play4you2 pisze:2. a na pewno Twój okres rozliczeniowy kończy się 30.? poza tym, pamietaj że na pierwszym rachunku naliczana jest opłata za okres od momentu aktywacji, do końca okresu rozliczeniowego, oraz abonamnet za cały następny okres rozliczeniowy.
Takie informacje zawarte są na umowie, tak samo twierdzą konsultanci. Aktywacja karty SIM nastąpiła dopiero 26.04, chociaż umowa została wystawiona 17.04, gdyż były święta i w BOK powiedzieli, że wtedy się tym nie zajmują, dlatego czekałem ponad 4 dni na aktywację (reszta to okres oczekiwania na kuriera).
play4you2 pisze:4. co do BIS - moim zdaniem posiadanie w telefonie tylko apn bb powinno wykluczać naliczanie opłat za transmisję danych...
Powinno, ale Play się z tego nie wywiązuje i nalicza dodatkowe opłaty. Jak już pisałem, specjalnie zainstalowałem od nowa system operacyjny, nie konfigurując tym samym żadnych dodatkowych usług takich jak Facebook, Twitter itd oraz nie instalowałem aplikacji firm trzecich, które mogły by generować ten dodatkowy transfer. Powiem więcej, miałem od początku włączone Wi-Fi, gdyż konfiguracja BIS na telefonie nie zawsze idzie po APN blackberry.net. Mimo tego naliczane były dodatkowe opłaty. Zamieszczam fragment bilingu, tak jak pisałem zawsze naliczane są połączenia po 10kB. Mimo zgłoszenia problemu telefonicznie nic się w tym temacie nie zmieniło.
Czy w Play jest ktoś kompetentny, kto zna się na BlackBerry? Nie macie jakiegoś działu odpowiedzialnego tylko za BlackBerry jak w Orange? Chciałbym wreszcie porozmawiać z kimś, kto jednak się zna na tej technologii i byłby w stanie rozwiązać ten problem. Nie tylko ja się borykam z tymi dodatkowymi opłatami, wystarczy spojrzeć na BBforum, gdzie masa ludzi narzeka na usługi oferowane przez Play. Czy nikt już nie dba u Was o klienta?