DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 208 z 244
  • 1
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 244

 #474018  autor: MATYS
 03 maja 2011, 13:41
Witam! Posiadałem dotychczas Internet Play mobile 1mb/s z limitem 5 gb z umową na 18 miesięcy. Umowa się skończyła i została automatycznie przedłużona na czas nieokreślony. Dzwonił do mnie konsultant i zaproponował ofertę Replay na lepszych warunkach na 12 miesięcy. Zgodziłem się, jednak konsultant mówił, że przed aktywacją usługi mam czas na zastanowienie, zanim przyjdzie do mnie kurier (aneks do umowy-przedłużenie umowy miało zostać wprowadzone po moim podpisie na aneksie dostarczonym przez kuriera, który do tej pory mi tej umowy nie dostarczył.) Żadnego aneksu nie podpisałem, a już mam internet na nowych warunkach (potwierdzono to mailem i smsem). Posiadam oczywiście nr. zgłoszenia telefonicznego i rzekomo nagranej rozmowy - czy mogę anulować w jakiś sposób to przedłużenie umowy? Gdzie mam się zwrócić? Chciałbym dalej mieć umowę na czas nieokreślony i za jakiś czas zmienić operatora. Dodam, że rozmowa miała miejsce jakieś 8 dni temu a 3 dni temu została aktywowana nowa umowa.

 #474020  autor: ekdar
 03 maja 2011, 13:45
wg sprzedawcy miałem dostac stan darmowy 69 za 59zl miesiecznie...
Pytalem o to kilka razy bo przy wizycie kilka dni wczesniej nie mialem jeszcze takiej mozliwosci ale kazali mi sie dowiadywac...
Przedluzyłem umowe a wcźoraj dostalem pismo ze w odpowiedzi na 'moja' reklamacje zlozona w puncie sprzedazy (w tym samym dniu co podpisany aneks) zostalem wprowadzony w blad ale za níedogodnosci jakie mnie spotkaly oferuja mi 2x40 minut bo rabat mi sie nie nalezy...
Czyli mam racje i zamiast 10zl przez 24 miesiace proponuja 2x40min bo to nie bylo celowe

[ Dodano: 2011-05-03, 13:47 ]
wiec 2 pytania...
Co moge z tym zrobic i kto zlozyl ta reklamacje za mnie i w jaki sposob?

ekdar

 #474039  autor: ukefake
 03 maja 2011, 16:00
ekdar, moja propozycja:
ad 1. zakładasz przez play24 zgłoszenie z prośbą o przesłanie kopii pisma z dnia ... (tu wpisujesz date przedłużenia z aneksu). ma być sam wniosek bez żadnych dodatkowych informacji po co itd.
ad 2. skoro masz taryfe niezgodną z tym co chciałeś, do tego masz potwierdzenie na piśmie, że pracownik popełnił błąd to jest to czysta sprawa którą zajmie się UKE i na 99% będziesz miał ją załatwioną zgodnie z tymi warunkami które obiecywał ci sprzedawca.

zapewne ktoś ci poradzi kontakt z play4you - wg mnie jest to strata czasu gdyż z punktu widzenia firmy twoja sprawa jest rozwiazana: dali ci przeciez wypasione 40 minut na dwa kolejne miesiące. Dlatego namawiam do zatrudnienia UKE - pamiętaj, że niczym nie ryzykujesz oraz zwróć uwagę na to, żeby wszystko im dokładnie opisać co, kto, gdzie, kiedy itp.
edit:
po namyśle uważam, że w przypadku pisma do UKE można darować sobie wątek z nieznanym autorem reklamacji i skupić się na tym co jest w odpowiedzi.

 #474047  autor: weissmann
 03 maja 2011, 17:24
@ekdar...

dokładnie tak jak mówi ukefake, wal do UKE, Play już widać próbuje cię oszukać jakimiś minutami zamiast rozwikłaniem problemu, dostaną karę raz i drugi to im się odechce. Sprawdź jednak wcześniej 3x co masz na piśmie.

 #474049  autor: ekdar
 03 maja 2011, 18:06
na pismie mam to:
Szanowny Panie,
dziekuje za zgloszenie dotyczace obsługi w punkcie sprzedazy, ktore zlozyl pan ***** w punkcie sprzedazy.
Uprzejmie informuje, ze Pana reklamacje uznalam za zasadna.
Z otrzymanego zgloszenia wynika, ze w czasie zawierania aneksu do umowy **** otrzymal pan nieprawidlowa informacje na temat warunkow oferty promocyjnej, za co przepraszam. Pragne wyjasnic, ze w ofercíe RePlay Stan Darmowy limitowana D abonenci nie dostaja rabatow na abonamencie. Cdn.

[ Dodano: 2011-05-03, 18:15 ]
cd.
Jest mi b. przykro z powodu zaistnialego nieporozumienia. Zdaje sobie sprawe, ze udzielone panu informacje spowodowaly pewne niedogodnosci. Zapewniam, ze nie bylo to celowe. Jednocźesnie zaznaczam, ze na aneksie potwierdzil pan, iz zna i akceptuje pan warunki promocji, w ktorej nie ma wzmianki o upuscie na abonamencie.
W ramach rekompensaty za omylke pracownika proponuje panu pakiet 40 minut przyznany na pelne 2 okresy rozliczeniowe.

ekdar

 #474064  autor: ukefake
 03 maja 2011, 21:23
ekdar, wg mojej oceny wystarczy - jest wyraźnie wspomniane, że pracownik wprowadził cię w błąd. Zrób skan i dołącz do skargi w uke na play. Pamiętaj żeby bardzo dokładnie opisać warunki umowy które miałeś dostać wg sprzedawcy i oczekujesz od p4 spełnienia zapewnień ich pracownika.

 #474079  autor: qper
 03 maja 2011, 23:11
Play4you czy mógłbyś skomentować screen pokazujący błędne naliczanie danych?
Coś dziwnego dzieje się z waszą platformą bilingową.

Dodatkowo bardzo często pojawiają się wpisy dotyczące transmisji danych gdzie w bilingu pisze połączenie bezpłatne - 0 kB - a w tym czasie telefon nie był w ogóle połączony z Internetem.

Obserwuje to od pewnego czasu i trochę mnie to niepokoi

Obrazek

 #474081  autor: sniez
 03 maja 2011, 23:20
Witam ponownie,

Nie daje mi spokoju sprawa możliwości przeniesienia mojego numeru do innego operatora w trakcie umowy. W cenniku Plan Cenowy II (Longplay II) jest usługa - zmiana numeru MSISDN za 150 zł. Chętnie zapłacę te 150 zł, ale czy Play pozwoli mi "zachować" stary numer w jakiejkolwiek formie (np. możliwość przeniesienia do innego operatora, albo przejście starego MSISDN na prepaid co jest dla mnie równoznaczne)?

Dziękuję z góry za odpowiedź.

 #474082  autor: zoltan666
 03 maja 2011, 23:26
Do jakiego pakietu trafiaja minuty do wszystkich sieci przyznane przez Play w ramach rekompensaty: Minuty do wszystkich, czy Promocyjne minuty do wszystkich? I jaka jest kolejność schodzenia minut miedzy tymi dwoma pakietami?

 #474083  autor: qper
 03 maja 2011, 23:31
zoltan666 pisze:Do jakiego pakietu trafiaja minuty do wszystkich sieci przyznane przez Play w ramach rekompensaty: Minuty do wszystkich, czy Promocyjne minuty do wszystkich? I jaka jest kolejność schodzenia minut miedzy tymi dwoma pakietami?
Jeżeli pytasz o fresha to trafiają na konto "minuty do wszystkich" czyli *104#.
Promocyjne minuty do wszystkich to te co zbierasz w ramach usługi Zbieraj minuty.

Najpierw rozliczane są:
1) promocyjne minuty do wszystkich
2) potem minuty do wszystkich

W przypadku abonamentu jest trochę inaczej, bo dają to na konto promocyjnych minut do wszystkich i są wykorzystywane w pierwszej kolejności nawet przy stanie darmowym (tak miałem w abo dla firm).

 #474092  autor: Karlos20
 04 maja 2011, 05:44
qper pisze:
zoltan666 pisze:Do jakiego pakietu trafiaja minuty do wszystkich sieci przyznane przez Play w ramach rekompensaty: Minuty do wszystkich, czy Promocyjne minuty do wszystkich? I jaka jest kolejność schodzenia minut miedzy tymi dwoma pakietami?
Jeżeli pytasz o fresha to trafiają na konto "minuty do wszystkich" czyli *104#.
Promocyjne minuty do wszystkich to te co zbierasz w ramach usługi Zbieraj minuty.

Najpierw rozliczane są:
1) promocyjne minuty do wszystkich
2) potem minuty do wszystkich

W przypadku abonamentu jest trochę inaczej, bo dają to na konto promocyjnych minut do wszystkich i są wykorzystywane w pierwszej kolejności nawet przy stanie darmowym (tak miałem w abo dla firm).

Minuty z usługi Zbieraj Minuty (*102#) schodzą bezwzględnie jako pierwsze, potem schodzą z *105# (jeśli się dzwoni do Play i na stacjonarne i ma się takowy pakiet), a na koniec jako ostatnie z *104# (minuty do wszystkich z rekompensat i pakietu 30 minut za 6 zł oraz Bonus 30 minut do wszystkich z Programu Doładowań - próg 60 zł)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #474097  autor: kerim36
 04 maja 2011, 08:36
sniez pisze:Nie daje mi spokoju sprawa możliwości przeniesienia mojego numeru do innego operatora w trakcie umowy.
a kto Ci takiej mozliwosci nie oferuje?? Idziesz do innego opa, skladasz wniosek i po przeniesieniu pozostaje jeszcze ostateczne rozliczenie zaleglosci + ewentualna kara z playem

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #474103  autor: mejson
 04 maja 2011, 11:10
Witam.
mam takie małe pytanko. W poniedziałek przeszedłem do Play (abonament) z Tak Taka. Jako ze wtorek to był dzień wolny od pracy mój nr w Play bedzie dopiero jutro. Ale do sedna. na koncie mialem z 3 zł. teraz patrze a tam -15!? dzwonic nie moge, smsow wysylać też. Więc w jaki sposób mam takie zadłużenie?? i zostanie ono doliczone do abonamentu?

 #474112  autor: ppp1ppp
 04 maja 2011, 12:22
Jutro zaloguj się do play24 lub poczekaj na fakturę. Wybrałeś ofertę z fonem czy bez?

 #474115  autor: mejson
 04 maja 2011, 12:31
co do play24 zalogowac sie jeszcze nie moge bo nr aktywuja dopiero jutro i pokazuje ze zly wklepalem. A oferta z fonem.

 #474144  autor: Quetzal
 04 maja 2011, 14:25
qper pisze: Coś dziwnego dzieje się z waszą platformą bilingową.
A ja zauważyłem po uregulowaniu faktury i zaksięgowaniu wpłaty w zakładce "faktury", że na pierwszej stronie w pozycji "zaległe faktury i kwota wydana poza abonamentem" nadal wisi kwota sprzed opłacenia. Co ciekawe tylko na jednym koncie (faktura jest na dwa numery).

 #474149  autor: agaak
 04 maja 2011, 15:11
Część Ostrowa Wlkp. + cały Krotoszyn - padło 2/3G PLAY... Więc POL nie działa.. Jakieś wieści na ten temat? Czy umts900 włączają?

 #474163  autor: Quetzal
 04 maja 2011, 15:46
A w poniedziałek do południa i we wtorek po południu były przejściowe opóźnienia z doręczaniem smsów wychodzących poza Play.

 #474196  autor: Pijo
 04 maja 2011, 17:24
mejson pisze: mój nr w Play bedzie dopiero jutro.
Z tego co piszesz to Twoj numer jest nadal w TT
Odpowiedz najpierw na pytanie : którą kartę SIM masz w telefonie? Starą - TAK TAK czy nową - z Play.
mejson pisze:a koncie mialem z 3 zł. teraz patrze a tam -15!?
Chesz wiedzieć dokładnie - pytaj się Ery dlaczego masz takiego zadłużenie.

Ja mogę Ci odpowiedzieć - transmisja danych w TT .

 #474202  autor: mejson
 04 maja 2011, 17:41
w tel mam jeszcze Tak Taka bo ziomek w salonie powiedział że lepiej karte playa włożyć dopiero po aktywacji. I dowiedziałem się z innych źródeł że to właśnie ta nieszczęsna transmisja danych którą już wyłączyłem. ale zdążyło dojść do 18.95 zł.. wg mnie to trochę dziwne nie móc dzwonić a net w komórce normalnie śmiga. teraz tylko pytanie czy ta kasa przejdzie na konto playa i zostanie doliczona do abonamentu?
  • Strona 208 z 244
  • 1
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 244
  • 1
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 244