DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1155606  autor: PRIV
 08 sie 2023, 00:44
Remington pisze:
08 sie 2023, 00:35
Chciałem sprawdzic na iPhone 6S z iOS 15.7.7 - jednak brak możliwości zalogowania, każde hasło jest uznawane jako nieprawidłowe i nie chodzi o błędne hasło tylko button Zaloguj jest cały czas nieaktywny.

Mamy aktualnie pewien błąd w tym zakresie, który jest poprawiony i czeka na wpuszczenie do sklepu z innymi poprawkami. Czy próbowałeś zalogować się przez SSO Google / Apple? Tam ten problem nie powinien występować. Jeżeli próbujesz zalogować się przez maila na nowego konto, to spróbuj ustawić hasło z @ jako znakiem specjalnym (nie używaj innych znaków specjalnych). Powinno tymczasowo pomóc do czasu wypuszczenia aktualizacji.

Ps. W programie beta testów dla iOS na Test Flight mamy dostępną już wersję 1.0.7, która ma ten problem rozwiązany. Jeżeli bardzo pilne, to możemy dopisać do testu :-) Kwestia czasu aż wersja trafi do sklepu (pewnie ten tydzień po gruntownych testach).
 #1155607  autor: Remington
 08 sie 2023, 01:20
Hasło z @ zadziałało, dzięki za szybką odpowiedź.

Mam dwa pytania:

1. nie widzę możliwości włączenia ACR, a to ustawowy wymóg, więc kiedy można spodziewać jego udostępnienia?

2. czy jako usługodawca przy połączeniach przychodzących (spoza PRIV) z ukrytą identyfikacją numeru widzicie numer dzwoniącego? Jeśli tak, to przestrzegam przed pułapkami jakie kryje realizacja usług typu czarna/biała lista.
 #1155608  autor: PRIV
 08 sie 2023, 02:18
Remington pisze:
08 sie 2023, 01:20
Hasło z @ zadziałało, dzięki za szybką odpowiedź.

Mam dwa pytania:

1. nie widzę możliwości włączenia ACR, a to ustawowy wymóg, więc kiedy można spodziewać jego udostępnienia?

2. czy jako usługodawca przy połączeniach przychodzących (spoza PRIV) z ukrytą identyfikacją numeru widzicie numer dzwoniącego? Jeśli tak, to przestrzegam przed pułapkami jakie kryje realizacja usług typu czarna/biała lista.

Cieszymy się, że mogliśmy szybko pomóc z hasłem :-) Odpowiadając na dalsze pytania:

ad 1) Tutaj mała ciekawostka. Na początku domyślnie włączyliśmy ACR (Anonymous Call Rejecting - wrzucamy rozwinięcie skrótu dla nieznających pojęcia) dla wszystkich ale zaczęliśmy otrzymywać reklamacje od użytkowników, że chcą otrzymywać takie połączenia... Planujemy wdrożyć rozwiązanie na poziomie opcji konfiguracyjnej w aplikacji, aby zarządzanie było wygodniejsze dla użytkowników.

ad 2) Nie widzimy. W sygnalizacji takie połączenia przychodzą do nas bez prezentacji numeru.
 #1155677  autor: PRIV
 09 sie 2023, 11:45
Dziś wersja 1.1.6 trafiła do Google Play, a w niej szereg kolejnych poprawek i usprawnień takich jak:

* Poprawienie wyświetlania tekstu w formularzach
* Poprawki do pierwszego odbieranego połączenia po włączeniu aplikacji
* Poprawki do odbierania połączeń na ekranie blokady telefonu
* Poprawienie pozycjonowania menu kontekstowego
* Poprawki w zakresie obsługi znaków specjalnych w hasłach

Zachęcamy do aktualizacji i dzielenia się opiniami :-)
 #1155928  autor: Remington
 15 sie 2023, 14:13
Niestety, kolejne podejście na iP 6S i znów bez sukcesu. Najnowsza wersja aplikacji ze sklepu - logowanie trwa w nieskończoność (zatrzymuje się na animacji logo). Rozmowa przychodząca nawet dzwoni, ale przekierowanie do apki będącej w taki stanie kończy się tym, że połączenie nie zostaje nawiązane.
 #1155935  autor: kemsinenu
 15 sie 2023, 16:40
Testowałem na kilku urządzeniach z iOS. Działają rozmowy i sms z innymi numerami komórkowymi, ale jest problem z SMSami z kodami jednorazowymi. Wydaje się, że wspólny mianownik to brak numeru telefonu nadawcy w wiadomości, a za to jest nazwa tekstowa. Bywają 2 sytuacje: wiadomość zupełnie nie trafia do telefonu lub pojawia się powiadomienie, ale po wejściu do aplikacji brak jest tej wiadomości na liście.
 #1156008  autor: PRIV
 16 sie 2023, 17:56
Remington pisze:
15 sie 2023, 14:13
Niestety, kolejne podejście na iP 6S i znów bez sukcesu. Najnowsza wersja aplikacji ze sklepu - logowanie trwa w nieskończoność (zatrzymuje się na animacji logo). Rozmowa przychodząca nawet dzwoni, ale przekierowanie do apki będącej w taki stanie kończy się tym, że połączenie nie zostaje nawiązane.

W sklepie App Store cały czas jest dostępna wersja 1.0.6 i tu nic od premiery się nie zmieniło. W testach wewnętrznych sprawdzamy już wersję 1.0.10, którą chcemy wypuścić w niedalekiej przyszłości. Główne aktualizacje otrzymywały ostatnio wersje na Android, ponieważ było tam najwięcej poprawek związanych z działaniem na różnych modelach telefonów. Kolejna aktualizacja na Android pojawi się również niebawem.
kemsinenu pisze:
15 sie 2023, 16:40
Testowałem na kilku urządzeniach z iOS. Działają rozmowy i sms z innymi numerami komórkowymi, ale jest problem z SMSami z kodami jednorazowymi. Wydaje się, że wspólny mianownik to brak numeru telefonu nadawcy w wiadomości, a za to jest nazwa tekstowa. Bywają 2 sytuacje: wiadomość zupełnie nie trafia do telefonu lub pojawia się powiadomienie, ale po wejściu do aplikacji brak jest tej wiadomości na liście.

Tak jak w poprzedniej odpowiedzi. Planujemy wypuścić niebawem aktualizację do wersji iOS, która zawiera sporo poprawek. Damy znać jak zwykle na forum jak tylko będzie dostępna :-)
 #1156010  autor: Remington
 16 sie 2023, 20:47
Po reinstalacji logowanie się udaje, choć trwa długo - około 6-7 sekund.

Edit: Trwało. Teraz czasem zatrzymuje się na ekranie startowym, a czasem loguje. Jakby to serwer nie zawsze kończył logowanie.

I nie potwierdzę, że nic się nie zmieniło, bo wyszła aktualizacja iOS-a - teraz jest 15.7.8.

Btw. do dodania do listy poprawek: dwukrotna spacja nie powoduje wstawienia kropki - w polach wyszukiwania, ani w polu na adres email przy logowaniu. Kropkę wstawia tylko w polu treści SMS-a.
 #1156029  autor: PRIV
 17 sie 2023, 10:53
Dziś wypuściliśmy aktualizację na platformę Android oznaczoną numerem 1.1.7 (iOS nadal w testach wewnętrznych - wypuścimy niebawem oraz poinformujemy). Istotne zmiany w 1.1.7:
    Szybsze uruchamianie aplikacji przy przychodzacym polaczeniu
    Poprawa pobierania callogów po zakończonym połączeniu
    Poprawa notyfikacji do połączeń
    Poprawa importu kontaktów z książki telefonu
    Usprawnienie szybkości działania aplikacji
Zachęcamy do testów i dzielenia się opinią :-)
 #1156501  autor: PRIV
 25 sie 2023, 13:21
Dziś wypuściliśmy aktualizację na platformę Android oznaczoną numerem 1.1.16. Aktualizacja na iOS czeka na ocenę Apple i pojawi się wkrótce.

Istotne zmiany w 1.1.16:
    - Poprawa resetu hasła bezpieczeństwa
    - Poprawa do tworzenia hasła bezpieczeństwa podczas tworzenia profilu
    - Dodanie szybkiego wyciszania połączenia przychodzącego (przycisk głośności w dół)
    - Poprawa możliwości zmiany głośności w trakcie połączenia przychodzącego
    - Dodanie skalowania, powiększania i zapisywania zdjęć z wiadomości
Zachęcamy do testów i dzielenia się opinią :-)
 #1156749  autor: PRIV
 31 sie 2023, 10:26
Kolejna aktualizacja Priv już dostępna na platformie Android, tym razem oznaczona numerem 1.2.0, a w niej:

Poprawki:
- Poprawiliśmy wyświetlanie liczby nieprzeczytanych wiadomości i nieodebranych połączeń.
- Poprawiliśmy wibracje podczas połączeń przychodzących
- Poprawiliśmy kilka popularnych błędów zgłaszanych przez użytkowników naokoło połączeń.
- Poprawiliśmy interfejs aplikacji w zakresie ekranu połączenia oraz callbara po minimalizacja ekranu połączenia

Nowości:
- Dodaliśmy obsługę urządzeń Bluetooth podczas połączeń.
- Dodaliśmy dźwięk wybierania połączenia
- Dodaliśmy obsługę linków w treści wiadomości
 #1157061  autor: Remington
 05 wrz 2023, 12:39
@PRIV
Jak długo w bezpłatnym pakiecie numer przynależy do użytkownika?

Zakładając, że jest:
- nieużywany (brak połączeń przychodzących), ale się loguje
- w ogóle się nie loguje

Czy po jakimś czasie zostanie usunięty (on lub konto) i wróci do puli numerów? W końcu każdy nr to jakiś dla Was koszt.
 #1157148  autor: PRIV
 06 wrz 2023, 21:51
Remington pisze:
05 wrz 2023, 12:39
@PRIV
Jak długo w bezpłatnym pakiecie numer przynależy do użytkownika?

Zakładając, że jest:
- nieużywany (brak połączeń przychodzących), ale się loguje
- w ogóle się nie loguje

Czy po jakimś czasie zostanie usunięty (on lub konto) i wróci do puli numerów? W końcu każdy nr to jakiś dla Was koszt.

Numer nieużywany (brak wiadomości lub połączeń przychodzących) przez 7 dni traci ważność. Kolejne 7 dni jest na jego odzyskanie. Następnie 3 miesiące kwarantanny i może trafić ponownie do puli dostępnych numerów.
 #1157158  autor: PRIV
 06 wrz 2023, 22:22
Remington pisze:
06 wrz 2023, 22:03
Oj to chyba jak w 2nr. Tym samym do przechowania „leżaka” się nie nadaje.

Rozważcie wprowadzenie jakiejś opcji typu rok ważny nr za kilka zł.

Nie chcielibyśmy tutaj robić porównań z innymi produktami :-) Jesteśmy nie tylko operatorem ale również twórcą zaawansowanych technologii. Za powstaniem i rozwojem Priv stoi cały zespół inżynierów i ekspertów oraz zaawansowana infrastruktura. Wielu naszych użytkowników zgłasza nam zapotrzebowanie na kolejne funkcje w aplikacji i staramy się spełniać te oczekiwania tak szybko jak to możliwe. Od momentu premiery wydaliśmy już kilkanaście aktualizacji aplikacji (w mniej niż 2 mc-e). W celu zapewnienia możliwości utrzymania numeru zaproponowaliśmy 3 subskrypcje w różnych wariantach cenowych startując już od najprostszej Mini za jedyne 100 pkt miesięcznie. Odpowiada ona odebraniu jedynie 100min połączeń lub 100 wiadomości SMS... :-)
 #1157480  autor: PRIV
 14 wrz 2023, 16:09
Nie zatrzymujemy się nawet na chwilę i dziś w sklepie Google umieściliśmy wersję 1.3.0 naszej aplikacji (niebawem również w App Store), a w niej:

Poprawki:
• Usunięto zduplikowaną notyfikację o połączeniu
• Poprawiono brakujące notyfikacje wiadomości
• Poprawiono wyświetlanie obrazków w wiadomości
• Usprawniono menu kontekstowe w wiadomościach
• Usprawniono obsługę offline aplikacji

Nowości:
• Dodano szkice wiadomości - od teraz można w każdej chwili wrócić i kontynuować pisanie wiadomości
• Dodano wysyłanie kilku obrazków naraz - od teraz można załączyć więcej obrazków do wysłania z galerii
• Dodano usuwanie kilku kontaktów naraz - od teraz dostępne jest nowe menu kontekstowe po dłuższym naciśnięciu na kontakt na liście kontaktów, które umożliwia zarządzanie kontaktami oraz masowe operacje na kontaktach
• Dodano podgląd przesyłanych linków - od teraz oprócz wykrywania linków widoczny jest ich podgląd po przesłaniu
• Dodano ponowne wysyłanie wiadomości po wystąpieniu błędu - od teraz w przypadku problemu z wysłaniem wiadomości możliwe jest jej ponowne wysłanie

Nowa wersja zawiera wiele innych usprawnień i jest dużym przygotowaniem pod dalszy rozwój nowego interfejsu i funkcji jakie planujemy wdrożyć. Nowe menu kontekstowe widoczne już w kontaktach stanie się docelowo standardem wszystkich list (w przygotowaniu również lepsze zarządzanie listami połączeń). Zachęcamy do testów :-)
 #1157950  autor: PRIV
 28 wrz 2023, 15:49
Dziś wrzuciliśmy wersję 1.4.0 do sklepu Google (App Store w trakcie weryfikacji Apple i będzie niebawem) , która zawiera sporo usprawnień i nowych funkcji:

Poprawki:
- udoskonalony interfejs wiadomości
- usprawniona szybkość odbierania połączeń
- usprawniona ogólna wydajność aplikacji

Nowości:
- nowe menu kontekstowe historii połączeń wraz z możliwością usuwania wpisów
- możliwość wybierania kilku zdjęć do wysłania

Zachęcamy do pobrania nowej wersji i podzielenia się opinią :-)