Użytkownik
Ranga
Spamer ;)
Posty
1022
Rejestracja
15 lis 2013, 15:35
Sieć
Orange
Lokalizacja
Nowhere
Do tego ("formularz kontaktowy") trzeba się zalogować, więc wiedzą, czy jesteś abonentem, czy nie.adik pisze:Pisałem do nich zarówno do przez stronę,odpowiedź po 2 dniach
A to "24h" to dziwne, bo wg. strony http://www.njumobile.pl/obsluga/pomoc-techniczna :ahmed pisze:Konsultant pod 690610610 - 24h/dobę.
wczoraj przenieśli kolejny ostatni piąty numer - z reklamacją niezgodności danych - 10 dni.delKichote pisze:A to "24h" to dziwne, bo wg. strony http://www.njumobile.pl/obsluga/pomoc-techniczna :ahmed pisze:Konsultant pod 690610610 - 24h/dobę.
"obsługa klienta nju mobile
*620 obsługa automatyczna
(koszt 40gr brutto za połączenie)
*610
(codziennie 8-20, koszt 5zł brutto za połączenie, opłata doliczana do faktury, numer pełny 690 610 610)".
jak nałapią klientów to cholera wie, na razie siedzimy w nju.delKichote pisze:Nic za darmo . Są najtańsi, na czymś muszą ciąć koszty.
Ponieważ z nju można prysnąć w każdej chwili, dlatego nju musi ciąć koszty własne i być konkurencyjne cenowo względem innych ofert... Raczej nie masz się czego obawiać.ahmed pisze:jak nałapią klientów to cholera wie, na razie siedzimy w nju.delKichote pisze:Nic za darmo . Są najtańsi, na czymś muszą ciąć koszty.
[...] ale "dzięki" TM olewam 24-mczne umowy.
tak jest, poza tym pełno ludzi pryska z TM, więc mają trochę roboty.bolek2004 pisze:Tyle że to nie wina nju, tylko twojego obecnego operatora bo to on oddaje numer i od niego zależy kiedy może oddać numer.
Kontakt z BOK Play powinien pomóc?bolek2004 pisze:Tyle że to nie wina nju, tylko twojego obecnego operatora bo to on oddaje numer i od niego zależy kiedy może oddać numer.
Wątpię... A sprawdzałeś dokładnie kiedy Ci się kończy umowa i kiedy masz okres rozliczeniowy? Data przeniesienia nie jest zapewne przypadkowa a wynika z tych dwóch czynników.pumpkin_bomb pisze:Kontakt z BOK Play powinien pomóc?bolek2004 pisze:Tyle że to nie wina nju, tylko twojego obecnego operatora bo to on oddaje numer i od niego zależy kiedy może oddać numer.
Przykładowo:pumpkin_bomb pisze:Umowa zasadniczo była do końca sierpnia, ale przez moją nieuwagę wypowiedzenie złożyłem dopiero 2 września, więc poszedł cały kolejny okres rozliczeniowy z Play. Zamówienie (z wnioskiem o przeniesienie numeru) ze strony nju wysłane 24 września, aktywacja karty nju 25-26 września. Informacja 1 października z BOK, że numer zostanie przeniesiony 1 listopada
No to wszystko się zgadza (przypuszczam, że w Play jest z tym tak samo jak w dojcze-mobile).pumpkin_bomb pisze:Umowa zasadniczo była do końca sierpnia, [...] wypowiedzenie złożyłem dopiero 2 września, [...] Informacja 1 października z BOK, że numer zostanie przeniesiony 1 listopada
Z bardzo prostego powodu - planowałem zostać w Play i wynegocjować warunki, które by mi odpowiadały z GU. Dopiero jak się nie dogadaliśmy, postanowiłem przenieść numer do nju. Teraz jak dokładnie przyjrzałem się datom w umowie i fakturach, to doszedłem do Twojego scenariusza. Dzięki za wyjaśnieniedelKichote pisze:Złożyłeś wypowiedzenie 2 września (po co???)
pryskamy tylko nie wiem czy z nju można:delKichote pisze:Ponieważ z nju można prysnąć w każdej chwili, dlatego nju musi ciąć koszty własne i być konkurencyjne cenowo względem innych ofert... Raczej nie masz się czego obawiać.ahmed pisze:jak nałapią klientów to cholera wie, na razie siedzimy w nju.delKichote pisze:Nic za darmo . Są najtańsi, na czymś muszą ciąć koszty.
[...] ale "dzięki" TM olewam 24-mczne umowy.