i tak odpuści, a tylko niewielka część pociągnie sprawę dalej.
Ewentualnie jak jest okazja do zrobienia czegoś pod publiczkę, pokazania się jako w stylu "dobry car tylko bojarzy źli" to problem niespodziewanie się rozwiąże. Możesz liczyć na szczęście, że twoja sprawa załapie się na takie działanie, lub też liczyć na siebie zgłaszając się do odpowiednich organów. To jest wybór między tym, co realne a tym co "wydaje się być realnym". Ekdar - co wybierzesz?

 #474313  autor: ekdar
 05 maja 2011, 14:49
nie mam zamiaru odpuscic...
ale poczekac chwile z pismem do UKE moge ;)

ekdar

 #474339  autor: Quetzal
 05 maja 2011, 16:36
A ja mam takie pytanie

Pomimo opłacenia faktury na ekranie głównym w Play 24 nadal wisi kwota sprzed jej opłacenia (tylko na jednym numerze - faktura jest na dwa numery i na drugim numerze wyzerowało się już tydzień temu.).
Chciałem zrobić zgłoszenie ze screenem.
Czy da się wysłać zgłoszenie ze screenem bez zapisywania tego obrazka na zewnętrznych serwerach?
(wolałbym nie zamieszczać screenów z widokiem mojego konta na zewnętrznych serwerach)

 #474342  autor: Karlos20
 05 maja 2011, 16:40
Quetzal pisze:A ja mam takie pytanie

Pomimo opłacenia faktury na ekranie głównym w Play 24 nadal wisi kwota sprzed jej opłacenia (tylko na jednym numerze - faktura jest na dwa numery i na drugim numerze wyzerowało się już tydzień temu.).
Chciałem zrobić zgłoszenie ze screenem.
Czy da się wysłać zgłoszenie ze screenem bez zapisywania tego obrazka na zewnętrznych serwerach?
(wolałbym nie zamieszczać screenów z widokiem mojego konta na zewnętrznych serwerach)
Jest taka możliwość, ale w formie e-mail. Pisz na: [email protected]

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #474347  autor: Quetzal
 05 maja 2011, 16:53
Ok, dzięki za wyjaśnienie.
To już im piszę.
 #474367  autor: Fresh
 05 maja 2011, 18:45
Witam mam problem z bezpodstawnie naliczonymi opłatami na fakturze( policzono mi jakieś pakiety których nie aktywowałem, nawet kazano mi zapłacić za pakiet który dostałem jako rekompensata niby gratis, okres rozliczeniowy z tamgo miesiąca widnieje na aktualnej który już dawno został zapłacony, na drugim numerze,który był podpisany aneks RePlay LongPlay II 29 (bez telefonu) została naliczona opłata aktywacyjna 49 zł ) poszły już trzy zgłoszenia w tej sprawie a dalej Play twierdzi, że wszystko jest ok. Proszę o radę co mam robić, bo różnica w kwocie jaką z moich obliczeń wychodzi to prawie 100 zł. Zgłaszać to do UKE? :x

 #474376  autor: qper
 05 maja 2011, 19:49
Quetzal pisze:Ok, dzięki za wyjaśnienie.
To już im piszę.
Koniecznie w mailu podaj wszystkie dane

telefon, hasło i na kogo jest zarejestrowany numer, bez tego odeślą cię bez odpowiedzi.
Kod: Zaznacz cały
W treści maila prosimy o podanie hasła, ustanowionego
przy podpisywaniu Umowy lub niżej wymienione dane:

    adres zameldowania lub korespondencyjny
    numer dowodu osobistego lub PESEL
    e-mail lub numer telefonu
 #474382  autor: rysal
 05 maja 2011, 20:25
Fresh pisze:Witam mam problem z bezpodstawnie naliczonymi opłatami na fakturze( policzono mi jakieś pakiety których nie aktywowałem, nawet kazano mi zapłacić za pakiet który dostałem jako rekompensata niby gratis, okres rozliczeniowy z tamgo miesiąca widnieje na aktualnej który już dawno został zapłacony, na drugim numerze,który był podpisany aneks RePlay LongPlay II 29 (bez telefonu) została naliczona opłata aktywacyjna 49 zł ) poszły już trzy zgłoszenia w tej sprawie a dalej Play twierdzi, że wszystko jest ok. Proszę o radę co mam robić, bo różnica w kwocie jaką z moich obliczeń wychodzi to prawie 100 zł. Zgłaszać to do UKE? :x
Sprawdź regulamin, bo w Play jest tak, że razem z aktywacją za 1 pln obowiązkowo trzeba wykupić jednorazowy pakiet danych np. za 28 pln. Daje to 29 pln, ale przynajmniej masz dużo danych do wykorzystania.
Może to własnie ta sytuacja ?
  • Strona 208 z 244
  • 1
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 244
  • 1
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 244