Aplikacja się rozwija:
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/apl ... la-numerow
Zaintrygował mnie poniższy ficzer:
podglądanie linków przesyłanych we wiadomościach przed ich otwarciem, co zwiększa kontrolę nad otrzymywanymi linkami,
Pytania do @PRIV: W jaki sposób zabezpieczacie adres IP swojego użytkownika? Nie może być przecież tak, że ktoś wyśle linka i podgląd zdradzi nasze IP. Jest to włączane jako opcja czy coś innego wymyśliliście?
- Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
W facebookowym Messengerze linki są podczas przesyłania otwierane i w ten sposób weryfikowane po stronie serwerów Facebooka - w ten sposób adres IP odbiorcy nie "wycieka". Być może tutaj jest analogicznie.
Czyli proxy.
Podgląd linka potrafi być też wadą. Spotkałem takie serwisy, które wysyłają SMS-em link jednorazowy (np. pobranie sparowanej aplikacji lub zmiana hasła). W efekcie nie da się skorzystać, bo gdy wchodzimy w link dostajemy komunikat, że link już wygasł (bo podgląd wykorzystał jedyną dostępną próbę).
Podgląd linka potrafi być też wadą. Spotkałem takie serwisy, które wysyłają SMS-em link jednorazowy (np. pobranie sparowanej aplikacji lub zmiana hasła). W efekcie nie da się skorzystać, bo gdy wchodzimy w link dostajemy komunikat, że link już wygasł (bo podgląd wykorzystał jedyną dostępną próbę).
@Remington jak słusznie zauważyłeś każde rozwiązanie ma swoje wady i zalety. Proxowanie przez serwery dostawcy wielu użytkowników też wskaże jako naruszenie prywatności i zbieranie przez dostawców informacji o odwiedzanych witrynach... Po rozmowach z zaawansowanymi użytkownikami wypuszczając wstępną wersję podglądów linków zdecydowaliśmy się ich nie proxować przez nasze serwery. Użytkownicy, którym mocno zależy na ochronie swoich adresów IP i tak używają usług takich jak VPN...
Dziś wypuściliśmy wersję 1.5.0, która przynosi wiele zmian i udoskonaleń w tym:
Nowości:
- Dodano cytowanie i edycję wiadomości (DMy)
- Dodano możliwość udostępniania na PRIV zdjęć, tekstu, linków
- Dodano historię call logów z pojedynczym numerem
- Dodano oznaczanie konwersacji jako nieprzeczytanej
- Dodano widok uprawnień w ustawieniach (pozwala sprawdzić czy włączone są wszystkie wymagane uprawnienia do prawidłowego działania aplikacji)
- Dodano licznik nieprzeczytanych wiadomości/nieodebranych połączeń do ikony (Android)
- Dodano program lojalnościowy
Poprawki:
- Występujące crashe aplikacji
- Interfejs notyfikacji wiadomości
- Wyświetlanie numerów zagranicznych
Zachęcamy do aktualizacji i przetestowania.
Nowości:
- Dodano cytowanie i edycję wiadomości (DMy)
- Dodano możliwość udostępniania na PRIV zdjęć, tekstu, linków
- Dodano historię call logów z pojedynczym numerem
- Dodano oznaczanie konwersacji jako nieprzeczytanej
- Dodano widok uprawnień w ustawieniach (pozwala sprawdzić czy włączone są wszystkie wymagane uprawnienia do prawidłowego działania aplikacji)
- Dodano licznik nieprzeczytanych wiadomości/nieodebranych połączeń do ikony (Android)
- Dodano program lojalnościowy
Poprawki:
- Występujące crashe aplikacji
- Interfejs notyfikacji wiadomości
- Wyświetlanie numerów zagranicznych
Zachęcamy do aktualizacji i przetestowania.
jest jakiś problem z tą usługą??
mi od 2 tyg. coś nie działa, nie dochodzą smsy, nie można się dodzwonić, pojawia się komunikat że numer nie istnieje... kontakt do pomocy bez odpowiedzi
mi od 2 tyg. coś nie działa, nie dochodzą smsy, nie można się dodzwonić, pojawia się komunikat że numer nie istnieje... kontakt do pomocy bez odpowiedzi
Coś złego z PRIV się dzieje, wygląda na to, że operatorzy ich "zbanowali", prawdopodobnie za "podejrzany" ruch sieciowy. Nie ma możliwości założenia konta z nowym numerem. Próbują rozmawiać, aby mogli wznowić działanie usług, kiedy się z tym uporają? Nie wiadomo.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
no to nie można było poinformować/ostrzec użytkowników jakimś komunikatem w aplikacji?? co za amatorka...
używam numeru priv do dostępu do jednej ze swoich lokat i teraz nie mam się jak do niej dostać ehhh
używam numeru priv do dostępu do jednej ze swoich lokat i teraz nie mam się jak do niej dostać ehhh
bartolinio: priv się do tego nie nadaje, dobrze wiedziałeś, że to tak naprawdę test nowatorskiej usługi, bez zakupu karty SIM/eSIM.
No nic, musimy czekać na oficjalne stanowisko. Remington - podziałasz coś w tej sprawie?
No nic, musimy czekać na oficjalne stanowisko. Remington - podziałasz coś w tej sprawie?
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Spróbuję.
@bartolinio
Jedyne co można Ci poradzić oprócz czekania aż się sprawa wyjaśni, to przeniesienie numeru gdziekolwiek w trybie 1-dniowym. Gdyby się nie udało z winy PRIV, wówczas UKE pomoże.
@bartolinio
Jedyne co można Ci poradzić oprócz czekania aż się sprawa wyjaśni, to przeniesienie numeru gdziekolwiek w trybie 1-dniowym. Gdyby się nie udało z winy PRIV, wówczas UKE pomoże.
Wczoraj też zauważyłem że SMSy w ogólnie nie przychodzą, próbowałem użyć do założenia konta na jednym z komunikatorów.
Z nimi to nawet ciężko się skontaktować, będąc dziennikarzem. Skorzystałem więc z formularza kontaktowego na ich stronie - być może zauważą moją wiadomość o odpiszą. Ewentualnie news, który zamierzam popełnić, spowoduje jakąś reakcję z ich strony.
[Edit]W oczekiwaniu na odpowiedzi od nich (napisałem też bezpośrednio do CONFLY) popełniłem newsa: https://www.telepolis.pl/wiadomosci/apl ... a-problemy
[Edit]W oczekiwaniu na odpowiedzi od nich (napisałem też bezpośrednio do CONFLY) popełniłem newsa: https://www.telepolis.pl/wiadomosci/apl ... a-problemy
Dostali bana pewnie dlatego, że 1900 punktów za UNLIMITED to nieco ponad godzina dziennie odebranych połączeń. Wcale bym się nie zdziwił, gdyby niektórzy użytkownicy usługi mając na jakimś numerze usługę połączeń bez limitu sami sobie nabijali licznik. Wystarczy zestawić połączenie i pójść na kawę
Ciekawe czy banowane są wszystkie numery PRIV przez danego operatora, czy tylko te "wybrane"? Innymi słowy, czy jest ktoś komu numer PRIV działa bez zarzutu?
Ciekawe czy banowane są wszystkie numery PRIV przez danego operatora, czy tylko te "wybrane"? Innymi słowy, czy jest ktoś komu numer PRIV działa bez zarzutu?
Bez przesady - co to jest godzina dziennie wykonanych połączeń na jakiś numer. Moim zdaniem nikt ich nie zbanował. Po prostu, jak to bywa z takimi wynalazkami, pewnie stracili płynność finansową i się zwinęli I jakoś mnie to specjalnie nie dziwi...
a mnie dziwi. Ktoś wspominał o rebtelu... nie wiem o co chodzi, przecież rebtel działa dalej... nie zdążyłem nawet przetestować, ale z tego co czytam to oferował połączenia przez voip i własny numer... poza byciem za granicą w obrębie wifi nie za bardzo widzę przydatność tego... w appce już widzę brak numerów... ban od opa? możliwe, ale mam wrażenie że wszycy któzy działają w dużych ilościach smsów/połączeń zgłaszają ruch maszynowy i lub wykorzystanie biznesowe u opa żeby właśnie takich niespodzianek nie było..taki startup chyba nie popełnił by takiego błędu, podejrzanie wygląda to zwinięcie się i exit scam
Rebtel to wielki operator VOIP, ale u nas chciał też być MVNO i po miesiącu zwinął interes.
Zauważyliśmy i przygotowujemy odpowiedź.
msnet pisze: ↑17 kwie 2024, 15:15[Edit]W oczekiwaniu na odpowiedzi od nich (napisałem też bezpośrednio do CONFLY) popełniłem newsa: https://www.telepolis.pl/wiadomosci/apl ... a-problemy
Szkoda, że news poszedł przed naszym komentarzem w całej tej sprawie, ponieważ mocno brakuje w nim naszej perspektywy.
Odpowiadając tutaj krótko możemy szybko napisać, że PRIV okazał się tak dużym sukcesem rynkowym, że niestety mocno niespodobał się głównym uczestnikom rynku mobilnego, którzy postanowili uniemożliwić nam dalsze działanie wykorzystując swoją dominującą pozycję rynkową. Robimy aktualnie wszystko co tylko w naszej mocy aby zapewnić świadczenie usług w tym sprawa została zgłoszona do UKE jako zawiadomienie o naruszeniu warunków decyzji regulacyjnej przez jednego z MNO.
Nikt się nie zwinął... i nie mamy takiego zamiaru... PRIV to profesjonalnie zrealizowany projekt telekomunikacyjny przy udziale ekspertów i solidnego finansowania. Niestety w Polsce na rynku mobilnym rządzi niepodzielnie 4 głównych operatorów, którzy decydują kto na tym rynku może działać, a kto nie.... 20 000 numerów, które uzyskaliśmy od UKE rozeszły się w 3 miesiące działania PRIV. Bez wielkich kampanii medialnych, reklam i celebrytów dostarczyliśmy imponującą liczbę numerów dla użytkowników. Na skutek ogromnego zainteresowania użytkowników i wyczerpania puli numerów w grudniu otrzymaliśmy decyzją UKE 100 000 numerów mobilnych, które mimo posiadanej umowy z MNO nie zostały rozgłoszone... Paradoksalnie to właśnie nasz wielki sukces stał się przyczyną naszych problemów, bo pokazaliśmy, że można zaoferować usługę mobilną bez sieci komórkowej na szeroką skalę...
@PRIV
Dziękujemy za odpowiedź. Niestety jednego ona nie wyjaśnia - skoro nowe numery nie zostały rozgłoszone, to z jakiego powodu ludziom nie działają też numery, które kiedyś działały?
Zapewne przyczyną szybkiego wyczerpania puli był brak 7-dniowej retencji, o której kiedyś pisaliście. Sytuacja, że tydzień niekorzystnia oznacza utratę numeru byłaby dla wielu osób nieakceptowalna, bo też ryzykowna. Aby pogodzić Wasze i ich potrzeby, przydałoby się, abyście dali możliwość wykupienia numeru na określony czas np. jego rocznej ważności.
P.S. Zamiast wstawiać posty jeden pod drugim - edytujcie.
Dziękujemy za odpowiedź. Niestety jednego ona nie wyjaśnia - skoro nowe numery nie zostały rozgłoszone, to z jakiego powodu ludziom nie działają też numery, które kiedyś działały?
Zapewne przyczyną szybkiego wyczerpania puli był brak 7-dniowej retencji, o której kiedyś pisaliście. Sytuacja, że tydzień niekorzystnia oznacza utratę numeru byłaby dla wielu osób nieakceptowalna, bo też ryzykowna. Aby pogodzić Wasze i ich potrzeby, przydałoby się, abyście dali możliwość wykupienia numeru na określony czas np. jego rocznej ważności.
P.S. Zamiast wstawiać posty jeden pod drugim - edytujcie.