DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 9 z 11
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
 #1158721  autor: biala1991
 14 paź 2023, 14:52
Dzięki za rzeczowe wyjaśnienie Remington, nie kupuje bajek, że zgodę marketingową wyrażam w pakiecie z aktywacją aplikacji albo zawarciem umowy telko. Jak widać chodzi o kwestię interpretacji co stanowi działalność marketingową, dla Orange jest to bardzo wąskie pojęcie, mogą mnie nachalnie atakować reklamami namawiającymi do przejścia na abonament, bo to nie jest oferta marketingowa tylko informacja, że Orange oferuje coś takiego jak abonament (niegramotny użytkownik prepaid może przecież o tym nie wiedzieć). Dobre :)
 #1158727  autor: R.Mandano
 14 paź 2023, 16:07
Remington pisze:
14 paź 2023, 13:59
Na wysyłanie jakichkolwiek wiadomości marketingowych od 2003 wymagana jest zgoda na mocy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i nic w tej kwestii się nie zmieniło ...
Zgodę lub sprzeciw masz prawo wyrazić na formy marketingu BEZPOŚREDNIEGO, który wykorzystuje twoje KONKRETNE dane osobowe.
Marketing ogólny (np. reklamy piwa czy samochodu w TV czy jakiegoś pakietu komórkowego, np. 4800 GB w Orange dla wszystkich, którzy spełnią określone regulaminem promocji warunki) nie wymagają jakiejkolwiek twojej zgody.
:wink:
 #1158728  autor: Remington
 14 paź 2023, 16:27
Zalogowany = zidentyfikowany. Gdy jesteś zalogowany wówczas marketing wykorzystuje Twoje dane, gdyż reklamodawca wie (lub z łatwością może wiedzieć) do kogo skierował daną reklamę. Twierdzenie operatora, że np. pokazuje taką reklamę każdemu nic nie zmienia w tej kwestii.

Edit:
Zainteresowałem sprawą tej podłej reklamy redakcję Telepolis i już są pozytywne skutki - Orange obiecało wycofać ten banner:
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/wyd ... ona-dzieci

Mimo całego niesmaku jaki powoduje u mnie ta firma - wyrazy uznania, że nawet nie próbowali tego bronić.
 #1160811  autor: MariuszY
 23 lis 2023, 08:45
Zakupiłem i zarejestrowałem (na razie bez aktywacji) 3 nowe startery Orange. Numery dodały się do MO, ale powywracały mi dotychczasową kolejność i same też wyświetlają się tam w sposób zupełnie przypadkowy (tzn. rozrzucone pomiędzy dotychczasowe). Czy jest jakaś opcja aby to uporządkować czy też muszę przyzwyczaić się do tego bajzlu?
 #1160910  autor: biala1991
 25 lis 2023, 14:43
U mnie ostatnio aktywowany numer, Orange fantazyjnie ustawił na czele listy  spychając z głównego miejsca inny numer, którego używam od lat. Dlaczego Orange apodyktycznie uznał, że świeżak jest najważniejszy i musi zostać numerem podstawowym to już jego słodka tajemnica. Ten nowy numer aktywowałam "na chwilę" i nie zamierzam go utrzymywać ale obawiam się, czy po utracie ważności głównego numeru (który podkreślam stał się głównym numerem wbrew mojej woli) nie będzie problemów z kontem MO?

Nie byłoby tych wątpliwości gdyby Orange pozwalał na ręczne dodawanie i usuwanie numerów z konta. Zawsze powtarzam, że automatyczne podpinanie numerów przez operatora to zuo i to nie tylko w Orange :D
 #1162356  autor: RafalNode
 30 gru 2023, 11:33
Do aktywacji aplikacji MO trzeba się rejestrować przez Moje ID ?
Pobrałem apke, chde dokonać rejestracji podaję numer tel a tu pyk potwierdz swoją tożsamość przez moje ID.
Tyle że nie potwierdzę bo nie ma mojego banku na tej liście;)
Ro ogromny strzał w kolano bo wiele osób odrzuci to od aktywowania aplikacji.
 #1162357  autor: biala1991
 30 gru 2023, 12:34
RafalNode
też uważam, że zaprzęganie mojego ID do aktywacji apki to poroniony pomysł, to jak strzelać z armaty do wróbla :D

Jakby kogoś interesowało :) aktywowany dziś nr to był darmowy starter wysyłany kiedyś tam po doładowaniu. Wcześniej na tych starterach po zmianie taryfy wpadał spory pakiet GB, uprzejmie donoszę, że ten myk już nie działa. Musieli to naprawić, bo kod na sprawdzanie bonusa GB, który do czasu zmiany taryfy nie powinien działać, działał od początku. Pewnie kiedy przy nim majstrowali popsuli coś innego :) po zmianie taryfy nadal mam tylko 6GB.
 #1162358  autor: Remington
 30 gru 2023, 12:40
Jak uważam tę firmę za dno den, to akurat weryfikację PESEL-u przez zewnętrzny mechanizm w dobie SIM swapów i innych oszustw nawet rozumiem. O ile jest to szczelne, czyli podobna weryfikacja następuje nie tylko przy zakładaniu konta, ale też odzyskiwaniu dostępu do niego.
 #1162359  autor: biala1991
 30 gru 2023, 13:00
Moim zdaniem to rejestracja numeru na moje dane przez nieuprawnioną osobę jest zdecydowanie groźniejsza (robienie za "słupa" niesie poważniejsze konsekwencje) niż ewentualne włamanie na konto MO. Dlatego śmiesznie wygląda zabezpieczanie aplikacji służącej tylko do zarządzania kontem, przez moje ID podczas gdy wystarczy chwila nieuwagi i ktoś zarejestruje smsem nr na moje dane a potem łańcuszkiem kolejne numery, które mogą być wykorzystane do przestępstw.
 #1162372  autor: Remington
 30 gru 2023, 16:36
Ale nie posłuży do okradzenia Ciebie. Założenie konta w MO przy braku innych zabezpieczeń (choć one póki co są) posłuży.

Natomiast ryzyka, o których piszesz jak najbardziej są realne. Niestety, dziurawy proces rejestracji określił ustawodawca i jego uszczelnianie jest wskazane.
 #1163944  autor: Remington
 22 sty 2024, 23:08
Kto ma prepaida w nju niech spróbuje się zalogować do MO przez www.

U mnie po jakichś 2 latach powrócił błąd polegający na tym, że po zalogowaniu trafiam od razu na stronę https://www.orange.pl/moj-orange/uslugi-na-karte-nju , która wyświetla błąd. Wybranie z menu "Otwórz Mój Orange" nie pomaga, bo kieruje do tej samej strony. Ale wywalenie "-nju" z adresu strony naprawia MO.
 #1163953  autor: KC-KARLOS
 23 sty 2024, 00:38
Remington: ten błąd występuje zawsze po konserwacji systemów, czyli raz w miesiącu. Można podejrzeć stan numeru, który jest w nju na kartę.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1164223  autor: babciagienia1p
 25 sty 2024, 17:04
@Remington
Sprawdzam regularnie i zazwyczaj widać było brak aktywności (w zakładce "zobacz szczegóły"), choć czasami błędnie. Obstawiam, że to jednak wycofanie w związku z zakończeniem karania za brak aktywności. Może warto, na wszelki wypadek "zrobić" jeszcze jedną aktywność, bo teoretycznie mają jeszcze podstawę do karania do 26 lutego 2024.
 #1167863  autor: MariuszY
 12 mar 2024, 07:39
Czy to normalne zjawisko, że w spisie połączeń nie widać tych przekraczających 60 minut?
Wykonałem ostatnio takie połączenie (1h3m) i nie zostało ono w żaden sposób uwzględnione - zarówno w aplikacji mobilnej i patrząc przez www. Nie obejmuje go również sumaryczny czas połączeń za ostatni okres (połączenia wcześniejsze i z późniejszego okresu, ale krótsze niż 60 minut są normalnie widoczne). Wygląda to tak jakby go nie było, a rozmowę prowadziłem osobiście i ja zainicjowałem to połączenie. :smt017
 #1167882  autor: Remington
 12 mar 2024, 14:22
"Regulamin korzystania z Mój Orange" w punkcie XI.6 daje możliwość składania "reklamacji związanych z funkcjonowaniem Mój Orange, Aplikacji Mobilnej lub Usługi".

A jak jest w praktyce? Przyjmują reklamacje i rozpatrują je w przeciągu regulaminowych 30 dni? Sądząc po przygodach z MO, o których dużo było w wątku o OFnK, potrafią one trwać latami. Sam zresztą mam tam od lat błąd na błędzie, ale przyznaję, że żadnego im nie zgłaszałem.

Wydaje mi się też, że ktoś z naszych forumowiczów dostał kiedyś odpowiedź, że MO nie podlega reklamacji, gdyż nie jest usługą telekomunikacyjną tylko dodatkowym oferowanym za darmo kanałem samoobsługowym. Niestety nie pamiętam kto to był.
  • Strona 9 z 11
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11