DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #30326  autor: altopalo
 14 lis 2005, 18:16
Orange coraz bardziej podkopuje moje zaufanie :evil: Dziś wkurzony całą sytuacją (brak aktywacji numeru od czwartku!) zadzwoniłem do pomarańczowego BOK z uprzejmą prośbą o pomoc. Konsultantka poleciła jeszcze raz się aktywować na stronie. No ok, zrobiłem tak. Ku mojemu zdziwieniu kod aktywacji (to co dostajecie w chwili złożenia zamówienia) okazał się 'błędny' :shock: Dzwonię drugi raz, tym razem konsultant, standardowe pytania (telefon jest na mamę), spisał reklamację i poinformował mnie, że czas na jej rozpatrzenie to 30 dni :smt005

Orange? Broń Cie Panie Boże!

 #32061  autor: grobelas
 26 lis 2005, 20:07
Jednak zdecydowałem się na aktywację nr w E-Planie pomimo tych wszystkich 'niedociągnięć' jakie temu towarzyszą. Za 25 zł. abonamentu mam 37.5 zł na wykorzystanie, darmowy nr przez pół roku, 10 zł. na internet i MULTIBOX PLATINIUM. Dla mnie jest to najlepsza oferta ze wszystkich jakie są na rynku. Nie wiem jednak jak długo będę jeszcze musiał czekać na zamówienie jakiego dokonałem przez internet 10 dni temu. Status zamówienia to przekazane do realizacji. napisz proszę jak długo Ty musiałaś czekać i jak wygląda sprawa z tą aktywacją u Ciebie, czy reklamację już rozpatrzyli ?

 #32063  autor: altopalo
 26 lis 2005, 20:09
Na przesyłkę czekałem no dość długo, coś koło 2 tygodni. Potem aktywacja karty SIM zajęła kolejny tydzień... Także, bardzo się to przeciągnęło. Ale w sumie nie jest tak źle, mój Sagem dobrze się sprawuje :-)