DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

W czym widzisz największy problem?

1. Jakość obsługi.
15
43%
2. Jakość sygnału.
13
37%
3. Brak elastyczności w ofercie.
7
20%
4. Inne (opisz jakie).
Brak głosów
0%
 #1102039  autor: bobwoj
 27 sie 2020, 15:15
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze, zwyczajnie nowsze taryfy są bardziej rentowne dla nich. Będą mieli dodatkowy argument, aby skłonić klientów do przejścia na nowsze (czyt. droższe) taryfy.

Nie potrzebuje gwarancji operatora, przekonałem się na własnej skórze, że jest ona bezwartościowa. Ważne, że działa użytkownikom :-)
 #1102040  autor: piotrzet
 27 sie 2020, 15:21
No niestety ale 5G za darmo to żadna sieć nie uruchomi. Pieniądze trzeba na rozbudowę sieci mieć. Ale jak widać chciałeś płacić mniej to się nie dziw, że nie masz dostępu do 5G.
Użytkownikom działać może ale nikt nie powiedział, że operator nie zablokouje tego lub działa tak jak należy. W przypadku 5G ładnie to widać na przykładzie innych sieci i modeli telefonów. Zresztą nawet i T-M.
Ja powiedziałem jakie warunki muszą być spełnione do działania, a gwarancji działania to nikt ci nie da :)

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1102047  autor: bobwoj
 27 sie 2020, 17:23
Jak podpisywałem aneks nikt nie informował, że nie będę miał dostępu do 5G w przyszłości, wiec trudno żebym to wiedział.
 #1102054  autor: piotrzet
 27 sie 2020, 18:43
A ktoś to jest jasnowidzem jaki będzie dostęp do 5G i w ogóle kiedy?
Zawsze jeśli się przedłuża umowę bierze się najnowsze taryfy, a nie poprzednie. Wtedy jest pewność.
Ty wolałeś zapłacić mniej to nie dziw się, że nie masz dostępu do 5G

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1102055  autor: bobwoj
 27 sie 2020, 18:47
Czyli wg Ciebie powinien zapłacić więcej bo może kiedys w przyszłości będę miał bliżej nieokreślone profity. W dodatku powinien sam poprosić o droższą ofertę, ponieważ konsultant po przeanalizowaniu mojej aktywności sam nie proponował droższej oferty. Ciekawa logika.
 #1102057  autor: piotrzet
 27 sie 2020, 19:00
To sobie wymyśliłeś już ja nic takiego nie napisałem. Chcesz mieć dostęp do najnowszych nowinek logiczne, że bierzesz nową, a nie starą ofertę. To że konsultanci nie mają pojęcia o czym mówią to nie jest mój problem od tego jest właśnie to forum i użytkownicy, którzy bardziej się znają niż jacykolwiek konsultanci z każdej sieci.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1142706  autor: 7xx654465
 29 sty 2023, 12:50
Skoro jest taka zakładka to i ja ulżę sobie...
Przypominamy że już w lutym ważna zmiana w Twojej okolicy! Wyłączamy starą technologię (3g) oraz poprawimy nasz zasięg, i ta cześć jest ok, ale dalsza już nie podoba mi się, Wymień telefon na obsługujący nowsze technologię, przyjdź do sklepu T-M, a my dobierzemy Ci nowy sprzęt.
 #1166768  autor: ganc2
 21 lut 2024, 20:57
ja dodam na orange za wygaszanie środków
 #1170392  autor: fpiotro123
 28 kwie 2024, 12:07
Mój żal to zdecydowanie do Plusa. Wiele MVNO działających na ich bazie mają moim zdaniem super ofertę, no ale co z tego skoro da się korzystać jako tako z internetu w nocy ew. nad ranem. Po godzinie 12 juz masakra jest i prędkości niecały km od stacji wynoszą 2mb/s, jeszcze bateria szybko mi wtedy schodziła. Brak rozbudowy, jak miałem Plusa 2 lata temu to było brak wsparcia dla Apple(niewiem jak teraz) czyli m.in. brak voLTE/voWiFi na tych urządzeniach. Kusiło mnie by przejść (kończy mi się za miesiąc umowa i rozglądam się aktualnie za ofertami) do Premium Mobile no ale będzie pewnie tak samo jak te 2-3 lata temu bo dowiedziałem się że to zasięg Plusa.

Żal kolejny to do T-Mobile a właściwie Heyah01. Oferta super a jest nie dopracowana. Gdy przenosiłem od nich numer gdzie indziej to miałem przez jakiś czas aktywne dwie karty naraz z jednym numerem telefonu w obu sieciach.

Orange jest spoko nawet, można dużo GB wydoić z NL w free. Ostatnio się pogorszyli w mojej lokalizacji jedynie.

Play też w porządku, szkoda że nie dają bonusów jakichkolwiek (nie liczę tych GB na rok co są w każdej sieci).
 #1171566  autor: Remington
 18 maja 2024, 13:02
Oto jak Orange podchodzi do opisanego w regulaminie prawa do składania „reklamacji związanych z funkcjonowaniem Mój Orange”: viewtopic.php?p=1171559#p1171559

To nic, że regulamin mówi jedno - oni mówią drugie. Nonsens polega na tym, że to oni ustalili taką treść regulaminu.

Powtarzam się jak zdarta płyta, ale w tej firmie nic się nie zmienia.

Pewnie niewiele obecnych tu osób pamięta, jak to w 2001 roku po interwencji wówczas prężnie działającego portalu telefon.pl Idea musiała wycofać się z opłaty za CLIR, bo ten zgodnie z ówczesnym Prawem telekomunikacyjnym miał być bezwględnie bezpłatny. Co z tego, że tak mówiła ustawa - oni kazali sobie płacić (jeśli dobrze pamiętam 5 zł miesięcznie) póki ów portal tego nie nagłośnił.

W innym znanym mi przypadku (całkiem świeżym, bo dotyczącym Orange Energia) odrzucili reklamację twierdząc, że konsument nie wykonał pewnej dodatkowej czynności, której ich regulamin ani nie wymagał, ani nawet jej nie przewidywał, a niedotrzymany przez nich zapis regulaminu w odpowiedzi całkowicie przemilczeli. W odwołaniu wskazał on, że regulamin tego nie przewidywał, a oni w ogóle nie odnieśli się do kwestii złamanego przez Orange zapisu regulaminu. W kolejnej odpowiedzi znów ten fakt pominęli odpisując, że podtrzymują poprzednie stanowisko, bo on nie wykonał owych pozaregulaminowych czynności. To oraz dwukrotny dopisek o braku zgody na postępowanie polubowne sugerują, że nie był to wypadek przy pracy lecz świadoma zła wola.

Jako że pierwszą sprawę dotyczącą łamania prawa przez Ideę (zakończoną prawomocną decyzją administracyjną) śledziłem również we wspomnianym 2001 roku stwierdzam, że choć minęło tyle lat, to tam nic się nie zmienia w kwestii podejścia do klientów.

Obecne Orange to godny spadkobierca starej postpeerelowskiej tepsy.
 #1179672  autor: MariuszY
 20 wrz 2024, 11:28
Nareszcie i ja wrzucę tutaj swoje 2 grosze.
Jak wiecie z wątku o OFnK pojawiły się problemy z przywracaniem zamrożonych danych po aktywacji SZKOŁY. Dotknęły one także mnie, więc wrzucę tu na Orange co się im należy. Niech ich kości psy zjedzą skoro to ja - klient - muszę pilnować czy aktywacja jakiejś promocji nie spowoduje wykasowania mi salda zgromadzonych danych. Nie chodzi tylko o dane z usług jednorazowych, ale też dane z usługi cyklicznej, które podlegają zamrożeniu do 93 dni. Dane te odmrażałem NL za 1zł jeszcze w sierpniu, ale na dwóch numerach zostały skonfiskowane (tu ukłon dla @babciagienia1p za termin). Teraz muszę dobijać się o to co mi się należy, tłumaczyć, wyjaśniać, a jeszcze lepiej - dokumentować. Chore.
Wolę opcję gigabajtów od wajchowego w Plusie - są, choć nie powinny. Wolę Rok internetu w Tm - nie powinien działać bez usługi NL, a działa. Dostaję choć mi się nie należy, a w Orange zabierają, choć to wbrew ich regulaminom. Po reklamacjach pewnie zwrócą, ale niesmak za konfiskatę i zmarnowany czas pozostaje.
 #1179695  autor: MariuszY
 20 wrz 2024, 19:25
Remington pisze:
20 wrz 2024, 11:58
MariuszY pisze:
20 wrz 2024, 11:28
Tm - nie powinien działać bez usługi NL, a działa.
Powinien - tak mówi regulamin i tak działa.
OK. Wczytałem się i masz rację, ale zwykle była mowa, że internet powiązany z usługą, która ulega zawieszeniu w Tm często nie powinien działać, a jednak działa. Tak czy inaczej, nie znam szczegółów ich oferty, a jakoś dali masę neta za grosze bez schodów, łaski i wycieczek od Annasza do Kajfasza. W Orange nawet z prostą aktywacją pakietu NL mają problem, bo jak korzystać z NL za 1zł skoro czas na aktywację usługi to 24h (właśnie mam taką zawieszoną usługę).
babciagienia1p pisze:
MariuszY pisze:
20 wrz 2024, 11:28
Po reklamacjach pewnie zwrócą, ale niesmak za konfiskatę i zmarnowany czas pozostaje.
Mnie nie zwrócili na pięciu numerach. Odpuszczam dalszą walkę. Szkoda czasu. Szczegóły w wątku.
viewtopic.php?f=76&t=131105&p=1179539#p1179539
Ja też odpuszczam, bo uwłacza to mojej januszowej godności. Uznaję, że mogę chwalić nienależne bonusy, bo miło jest dostać coś za nic. Gorzej kiedy operator tak destabilizuje swoją ofertę, że klient musi później dochodzić zwrotu z regulaminowo nabytych korzyści, które tak bolą opa, że ten wymyśla promocje więcej zabierające niż dające. Najciekawsze, że zauważam zbieżność pomiędzy zakupem starterów promocyjnych online a problemami z aktywacją standardowych usług na takowych.
Mam takie numery (najstarsze, przeniesione do O), gdzie wszystko działa względnie gładko oraz takie (zakupione online), na których system mieli wszystko 3x dłużej i nader często z problemami. Ciężka to zachęta do zakupu numeru od operatora.