DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 28 z 71
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 71

 #753372  autor: adik
 02 paź 2014, 21:48
Na chat online mają jakiś limit chyba bo po 15 min rozmowy wywaliło mnie i na koniec jeszcze mogłem zadać jakieś pytanie,po raz pierwszy trafiłem na takiego chata gdzie obsługa mnie rozłączyła zanim sam się pożegnałem. Wątpie że ma to jakieś znaczenie czy jest się na karte czy abo,ponieważ do kontaktu nie trzeba podawać takiego infa.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769

 #753378  autor: delKichote
 02 paź 2014, 22:19
adik pisze:Pisałem do nich zarówno do przez stronę,odpowiedź po 2 dniach
Do tego ("formularz kontaktowy") trzeba się zalogować, więc wiedzą, czy jesteś abonentem, czy nie.
ahmed pisze:Konsultant pod 690610610 - 24h/dobę.
A to "24h" to dziwne, bo wg. strony http://www.njumobile.pl/obsluga/pomoc-techniczna :
"obsługa klienta nju mobile
*620 obsługa automatyczna
(koszt 40gr brutto za połączenie)
*610
(codziennie 8-20, koszt 5zł brutto za połączenie, opłata doliczana do faktury, numer pełny 690 610 610)".
Ostatnio zmieniony 04 paź 2014, 10:55 przez delKichote, łącznie zmieniany 1 raz.

 #753457  autor: ahmed
 03 paź 2014, 11:28
delKichote pisze:
ahmed pisze:Konsultant pod 690610610 - 24h/dobę.
A to "24h" to dziwne, bo wg. strony http://www.njumobile.pl/obsluga/pomoc-techniczna :
"obsługa klienta nju mobile
*620 obsługa automatyczna
(koszt 40gr brutto za połączenie)
*610
(codziennie 8-20, koszt 5zł brutto za połączenie, opłata doliczana do faktury, numer pełny 690 610 610)".
wczoraj przenieśli kolejny ostatni piąty numer - z reklamacją niezgodności danych - 10 dni.
dzwonię z innego telefonu, szkoda 5zł, jest dyżur np. o 6 rano :D

[ Dodano: 2014-10-03, 14:21 ]
delKichote pisze:Nic za darmo :P. Są najtańsi, na czymś muszą ciąć koszty.
jak nałapią klientów to cholera wie, na razie siedzimy w nju.
dla mnie najtaniej byłoby w play rodzina z kartą dużej rodziny.
5 kart 155zł ze stacjonarnymi i 25GB netu do podziału i w dodatku 6 m-cy bez podstawowego abo 75zł....wychodzi 24,75zł/m-c na osobę w tym 5GB netu, ale "dzięki" TM olewam 24-mczne umowy.

 #753496  autor: delKichote
 03 paź 2014, 14:51
ahmed pisze:
delKichote pisze:Nic za darmo :P. Są najtańsi, na czymś muszą ciąć koszty.
jak nałapią klientów to cholera wie, na razie siedzimy w nju.
[...] ale "dzięki" TM olewam 24-mczne umowy.
Ponieważ z nju można prysnąć w każdej chwili, dlatego nju musi ciąć koszty własne i być konkurencyjne cenowo względem innych ofert... Raczej nie masz się czego obawiać.
Ostatnio zmieniony 03 paź 2014, 22:46 przez delKichote, łącznie zmieniany 3 razy.

 #754106  autor: pumpkin_bomb
 06 paź 2014, 11:45
Trochę zgrzyt z przeniesieniem numeru. Przy zamówieniu na stronie zaznaczyłem "na koniec okresu promocyjnego" i liczyłem na to, że na początku października mój numer bez problemów będzie już śmigał w nju. Termin wyznaczono na 1 listopada i niby w regulaminie mają zastrzeżony okres przeniesienia, niemniej niesmak pozostaje.

 #754107  autor: bolek2004
 06 paź 2014, 11:51
Tyle że to nie wina nju, tylko twojego obecnego operatora bo to on oddaje numer i od niego zależy kiedy może oddać numer.

 #754114  autor: ahmed
 06 paź 2014, 12:27
bolek2004 pisze:Tyle że to nie wina nju, tylko twojego obecnego operatora bo to on oddaje numer i od niego zależy kiedy może oddać numer.
tak jest, poza tym pełno ludzi pryska z TM, więc mają trochę roboty.
Nie wiem jak inni ale TM przetrzymuje numer ile się da.

 #754115  autor: pumpkin_bomb
 06 paź 2014, 12:27
bolek2004 pisze:Tyle że to nie wina nju, tylko twojego obecnego operatora bo to on oddaje numer i od niego zależy kiedy może oddać numer.
Kontakt z BOK Play powinien pomóc?

 #754117  autor: Liquid
 06 paź 2014, 12:32
pumpkin_bomb pisze:
bolek2004 pisze:Tyle że to nie wina nju, tylko twojego obecnego operatora bo to on oddaje numer i od niego zależy kiedy może oddać numer.
Kontakt z BOK Play powinien pomóc?
Wątpię... A sprawdzałeś dokładnie kiedy Ci się kończy umowa i kiedy masz okres rozliczeniowy? Data przeniesienia nie jest zapewne przypadkowa a wynika z tych dwóch czynników.

 #754118  autor: pumpkin_bomb
 06 paź 2014, 12:36
Umowa zasadniczo była do końca sierpnia, ale przez moją nieuwagę wypowiedzenie złożyłem dopiero 2 września, więc poszedł cały kolejny okres rozliczeniowy z Play. Zamówienie (z wnioskiem o przeniesienie numeru) ze strony nju wysłane 24 września, aktywacja karty nju 25-26 września. Informacja 1 października z BOK, że numer zostanie przeniesiony 1 listopada :?

 #754122  autor: Liquid
 06 paź 2014, 12:55
pumpkin_bomb pisze:Umowa zasadniczo była do końca sierpnia, ale przez moją nieuwagę wypowiedzenie złożyłem dopiero 2 września, więc poszedł cały kolejny okres rozliczeniowy z Play. Zamówienie (z wnioskiem o przeniesienie numeru) ze strony nju wysłane 24 września, aktywacja karty nju 25-26 września. Informacja 1 października z BOK, że numer zostanie przeniesiony 1 listopada :?
Przykładowo:

Umowę miałeś w Play do 31.08 ale ostatni okres rozliczeniowy miałeś np. 13.08-12.09. To numer Play Ci zwolni 13.09 a nie 1.09 pod warunkiem terminowego złożenia takiej dyspozycji (najpóźniej 12.08). A jeżeli spóźniłeś się z wypowiedzeniem to masz gotową odpowiedź.

 #754123  autor: Micho
 06 paź 2014, 12:56
A po co składałeś wypowiedzenie skoro chciałeś przenieść numer? Zawsze obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia i skoro złożyłeś wniosek o przeniesienie 24.09 no to okres wypowiedzenia rusza z dniem 1.10 (umowę miałeś do końca sierpnia) więc wszystko jest ok. Trzeba płacić za gapiostwo :P

 #754134  autor: tomulus
 06 paź 2014, 13:52
W nju na abonament jestem od 6 miesięcy. Najlepiej jest ocenić sieć na podstawie połączeń i reklamacji a ta przydarzyła mi się tydzień temu. Wysyłałem sms z aktywaniem paczki interentu nie wiedząc że mają awarię. Wysłałem 3sms , ponieważ żaden nie chciał dojść. Następnego dnia policzyli 3 pakiety. Złożona reklamacja na stronie, dzień później odpowiedz. Wszystko załatwione. Jak dla mnie Nju spisało się rewelacyjnie - przynajmniej z odp. i załatwiem reklamacji, poczekam jescze do następnego okresu rozliczeniowego czy wszystko załatwili poprawnie.

 #754149  autor: delKichote
 06 paź 2014, 15:06
pumpkin_bomb pisze:Umowa zasadniczo była do końca sierpnia, [...] wypowiedzenie złożyłem dopiero 2 września, [...] Informacja 1 października z BOK, że numer zostanie przeniesiony 1 listopada :?
No to wszystko się zgadza (przypuszczam, że w Play jest z tym tak samo jak w dojcze-mobile).
Umowa była do końca sierpnia, a okres rozliczeniowy od 1 do 30/31 dnia miesiąca, zgadza się?
Złożyłeś wypowiedzenie 2 września (po co???), a to oznacza, że operator do 2 października nic z tym nie zrobi, bo wypowiedzenie musi "odleżeć" 30 dni, a potem następuje rozwiązanie umowy na podstawie wypowiedzenia, ALE na koniec trwającego w tym momencie okresu rozliczeniowego.
U ciebie następny koniec okresu rozliczeniowego po 2 października to 31 październik, zgadza się? I dlatego Play odda numer dopiero 1 listopada :P.
Było poczekać, aż skończy ci się cyrograf, i po prostu wejść na stronę nju i zlecić im przeniesienie numeru, potrwało by ze 2 tygodnie ze wszystkim...
Ostatnio zmieniony 06 paź 2014, 23:27 przez delKichote, łącznie zmieniany 1 raz.

 #754159  autor: pumpkin_bomb
 06 paź 2014, 15:21
delKichote pisze:Złożyłeś wypowiedzenie 2 września (po co???)
Z bardzo prostego powodu - planowałem zostać w Play i wynegocjować warunki, które by mi odpowiadały z GU. Dopiero jak się nie dogadaliśmy, postanowiłem przenieść numer do nju. Teraz jak dokładnie przyjrzałem się datom w umowie i fakturach, to doszedłem do Twojego scenariusza. Dzięki za wyjaśnienie :wink:

 #755102  autor: ahmed
 10 paź 2014, 13:51
delKichote pisze:
ahmed pisze:
delKichote pisze:Nic za darmo :P. Są najtańsi, na czymś muszą ciąć koszty.
jak nałapią klientów to cholera wie, na razie siedzimy w nju.
[...] ale "dzięki" TM olewam 24-mczne umowy.
Ponieważ z nju można prysnąć w każdej chwili, dlatego nju musi ciąć koszty własne i być konkurencyjne cenowo względem innych ofert... Raczej nie masz się czego obawiać.
pryskamy :) tylko nie wiem czy z nju można:
Orange:
Sony Xperia Z1 Compact za 99 zł - stara cena 729 zł w abonamencie Smart Plan Multi 89,98 zł
nielimitowane połączenia/SMS/MMS do wszystkich
400 minut na rozmowy wychodzące i przychodzące w roamingu w UE
Bezpieczny Internet w Telefonie do 2 GB za 0 zł, do 5 GB za 10 zł
6 miesięcy za 0 zł dla przenoszących numer

wychodzi przyzwoicie.

 #755669  autor: Marjo
 13 paź 2014, 09:58
Przenosząc z Nju do Orange nie dostaniecie 6 miesięcy za 0 PLN.
Trzeba przenieść numer na kartę do innego operatora i wtedy przenieść do nju.

 #755849  autor: krystiano46
 14 paź 2014, 08:12
Witam, jak można naszybciej zmigrowac z abinamentu na karte w nju, trzeba wytrzymać jeden miesiąc czy można jeszcze w buzz.

 #755868  autor: malinka1978
 14 paź 2014, 10:47
Marjo a czy u innego operatora trzeba byc dlugo by sie to liczylo?:)
  • Strona 28 z 71
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 71
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 71