DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1165479  autor: pawcio1978
 06 lut 2024, 08:34
Czy numery typu 800, np: 800.190.590
to numer Premium?
Jeśli nie to czemu Play wrzucił je do tej usługi?
 #1165480  autor: KC-KARLOS
 06 lut 2024, 08:43
pawcio1978: to są numery premium w kategorii o obniżonej płatności. Połączenia z sieci inteligentnej z numerami 800xxxxxx są bezpłatne dla dzwoniącego, a płatne u odbierającego. W każdej sieci tak jest, nie tylko w Play.
W przypadku numerów zaczynających się na 801 tylko Play je taryfikuje stałą stawką 0,62 zł za każdą rozpoczętą minutę, w innych sieciach jest to przedział między 0,18 a cennikową stawką (jak za połączenie z siecią komórkową) za rozpoczętą minutę, niekiedy taktowane co 30 sekund. Dokładne ceny znajdziesz w cennikach operatorów.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1165486  autor: pawcio1978
 06 lut 2024, 09:17
OK. Tylko, że jeszcze pod koniec '23 nie było problemów z numerami 800. Dopiero od niedawna blokują. Przynajmniej u mnie. Mam ustawiony limit na 35zl (czy jakos tak).

Natomiast chcąc odblokować 800 trzeba odblokować inne numery Premium. Powinna być możliwość odblokowanie tylko 800.
Zwłaszcza, że jest m.in
- numer do NFZ
- numery wsparcia dla osób w kryzysie
 #1165488  autor: KC-KARLOS
 06 lut 2024, 09:29
pawcio1978: to domyślny limit na wydatki usług premium i numery z zakresu 800 nie wykorzystują tego limitu. Jednakże warto taką blokadę wyłączyć, jeśli zależy Tobie na takie połączenia.
Poza tym nowe startery wymagają doładowania za minimum 5 zł, aby zdjąć domyślną blokadę antyfraudową. Przeciwdziała wykorzystaniu pełnej kwoty startowej na usługi premium i w następstwie szybkiego porzucenia numeru po skorzystaniu z takiej opcji.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥